Wanneer in autostoel?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wanneer in autostoel?
Bij mijn zoon hebben we het probleem nooit gehad want de beer lag met 8 maanden compleet klem in de maxi cosi... Maar dochter is 1 jaar, weegt 8200 gram en wil niet meer in de maxi cosi. Ze breekt hem nog net niet af en ligt met de benen in d'r nek.
Ik zit daarom een beetje te twijfelen om haar over te doen naar een autostoel maar ze weegt nog geen 9 kilo en dat duurt ook nog wel ff.
Ik zit daarom een beetje te twijfelen om haar over te doen naar een autostoel maar ze weegt nog geen 9 kilo en dat duurt ook nog wel ff.
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Re: Wanneer in autostoel?
Mijn kinderen zitten sinds een paar weken in een autostoel. Ze zijn ook allebei nog geen 9 kilo hoor en dat duurt misschien ook nog wel even.
Ze zitten er allebei prima in.
Ze zitten er allebei prima in.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Mijn dochter is ongeveer 8300 gram en 9 maand. Heb vandaag net een autostoeltje nummer 1 gekocht en daar gaat ze vanaf nu in. In de maxicosi ligt ze echt niet lekker meer en ze probeert zich er helemaal uit te wurmen, omdat ze niks kan zien. Aangezien zitten helemaal haar ding is op het moment, heb ik er wel vertrouwen in dat het gaat lukken in autostoel nummer 1.
Gast- Gast
Mijn jongste ging met 13 maanden over. Als ik op zijn gewicht had moeten wachten kon hij er pas in met ruim 2,5 jaar. Een jaar geleden woog hij net 9,5 kilo .
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Ja dat loswurmen... Ze lag vanmiddag met de benen over de autogordel en d'r armen al onder de schouderbanden vandaan. Ze had de gordels alleen nog om haar middel...
Morgen gaat ze dus mooi in de groep 1 stoel.
Morgen gaat ze dus mooi in de groep 1 stoel.
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wanneer autostoel groep 1?
» Wanneer in groep 1 autostoel?
» Vanaf wanneer een autostoel in plaats van maxi cosi?
» autostoel
» autostoel
» Wanneer in groep 1 autostoel?
» Vanaf wanneer een autostoel in plaats van maxi cosi?
» autostoel
» autostoel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: