Date-topic 2
+51
sokpop
Janelie
Sugarfall
Burn
Carra
Lady4
Tabbert
Polly
applestar
Fez
slaatje
Auxo
Minx
Caro
Punk'd
Lenthe
nijntje4
Nyx
Vanilla Queen
Poubelle
Kerel
Bliss
Antibes
Charles
SoGood
June
Marin
JustMeDaan
Blond
Feline
Bay
Atelier Madame
Biancos
Frappuccino
mauwmauw
Arwyn
May
Reva
Japie
Ibbeltje
*Noosa
Vino
Mermaid
Marsy28
Esperanza
Toet
_Lacey_
SuperGrover
FireButterfly
Sunshine
Kiekeboe
55 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Date-topic 2
Bliss leuk! Goed dat je het gevraagd hebt! Mooi dat het morgen al is, heb je ook niet zoveel tijd om je druk te maken.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Goed zo Bliss!! Hoppa, initiatief én actie! Fijn dat het morgen is, dan weet je in ieder geval of er een klik is en ga je geen grote verwachtingen krijgen.
Blijven ademen inderdaad. Dat lijkt me het belangrijkst. Maak het niet groter dan het is. Het is maar een drankje met een doodnormale vent. De wereld vergaat niet als het niet leuk is.
Zus, ik wil me verder nergens mee bemoeien, maar heb jij wel het gevoel dat je klaar bent voor een nieuwe date? Ik heb het gevoel dat je nog best wel worstelt met je ex en alles wat er is gebeurd. Dan is mannelijke afleiding natuurlijk prima, maar voelt het niet als te snel?
Ik zou trouwens niet gaan poolen met iemand die last heeft van z'n rug. Dan kan het alleen maar erger worden. En het laatste wat je wilt is dat hij tijdens de date door zijn rug gaat of zo! Naar het strand misschien?
Edit: ik lees nu dat hij van wedstrijdjes houdt. Eeehmmm.. dan ben ik even inspiratieloos.
Poubelle, leuk dat die jongen blijft hangen. :-) Kan je hem niet gewoon vragen om wat te gaan drinken?
Blijven ademen inderdaad. Dat lijkt me het belangrijkst. Maak het niet groter dan het is. Het is maar een drankje met een doodnormale vent. De wereld vergaat niet als het niet leuk is.
Zus, ik wil me verder nergens mee bemoeien, maar heb jij wel het gevoel dat je klaar bent voor een nieuwe date? Ik heb het gevoel dat je nog best wel worstelt met je ex en alles wat er is gebeurd. Dan is mannelijke afleiding natuurlijk prima, maar voelt het niet als te snel?
Ik zou trouwens niet gaan poolen met iemand die last heeft van z'n rug. Dan kan het alleen maar erger worden. En het laatste wat je wilt is dat hij tijdens de date door zijn rug gaat of zo! Naar het strand misschien?
Edit: ik lees nu dat hij van wedstrijdjes houdt. Eeehmmm.. dan ben ik even inspiratieloos.
Poubelle, leuk dat die jongen blijft hangen. :-) Kan je hem niet gewoon vragen om wat te gaan drinken?
Laatst aangepast door Carra op zo 2 jun 2013 - 9:20; in totaal 1 keer bewerkt
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ah Bliss, wat leuk! Heel veel plezier alvast! Heb jij die jongen op fb? Ik wil een foto zien!
Vino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12
Zus schreef:Ik probeer iets leuks/ aparts te bedenken voor een date trouwens ipv wat drinken of bioscoop. Hij heeft iets aan zijn rug dus kan ook niet alles doen. Hij houdt wel van 'wedstrijdjes'. Iemand hier een leuk idee?
Maar zon centrum waar je kunt bowlen, poolen, darten etc. Dan kun je desnoods ter plekke nog kiezen ivm z'n rug
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Leuk Bliss! En stop nu eens met dat eeuwige over-analyseren. Op die manier kan geen enkele man ooit iets goed doen. Mooi dat jullie morgen al gaan, heb jij wat minder tijd om te stressen. Voor hetzelfde vindt hij het net zo spannend als jij en reageert hij daardoor wat minder enthousiast.
En vertrouw wat meer op jezelf. Je ziet er leuk uit, bent slanker dan dat jezelf door hebt en je hebt een ontzettend leuke en vlotte babbel. Dat laatste viel me gisteren wederom op, toen je op de radio was. Trek een mooie pastel outfit aan met je rode lippenstift en je gaat een hele goede indruk op hem maken morgen.
En vertrouw wat meer op jezelf. Je ziet er leuk uit, bent slanker dan dat jezelf door hebt en je hebt een ontzettend leuke en vlotte babbel. Dat laatste viel me gisteren wederom op, toen je op de radio was. Trek een mooie pastel outfit aan met je rode lippenstift en je gaat een hele goede indruk op hem maken morgen.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Lief! Ok, morgen 20:00 it is... Ga nu slapen, heb maar weer een slaappil genomen, anders doe ik weer geen oog dicht natuurlijk!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Poolen is inderdaad wellicht niet zo handig. Strand is een goed idee! Misschien kunnen we naar Scheveningen ofzo, naar zo'n spelletjeshal .Carra schreef:Ik zou trouwens niet gaan poolen met iemand die last heeft van z'n rug. Dan kan het alleen maar erger worden. En het laatste wat je wilt is dat hij tijdens de date door zijn rug gaat of zo! Naar het strand misschien?
Laatst aangepast door Zus op zo 2 jun 2013 - 17:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Die spelletjeshal in Scheveningen is wel leuk! Tenminste, het is natuurlijk heel suf, maar dat is wel lachen en kan je wedstrijdjes doen.
Laatst aangepast door Carra op zo 2 jun 2013 - 23:35; in totaal 1 keer bewerkt
Carra- Kletskop
Is inderdaad wel suf maar met hem is dat wel een succes, met hem is dat juist lachen gok ik zo (hem kennende).
Laatst aangepast door Zus op zo 2 jun 2013 - 17:53; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Fijn dat deze man je in ieder geval aan het lachen krijgt. Dat mag ook wel weer!
Laatst aangepast door Carra op zo 2 jun 2013 - 23:35; in totaal 1 keer bewerkt
Carra- Kletskop
@ Zus: je kunt ook gaan glowgolfen in Scheveningen, is best lachen! Is het trouwens B waar je t over hebt?
Bliss- Lady Post-a-lot
Ja, dacht ik al
Bliss- Lady Post-a-lot
Ooh Bliss wat super leuk! Goed dat je hem gevraagd hebt. En het is denk ik maar beter dat het gelijk vandaag is, minder tijd om te stressen, en dan weet je gelijk of hij de moeite waard is om je energie in te steken!
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Aaaahh ik ben ZENUWACHTIG!!! Pff ben al 100x naar de wc geweest, heb het steeds ijskoud en krijg geen hap door m'n keel Tussen de middag vroeg een collega ook nog of er iets was, omdat ik zo stil was. Oh oh wat een verschrikking, dat daten
Ik heb gisteren naar mn ex teruggestuurd dat ik ons contact (nou ja, de benefits dan) op een laag pitje wil zetten, omdat ik contact heb met iemand en ik wil weten of dat ergens toe leidt. Ik moest het gewoon eerlijk zeggen, anders vind ik het al weer ingewikkeld worden. Toen stuurde hij terug dat ie de laatste tijd nogal bezig was met wat het nou is tussen ons en waar het heen gaat en dat ie het er eens over wilde hebben. Ik had al een beetje het idee dat het hem toch meer bezighield dan ie in eerste instantie deed voorkomen, dus ik heb nu heel eerlijk gezegd dat ik verder ben gegaan en dat ik eigenlijk wel zeker weet dat het niks meer wordt tussen ons. En ook dat het me dus beter lijkt dat we het hele FWB-gebeuren afsluiten, omdat dat te ingewikkeld wordt, en dat ie het maar even moet laten bezinken en dat we binnenkort wel weer een keer samen eten. Dus tja, geen seks meer met de ex, maar dat is echt beter. Ik zou me alleen nog maar schuldig voelen dan, dus dan sta ik nog liever droog
Ooh ik hoop zo dat het een beetje gezellig wordt vanavond!!
Ik heb gisteren naar mn ex teruggestuurd dat ik ons contact (nou ja, de benefits dan) op een laag pitje wil zetten, omdat ik contact heb met iemand en ik wil weten of dat ergens toe leidt. Ik moest het gewoon eerlijk zeggen, anders vind ik het al weer ingewikkeld worden. Toen stuurde hij terug dat ie de laatste tijd nogal bezig was met wat het nou is tussen ons en waar het heen gaat en dat ie het er eens over wilde hebben. Ik had al een beetje het idee dat het hem toch meer bezighield dan ie in eerste instantie deed voorkomen, dus ik heb nu heel eerlijk gezegd dat ik verder ben gegaan en dat ik eigenlijk wel zeker weet dat het niks meer wordt tussen ons. En ook dat het me dus beter lijkt dat we het hele FWB-gebeuren afsluiten, omdat dat te ingewikkeld wordt, en dat ie het maar even moet laten bezinken en dat we binnenkort wel weer een keer samen eten. Dus tja, geen seks meer met de ex, maar dat is echt beter. Ik zou me alleen nog maar schuldig voelen dan, dus dan sta ik nog liever droog
Ooh ik hoop zo dat het een beetje gezellig wordt vanavond!!
Bliss- Lady Post-a-lot
Whaaa Bliss wat stoer dat je het initiatief hebt genomen
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
hup Bliss ga gewoon rustig iets met hem drinken, als het niks is weet je het, en als het een mooi toekomstproject is, dan kun je er samen aan verder bouwen. Probeer nou gewoon rustig te blijven.
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Reva schreef:Whaaa Bliss wat stoer dat je het initiatief hebt genomen
Ja ik heb mezelf overtroffen
Kerel, thanks, ik ga het proberen... *adem in, adem uit*
Bliss- Lady Post-a-lot
*NEWSFLASH!*
Kiekeboe heeft een vriendje!!!!!!
Kiekeboe heeft een vriendje!!!!!!
Bliss- Lady Post-a-lot
Wat leuk!!!! Heel veel geluk
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
WAT WAT WAT?? Kiekeboe kom eens vertellen!!
En Bliss, erg he dat daten, maar wel super stoer dat je gewoon een date geregeld heb met die jongen. Komt vast wel goed en anders ben je weer een ervaring rijker, plus nu weet je ook dat je ex idd er meer achter zocht. Goed dat je dat nu dus duidelijk heb gezegd.
En Bliss, erg he dat daten, maar wel super stoer dat je gewoon een date geregeld heb met die jongen. Komt vast wel goed en anders ben je weer een ervaring rijker, plus nu weet je ook dat je ex idd er meer achter zocht. Goed dat je dat nu dus duidelijk heb gezegd.
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
WAT WAT WAT?? Kiekeboe kom eens vertellen!!
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Jeaaauh Kiek! Wat leuk. En hem nu niet meer vergiftigen met eten he! ;-) Enjoy!
En Bliss, heel veel plezier vanavond! Je kan het!
En Bliss, heel veel plezier vanavond! Je kan het!
Carra- Kletskop
Lady4 schreef:En vertrouw wat meer op jezelf. Je ziet er leuk uit, bent slanker dan dat jezelf door hebt en je hebt een ontzettend leuke en vlotte babbel. Dat laatste viel me gisteren wederom op, toen je op de radio was. Trek een mooie pastel outfit aan met je rode lippenstift en je gaat een hele goede indruk op hem maken morgen.
Grappig dat je dit zegt trouwens, want hiervoor was ik ook vet zenuwachtig en dan ga ik echt ratelen als een malle (heb ik al vaker gemerkt op een date)!! Achteraf denk ik dan echt: wat heb ik allemaal gezegd?! Weet het dan niet eens meer haha.
Bliss- Lady Post-a-lot
Veel plezier Bliss!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40