Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+51
sokpop
Janelie
Sugarfall
Burn
Carra
Lady4
Tabbert
Polly
applestar
Fez
slaatje
Auxo
Minx
Caro
Punk'd
Lenthe
nijntje4
Nyx
Vanilla Queen
Poubelle
Kerel
Bliss
Antibes
Charles
SoGood
June
Marin
JustMeDaan
Blond
Feline
Bay
Atelier Madame
Biancos
Frappuccino
mauwmauw
Arwyn
May
Reva
Japie
Ibbeltje
*Noosa
Vino
Mermaid
Marsy28
Esperanza
Toet
_Lacey_
SuperGrover
FireButterfly
Sunshine
Kiekeboe
55 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Toet za 1 jun 2013 - 9:39

Carra schreef:

Toet, het kan natuurlijk best dat je je helemaal nog niet wilt binden. Of alleen als je dronken bent. Wink Niks mis mee en misschien zit dé man er gewoon nog niet tussen.

Maar wat is er gebeurd met de lekkere jongen?

Ehm ja wat daarmee is gebeurd.. Ik heb dan twee keer met hem gezoend en een paar berichtjes op FB. Vorige week zag ik hem weer in de stad. Ik had geen zin om wéér naar hem toe te gaan want ik wil niet als een of ander kansloos meisje achter hem aanlopen. Nouja ik ging dus lekker met m'n huisgenoten dansen en wijntjes drinken maar m'n huisgenoten zeiden al dat hij me de hele tijd in de gaten hield. Goed, na een paar uur stonden wij bij allemaal jongens van een dispuut die we kennen en ik stond de hele tijd met een van hen te dansen en praten (en later zoenen haha) en toen kwam K. (die lekkere dus) ineens langs en begon tegen me te praten terwijl hij daarvoor al een paar keer langs was gelopen en me alleen aankeek en dan weer verliep. Nu probeerde hij met me dansen en helemaal aan me zitten enzo. Ik vond dat echt niet tof, wat denkt hij nou, arrogante DICK, dat ik zijn bezit ben ofzo? Echt het was heel raar, ik kan ook niet goed uitleggen wat hij nou precies deed maar het was alsof hij jaloers was en even wou komen laten zien wie de baas is. Maargoed, ik vond het heel raar en een beetje gemeen maar voelde me natuurlijk ook wel een tikkeltje gevleid, hij is ook zo mooi en sexy en lekker maar gelukkig kon ik me nog nét inhouden om niet met hem te zoenen (zou ook echt lullig zijn, die andere jongen stond gewoon achter mij). En de dag erna stuurde hij ineens een bericht; ''Was gezellig he? Wanneer zie ik je weer?''. Weer die arrogantie, het was helemaal niet gezellig, je negeert me de hele avond en denkt vervolgens mij wel even te kunnen pakken.. Dus daar heb ik niet op gereageerd\. Echt zo jammer, dan ben je zo mooi en sexy en dan heb je zo'n karakter.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  SuperGrover za 1 jun 2013 - 10:38

Toet, ik denk dat je gewoon je gevoel moet volgen wat betreft mannen. Er is niet objectief een droomman, iemand is alleen een droomman als het voor jou zo voelt. Als jij je niet verliefd voelt, dan is het waarschijnlijk voor jou gewoon niet de juiste man, ook al is het geen hork. Maar over horken gesproken, die knappe jongen klinkt inderdaad nogal arrogant. Juist knappe jongens hebben daar vaak last van helaas. Jammer, maar daar zou ik ook klaar mee zijn als ik jou was!

Bliss: Eens met Antibes. Ook al stuurt hij niet elke dag een bericht, dat betekent niet per se dat hij helemaal niet geïnteresseerd is. Ik zou gauw aansturen op een date, dan weet je beter waar je aan toe bent.

