Zou jij...
+33
Sorrento
Mermaid
Susan
Happinaz
Mees
Coco
Printje
May
M@niek
Jeanette
Evalynn
Arwyn
Caramba
Chocoholic
Zora
Monte
Ilovethe90s
M-G
ijsjemeisje
luisa
Tania
VeryCherry
Joan
Sugarfall
Phileine
Elliot
Floor
Toet
CCC
girli
Sanne
Manderijn
nina
37 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Zou jij...
.. als je bij de bibliotheek komt en iemand komt (buiten) naar je toegelopen en die zegt:
Sorry ik heb erg veel haast en er zijn geen parkeerplekken, alleen een invalide parkeerplek, waar ik niet wil staan en ik moet een boek ophalen uit de bieb. Hij is gereserveerd dus je hoeft niet te zoeken, kan 'm zo pakken.
Zou jij, met het bieb pasje van diegene, dat boek even snel ophalen?
Sorry ik heb erg veel haast en er zijn geen parkeerplekken, alleen een invalide parkeerplek, waar ik niet wil staan en ik moet een boek ophalen uit de bieb. Hij is gereserveerd dus je hoeft niet te zoeken, kan 'm zo pakken.
Zou jij, met het bieb pasje van diegene, dat boek even snel ophalen?
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Zou jij...
Nee, als je zoveel haast heb moet je niet meer naar de bieb gaan.
Tenzij het een bekende is, dan wel.
Tenzij het een bekende is, dan wel.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Ik vind het een wat vreemde situatie, maar als de persoon betrouwbaar overkomt, zou ik dat wel doen denk ik.
Heb jij dat meegemaakt?
Heb jij dat meegemaakt?
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zou het niet doen. In de tijd dat hij/zij iemand staat te zoeken om het aan te vragen, kan hij/zij ook naar binnen rennen.
Ik vind het een rare situatie en als ik het niet vertrouw, doe ik het niet.
Ik vind het een rare situatie en als ik het niet vertrouw, doe ik het niet.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ja, vanmiddag. Ik was overigens degene die het boek moest hebben. Het was in een stad die ik niet kende en er waren 5 parkeerplekken, die dus vol waren en dus die ene lege invalide plek. Het was ook heel vreemd maar ik had echt haast want had een belangrijke afspraak dus kon ook niet vragen waar ik straten verderop kon parkeren.Sanne schreef:
Heb jij dat meegemaakt?
Ik heb één vrouw gevraagd maar ja, die wilde het dus niet doen. Wat ik eigenlijk best flauw vond. Mijn vriend vond het terecht. Vandaar mijn vraag hier.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Heb je een abonnement op een bieb in een stad die je niet kent? Die snap ik even niet.
Gast- Gast
Soms mag je toch ook boeken halen bij andere bibliotheken?
Bijv. bij universiteitsbibliotheken?
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Oh, daar heb ik geen idee van, ik ging uit van de gewone bieb, hier moet je dan echt een pasje van de bieb zelf hebben.Sanne schreef:Soms mag je toch ook boeken halen bij andere bibliotheken?
Ik zou het overigens niet durven vragen, en als het mij gevraagd werd zou ik het ook niet doen. Voor de bieb moet je wel even wat tijd uit trekken, vind ik. Voordat je het boek hebt en voordat je weer buiten staat... Vroeger was ik dan al gauw een kwartier verder.
Gast- Gast
Nee, zou dat ook niet echt zo snel doen. Hier moet je helemaal naar boven in de Bibliotheek en ben je best wel even een tijdje bezig zeg maar.
Ik zou het trouwens ook niet zo snel vragen aan een onbekende, omdat ik het niet zou durven te vragen.
Ik zou het trouwens ook niet zo snel vragen aan een onbekende, omdat ik het niet zou durven te vragen.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ja hoor, ik zou niet weten waarom niet.
Er kwam pas nog een meisje in de stad naar mij toe, ze moest even iets terugbrengen naar de H&M en haar fiets kon niet op slot, ik stond voor de H&M een sigaretje te roken en ze vroeg of ik even op haar fiets wilde letten. Prima toch.
Er kwam pas nog een meisje in de stad naar mij toe, ze moest even iets terugbrengen naar de H&M en haar fiets kon niet op slot, ik stond voor de H&M een sigaretje te roken en ze vroeg of ik even op haar fiets wilde letten. Prima toch.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
uhm nee dan kom je maar een keer terug als je geen haast hebt.
sowieso zou je aan mij niet veel hebben, ik ben pas 2x in de bieb geweest hier en heb geen idee waar ik alles moet vinden
sowieso zou je aan mij niet veel hebben, ik ben pas 2x in de bieb geweest hier en heb geen idee waar ik alles moet vinden
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Ik weet niet of ik het zou doen omdat ik het een gekke vraag vind, maar ik snap niet waarom sommigen hier over betrouwbaarheid beginnen. Ik ben misschien een beetje naïef, maar ik zie niet in wat hier 'onbetrouwbaar' aan zou kunnen zijn? Hoe zou je opgelicht kunnen worden in zo'n situatie door een boek te halen voor iemand?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Elliot schreef:Ik weet niet of ik het zou doen omdat ik het een gekke vraag vind, maar ik snap niet waarom sommigen hier over betrouwbaarheid beginnen. Ik ben misschien een beetje naïef, maar ik zie niet in wat hier 'onbetrouwbaar' aan zou kunnen zijn? Hoe zou je opgelicht kunnen worden in zo'n situatie door een boek te halen voor iemand?
Ja ik vind dat ook een beetje raar en ook niet echt tolerant. Het is toch fijn als je even iemand kan helpen?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ja hoor, als iemand betrouwbaar overkomt vind ik het geen probleem. Wat ik een tijdje terug wel geweigerd heb, is het uitlenen van mijn telefoon.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Ja hoor dat zou ik gewoon doen.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Ja, ik zou dat ook gewoon doen.
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
Nope, echt niet. Als iemand dat boek op mijn pasje leent en vervolgens nooit terug brengt heb je geen poot om op te staan.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Maar je krijgt het pasje van die persoon. Dus die vlieger gaat niet opVeryCherry schreef:Nope, echt niet. Als iemand dat boek op mijn pasje leent en vervolgens nooit terug brengt heb je geen poot om op te staan.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Elliot schreef:Maar je krijgt het pasje van die persoon. Dus die vlieger gaat niet opVeryCherry schreef:Nope, echt niet. Als iemand dat boek op mijn pasje leent en vervolgens nooit terug brengt heb je geen poot om op te staan.
Ah zo, nou, dan zou ik het wel doen, whahaha. Soms kan ik wel aardig zijn
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Als die persoon gewoon normaal overkomt zou ik dat wel doen hoor.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Nee, waarschijnlijk niet. Puur omdat ik daar vermoedelijk geen zin in zou hebben. Overigens als een bejaarde het zou vragen zou ik het waarschijnlijk wel weer doen. Als het tenminste niet een grote bieb zou zijn waar ik moet zoeken. Tja, niet echt consequent van mij.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Ligt eraan wat voor auto diegene heeft. Als hij een dikke BMW dan niet Nee grapje.
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik zal doen. Ligt aan de persoon die het vraagt.
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik zal doen. Ligt aan de persoon die het vraagt.
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Ik zou het doen. Zeker gezien het feit zij mij blijkbaar vertrouwd met haar pasje. Als ik zelf geen haast heb dan tenminste. Ik zou niet weten waarom niet.
Gast- Gast
Ja hoor als ik zelf geen haast zou hebben dan zou ik dat wel doen, kleine moeite.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Misschien begrijp ik het verkeerd, maar als je tijd hebt om iemand daarvoor aan te spreken kan je toch ook even snel op en neer naar binnen gaan? Of zat je nog in de auto toen je dat vroeg.
Ik had het overigens wel gedaan, mits ik de tijd ervoor zou hebben. Zie het probleem niet.
Ik had het overigens wel gedaan, mits ik de tijd ervoor zou hebben. Zie het probleem niet.
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: