Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+51
sokpop
Janelie
Sugarfall
Burn
Carra
Lady4
Tabbert
Polly
applestar
Fez
slaatje
Auxo
Minx
Caro
Punk'd
Lenthe
nijntje4
Nyx
Vanilla Queen
Poubelle
Kerel
Bliss
Antibes
Charles
SoGood
June
Marin
JustMeDaan
Blond
Feline
Bay
Atelier Madame
Biancos
Frappuccino
mauwmauw
Arwyn
May
Reva
Japie
Ibbeltje
*Noosa
Vino
Mermaid
Marsy28
Esperanza
Toet
_Lacey_
SuperGrover
FireButterfly
Sunshine
Kiekeboe
55 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 3 jun 2013 - 21:43

Feline schreef:'Verder was ie ook kalend op z'n achterhoofd' .. Seriously? Het komt bijna over alsof je een lijstje met punten afstreept tegenover hem en met 5 kruisjes wordt het 'm niet. Zou toch best lullig zijn als hij op z'n fantasy-forum zou zeggen: 'en ze had een vetrol'

Haha nee hoor, ik had zijn kalende hoofd met gemak voor lief genomen als t verder de ultieme man voor me was geweest (anders valt sowieso de helft vd mannen al af), maar dat was ie dus niet! Het minst aantrekkelijk vond ik toch het feit dat ie nog met huisgenoten woont met een gedeelde badkamer enzo, op zn bijna-34e. Maar goed, over al die dingen had ik me best heen kunnen zetten als het echt een match was verder, maar ik ben blij dat we er allebei hetzelfde over dachten. Verder echt een prima gast hoor, niks mis mee, maar niet voor mij. En zo lang ik het niet hoef te horen, mag ie van mij gerust wat over mn vetrollen zeggen Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Tabbert ma 3 jun 2013 - 21:44

Dat van dat lijstje denk ik ook. Dat het allemaal niets uitmaakt als je hem echt leuk vindt. Dus zolang je wel denkt over die punten .. dan is hij duidelijk niet leuk voor jou.

Al had ik het wel grappig gevonden om te zien: Bliss in een fantasy-rollenspel haha
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Bliss ma 3 jun 2013 - 21:44

Tabbert schreef:Dat van dat lijstje denk ik ook. Dat het allemaal niets uitmaakt als je hem echt leuk vindt. Dus zolang je wel denkt over die punten .. dan is hij duidelijk niet leuk voor jou.

Al had ik het wel grappig gevonden om te zien: Bliss in een fantasy-rollenspel haha

Whaha ja zo'n elfenpakje doet het vast goed in de slaapkamer!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 21:45

Ik ben het helemaal eens met Feline. Maar goed als je de klik niet voelt vallen dat soort dingen je natuurlijk wel op. Maar een kalend achterhoofd.. Haha!

Laatst aangepast door Harrison op ma 3 jun 2013 - 22:44; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Tabbert ma 3 jun 2013 - 21:47

Laughing Dan mocht je misschien wel de feeën-Princess zijn haha. Vleugeltjes om, kroontje op Date-topic 2 - Pagina 16 3920004554
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Feline ma 3 jun 2013 - 21:47

Met Feline dus Wink
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Blond ma 3 jun 2013 - 21:51

Haha Bliss, één van die nerdjes die boven me werkt doet dat dus ook. LARPen heet dat. Dan gaat hij verkleed als gouden gnoompje naar zo'n festival en gaan ze met elkaar een soort van "vechten" ofzo.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 22:00

Blond schreef:Haha Bliss, één van die nerdjes die boven me werkt doet dat dus ook. LARPen heet dat. Dan gaat hij verkleed als gouden gnoompje naar zo'n festival en gaan ze met elkaar een soort van "vechten" ofzo.
Net als in Alles is liefde haha!

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover ma 3 jun 2013 - 22:20

Er is een verschil tussen LARPen en fantasy-rollenspellen. LARP is life action role playing, dus dan speel je echt karakters uit, inclusief kleding, etc. Fantasy rollenspellen zijn meer een soort heel ingewikkelde bordspellen, waarbij je karakters in fantasie uitspeelt. Dus dan zit je met z'n allen aan een tafel en speel je in gedachten een verhaal uit. Hoewel ikzelf ook weinig op heb met elfen, kabouters en hobbits, lijkt het me best oké.

Los daarvan, jammer Bliss, dat het m niet was. Ook zonde van de energie die je hiervoor erin hebt gestoken. Ik hoop dat je dit misschien meeneemt naar een volgende keer. Met daten is het zeker zo, oefening baart kunst smile
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Bliss ma 3 jun 2013 - 23:10

Ja, LARPen is wat anders idd, nog een graadje erger Wink

Heee waarom heeft iedereen ineens een kaars als avatar???

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Burn ma 3 jun 2013 - 23:12

Topic in algemeen!
En zie topic van Pompoen in persoonlijk..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Reva ma 3 jun 2013 - 23:12

Bliss schreef:Ja, LARPen is wat anders idd, nog een graadje erger Wink

Heee waarom heeft iedereen ineens een kaars als avatar???

Voor Pompoen, zie Algemeen.

Jammer dat je date niets was!

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Bericht  Bliss ma 3 jun 2013 - 23:17

Oooh ik lees het net, kippenvel all over Cry Vreselijk!!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin ma 3 jun 2013 - 23:21

Hahaha ik moest zo hard lachen over dat kalende hoofd. Wel een beetje suf om daar op af te knappen inderdaad, maar goed. Waarschijnlijk zegt dat meer dat het hem niet was, dan dat je daar écht op afknapt. Als je hem wel helemaal het einde had gevonden had het vast niets uitgemaakt. Ik hou zo ontzettend veel van m'n vriend, mét kale plek. Ik geef 'm er altijd kusjes op en dan zeg ik dat ik van 'm hou, vooral van dat plekje. Lekker beetje pesten Wink Maar hij gaat het ooit wel kaal scheren echt, en dat vind ik dan weer stom. Maar ja, niets aan te doen, hij vindt het ook verschrikkelijk om al zo jong kalend te zijn en dus kan ik het me ook wel voorstellen dat het er op een gegeven moment vanaf gaat. Maar tot dat moment geef ik lekker z'n kale plekje een kusje Laughing

Kiekeboe, ik las het bij toeval in dit topic nu pas, maar wat super leuk voor je! Echt heel heel erg leuk!

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Bliss di 4 jun 2013 - 0:14

Ik snap niet goed waarom er zo over dat kale hoofd wordt doorgegaan; volgens mij gaf ik al aan dat het daar niet aan lag en ik knapte er al helemaal niet op af. Als ie verder echt helemaal mn type was geweest en het klikte op alle vlakken, dan zal mij dat echt een worst wezen hoor. Maar nu dat niet zo was, let je toch op andere dingen en een kaal achterhoofd heeft nou eenmaal niet mijn voorkeur bij een man (helemaal afscheren vind ik dan wel het mooist!).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  JustMeDaan di 4 jun 2013 - 0:14

Het is zo jammer dat er soms afgeknapt word op zaken die te verwaarlozen zijn. Mijn vriend is 32 en woont door omstandigheden weer thuis. Maar hij is wel de liefste en mooiste voor mij. Zou het toch enorm zonde vinden als ik iemand daardoor af zou wijzen. Het is toch jammer dat je misschien de liefde van je leven laat lopen door zulke dingetjes. Je bent toch zelf ook niet perfect.
En ik spreek trouwens niemand in het bijzonder aan.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Reva di 4 jun 2013 - 0:20

Ik begrijp werkelijk waar niet wat er erg is aan afknappen op dingen die te verwaarlozen zijn. Dat geeft toch alleen maar prachtig aan dat de klik er niet of niet goed genoeg is? Mijn vriend woonde bij zijn vader (dikke minpunt) en zijn spelling liet ontzettend te wensen over en zijn kledingsmaak was niet geheel de mijne, plus zijn haar vond ik niet fraai op momenten dat hij net de tondeuse er overheen had gehaald, maar toch viel ik als een blok voor hem (terwijl ik een ander al om de helft van die dingen zou afschrijven).

Hij op zijn beurt viel op slank en lang haar laughcry Tja,, tis niet altijd feest Laughing

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Bericht  Carra di 4 jun 2013 - 0:25

Daarom zeggen ze toch ook dat liefde blind maakt? Als je echt verliefd bent zie je al die dingen niet.

Ik val helemaal niet op donkere jongens. Nou mijn laatste ex was een (van oorsprong) Ghanees. Het waren de ogen die het hem deden. Voor de rest deed niks er meer toe.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Marin di 4 jun 2013 - 1:21

Sorry Bliss dat ik er dan op door ging, maar ik vond het echt grappig maar ook een beetje sneu om te lezen. Waarschijnlijk vind hij het ook echt niet zo leuk dat hij al kalend is, en ik vind het een vrij oppervlakkige reden om op af te knappen. Stel dat hij tegen z'n vrienden zegt (al praten mannen volgens mij niet zo) van dat je een leuke meid bent, maar ja die spleet tussen je tanden... (niet dat je dat hebt hoor, maar bij wijze van).
Maar ik denk dat het inderdaad genoeg zegt dat je hem vérder dus ook niet leuk genoeg vond. En dat lijkt me het belangrijkste, dat als de klik er niet is, je dat gewoon kunt zeggen tegen elkaar. Ik heb niet helemaal goed gelezen misschien, maar had je dat ook al naar elkaar uitgesproken? Hoe reageerde hij?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 4 jun 2013 - 2:08

Ja ga nog ff door Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Bliss di 4 jun 2013 - 2:45

Carrie schreef:Ja ga nog ff door Very Happy

Laughing

Maakt mij echt niet uit als hij iets over mij tegen z'n vrienden zegt, daar kom ik toch nooit achter? Moet ie lekker doen, zolang hij mij er niet mee lastigvalt.

Hij begon zelf meteen aan het eind van de date over het feit dat het verder niks wordt tussen ons, dus we waren het gewoon met elkaar eens, prima.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin di 4 jun 2013 - 2:47

Bliss schreef:
Hij begon zelf meteen aan het eind van de date over het feit dat het verder niks wordt tussen ons, dus we waren het gewoon met elkaar eens, prima.

Ah nou mooi, dan heb je in elk geval dat awkward moment daarna niet dat je het moet nabespreken met elkaar enzo. Wel jammer, maar beter dan dat je zo lang er op hoopt.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss di 4 jun 2013 - 2:53

Marin schreef:
Bliss schreef:

Ah nou mooi, dan heb je in elk geval dat awkward moment daarna niet dat je het moet nabespreken met elkaar enzo. Wel jammer, maar beter dan dat je zo lang er op hoopt.

Idd, maar ik kijk er verder met een prima gevoel op terug. Ik was alleen ff verbaasd omdat ie het echt meteen zei aan het einde! Ik liet altijd gewoon later via sms ofzo wat horen, als ik er geen vervolg aan wilde geven. Kon ik de date eerst ff op me in laten werken. Dus hij was wel erg direct, maar goed, weten we ook meteen waar we aan toe zijn.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  June di 4 jun 2013 - 2:54

Inderdaad, alsof mannen zo onschuldig zijn in het beoordelen van vrouwen. Hallo, je bent toch ook geen liefdadigheidsinstelling. Er moet wel liefde of een klik zijn. Tja en als jij niet van kalende mannen houdt, dat kan toch. Ik kan denk ik geen seks hebben op een vent van vijftig. Mag ik dat dan ook niet aandragen als reden? Ik houd niet van mannen die al zo oud zijn. Boehoe veroordeel me alsjeblieft. En mijn vriend heeft dan weer haren op zijn voeten. Dat zou ik normaal gesproken waarschijnlijk ook niet aanmerken als het meest aantrekkelijke, maar ik vind hem in zijn geheel aantrekkelijk. Ik hou van hem met zijn hobbitvoetjes. Terwijl ik over een man die ik minder leuk had gevonden misschien wel had gezegd: mwahhhhh matige date en hij had ook harige voeten :shock:. Lekker belangrijk. Ik mag hopen dat ik zelf nog mag kiezen wat ik aantrekkelijk vind. Als mannen niet op bolle toeten vallen met sproeten, dan willen ze mij ook niet hoor, dat besef ik heel goed en ik geloof het direct als een man over mij tegen zijn vrienden heeft gezegd: "ja ze is natuurlijk hilarisch (oke dit misschien niet), maar ze heeft wel een heel groot hoofd en dat vind ik echt niks." Tja, hij zal er toch een stijve piemel van moeten krijgen.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Bliss di 4 jun 2013 - 2:57

Hahaha June, schitterend betoog! Hulde! cheers

En nogmaals: mijn prins op het witte paard met kaal achterhoofd zal ik heus niet meteen naar de haartransplantatiekliniek sturen hoor, maar het heeft niet mijn voorkeur. Inhammen vind ik overigens niet zo'n probleem. Wat nobel van me hè?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende