Rondleiding kdv
+8
Pompoen
Snoes
Jezzie
Ella
Liadan
MissD
Tania
Caroow
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Rondleiding kdv
Ik lig in bed en internet op mijn telefoon, dus ik reageer ff kort.
Fijn die positieve ervaringen met bso kinderen en met kleine groepen.
Als de groep zou stoppen dan word R denk ik overgeplaatst naar een ander kdv van de stichting. Als dit gebeurd nadat hij mee op de fiets kan vind ik het niet zo erg, wel wennen voor hem natuurlijk. Maar om nou een ander kdv te kiezen omdat er eventueel een kans is dat deze sluit is ook zo iets.
Fijn die positieve ervaringen met bso kinderen en met kleine groepen.
Als de groep zou stoppen dan word R denk ik overgeplaatst naar een ander kdv van de stichting. Als dit gebeurd nadat hij mee op de fiets kan vind ik het niet zo erg, wel wennen voor hem natuurlijk. Maar om nou een ander kdv te kiezen omdat er eventueel een kans is dat deze sluit is ook zo iets.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Voor mij zou het wel meewegen in m'n keuze, het zou namelijk wel weer opnieuw een wenproces betekenen voor een kind.. Natuurlijk, als dit het meest praktische is voor je, dan moet je het zeker doen hoor! Ik ken de verhalen denk ik gewoon teveel van de andere kant
Gast- Gast
Er is maar 1 echt groot kdv waar die kans dus aanzienlijk kleiner is, maar die is ruim een half uur lopen en spreekt mij totaal niet aan, dus het is ook niet echt een optie.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: