De Hardloopwinkel Iemand ervaringen?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
De Hardloopwinkel Iemand ervaringen?
Ik ben weer begonnen met hardlopen maar merk dat mijn schoenen niet goed meer zijn.
Nu wil ik ergens naar toe om schoenen aan te laten meten zodat ik echt goede hardloopschoenen heb (heb nogal snel blessures)
Heeft er iemand ervaringen met de hardloopwinkel? (In Amsterdam bij Olympisch stadion)
Zo ja, heb je daar schoenen aan laten meten? en was dit duurder dan wanneer je schoenen koopt in een gewone sportwinkel?
Nu wil ik ergens naar toe om schoenen aan te laten meten zodat ik echt goede hardloopschoenen heb (heb nogal snel blessures)
Heeft er iemand ervaringen met de hardloopwinkel? (In Amsterdam bij Olympisch stadion)
Zo ja, heb je daar schoenen aan laten meten? en was dit duurder dan wanneer je schoenen koopt in een gewone sportwinkel?
PeperMunt- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 287
Registratiedatum : 26-10-12
Re: De Hardloopwinkel Iemand ervaringen?
Hi!
Ik ben bij het Olympisch station geweest nadat ik twijfelde aan mijn hardloopschoenen. (Wat uiteindelijk gewoon aan een rare teen lag) Heb uiteindelijk de 1e keer verkeerde schoenen aangemeten gekregen waardoor ik een maand met een pijnlijke voet/enkel heb rondgelopen. Heb in totaal maar 2km op die schoenen gerend.
Binnen 30 dagen mag je je schoenen omruilen en heb dat ook gedaan voor het nieuwste model van mijn vorige paar dat ik al heb.
Heel eerlijk....ik vind het merendeel van het personeel niet enthousiast en moest veel advies uit hun trekken om het zo maar even te omschrijven. Ik vond de keren dat ik er geweest was (3 keer) dat het personeel zeer snel afgeleid was van waar ze mee bezig waren (mij adviseren). Ik ga als ik weer nieuwe schoenen nodig heb terug naar Runnersworld in Amersfoort waar ik de eerste keer ook ben geweest.
Ik ben bij het Olympisch station geweest nadat ik twijfelde aan mijn hardloopschoenen. (Wat uiteindelijk gewoon aan een rare teen lag) Heb uiteindelijk de 1e keer verkeerde schoenen aangemeten gekregen waardoor ik een maand met een pijnlijke voet/enkel heb rondgelopen. Heb in totaal maar 2km op die schoenen gerend.
Binnen 30 dagen mag je je schoenen omruilen en heb dat ook gedaan voor het nieuwste model van mijn vorige paar dat ik al heb.
Heel eerlijk....ik vind het merendeel van het personeel niet enthousiast en moest veel advies uit hun trekken om het zo maar even te omschrijven. Ik vond de keren dat ik er geweest was (3 keer) dat het personeel zeer snel afgeleid was van waar ze mee bezig waren (mij adviseren). Ik ga als ik weer nieuwe schoenen nodig heb terug naar Runnersworld in Amersfoort waar ik de eerste keer ook ben geweest.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Bedankt voor je reactie Dan ga ik maar naar runnersworld die staat ook als een van de beste bekend.
PeperMunt- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 287
Registratiedatum : 26-10-12
Succes met de aankoop van je nieuwe schoenen!
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Ik heb ook niet zo'n goede ervaring met de hardloopwinkel (die bij het olympisch stadion). De schoenen die ik daar aangemeten kreeg waren niet goed, deze heb ik dan ook niet zo heel lang gedragen. De kerel die me hielp kwam erg ongeïnteresseerd over en voor mijn gevoel moest het allemaal maar snel-snel. Normaal ga ik altijd naar de run2day, maar omdat ik een kortingscoupon had van de hardloopwinkel ben ik daar eens gaan kijken.
Vandaag heb ik toevallig ook nieuwe schoenen gekocht en ben dit keer bij Runnersworld geweest. Enthousiaste kerel die me heeft geholpen en ik had ook echt het idee dat hij wel goed advies gaf. Tot nu toe dus erg tevreden.
En heb je al schoenen gekocht?
Vandaag heb ik toevallig ook nieuwe schoenen gekocht en ben dit keer bij Runnersworld geweest. Enthousiaste kerel die me heeft geholpen en ik had ook echt het idee dat hij wel goed advies gaf. Tot nu toe dus erg tevreden.
En heb je al schoenen gekocht?
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» iemand India-ervaringen?
» UWV speedmeeting uitzendbureaus, iemand ervaringen?
» Iemand ervaringen met het luiers van 'Jewel'?
» Kinderstoel easywalker flair. Iemand ervaringen?
» GHB ervaringen
» UWV speedmeeting uitzendbureaus, iemand ervaringen?
» Iemand ervaringen met het luiers van 'Jewel'?
» Kinderstoel easywalker flair. Iemand ervaringen?
» GHB ervaringen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: