Laatst gekocht topic #254305
+117
Toet
Zwoesj
Janelie
Serena
Batwen
ekiaam87
mo-lola
ixis
Paper Crown
Kaboutertje
Vanillivi
Lejow
Tsjip
SoGood
SleepingBeauty
Phileine
klavertje
Zonnetje
Romee
Cato
Jules
Dolphinne
Mizz_S
ExpressoB
Atelier Madame
bolus26
Jezzie
smurfie
flower
SoezieQ
Laquisia
Sneeuwvlok
PrimaBella
Kqip
Diese
Mida4you
Elsje
Dennenappel
Kabouter
Ellebel
Verde
Qiara
Minx
Lien
Tullow
Middleme
ijsjemeisje
Jerry
Raindrop
Cheesegirl
Roze Roos
Marie
SoCali
aniet
Rouxxxe
Muppetje
Shisha
Parisienne
Suus
Sarah1985
Mamsie
silly-one
Baby Cake
dolfijntje24
Oasis
truestar
Caresses
Arwyn
Isis
smooch
Flippin' Bitch
applestar
Sterre
Lady4
_Lacey_
Error
CaptainSpectacular
NerdChic
aardbeitje
Cow
Prosecco
sonly
Juul
Guus
loura
Chocolate Cookie
Lynn_
Melisande
Niekske
Blond
Silver
Coccinelle
Nathalie
VanillaRose
Susan
M_as
Elin
GeKKiE
Zora
Olijfje
Frappuccino
TGR
Zwerver
Jeanette
claudiaveronique
studiebol
Lieke128
Pien
SnowWhite
Bliss
Pannetoet
PapillonRose
BJA
Tyrael
Lotus
Plien84
VeryCherry
121 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Laatst gekocht topic #254305
Woon je bij mij in de buurt ofzo? Nog nooit heb ik zo'n fietsbel gezien en nu zie ik hem hier en van de week zag ik iemand in mijn woonplaats met zo'n bel fietsen!Marleen27 schreef:http://5909.static.securearea.eu/Global/Files/ProductPhotos/Large/5490880.jpg
Deze fietsbel heb ik gekocht. Het is een vogel die tegen een boomstam aantikt.
Gast- Gast
Ik weet niet waar je woont?
Ik heb hem weg bij presents at home:). Ik heb er nog niemand mee zin fietsen
Vorige week heb ik een hoed met bloemen gekocht voor Koniginnedag
Op konninginnendag heb ik een roze armband gescoord voor 1 euro, een rode armband voor niks en een truitje voor 3 euries.
Vandaag heb ik een brillendoos gekocht met vogeltjes, een fietstas met bloemen, een roze polo en 3 bekers.
Ik heb hem weg bij presents at home:). Ik heb er nog niemand mee zin fietsen
Vorige week heb ik een hoed met bloemen gekocht voor Koniginnedag
Op konninginnendag heb ik een roze armband gescoord voor 1 euro, een rode armband voor niks en een truitje voor 3 euries.
Vandaag heb ik een brillendoos gekocht met vogeltjes, een fietstas met bloemen, een roze polo en 3 bekers.
Gast- Gast
Ik zie dat die winkel in Eerbeek zit... Hmm, dan woon je niet in de buurt nee.Marleen27 schreef:Ik weet niet waar je woont?
Ik heb hem weg bij presents at home:)
Gast- Gast
Mozz, I just LOVE them!!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:+1Lady4 schreef:Mozz, I just LOVE them!!
Ben er ook superblij mee!!!
Gast- Gast
Had m vrijdag al gekocht in maat L, maar die zat wat groot, dus vandaag M gekocht en die is beter. Nu de L nog weer terugbrengen deze week! Op de site staat trouwens dat ie zwart met legergroen is, zie ik nu, maar dat vind ik toch echt niet kloppen!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
mozzarella schreef:Deze schoenen van pretty ballerinas....ben er verliefd op!
Snap ik dat je er verliefd op bent Ze zijn erg leuk
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Ben esprit-fanJeanette schreef:Suus, die driekwart broek, waar komt die vandaan? Vind hem namelijk erg leuk!Zie het al!
En Mozzarella, wat een superschattige ballerina's, die wil ik ook!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Nog even wat toegevoegd bij mijn bestellig! Helaas krijg ik het pas volgende week.. (Ga dit weekend lekker naar het strand.. hihi.. )
En die laatste doe ik lekker aan met een witte legging! Haha
En die laatste doe ik lekker aan met een witte legging! Haha
Gast- Gast
Leuke ballerina's!
Ik wil deze graag. Ze lijken een beetje dorky op de foto misschien maar een kennis van me heeft ze en ze zijn in het echt heel leuk! Alleen €80. Wel goede kwaliteit. Maar heb even geen €80
Ik wil deze graag. Ze lijken een beetje dorky op de foto misschien maar een kennis van me heeft ze en ze zijn in het echt heel leuk! Alleen €80. Wel goede kwaliteit. Maar heb even geen €80
Gast- Gast
Giacomo, die zien er ook echt uit alsof ze heelll lekker lopen, het lijkt heel soepel leer! Maar 80 euro voor balerina's is veel ja... Hoe lang duurt het nog voordat de uitverkoop begint?
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Zacht cookie leuk rokje. Op de site van hennes kan ik hem niet meer vinden. Heb je nog een link?
Gast- Gast
Sterre schreef:Giacomo, die zien er ook echt uit alsof ze heelll lekker lopen, het lijkt heel soepel leer! Maar 80 euro voor balerina's is veel ja... Hoe lang duurt het nog voordat de uitverkoop begint?
Half juni volgens mij!
Gast- Gast
Mooi Mozz! Pink
En die van Giacomo vind ik ook mooi, helemaal niet dorky.
Ik heb deze net gekocht, ben er verliefd op!
En die van Giacomo vind ik ook mooi, helemaal niet dorky.
Ik heb deze net gekocht, ben er verliefd op!
Gast- Gast
Ik moest alleen eten en ik had zin in iets lekkers, makkelijks en 'gezonds en zag bij de AH een overheelijke geitenkaas salade met daarin; geitenkaas, veldsla, spinazi, pasta, zongedroogde tomaatjes, komkommer, walnoten, appeltje en een dressing, in een bak 500 gram..
Wie heeft er zin om te raden hoeveel calorieeen er in deze salade zitten?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Jen, ik ben verliefd.
SoGood- Ratel
Sogood schreef:Ik moest alleen eten en ik had zin in iets lekkers, makkelijks en 'gezonds en zag bij de AH een overheelijke geitenkaas salade met daarin; geitenkaas, veldsla, spinazi, pasta, zongedroogde tomaatjes, komkommer, walnoten, appeltje en een dressing, in een bak 500 gram..
Veel meer dan je dacht! Iets van 900 ofzo?
Edit nee ik denk 1200! Door de walnoten en geitenkaas en zongedroogde tomaat (olie)
Laatst aangepast door Jen_ op di 3 mei 2011 - 6:46; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jen_ schreef:Sogood schreef:Ik moest alleen eten en ik had zin in iets lekkers, makkelijks en 'gezonds en zag bij de AH een overheelijke geitenkaas salade met daarin; geitenkaas, veldsla, spinazi, pasta, zongedroogde tomaatjes, komkommer, walnoten, appeltje en een dressing, in een bak 500 gram..
Edit nee ik denk 1200! Door de walnoten en geitenkaas en zongedroogde tomaat (olie)
910! Wist wel dat het niet geheel calorieloos zou zijn maar dan nog. Heb die hele bak gelukkig niet leeggegeten maar ik schrok me idd te pletter! Had net zo goed naar de Mac kunnen rijden!
SoGood- Ratel
Sogood schreef:Jen_ schreef:Sogood schreef:Ik moest alleen eten en ik had zin in iets lekkers, makkelijks en 'gezonds en zag bij de AH een overheelijke geitenkaas salade met daarin; geitenkaas, veldsla, spinazi, pasta, zongedroogde tomaatjes, komkommer, walnoten, appeltje en een dressing, in een bak 500 gram..
910! Wist wel dat het niet geheel calorieloos zou zijn maar dan nog. Heb die hele bak gelukkig niet leeggegeten maar ik schrok me idd te pletter! Had net zo goed naar de Mac kunnen rijden!
Ja dat ontdekte ik een paar jaar geleden ook, schrok me rot, haha. Maar goed, dressing en geitenkaas zijn nog altijd beter dan McDonalds natuurlijk. En walnoten zijn ook vet, maar goede vetten. Maar snap je punt
Gast- Gast
Jen_ schreef:Sogood schreef:Jen_ schreef:Sogood schreef:Ik moest alleen eten en ik had zin in iets lekkers, makkelijks en 'gezonds en zag bij de AH een overheelijke geitenkaas salade met daarin; geitenkaas, veldsla, spinazi, pasta, zongedroogde tomaatjes, komkommer, walnoten, appeltje en een dressing, in een bak 500 gram..
Ja dat ontdekte ik een paar jaar geleden ook, schrok me rot, haha. Maar goed, dressing en geitenkaas zijn nog altijd beter dan McDonalds natuurlijk. En walnoten zijn ook vet, maar goede vetten. Maar snap je punt
Ja oké, maar ik denk niet dat die Amber van jou heel enthousiast zou worden van die dressing en de niet volkoren pasta.
SoGood- Ratel
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Laatst gekocht topic!
» *laatst gekocht topic*
» Laatst gekocht topic!
» Nieuwe laatst gekocht topic
» Nieuwe laatst gekocht topic
» *laatst gekocht topic*