Waarom ben jij nog wakker?
+25
Nyx
Evalynn
Minx
mzcharlotte
girli
Luce
Blair
Caramba
May
Poubelle
Suusie
Printje
Paper Crown
Joli86
Pompoen
Tummy
Reva
Caroow
Capt'n Zero
Tiana
Zonnetje
M-G
Limburg85
sonly
Burn
29 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Waarom ben jij nog wakker?
Ik ben aan het Simsen.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
We gaan zo naar de (nieuwe) Broadwayshow Kinky Boots, ik ben in New York. Heb er zo'n zin in!!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
mzcharlotte schreef:We gaan zo naar de (nieuwe) Broadwayshow Kinky Boots, ik ben in New York. Heb er zo'n zin in!!
Ohhhh.. ben jaloers! Heel veel plezier
Blair- Kletskop
girli schreef:Ik volg nu SATC op tv en het is zo raar om die eerste afleveringen te zien. De meesten heb ik niet eens gezien.
Ik heb de hele serie maar 1 keer gezien, jaaaaaren geleden. Heb nu binnen een maand al bijna 4 seizoenen uit, geleend van mijn vriendin. Na 4 heb ik niks meer en zij is op vakantie dus ik denk dat ik morgen de box maar ga kopen .
Babydoll schreef:Ik ben aan het Simsen.
Oh dat heb ik vroeger zo veel gespeeld. Op de pc nog. Heb ze ook nog liggen hier ergens, wat moet je er nog mee... Vond het wel erg leuk altijd. Eigenlijk zo nutteloos... Maar dat is zo veel natuurlijk haha!
Gast- Gast
Net aan de teamcaptain toe gegeven dat ik een van de lopers stiekem toch wel warmer dan leuk vind.
En ben verdrietig omdat ik vanavond met mijn ex de katten naar een nieuw huisje heeft gebracht. Voor de katten is het beter want hier kunnen ze niet heen en hij gaf ze geen aandacht maar het blijft kut. Ze zijn echt op een super plek terecht gekomen, midden in de bossen ver bij de weg vandaan en die vrouw was direct verliefd geworden. Maar had ze liever zelf gehouden.
En ben verdrietig omdat ik vanavond met mijn ex de katten naar een nieuw huisje heeft gebracht. Voor de katten is het beter want hier kunnen ze niet heen en hij gaf ze geen aandacht maar het blijft kut. Ze zijn echt op een super plek terecht gekomen, midden in de bossen ver bij de weg vandaan en die vrouw was direct verliefd geworden. Maar had ze liever zelf gehouden.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Thanks Babydoll. Nu mijn man nog in beweging krijgen
Minx, dat lijkt me echt één van de vervelendste dingen om te doen. Maar goed dat je achter de keuze staat en je weet waar/hoe ze terecht komen.
Minx, dat lijkt me echt één van de vervelendste dingen om te doen. Maar goed dat je achter de keuze staat en je weet waar/hoe ze terecht komen.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Nou ja 100% achter de keuze sta ik niet, maar kan hem moeilijk dwingen om de katten te houden. Hier bij mijn ouders is geen optie want die hebben er een hekel aan en aangezien ik geen zicht heb op een eigen huisje was dit het beste. Al was ik wel heel blij dat die vrouw over veel dingen hetzelfde dacht. En vond ik het niets had ik ze ook zo weer mee genomen.
Minx- Lady Post-a-lot
Zus schreef:Babydoll schreef:Ik ben aan het Simsen.
Oh dat heb ik vroeger zo veel gespeeld. Op de pc nog. Heb ze ook nog liggen hier ergens, wat moet je er nog mee... Vond het wel erg leuk altijd. Eigenlijk zo nutteloos... Maar dat is zo veel natuurlijk haha!
Ik heb het pas, ook inderdaad voor op de pc, Sims3, heb het eigenlijk gekocht omdat ik verslaafd ben aan de Sims Freeplay op mn iPhone, dus zeer benieuwd naar de uitgebreide versie, heb wel gehoord dat er veel tijd in zit, dus wanneer ik slapeloze nachten heb, probeer ik uit te vogelen hoe het allemaal werkt.
Jij morgen naar de kapper, toch? Ben benieuwd naar het resultaat!
Blair- Kletskop
OMG, Broadwayshow, *jaloers*
@ Zus *lol* geen videotheek in de buurt o.i.d.? Ach, als je het geld hebt, waarom ook niet
@ Minx dat lijkt me echt een rotbeslissing
@ Zus *lol* geen videotheek in de buurt o.i.d.? Ach, als je het geld hebt, waarom ook niet
@ Minx dat lijkt me echt een rotbeslissing
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Nee ik ga morgen een afspraak maken. Ga er niet vanuit dat ik gelijk terecht kan hoor .
Gast- Gast
Bestaan die nog, videotheken?
Nee joh, ik heb mijn vakantiegeld gekregen en daarvan betaal ik drie rekeningen, de kapper en een SATC box .
Nee joh, ik heb mijn vakantiegeld gekregen en daarvan betaal ik drie rekeningen, de kapper en een SATC box .
Gast- Gast
Ik ben nog wakker omdat ik tot 22.30 heb gewerkt en daar na kan ik nooit slapen. Sowieso kan ik bijna niet slapen, dus dit helpt niet.
Misschien toch maar even wat melatonine er in gooien.
Misschien toch maar even wat melatonine er in gooien.
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Dank je,
Haha videotheken moeten hun naam veranderen;)
Haha videotheken moeten hun naam veranderen;)
Minx- Lady Post-a-lot
Zus schreef:Nee ik ga morgen een afspraak maken. Ga er niet vanuit dat ik gelijk terecht kan hoor .
Knap dat je zo geduldig bent, als ik iets wil, moet het ook meteen of op zijn minst dezelfde dag .
Ken je The Carrie Diaries al? Kijk hem sinds kort, serie over de jonge Carrie toen ze nog een tiener was, lekker luchtige serie, je ziet ook echt de volwassen Carrie er al in terug in the 70s style. Heb hele seizoen op mijn laptop staan, mocht je 'm willen kan ik hem wel voor je branden.
Lissa, moet je morgen dan ook weer vroeg op? Lastig he, insomnia.
Blair- Kletskop
Ik werk op een kleinschalige PG-woning. En ik ga zodra ik thuis ben altijd malen wat ik ben vergeten.Zus schreef:Wat doe je voor werk Lissa?
Ik ben namelijk vergeten gehakt uit te zetten voor morgen avond. En daar kan ik me heel de rest van de nacht druk om maken. Zeker aangezien ik morgen met een collega moet werken die er een hekel aan heeft als het gehakt niet uit ligt. En die moet net een gespleten dienst, waardoor ik er 's avonds weer mee moet werken...
Evalynn- Prater
Nee gelukkig niet, hoef pas om half 7 's avonds te werken omdat ik een halve dienst voor iemand over neem (lang leve het invalwerk!). Verder ben ik dus lekker vrij :)Babydoll schreef:
Lissa, moet je morgen dan ook weer vroeg op? Lastig he, insomnia.
Maar ik moet misschien zondag ook werken, terwijl dat niet gepland was en ik ook een dagje vrij was. Lang leve het invalwerk.
Evalynn- Prater
Oh klinkt leuk! Kijk maar of je er tijd voor hebt. Het heeft geen haast .
En ja ik wil het ook wel hoor, de kapper. Maar ik wil naar een bepaalde kapper waar je meestal gewoon niet gelijk terecht kunt. Dat wist ik dus al voor ik het me bedacht dat te willen dus ik zal wel geduld moeten hebben haha.
En ja ik wil het ook wel hoor, de kapper. Maar ik wil naar een bepaalde kapper waar je meestal gewoon niet gelijk terecht kunt. Dat wist ik dus al voor ik het me bedacht dat te willen dus ik zal wel geduld moeten hebben haha.
Gast- Gast
Ja hoor! Hier ten minste wel haha. Ik weet niet hoe het is in de RandstadZus schreef:Bestaan die nog, videotheken?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Zus schreef:Oh klinkt leuk! Kijk maar of je er tijd voor hebt. Het heeft geen haast .
Is zo gedaan, als je me je adres pm'ed stuur ik 'm maandag op vanuit werk.
Meiden, ik ga toch langzamerhand mijn nest in, morgen moet ik om 09:00 op't voetbal veld staan om mini-me aan te juichen, lang leve de voetbaltrainingen op ZATERDAG OCHTEND!!! Slaap lekker allemaal.
Blair- Kletskop
Lissa, is er niemand meer daar die het eruit kan halen? Dat je even belt of smst?
Gast- Gast
Ik ben nog wakker! Vanochtend tot half 11 geslapen dus nu nog niet moe.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
girli schreef:Ja hoor! Hier ten minste wel haha. Ik weet niet hoe het is in de RandstadZus schreef:Bestaan die nog, videotheken?
Ik zou er niet eens eentje weten en volgens mij moet je dan lid zijn enzo. Wat een gedoe .
Gast- Gast
Babydoll schreef:Zus schreef:Oh klinkt leuk! Kijk maar of je er tijd voor hebt. Het heeft geen haast .
Is zo gedaan, als je me je adres pm'ed stuur ik 'm maandag op vanuit werk.
Meiden, ik ga toch langzamerhand mijn nest in, morgen moet ik om 09:00 op't voetbal veld staan om mini-me aan te juichen, lang leve de voetbaltrainingen op ZATERDAG OCHTEND!!! Slaap lekker allemaal.
Wow das lekker vroeg om nu nog wakker te zijn haha! Ik zal je morgen even een PM sturen. Lief van je. Slaap lekker.
Gast- Gast
Heb het overwogen hoor, maar de nachtdienst is niet zo heel vriendelijk als je voor dit soort dingen gaat bellen. Dus dan krijg ik maar een keer gezeur. Bovendien controleert desbetreffend collega het ook echt om 8.00 als haar dienst begint. Dus dan ligt het er nog op tijd uit.Zus schreef:Lissa, is er niemand meer daar die het eruit kan halen? Dat je even belt of smst?
Blegh ik moet echt naar bed hoor. Maar ik ben totaal nog niet moe.
Evalynn- Prater
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Waarom nog wakker?
» Waarom ben jij nog wakker?
» Wie is er nog wakker?
» Waarom een kind? Of waarom niet?
» Wie is er nog wakker?
» Waarom ben jij nog wakker?