Laatst gekocht topic #254305
+117
Toet
Zwoesj
Janelie
Serena
Batwen
ekiaam87
mo-lola
ixis
Paper Crown
Kaboutertje
Vanillivi
Lejow
Tsjip
SoGood
SleepingBeauty
Phileine
klavertje
Zonnetje
Romee
Cato
Jules
Dolphinne
Mizz_S
ExpressoB
Atelier Madame
bolus26
Jezzie
smurfie
flower
SoezieQ
Laquisia
Sneeuwvlok
PrimaBella
Kqip
Diese
Mida4you
Elsje
Dennenappel
Kabouter
Ellebel
Verde
Qiara
Minx
Lien
Tullow
Middleme
ijsjemeisje
Jerry
Raindrop
Cheesegirl
Roze Roos
Marie
SoCali
aniet
Rouxxxe
Muppetje
Shisha
Parisienne
Suus
Sarah1985
Mamsie
silly-one
Baby Cake
dolfijntje24
Oasis
truestar
Caresses
Arwyn
Isis
smooch
Flippin' Bitch
applestar
Sterre
Lady4
_Lacey_
Error
CaptainSpectacular
NerdChic
aardbeitje
Cow
Prosecco
sonly
Juul
Guus
loura
Chocolate Cookie
Lynn_
Melisande
Niekske
Blond
Silver
Coccinelle
Nathalie
VanillaRose
Susan
M_as
Elin
GeKKiE
Zora
Olijfje
Frappuccino
TGR
Zwerver
Jeanette
claudiaveronique
studiebol
Lieke128
Pien
SnowWhite
Bliss
Pannetoet
PapillonRose
BJA
Tyrael
Lotus
Plien84
VeryCherry
121 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Laatst gekocht topic #254305
Oei ze zijn wel wat groot uitgekomen..
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Vilein schreef:Arwyn schreef:Vilein schreef:Ik heb eenzelfde soort jurkje, maar dan van Shoeby/Zoi. Beetje klein deze foto, maar hij lijkt er best wel veel op (er is ook nog een andere kleurstelling, grijs/zwart).
Haha, wij vinden teveel dezelfde jurkjes leuk!
Die had ik een paar jaar geleden ook besteld Mij staan die wijde mouwen alleen totaal niet, dus heb hem toen weer terug gebracht..
Ik heb hem ook gekocht toen, maar die is inmiddels te groot geworden. Ik heb hem later nog in het grijs/zwart gekocht en die past nu wel, maar heb hem eigenlijk niet zo vaak aan. Deze zomer maar eens doen Ben je er al uit of je een hema jurkje gaat kopen en zo ja, welke? (nieuwsgierig )
Ik heb er een paar besteld, hihi. De blauwe met bloempjes, de effen zwarte met mouwtjes, die met grote bloemen in blauw en zwart en die met smalle bandjes in het blauw. Oh en ook nog een met 3/4 mouw uit de uitverkoop die ik afgelopen winter al zo leuk vond en het boxertje bij de BH die ik vorige week gehaald had. Heel setje voor 8,- haha.
Gaat wel wat van terug hoor, ik mag er maximaal 2 houden van mezelf. Als het goed is, komt het morgen binnen
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Arwyn schreef:Vilein schreef:Arwyn schreef:Vilein schreef:Ik heb eenzelfde soort jurkje, maar dan van Shoeby/Zoi. Beetje klein deze foto, maar hij lijkt er best wel veel op (er is ook nog een andere kleurstelling, grijs/zwart).
Die had ik een paar jaar geleden ook besteld Mij staan die wijde mouwen alleen totaal niet, dus heb hem toen weer terug gebracht..
Ik heb hem ook gekocht toen, maar die is inmiddels te groot geworden. Ik heb hem later nog in het grijs/zwart gekocht en die past nu wel, maar heb hem eigenlijk niet zo vaak aan. Deze zomer maar eens doen Ben je er al uit of je een hema jurkje gaat kopen en zo ja, welke? (nieuwsgierig )
Ik heb er een paar besteld, hihi. De blauwe met bloempjes, de effen zwarte met mouwtjes, die met grote bloemen in blauw en zwart en die met smalle bandjes in het blauw. Oh en ook nog een met 3/4 mouw uit de uitverkoop die ik afgelopen winter al zo leuk vond en het boxertje bij de BH die ik vorige week gehaald had. Heel setje voor 8,- haha.
Gaat wel wat van terug hoor, ik mag er maximaal 2 houden van mezelf. Als het goed is, komt het morgen binnen
Leuk De blauwe met bloemetjes en die met grote bloemen in het zwart vind ik echt heel leuk. Die blauwe met grote bloemen stond mij niet zo mooi, dus die gaat terug. Maar die met kleine bloemetjes is echt leuk voor de zomer. Ik ben benieuwd welke je gaat houden!
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Megara schreef:
Die blauwe van Essence heb ik nu ook op. Echt een mooie kleur vindt ik dat!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Voor mijn dochtertje:
Voor mezelf:
Slippers bij de Action weg met bloemetjesprint, alleen kan ik geen foto
Voor mijn zusje ( die was gisteren jarig ) een fotolijstje met een foto van ons dochtertje erin!
Voor mezelf:
Slippers bij de Action weg met bloemetjesprint, alleen kan ik geen foto
Voor mijn zusje ( die was gisteren jarig ) een fotolijstje met een foto van ons dochtertje erin!
Mida4you- Ratel
Vilein schreef:Arwyn schreef:Vilein schreef:Arwyn schreef:Vilein schreef:Ik heb eenzelfde soort jurkje, maar dan van Shoeby/Zoi. Beetje klein deze foto, maar hij lijkt er best wel veel op (er is ook nog een andere kleurstelling, grijs/zwart).
Leuk De blauwe met bloemetjes en die met grote bloemen in het zwart vind ik echt heel leuk. Die blauwe met grote bloemen stond mij niet zo mooi, dus die gaat terug. Maar die met kleine bloemetjes is echt leuk voor de zomer. Ik ben benieuwd welke je gaat houden!
Ik ben benieuwd! Die met bloempjes zag er op het miniplaatje een beetje uit als een nachthemd, hihi, maar heb hem nog niet in het echt gezien. De zwarten zijn wel handig voor op 't werk, daar moet ik verplicht helemaal in het zwart.. Hoop dat ik morgen op tijd thuis ben en ze dan gelijk bezorgd worden, dan kan ik misschien nog snel even passen!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
mozzarella schreef:Ik ga denk ik deze jurk kopen. Ben normaal geen fan van desigual maar vind deze wel erg leuk! Twijfel alleen over de maat...heb normaal een m...deze zouden heel klein vallen maar ben in de taille wel heel smal en voor de rest lijkt ie me vrij wijd.
Wow! Dit is echt een super mooie jurk. Ik ging net even op de website kijken maar wel erg prijzig allemaal en helaas staan mij deze dingen niet ( omdat ik wat stevig ben ) maar vindt het echt super mooie kleding!!
Mida4you- Ratel
Ik heb weer eens een bestelling bij H&M gedaan met o.a. de volgende items:
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Is die echt zo mooi als op het plaatje?Megara schreef:
Dat is een gave kleur ja!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Deze heb ik vandaag nog gekocht. Hij is voornamelijk voor de teennagels. Misschien voor de vingers een wat te heftige kleur haha
En de quick dry top coat heb ik ook gekocht.
En deze:
Verder nog wat kleinigheidjes voor mijn mam.
En de quick dry top coat heb ik ook gekocht.
En deze:
Verder nog wat kleinigheidjes voor mijn mam.
Gast- Gast
Vandaag Just married van Catrice gekocht bij de kruidvat
En heb bij de etos zuiveringszout gekocht voor in mijn taart die ik zondag ga maken
En heb bij de etos zuiveringszout gekocht voor in mijn taart die ik zondag ga maken
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Megara schreef:Ik heb weer eens een bestelling bij H&M gedaan met o.a. de volgende items:
Ongelofelijk! Ik heb zojuist precies dezelfde 2 t-shirts uitgekozen uit die hele rits. Het grijsblauwe jurkje (van 7,95) heb ik in het roze besteld omdat ik al een grijsblauwe van vorig jaar heb. Dat felblauwe topje en de grijsblauwe tuniek had in mijn winkelmandje maar uiteindelijk niet besteld omdat het anders te gortig werd. We hebben dezelfde smaak!
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Ellebel- Prater
Wat een leuke kleren! Ik koop eigenlijk nooit online...
Vandaag boodschappen gedaan, verders niks
Vandaag boodschappen gedaan, verders niks
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
ZachtCookie schreef:Waar staat dat 4e truitje? Ik kan hem niet vinden!
De blauwe met die knoopbandjes? Bij de nieuwe spulletjes, 3e pagina links onderin.
Ellebel- Prater
Ik heb dit besteld bij de H&M
en nog een wit hemdje. Hopen dat dit nog voor aankomend weekend binnen is, maar er staat 9-13 mei...
en nog een wit hemdje. Hopen dat dit nog voor aankomend weekend binnen is, maar er staat 9-13 mei...
Gast- Gast
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Wil iemand mij laten weten hoe deze bij de borsten valt? Ik heb aardige borsten, helemaal nu ik zwanger ben zijn ze wat voller en ronder geworden, voor na de bevalling lijkt het me een heerlijk jurkje, dus mocht iemand info kunnen geven over hoe die valt (zowel qua maat als bij de borsten) maken jullie me heel blij!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb hem ook besteld! Ik hoop dat ik voldoende buste heb daarvoor haha..
Gast- Gast
Haha Ellebel, wat grappig. Jij hebt ook echt leuke dingen er bij uitgezocht!
Gast- Gast
En nog vier andere tshirts, maar daar kan ik geen plaatje van vinden
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Heb gisteren heerlijk geshopt
Heb dit jurkje gekocht:
En nog een heel schattig jurkje dat je strapless en met bandjes kunt dragen, maar die kan ik niet vinden op de site.
En een driekwartbroek die hier heel veel op lijkt, maar dan nog mooier :
Een roze shirtje (dat ik niet kan vinden) en dit hemdje:
Heb dit jurkje gekocht:
En nog een heel schattig jurkje dat je strapless en met bandjes kunt dragen, maar die kan ik niet vinden op de site.
En een driekwartbroek die hier heel veel op lijkt, maar dan nog mooier :
Een roze shirtje (dat ik niet kan vinden) en dit hemdje:
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
make up bij de kruidvat en een zwart-wit gestreept jurkje van de jeanscenter!
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Laatst gekocht topic!