Ouders Natuurlijk beurs 2013
+13
Pink!
missy.
Luce
snoezel
maiadebij
Tiara
Flower_L
Darius
Twellie
Fiwen
Zenna
kwak
Teddyaapje
17 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Ouders Natuurlijk beurs 2013
Volgend jaar maken we ook naamkaartjes met het Yes logo en onze forumnaam erop!
Verder een heerlijke beurs, morgen meer!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Darius schreef:Volgend jaar maken we ook naamkaartjes met het Yes logo en onze forumnaam erop!
Goed plan! Vind het jammer dat ik waarschijnlijk best wat bekenden tegen ben gekomen...
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Ik vind het echt zo jammer dat wij niet konden Volgend jaar heeft mijn man al beloofd dat wij de beurs gaan combineren met een weekendje weg
Gast- Gast
Leuk rejoy!
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Haha, goed voor elkaar rejoy!
snoezel- Prater
snoezel schreef:Darius schreef:Volgend jaar maken we ook naamkaartjes met het Yes logo en onze forumnaam erop!
Goed plan! Vind het jammer dat ik waarschijnlijk best wat bekenden tegen ben gekomen...
Maken we er een Yes-forum meeting van
Volgend jaar willen wij ook zeker gaan.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
Ja haha als tegenhanger van alle D&V forummers:)
Pink!- Prater
Ik was er gister ook. Het viel mij een beetje tegen. Maar dat lag meer aan mijzelf denk ik. Ik vond het gewoon niet zo handig met buggy en weg rennende peuter. Zij kon makkelijk tussen al die benen door. De workshop buitenspelen vond ik wat tegenvallen. Later ben ik naar de lezing lastig gedrag geweest die vond ik heel interessant maar moest halverwege weg omdat de luier van mijn dochter scheef was gaan zitten en ze enorm doorlekte. Ook mijn hele broek was nat.
Naamkaartjes is wel een goed idee, jammer dat ik niemand herkende.
Naamkaartjes is wel een goed idee, jammer dat ik niemand herkende.
missy.- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10
Vervelend missy! Ook ik had de kinderwagen mee, maar ik ben er niet eens mee naar binnen gegaan.. Daar was het echt te druk voor. Ik heb m na binnenkomst meteen in het halletje gezet en was trendsetter, want toen ik wegging stond er een hele rij. Ik kan begrijpen dat een bezoekje met 2 kinderen meer stress oplevert en de lol wat overstemt. En er was ook zoveel moois, ook ik liep heel de tijd achter L aan die dan weer iets zag, het was goed opletten!
snoezel- Prater
Ik was heel blij dat we oppas hadden voor T! Anders had ik echt niks van een beurs of lezing meegekregen haha.
Volgend jaar wil ik ook weer gaan, denk dat ik dan wat vriendinnen vraag.
Volgend jaar wil ik ook weer gaan, denk dat ik dan wat vriendinnen vraag.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hadden beide kinderen mee en dat ging goed, zoon vond t ook erg leuk. Het was wel ff zoeken naar goede balans tussen wat wij wilde en hij wilde.
Pink!- Prater
Zo, ik zit inmiddels achter de laptop, dus kan ik wat meer typen.
Missy, wat leuk dat jij ook bij de lezing over buitenspelen was! Ik zat helemaal vooraan, ik had Elise net uit de doek gehaald en die lag ook vooraan op haar buik op de grond. Jammer dat we weer naar buiten moesten, toen moest ik haar weer snel in de doek knopen! Ik vond het best een aardige workshop, ik heb in het bos en op de terugweg nog een tijdje met de 'spreekster' gepraat, en ze had nog wat leuke tips, zoals www.speelzaad.nl. Ook is ze bezig om een boek te schrijven met leuke tips in het bos. Ook op natuurmonumenten en op staatsbosbeheer kun je leuke dingen op de website vinden. Nog even gesproken over natuurspeeltuinen, google daar maar even op. In ieder geval heb ik weer wat inspiratie opgedaan, ik hield vroeger ook echt van spelen in de bossen en struiken, en dat wil ik graag aan mijn kinderen doorgeven. Maar het was idd een wat 'rommelige' workshop.
Daarna ben ik naar de workshop over relaxte ouders geweest. Dat was op zich ook wel aardig, ik zat helemaal vooraan op de grond, maar ik gaf ondertussen Elise een broodje en daarna borstvoeding, dus ik heb niet heel goed geluisterd eerlijk gezegd. Het enige wat me nog bij is gebleven is dat het huilen van je baby zorgt voor stress bij de moeder, veroorzaakt door hormonen. Dat herkende ik echt enorm, dus dat heb ik natuurlijk onthouden.
Vervolgens zijn we nog even langs de standjes gelopen en ik heb samen met een vriendin een pakket wasbare luiers gekocht bij Kaatje Katoen. Zij heeft nu drie meisjesluiers en ik drie jongensluiers en die kunnen we later omruilen. Ik heb vandaag Pepijn al een wasbare luier omgedaan en zolang hij er niet in poept vind ik het een uitvinding.
Ik vond de standjes van www.zonnespel.nl erg leuk en die van www.droomvallei.nl. En verder natuurlijk de kleertjes, maar Michiel vindt dat vreselijk, die jumpsuits, dus ik heb verder niks gekocht. Rond 15:30 uur zijn we weer gegaan, het was een dagvullend programma.
Volgend jaar ga ik zeker weer, en dan gaan we gewoon echt echt echt naamkaartjes regelen van het yesforum!
Missy, wat leuk dat jij ook bij de lezing over buitenspelen was! Ik zat helemaal vooraan, ik had Elise net uit de doek gehaald en die lag ook vooraan op haar buik op de grond. Jammer dat we weer naar buiten moesten, toen moest ik haar weer snel in de doek knopen! Ik vond het best een aardige workshop, ik heb in het bos en op de terugweg nog een tijdje met de 'spreekster' gepraat, en ze had nog wat leuke tips, zoals www.speelzaad.nl. Ook is ze bezig om een boek te schrijven met leuke tips in het bos. Ook op natuurmonumenten en op staatsbosbeheer kun je leuke dingen op de website vinden. Nog even gesproken over natuurspeeltuinen, google daar maar even op. In ieder geval heb ik weer wat inspiratie opgedaan, ik hield vroeger ook echt van spelen in de bossen en struiken, en dat wil ik graag aan mijn kinderen doorgeven. Maar het was idd een wat 'rommelige' workshop.
Daarna ben ik naar de workshop over relaxte ouders geweest. Dat was op zich ook wel aardig, ik zat helemaal vooraan op de grond, maar ik gaf ondertussen Elise een broodje en daarna borstvoeding, dus ik heb niet heel goed geluisterd eerlijk gezegd. Het enige wat me nog bij is gebleven is dat het huilen van je baby zorgt voor stress bij de moeder, veroorzaakt door hormonen. Dat herkende ik echt enorm, dus dat heb ik natuurlijk onthouden.
Vervolgens zijn we nog even langs de standjes gelopen en ik heb samen met een vriendin een pakket wasbare luiers gekocht bij Kaatje Katoen. Zij heeft nu drie meisjesluiers en ik drie jongensluiers en die kunnen we later omruilen. Ik heb vandaag Pepijn al een wasbare luier omgedaan en zolang hij er niet in poept vind ik het een uitvinding.
Ik vond de standjes van www.zonnespel.nl erg leuk en die van www.droomvallei.nl. En verder natuurlijk de kleertjes, maar Michiel vindt dat vreselijk, die jumpsuits, dus ik heb verder niks gekocht. Rond 15:30 uur zijn we weer gegaan, het was een dagvullend programma.
Volgend jaar ga ik zeker weer, en dan gaan we gewoon echt echt echt naamkaartjes regelen van het yesforum!
Darius- Ratel
Je link van speelzaad doet het niet Darius. Was wel nieuwsgierig. Klopt ie wel?
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
shit, ik dacht dat ik de goede had...nou weet ik het niet meer...
Even zoeken levert wat op: de site van Alberthe (de spreekster) heet www.ziningroen.nl en de website waar ik op doelde is: www.springzaad.nl
Even zoeken levert wat op: de site van Alberthe (de spreekster) heet www.ziningroen.nl en de website waar ik op doelde is: www.springzaad.nl
Darius- Ratel
Wat leuk om te lezen hoe het ervaren is.
Ik ben niet geweest omdat mijn weekend zo ongelooflijk druk was, vandaag ook de hele dag op pad geweest.
Voor volgend jaar lijken naamkaartjes net Yeslogo me ook een goed idee .
Ik ben niet geweest omdat mijn weekend zo ongelooflijk druk was, vandaag ook de hele dag op pad geweest.
Voor volgend jaar lijken naamkaartjes net Yeslogo me ook een goed idee .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
www.springzaad.nl [/quote[/url]]Darius schreef:shit, ik dacht dat ik de goede had...nou weet ik het niet meer...
Even zoeken levert wat op: de site van Alberthe (de spreekster) heet www.ziningroen.nl en de website waar ik op doelde is: [url=http://www.springzaad.nl
Leuke site!
Leuk dat Sparjebird er tussen staat. Komen we vaak. Meende dat jij niet zo ver hier vandaan woont. Wel eens geweest?
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Klinkt goed Darius! Had ook graag naar die lezing gewild, maar vond het moeilijk kiezen tussen de lezingen. Ga de sites wel bekijken, dankjewel!
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» "Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk.."
» attachment parenting (natuurlijk ouderschap) wie-o-wie?
» 9 maanden beurs
» Natuurlijk eten volgens Amber. Wie schrijft er mee?
» "Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk.."
» attachment parenting (natuurlijk ouderschap) wie-o-wie?
» 9 maanden beurs
» Natuurlijk eten volgens Amber. Wie schrijft er mee?
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: