Laatst gekocht topic #254305
+117
Toet
Zwoesj
Janelie
Serena
Batwen
ekiaam87
mo-lola
ixis
Paper Crown
Kaboutertje
Vanillivi
Lejow
Tsjip
SoGood
SleepingBeauty
Phileine
klavertje
Zonnetje
Romee
Cato
Jules
Dolphinne
Mizz_S
ExpressoB
Atelier Madame
bolus26
Jezzie
smurfie
flower
SoezieQ
Laquisia
Sneeuwvlok
PrimaBella
Kqip
Diese
Mida4you
Elsje
Dennenappel
Kabouter
Ellebel
Verde
Qiara
Minx
Lien
Tullow
Middleme
ijsjemeisje
Jerry
Raindrop
Cheesegirl
Roze Roos
Marie
SoCali
aniet
Rouxxxe
Muppetje
Shisha
Parisienne
Suus
Sarah1985
Mamsie
silly-one
Baby Cake
dolfijntje24
Oasis
truestar
Caresses
Arwyn
Isis
smooch
Flippin' Bitch
applestar
Sterre
Lady4
_Lacey_
Error
CaptainSpectacular
NerdChic
aardbeitje
Cow
Prosecco
sonly
Juul
Guus
loura
Chocolate Cookie
Lynn_
Melisande
Niekske
Blond
Silver
Coccinelle
Nathalie
VanillaRose
Susan
M_as
Elin
GeKKiE
Zora
Olijfje
Frappuccino
TGR
Zwerver
Jeanette
claudiaveronique
studiebol
Lieke128
Pien
SnowWhite
Bliss
Pannetoet
PapillonRose
BJA
Tyrael
Lotus
Plien84
VeryCherry
121 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Laatst gekocht topic #254305
ik zie nu een rood kruisje, eerst was het een blauw vraagteken.
ik heb zelf bij de hema ook het één en ander gekocht.
verder bij de wibra nog wat kleding voor de baby en een setje kleding voor mn kleine neefje!
ik heb zelf bij de hema ook het één en ander gekocht.
verder bij de wibra nog wat kleding voor de baby en een setje kleding voor mn kleine neefje!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
2x dit shirtje:
En lichte grijze shirtjes met de tekst: New arrival 2011
En lichte grijze shirtjes met de tekst: New arrival 2011
Gast- Gast
Bruna heeft veel goedkope boeken liggen op het moment, ik kon me niet inhouden
Een identiteitscrisis van een vrouw van middelbare leeftijd is het thema van deze psychologische roman. Esmee treft een leegte aan, na het zelfstandig worden van haar kinderen. Ze vult die leegte met alternatieve therapieen, praat- en groeigroepen en seksuele escapades.
De rijke Richard Finborough valt als een blok voor de mooie Isabel Zeale. Isabel heeft alleen een buitenechtelijk kind en durft zich daarom niet aan hem te binden. Maar Richard geeft niet op en weet haar voor zich te winnen. In de jaren die volgen trouwen Richard en Isabel en brengen ze hun kinderen groot. Langzaam durft Isabel er steeds meer op te vertrouwen dat ze haar geheim voorgoed achter zich kan laten. Tot er een oude bekende uit de schaduwen van haar verleden opduikt...
In het stadje Sterling in New Hampshire gebeurt bijna nooit iets – tot een leerling de plaatselijke middelbare school binnengaat en begint te schieten. Het voorval verandert de levens van iedereen die er zowel binnen als buiten de school mee wordt geconfronteerd. De inwoners zoeken niet alleen recht omdat ze de dagelijkse routine weer willen hervatten, maar ze proberen ook in het reine te komen met hun eigen rol in de tragedie. Josie Cormier, de tienerdochter van de rechter die deze zaak moet beoordelen, is de hoofdgetuige, maar zij kan zich niet meer herinneren wat zich pal voor haar ogen heeft afgespeeld. Naarmate het proces vordert, beginnen er breuklijnen zichtbaar te worden tussen de leerlingen en de volwassenen, waardoor de intiemste vriendschappen en families dreigen te worden vernietigd.
Na een vreselijke ruzie met haar vriend Will gaat journaliste Rosie op weg naar een interview in een jaren vijftig-wijk, de locatie van een nieuwe realityshow. Daar aangekomen lijkt ze wel in een andere tijd beland. Dan valt het kwartje: ze is natuurlijk kandidaat in de show! Na de eerste schok probeert Rosie zich aan te passen aan de lifestyle van de jaren vijftig. Emancipatie, rookverbod, vrije liefde? Nooit van gehoord. Rust en reinheid! Maar dan blijkt haar vriend Will ook vast te zitten in het verleden - alleen hier heet hij Billy en is een toegewijde familyman. Het begint langzaam tot Rosie door te dringen dat dit allemaal echt is, en geen show...
Een identiteitscrisis van een vrouw van middelbare leeftijd is het thema van deze psychologische roman. Esmee treft een leegte aan, na het zelfstandig worden van haar kinderen. Ze vult die leegte met alternatieve therapieen, praat- en groeigroepen en seksuele escapades.
De rijke Richard Finborough valt als een blok voor de mooie Isabel Zeale. Isabel heeft alleen een buitenechtelijk kind en durft zich daarom niet aan hem te binden. Maar Richard geeft niet op en weet haar voor zich te winnen. In de jaren die volgen trouwen Richard en Isabel en brengen ze hun kinderen groot. Langzaam durft Isabel er steeds meer op te vertrouwen dat ze haar geheim voorgoed achter zich kan laten. Tot er een oude bekende uit de schaduwen van haar verleden opduikt...
In het stadje Sterling in New Hampshire gebeurt bijna nooit iets – tot een leerling de plaatselijke middelbare school binnengaat en begint te schieten. Het voorval verandert de levens van iedereen die er zowel binnen als buiten de school mee wordt geconfronteerd. De inwoners zoeken niet alleen recht omdat ze de dagelijkse routine weer willen hervatten, maar ze proberen ook in het reine te komen met hun eigen rol in de tragedie. Josie Cormier, de tienerdochter van de rechter die deze zaak moet beoordelen, is de hoofdgetuige, maar zij kan zich niet meer herinneren wat zich pal voor haar ogen heeft afgespeeld. Naarmate het proces vordert, beginnen er breuklijnen zichtbaar te worden tussen de leerlingen en de volwassenen, waardoor de intiemste vriendschappen en families dreigen te worden vernietigd.
Na een vreselijke ruzie met haar vriend Will gaat journaliste Rosie op weg naar een interview in een jaren vijftig-wijk, de locatie van een nieuwe realityshow. Daar aangekomen lijkt ze wel in een andere tijd beland. Dan valt het kwartje: ze is natuurlijk kandidaat in de show! Na de eerste schok probeert Rosie zich aan te passen aan de lifestyle van de jaren vijftig. Emancipatie, rookverbod, vrije liefde? Nooit van gehoord. Rust en reinheid! Maar dan blijkt haar vriend Will ook vast te zitten in het verleden - alleen hier heet hij Billy en is een toegewijde familyman. Het begint langzaam tot Rosie door te dringen dat dit allemaal echt is, en geen show...
Gast- Gast
Thnx voor de tip Birgit, ga ik morgen gelijk ff checken. Ben door mijn boeken heen haha!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wilde deze ook nog meenemen, maar die kon ik helaas niet vinden.
Gast- Gast
Pien, ik had hetzelfde jurkje als jou gekocht van de Hema alleen dan in het zwart met grijs en wit. Die blauwe hadden ze bij ons helaas niet.
Deze dus. Hij zit leuk he?
Gast- Gast
Vandaag de winkel, die ook mijn vitrage heeft geleverd, akkoord gegeven voor het op maat maken van vitrage.
Gast- Gast
Een verlengsnoer met 3 contacten. Puur omdat het nodig is helaas.
mijn laatste aankoop waar ik weer super blij mee en, maar ook super bang mee ben is mijn motor. Ben zo bang dat ze hem weer jatten. Ondanks dat hij goed vaststaat aan de muur.
mijn laatste aankoop waar ik weer super blij mee en, maar ook super bang mee ben is mijn motor. Ben zo bang dat ze hem weer jatten. Ondanks dat hij goed vaststaat aan de muur.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb deze trouwens vandaag ook nog gekocht
En een bronzer.
En een bronzer.
Gast- Gast
een dure koop, maar ben er wel wijs mee
morgen uittesten, als het niet regent...
morgen uittesten, als het niet regent...
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ik ga denk ik deze jurk kopen. Ben normaal geen fan van desigual maar vind deze wel erg leuk! Twijfel alleen over de maat...heb normaal een m...deze zouden heel klein vallen maar ben in de taille wel heel smal en voor de rest lijkt ie me vrij wijd.
Gast- Gast
ow die is leuk mozz, vind het merk wel heel erg leuk alleen beetje te duur. En vind wel dat bij dit jurkje het merk wel heel erg opvalt.
Gast- Gast
Uit een ander topic
+ theeglazen en verschillende soorten thee + doos bonbons om mijn schoonmoeder te geven met moederdag
in een pakketje met bodylotion
Birgit schreef:
Topcoat was helaas op
Lipgloss Catric, Hello Darling!
En deze kreeg ik er gratis bij
+ theeglazen en verschillende soorten thee + doos bonbons om mijn schoonmoeder te geven met moederdag
in een pakketje met bodylotion
Gast- Gast
Giacomo schreef:Deze van de Hema:
Die heb ik ook, leuk is ie hè
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
mozzarella schreef:Ik ga denk ik deze jurk kopen. Ben normaal geen fan van desigual maar vind deze wel erg leuk! Twijfel alleen over de maat...heb normaal een m...deze zouden heel klein vallen maar ben in de taille wel heel smal en voor de rest lijkt ie me vrij wijd.
Wat een gaaf jurkje!
Gast- Gast
Alex schreef:mozzarella schreef:Ik ga denk ik deze jurk kopen. Ben normaal geen fan van desigual maar vind deze wel erg leuk! Twijfel alleen over de maat...heb normaal een m...deze zouden heel klein vallen maar ben in de taille wel heel smal en voor de rest lijkt ie me vrij wijd.
Wat een gaaf jurkje!
Ik heb eenzelfde soort jurkje, maar dan van Shoeby/Zoi. Beetje klein deze foto, maar hij lijkt er best wel veel op (er is ook nog een andere kleurstelling, grijs/zwart).
Phileine- Kletskop
hahaha.. erg leuk Giacomo! ik had dit jurkje vorige week al bijna gekocht, toen was hij gewoon 25 euro. vond ik iets teveel voor zomaar erbij, kreeg ik van de week de folder, nu maar 15euro! gister dus gelijk hier in de wijk naar de hema gegaan! ik heb dus juist de andere kleur van deze niet gezien, hier hadden ze voor zover ik gezien heb alleen deze kleur... hij is erg leuk! ik ben normaal te klein voor zulke jurkjes, dan hangen ze over mn knieen, maar nu door mn dikke buik hangt hij minder lang!Giacomo schreef:Pien, ik had hetzelfde jurkje als jou gekocht van de Hema alleen dan in het zwart met grijs en wit. Die blauwe hadden ze bij ons helaas niet.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
_Donnaa schreef:
Is die echt zo mooi als op het plaatje?
Speciaal voor jou even getest. Ik vind het heel goed overeenkomen. Kopen dus, haha.
Het is nummer 38 - Choose me!
Gast- Gast
Okee, staat op wishlist.. Nog eventjes geduld en dan mag ik los!
Gast- Gast
Vilein schreef:Alex schreef:mozzarella schreef:Ik ga denk ik deze jurk kopen. Ben normaal geen fan van desigual maar vind deze wel erg leuk! Twijfel alleen over de maat...heb normaal een m...deze zouden heel klein vallen maar ben in de taille wel heel smal en voor de rest lijkt ie me vrij wijd.
Wat een gaaf jurkje!
Ik heb eenzelfde soort jurkje, maar dan van Shoeby/Zoi. Beetje klein deze foto, maar hij lijkt er best wel veel op (er is ook nog een andere kleurstelling, grijs/zwart).
Haha, wij vinden teveel dezelfde jurkjes leuk!
Die had ik een paar jaar geleden ook besteld Mij staan die wijde mouwen alleen totaal niet, dus heb hem toen weer terug gebracht..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Arwyn schreef:Vilein schreef:Alex schreef:mozzarella schreef:Ik ga denk ik deze jurk kopen. Ben normaal geen fan van desigual maar vind deze wel erg leuk! Twijfel alleen over de maat...heb normaal een m...deze zouden heel klein vallen maar ben in de taille wel heel smal en voor de rest lijkt ie me vrij wijd.
Wat een gaaf jurkje!
Haha, wij vinden teveel dezelfde jurkjes leuk!
Die had ik een paar jaar geleden ook besteld Mij staan die wijde mouwen alleen totaal niet, dus heb hem toen weer terug gebracht..
Ik heb hem ook gekocht toen, maar die is inmiddels te groot geworden. Ik heb hem later nog in het grijs/zwart gekocht en die past nu wel, maar heb hem eigenlijk niet zo vaak aan. Deze zomer maar eens doen Ben je er al uit of je een hema jurkje gaat kopen en zo ja, welke? (nieuwsgierig )
Phileine- Kletskop
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Laatst gekocht topic!
» *laatst gekocht topic*