Het gaat op zich prima tussen mij en de buitenlandse jongen (ik ga m bij deze John noemen, ik wil z'n echte naam niet noemen, maar buitenlander of Zweed vind ik ook weer zo wat). Maar het gaat op dit moment volgens mij niet zo goed met hem. Hij overweegt te stoppen met zijn studie, terwijl hij al in het 2e jaar zit, het al zijn derde studie is en hij ook geen andere plannen heeft. De statusupdates die hij op facebook zet, klinken ook niet zo positief, maar aangezien de meesten in het Zweeds zijn, begrijp ik die niet helemaal. Hij zit nu ook middenin zijn laatste take home examen, waar hij veel te laat aan is begonnen, dus hij is gestrest. Ik snap t allemaal wel, maar ik vind het moeilijk daar goed op te reageren. Het laatste echt goede gesprek dat we hadden was woensdag, terwijl we anders dagelijks contact hebben. De gesprekken de laatste dagen waren kort en ook kortaf. Ik vraag of het goed gaat, hij antwoordt met 'zie mijn laatste statusupdate'. Ik weet niet zo goed hoe ik daarmee om moet gaan.

Ik ben best wel bang dat hij minder geïnteresseerd raakt, dat hij op me afknapt. Niet echt vanwege deze berichten hoor, maar meer in het algemeen, ik voel me best wel onzeker. Hij is veel ouder, ik ben bang dat hij zich echt gaat beseffen dat ik jonger ben. Ik heb weinig ervaring met jongens bijvoorbeeld (wel zoenen, maar niet qua relaties, seks). Dat heb ik hem wel verteld, maar ik ben niet heel specifiek geweest en ik weet dat hij aanneemt dat ik meer ervaring heb. Maar goed, hij heeft natuurlijk een vliegticket geboekt, dus hij komt sowieso hierheen, en als hij me niet echt leuk zou vinden, had hij dat niet gedaan. Dat weet ik ook wel. Maar het verbaast me eigenlijk hoe onzeker ik ervan word en hoeveel het me bezig houdt.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Bliss za 1 jun 2013 - 14:13

Ja?? Toch zelf een bericht sturen? Hmm, moet ik ff omschakelen. Morgenmiddag zit ik weer een paar uur in de trein, misschien kan ik dan iets sturen. En als ik dat doe, moet ik dan mn nummer geven? Oh wat lastig allemaal!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Poubelle za 1 jun 2013 - 19:32

Ja Bliss, gewoon zelf een berichtje sthren! Gewon 'hey, hoe is je weekend geweest? Mijn weekend wsd leuk want tralalalala'. En dan zeg je 'via fb chatten vind ik zo omslachtig dus hier heb je mn nummer.' Bam en dan klaar.

Toet, gewoon doen waar je je goed bij voelt. Als je alleen lekker n paar keer wil daten en that's all dan is dat ook leuk toch? Als je niet meer met ze wil zij t denk ik gewoon niet de juiste mannen.
De jongen van vrijdag is wel leuk, maar ik weet niet of het wat zou kunnen worden want ik weet niet hoe hij er in staat. Kan dat ook niet inschatten. We hebben wel nog contact via WA, alsinds pasen appen we regelmatig maar uit die berichtjes kan ik niks opmaken. Het zijn gewoon normale gesprekken.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Bliss za 1 jun 2013 - 22:46

Haha Poubelle, dat is idd precies t bericht dat ik nu ook had bedacht. Zit vanmiddag een paar uur in de trein, dus stuur t dan wel.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Toet za 1 jun 2013 - 22:53

Wat jammer dat je je er zo bij voelt SG, maar wel begrijpelijk dat je daar onzeker van wordt, lijkt me een heel logische reactie. Kan je niet bij hem peilen hoe het zit? Zodat je wat meer zekerheid hebt en je niet zo hoeft te voelen?

Daar heb je gelijk in Poubelle! Ik voel me er ook wel goed bij en opzich is er ook niks mis met hogere verwachtingen stellen want ik ga me echt niet in de eerste de beste relatie storten. Ik vermaak me goed als vrijgezel en als ik nu een relatie met iemand aan ga, moet dat ook echt dé man voor mij zijn inderdaad. Ik vind het alleen zo jammer dat ik iedere keer weer jongens moet teleurstellen, ik weet steeds niet hoe ik het aan moet pakken. Bij die eerste jongen was ik zelf misschien niet heel duidelijk maar bij die tweede ben ik heel duidelijk geweest vanaf het begin maar tóch heb ik hem blijkbaar de indruk gegeven dat er misschien wel meer in zat. Ik merk ook dat ik zo snel intensief contact met iemand heb, nu bij die jongen waar ik misschien binnenkort een date mee heb ook, ik spreek hem gelijk de hele dag door via whatsapp, misschien geef ik daarmee wel verkeerde signalen af.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Bliss zo 2 jun 2013 - 2:07

Nou, ik heb iets gestuurd hoor. Kort berichtje, of ie een goed weekend heeft, nog wat leuks heeft gedaan, dat ik nu een paar uur in de trein zit (hint: talk to me!) en dat ik m wel weer spreek (hmm ja of niet dus) en dat WA misschien handiger is, met mn nummer erbij. En nu maar weer afwachten laughcry

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss zo 2 jun 2013 - 2:30

Hij heeft t bericht al gelezen zie ik. Bluhh heb er geen goed gevoel meer over.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Poubelle zo 2 jun 2013 - 2:34

Misschien heeft ie t gelezen maar is ie bezig of zit ie op t terras oid en kan ie nog niet reageren? Hij reageert vast nog wel en zo niet dan was het niet meant to be.

Ik moet toch wel vaak aan J. de zoenjongen denken. Ik weet gewoon niet hoe ik t aan moet pakken of kan peilen hoe of wat. Tips, anyone?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Bliss zo 2 jun 2013 - 2:52

Is dat de jongen van vrijdag? Is dat relatiemateriaal? Vraag dan of ie zin heeft in een borrel op t terras!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lady4 zo 2 jun 2013 - 4:44

Spannend Bliss, ik hoop dat je gauw wat hoort.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bliss zo 2 jun 2013 - 4:52

Ik kreeg een bericht terug, gewoon over wat hij allemaal gedaan had dit weekend en dat ie nu niet helemaal fit is en hij gaf ook zijn nummer. Nu whatsappen we een beetje, maar het blijft vrij oppervlakkig. Ik durf ook echt niet over een date te beginnen, maar misschien binnenkort wel als ik het écht zat ben dat hij er niet over begint Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 5:31

Waarom leg je zo'n druk op alles wat een leuke jongen doet Bliss? Je maakt het alleen maar moeilijk voor jezelf op die manier...

@Poubelle; Gaat hij op een standaard plek uit? Dan zou ik hem daar gewoon nog een keer 'per ongeluk' tegenkomen. Of hem een whatsapje sturen dat je het leuk vond hem weer gezien te hebben en op die manier weer met hem in contact te komen. Zeker als je in de ochtend zo gezellig hebt liggen kletsen dan vind hij je echt wel meer dan gewoon leuk, anders was hij niet gebleven naar mijn idee :P.

Gast
Gast

Bericht  Bliss zo 2 jun 2013 - 5:36

I know! Zoals gezegd heb ik echt issues met daten/mannen, ik kan er gewoon niet relaxed mee omgaan Mad

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 5:40

Bliss schreef:I know! Zoals gezegd heb ik echt issues met daten/mannen, ik kan er gewoon niet relaxed mee omgaan Mad

Misschien kun je proberen de zaken wat positief om te buigen. Net als het feit dat hij niet reageert op een mailtje op FB. Gelijk zo negatief. Ik lees veel 'als hij niet dit, als hij niet dat, nou dan doe ik zus of zo, als ik het echt zat ben' ... Probeer te denken wat je wel zelf kunt doen, welke dingen je wel in eigen hand hebt. Er is niets ergs aan te zeggen dat je het contact leuk vindt met iemand en dat je graag een drankje zou willen doen. Misschien krijg je een 'nee' of misschien een 'nu nog niet' maar je bent jezelf op dat moment wel trouw en weet gelijk waar je staat. Scheelt je slapeloze nachten Wink.

Gast
Gast

Bericht  Bliss zo 2 jun 2013 - 5:45

Ja, dat is ook wel zo hoor, maar dat daten werkt me zo gigantisch op de zenuwen. Ik zou op zich best durven vragen of ie mee gaat wat drinken (met knikkende knieën, dat dan weer wel), maar die date zelf dan... Als ik eraan denk, krijg ik al zowat een zenuwinzinking. Bij eerdere dates die ik heb gehad, was het eigenlijk altijd wel gezellig en had ik genoeg te kletsen, maar toch kan ik er nu niet goed rationeel over nadenken en overheerst het 'paniek'gevoel. Maar goed, zo nu en dan geef ik mezelf wel een flinke schop onder mn kont hoor, want ik vind ook dat ik gewoon eens ff lekker normaal moet doen.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 5:48

Hahaha Very Happy.

Ik heb het denk ik van mijn vader geleerd hoor. Die was altijd heel erg relativerend. 'Wat is het ergste dat er nou eigenlijk kan gebeuren?' vroeg hij altijd. We zijn allemaal maar mensen, niemand is beter of slechter, stommer, geweldiger dan een ander. Als het niet klikt dan klikt het niet. Doet er verder weinig toe hoe nerveus je van te voren bent geweest of je dat juiste truitje aan hebt. Sterker nog; de eerste 2 dates met mijn ex had ik iets aan dat hij vreselijk vindt... Het ergste dat kan gebeuren is dat die klik er niet is of dat hij niet met je uit wilt... Next!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 6:17

Ik probeer iets leuks/ aparts te bedenken voor een date trouwens ipv wat drinken of bioscoop. Hij heeft iets aan zijn rug dus kan ook niet alles doen. Hij houdt wel van 'wedstrijdjes'. Iemand hier een leuk idee?

Gast
Gast

Bericht  Bliss zo 2 jun 2013 - 6:20

Poolen? Waar ken je je date van?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 6:22

Ja poolen is wel een leuk idee al moet ik dan even kijken hoe het met zijn rug is. Ik zal hem morgen eens smsen smile. Ik kende hem al.

Gast
Gast

Bericht  Bliss zo 2 jun 2013 - 6:50

Ok, het volgende 'probleem' dient zich alweer aan: mijn ex. Ik kan me altijd maar op één man tegelijk richten, anders wordt het me veel te ingewikkeld. Hij vraagt of we binnenkort weer af zullen spreken, maar zo lang ik contact heb met die nieuwe man, staat m'n hoofd daar gewoon totaal niet naar. Ben dan ook geneigd om dat nu eerlijk te vertellen. Ik kan best gezellig wat met m'n ex eten ofzo, maar het seksen wil ik dan eigenlijk achterwege laten. Het beste is om nu de nieuwe man maar op date te vragen, dan weet ik in elk geval iets meer waar ik aan toen ben. Aah what to do? Ik ga nu ff stofzuigen en erover nadenken Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 6:52

Wanneer zou je dan met je ex willen afspreken? Als het pas over 2 weken is kun je prima afspreken en tegen die tijd kijken hoe het ervoor staat. Kun je altijd nog afzeggen.

Gast
Gast

Bericht  Bliss zo 2 jun 2013 - 8:42

Ooooh GOD, heb gevraagd of ie wat wil drinken binnenkort en hij heeft ermee ingestemd :O Help!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 8:44

Adem in, adem uit. Is niets ergs aan. Gewoon een drankje, wat kletsen, gezellig... Niks meer, niks minder Wink. Ik ga zo eens smsen over het poolen :P

Gast
Gast

Bericht  Bliss zo 2 jun 2013 - 9:11

Aah we gaan ws morgen al!! Hij kan de rest vd week niet. Heb wel een beetje gemengde gevoelens, vind m vandaag minder spontaan/enthousiast overkomen dan afgelopen week. Maar goed, eigenlijk maar beter dat t meteen morgen is, weet ik waar ik aan toe ben.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende