Man verbrandt tepels en vagina ex-vriendin
+13
Kqip
smooch
Lejow
Makamba
Mida4you
Snoes
Monte
SuperGrover
Janelie
Kathi
Blond
Lotus
Sweety
17 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Man verbrandt tepels en vagina ex-vriendin
HOUSTON - Gregory Longoria (39) kon maar niet verkroppen dat zijn vriendin hem had verlaten. De gewelddadige Amerikaan nam op gruwelijke wijze wraak op haar. Hij sleurde zijn ex samen met haar kind uit de woning van haar ouders. Wat volgde was een nachtmerrie die zeventien uur duurde.
Volgens de politie van Harris County had het slachtoffer Longoria een half jaar geleden verlaten omdat hij haar verschillende keren geslagen en verkracht had. Hij beschuldigde zijn vriendin er van dat ze hem had bedrogen. De vrouw had schoon genoeg van hem en trok bij haar ouders in. Longoria kon maar niet verenigen met de situatie en zocht zijn ex opzoeken. Hij eiste dat ze zou meekomen en ze moest ook haar dochtertje meenemen. De vrouw weigerde en Longoria werd woest.
Tepels en vagina verbrand
Hij ontvoerde zijn ex naar een appartement waar hij haar dwong om te strippen. Dit was voor de hem nog lang niet genoeg. Hij bond haar vast, gaf haar een pak rammel en kneep haar keel dicht waarna hij haar verkrachtte. De weerloze vrouw schreeuwde het uit van de pijn. Met een bus haarspray en een aansteker verbrandde hij de tepels en vagina van de vrouw. Het dochtertje hoorde haar moeder kermen van de pijn in een belendende kamer.
Marteling van 17 uur
Vervolgens rukte hij een verbrande tepel van haar borst waarna zij het bewustzijn verloor. En nog wist hij van geen ophouden en bleef haar slaan. Uiteindelijk kon ze hem ervan overtuigen dat hij nog steeds de man van haar leven was. Pas na zeventien uur martelen liet hij haar gaan. De vrouw moet verschillende cosmetische ingrepen ondergaan.
Longoria is eerder al veroordeeld tot 160 dagen gevangenis voor het wurgen van zijn ex-vrouw en hij kreeg tien jaar voorwaardelijk voor een moordpoging.
Sorry maar bij deze man mag van mij zijn ballen eraf worden verbrandt en eraf worden getrokken. Dan ben je toch niet goed wijs als je dit doet?
Volgens de politie van Harris County had het slachtoffer Longoria een half jaar geleden verlaten omdat hij haar verschillende keren geslagen en verkracht had. Hij beschuldigde zijn vriendin er van dat ze hem had bedrogen. De vrouw had schoon genoeg van hem en trok bij haar ouders in. Longoria kon maar niet verenigen met de situatie en zocht zijn ex opzoeken. Hij eiste dat ze zou meekomen en ze moest ook haar dochtertje meenemen. De vrouw weigerde en Longoria werd woest.
Tepels en vagina verbrand
Hij ontvoerde zijn ex naar een appartement waar hij haar dwong om te strippen. Dit was voor de hem nog lang niet genoeg. Hij bond haar vast, gaf haar een pak rammel en kneep haar keel dicht waarna hij haar verkrachtte. De weerloze vrouw schreeuwde het uit van de pijn. Met een bus haarspray en een aansteker verbrandde hij de tepels en vagina van de vrouw. Het dochtertje hoorde haar moeder kermen van de pijn in een belendende kamer.
Marteling van 17 uur
Vervolgens rukte hij een verbrande tepel van haar borst waarna zij het bewustzijn verloor. En nog wist hij van geen ophouden en bleef haar slaan. Uiteindelijk kon ze hem ervan overtuigen dat hij nog steeds de man van haar leven was. Pas na zeventien uur martelen liet hij haar gaan. De vrouw moet verschillende cosmetische ingrepen ondergaan.
Longoria is eerder al veroordeeld tot 160 dagen gevangenis voor het wurgen van zijn ex-vrouw en hij kreeg tien jaar voorwaardelijk voor een moordpoging.
Sorry maar bij deze man mag van mij zijn ballen eraf worden verbrandt en eraf worden getrokken. Dan ben je toch niet goed wijs als je dit doet?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Man verbrandt tepels en vagina ex-vriendin
Wat vreselijk!!!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Over bizarre (ex)vriendjes gesproken, heb je het verhaal van Katie Piper weleens gezien/gelezen?
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-1221077/Katie-Piper-Acid-attack-victim-bravely-shows-face-disfigured-boyfriend-Daniel-Lynch.html
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-1221077/Katie-Piper-Acid-attack-victim-bravely-shows-face-disfigured-boyfriend-Daniel-Lynch.html
Gast- Gast
Ai.. gelukkig is mijn ex een vredelievend persoon!
Je kunt je toch niet voorstellen dat je zoiets doet? Ergens in die zeventien uur moet je toch een keer bedenken 'oh, misschien is dit niet zo leuk voor haar?!' Echt absurd.. ballen eraf vind ik ook wel een goed idee. Branden dan hè.
Je kunt je toch niet voorstellen dat je zoiets doet? Ergens in die zeventien uur moet je toch een keer bedenken 'oh, misschien is dit niet zo leuk voor haar?!' Echt absurd.. ballen eraf vind ik ook wel een goed idee. Branden dan hè.
Gast- Gast
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
gadver! vreselijk, word er gewoon misselijk van.
Dat verhaal van Katie Piper is ook vreselijk, heb wel eens iets op tv gezien over haar.
Dat verhaal van Katie Piper is ook vreselijk, heb wel eens iets op tv gezien over haar.
Kathi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 54
Punten : 54
Registratiedatum : 29-11-10
Ik vind dit ook
Wel een slecht geschreven stuk zeg!
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Oh my wat erg, dan had ik niet verder willen leven..Darcy schreef:Over bizarre (ex)vriendjes gesproken, heb je het verhaal van Katie Piper weleens gezien/gelezen?
Gast- Gast
Ik word er gewoon misselijk van, om dit te lezen. Gatver.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
SuperGrover schreef:Ik word er gewoon misselijk van, om dit te lezen. Gatver.
Idd
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
+1_Donnaa schreef:Oh my wat erg, dan had ik niet verder willen leven..Darcy schreef:Over bizarre (ex)vriendjes gesproken, heb je het verhaal van Katie Piper weleens gezien/gelezen?
Gast- Gast
Ik vond het op de site van het AD. Dat verhaal van Kati... Brr... Gewoon rillingen over mijn lijf.
Sweety- Ratel
kan iemand het verhaal van kati vertalen voor me of een link geven waar het vertaald staat. Hier staat toch wat teveel moeilijke woorden in :p
Gast- Gast
Oh nou, wat vreselijk zeg! Dat verhaal van Darcy ook, dat doet me denken aan een soortgelijk verhaal, maar dan in België gebeurd. De ex-vriend van de vrouw in kwestie gooide brandend zuur in haar gezicht, ze heeft geen ogen meer, nog maar een "halve" neus en kan niet meer praten, terwijl het voorheen een prachtige vrouw was. Echt vreselijk dat je iemand zoiets kan aandoen!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ohh wat verschrikkelijk. 17 uur lang leef je dan echt in een hel. Wat erg! Dat je zo gek kunt worden dat iemand bij je weg gaat, dat je instaat bent om dit te doen zeg. Bah!
Gast- Gast
Oh mijn hemel ... wat verschrikkelijk! Die vent moeten ze inderdaad aan z'n ballen ophangen ...
Gast- Gast
Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe je een ander mens pijn kunt doen ... en zeker niet op zo'n manier. Walgelijk.
Gast- Gast
Afschuwelijke verhalen.... Maar ik snap dan weer niet waarom dit zo gedetailleerd moet worden omschreven in het krantenbericht.
Gast- Gast
Hahaha, ik moest even lachen om mezelf..Lily schreef:kan iemand het verhaal van kati vertalen voor me of een link geven waar het vertaald staat. Hier staat toch wat teveel moeilijke woorden in :p
Ik heb het helemaal gelezen, maar pas na je reactie valt het me op dat het Engels is..
Gast- Gast
Haha... Darcy wil namelijk bezig blijvenDarcy schreef:Ik wil het best vertalen. Kost je 35 euro
We kunnen ook een topic maken met moeilijke site's en of Darcy die wil vertalen voor een prijsje.
Sweety- Ratel
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Op vakantie met vriendin, zónder andere vriendin
» Ingetrokken tepels
» Korstjes in tepels
» Pijnlijke tepels
» Pijnlijke tepels en borstvoeding
» Ingetrokken tepels