natuurlijke babyverzorging
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
natuurlijke babyverzorging
Hoi!
Ik ben voor onze baby op zoek naar babyverzorgingsproducten die op natuurlijke basis zijn maar wel lekker ruiken. Rituals en bodyshop vind ik helemaal niet lekker ruiken. Weleda ook niet, te volwassen. Ik vind zwitsal echt heerlijk maar dat is volgens mij heel chemisch. Weten jullie een merk dat natuurlijk is maar wel een beetje als zwitsal ruikt?
Ik ben voor onze baby op zoek naar babyverzorgingsproducten die op natuurlijke basis zijn maar wel lekker ruiken. Rituals en bodyshop vind ik helemaal niet lekker ruiken. Weleda ook niet, te volwassen. Ik vind zwitsal echt heerlijk maar dat is volgens mij heel chemisch. Weten jullie een merk dat natuurlijk is maar wel een beetje als zwitsal ruikt?
Zenna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11
Re: natuurlijke babyverzorging
Ik ben ooit in Canada in een hotel het één en ander van Aveda tegengekomen, vooral het zeepblok rook naar de babyzeep van vroeger. Volgens mij is het allemaal ook natuurlijk.
Rituals vind ik trouwens ook verre van natuurlijk, volgens mij is dat ook gigantisch chemisch
Rituals vind ik trouwens ook verre van natuurlijk, volgens mij is dat ook gigantisch chemisch
Gast- Gast
Ik vind zelf de baby amandellijn van lavera heerlijk ruiken. Het ruikt niet naar zwitsal, dat niet.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Lennox schreef:Ik ben ooit in Canada in een hotel het één en ander van Aveda tegengekomen, vooral het zeepblok rook naar de babyzeep van vroeger. Volgens mij is het allemaal ook natuurlijk.
Oh ha ha! Dat wist ik niet.. ja aveda is wel een goed merk.. ik zal een googelen.
@linda: weet je ook waar dat te koop is?
Zenna- Fluisteraar
Bij de natuurwinkel of online. Ik bestel meestal hier:
http://www.lavendula.nl/shop.aspx
Linda- Ratel
Ik gebruik trouwens de eerste tijd de neutrale variant. Die ruikt nergens naar, maar is lekker mild voor een babyhuidje. Daarna ben ik overgegaan op de amandel.
Linda- Ratel
Linda schreef:Bij de natuurwinkel of online. Ik bestel meestal hier:
Oké bedankt! Dan ga ik even naar eko plaza. Want ik wil natuurlijk wel eerst even ruiken!
Zenna- Fluisteraar
Zarqa is geloof ik ook natuurlijk.
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
pippi schreef:Zarqa is geloof ik ook natuurlijk.
Oh ja inderdaad! Ga ik die ook nog ff ruiken!
Zenna- Fluisteraar
Ik vind Galenco ook lekker ruiken, maar weet niet of die natuurlijk is. Louise kan er wel beter tegen dan Zwitsal.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: