Filmpjes en andere nutteloze zaken...
Pagina 1 van 1
Filmpjes en andere nutteloze zaken...
Filmpje
http://www.grapheine.com/bombaytv/publicite-nl-0e3e57d8dc71ef824ee7e2a8f5f6d4b3.html
Weten jullie nog grappige sites waar je gekke dingen op kunt doen die eigenlijk nutteloos zijn? Of een ander leuk filmpje maken? Jammer dat ik het filmpje niet zo kan posten als een youtube filmpje trouwens...
PS. Ja ik verveel me een beetje
http://www.grapheine.com/bombaytv/publicite-nl-0e3e57d8dc71ef824ee7e2a8f5f6d4b3.html
Weten jullie nog grappige sites waar je gekke dingen op kunt doen die eigenlijk nutteloos zijn? Of een ander leuk filmpje maken? Jammer dat ik het filmpje niet zo kan posten als een youtube filmpje trouwens...
PS. Ja ik verveel me een beetje
Gast- Gast
Re: Filmpjes en andere nutteloze zaken...
Het maakt gewoon niet uit hoe lang je kijkt... dat konijn krijgt die wortel gewoon nooit op
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Het maakt gewoon niet uit hoe lang je kijkt... dat konijn krijgt die wortel gewoon nooit op
Heb je het uitgeprobeerd door een uur lang te kijken?
Gast- Gast
Kijk eens op www.wefeelfine.org. Je kunt er niks 'doen' maar is zooo'n mooie site!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Zora schreef:Kijk eens op www.wefeelfine.org. Je kunt er niks 'doen' maar is zooo'n mooie site!
Wow, mooi gemaakt!
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Zora schreef:Kijk eens op www.wefeelfine.org. Je kunt er niks 'doen' maar is zooo'n mooie site!
Wow, mooi gemaakt!
I know
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Nutteloze weetjes over jezelf die een ander nog niet weet.
» Leuke filmpjes
» Schattige filmpjes
» marktplaats filmpjes
» Show je filmpjes!
» Leuke filmpjes
» Schattige filmpjes
» marktplaats filmpjes
» Show je filmpjes!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: