Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé 2011

+22
Cheesegirl
girli
ExpressoB
Merai
Burn
Lejow
SuperGrover
Elin
Snoes
Raindrop
Mari
Zwerver
Sweety
Lotus
May
Pannetoet
Chocolate Cookie
Jordana
Jeanette
Suus
Blond
VeryCherry
26 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé 2011 - Pagina 39 Empty Re: Dagcafé 2011

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 4:53

Ik snap zowiezo niet waarom mensen persé dingen fout moeten schrijven.

Uhm, wie was het ook alweer, ik zat in 2007 niet meer op school nee nerd

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 4:54

Muhaha Alex...klopt, fouten zijn zowiezo storend.

Gast
Gast

Bericht  TNMN wo 23 feb 2011 - 4:55

Alex167 schreef:Ik snap zowiezo niet waarom mensen persé dingen fout moeten schrijven.

Uhm, wie was het ook alweer, ik zat in 2007 niet meer op school nee nerd

Laughing You're funny.
En je weet nooit toch Wink
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sweety wo 23 feb 2011 - 4:55

Hi allemaal!

Ik wil even wat voorleggen bij jullie. Gister had ik een zakje drop gekocht en nam ik een dropje. De eerste ging goed maar bij de tweede proefde ik wat hards in mijn mond. Ik haalde het eruit en keek mijn tanden en kiezen na. Zag niks. Dus ik dacht ik stuur Venco een brief. Nu keek ik vanochtend weer mijn gebit na en zag ik dat bij mijn achterste kies een stuk is afgebroken. :shock: Ik zag het niet omdat mijn wang er dicht tegenaan zit. Morgen heb ik een afspraak bij de tandarts, maar zal ik Venco toch een brief schrijven met erin dat mijn kies is afgebroken en het stukje dat ik gister uit mijn mond haalde ( en heb bewaard ) erbij doen?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 4:55

Reva schreef:Muhaha Alex...klopt, fouten zijn zowiezo storend.

Very Happy

Mijn man zei dat hij vindt dat ik verslavingsverschijnselen krijgt wat betreft dit forum. Ik snap niet hoe hij daar nou bij komt.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 4:56

Yeah - gelukkig had ik het goed!

Lynn - wat vervelend zeg. Heb je er wel goed over kunnen praten met de directeur en iets van een oplossing kunnen bedenken samen?

Gast
Gast

Whaha, Sweety, je kan best een brief schrijven, maar ik denk dat ze zonder je stukje kies ook wel geloven dat je kies afgebroken is.

Gast
Gast

Bericht  Lotus wo 23 feb 2011 - 4:56

Bij mij is er niemand die dat zegt, maar ik vind het zelf...
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188

Een stukje kies bij je brief doen? Euh, ik zeg nee..

Gast
Gast

Bericht  TNMN wo 23 feb 2011 - 4:56

Sweety schreef:Hi allemaal!

Ik wil even wat voorleggen bij jullie. Gister had ik een zakje drop gekocht en nam ik een dropje. De eerste ging goed maar bij de tweede proefde ik wat hards in mijn mond. Ik haalde het eruit en keek mijn tanden en kiezen na. Zag niks. Dus ik dacht ik stuur Venco een brief. Nu keek ik vanochtend weer mijn gebit na en zag ik dat bij mijn achterste kies een stuk is afgebroken. :shock: Ik zag het niet omdat mijn wang er dicht tegenaan zit. Morgen heb ik een afspraak bij de tandarts, maar zal ik Venco toch een brief schrijven met erin dat mijn kies is afgebroken en het stukje dat ik gister uit mijn mond haalde ( en heb bewaard ) erbij doen?

Waarom zou je Venco een brief schrijven, zij kunnen er toch niets aan doen dat jou tand afgebroken is?
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

En je weet zeker dat het komt door dat dropje?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 4:57

Yeah, ik ben weer thuis! De spullen voor de uitwonende controle heb ik vandaag bij het DUO langs gebracht. Dankzij onze woningbouw had ik voldoende bewijs om mee te sturen. Ik ben opgelucht nu! Ben daarna nog even de stad in geweest, had geld gekregen van mijn mama en daar heb ik een mixer en een keuken weegschaal voor gekocht! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 4:58

Isabella schreef:

En je weet zeker dat het komt door dat dropje?
Lijkt me sterk dat dat de reden is dat je kies is afgebroken.. Wat is het dan, wat er in zat?

Gast
Gast

Bericht  Lynn_ wo 23 feb 2011 - 5:01

Isabella schreef:Yeah - gelukkig had ik het goed!

Lynn - wat vervelend zeg. Heb je er wel goed over kunnen praten met de directeur en iets van een oplossing kunnen bedenken samen?

Jawel, gelukkig wel. Het speelt al heel lang en we hebben nu ook een plan van aanpak. We zullen zien. We hebben afgesproken dat ik het me niet persoonlijk aan mag trekken. Ik ben in ieder geval blij dat er geluisterd wordt en dat hij vandaag nogmaals zei dat hij erg tevreden is over hoe ik het allemaal doe. Ik laat het dus maar even rusten en doe wat ik kan.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Sweety wo 23 feb 2011 - 5:01

Nou het gebeurde wel toen ik mijn tweede dropje nam. Ik dacht eerst dat mijn balletje van mijn tongpiercing was gaan vastzitten in de drop. Dus ik neem wel aan dat het door de drop kwam. Maar jullie zeggen dus nee niet doen smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Lynn_ wo 23 feb 2011 - 5:02

Ik zeg ook niet doen Sweety.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Sweety wo 23 feb 2011 - 5:03

Brennuss schreef:
Lijkt me sterk dat dat de reden is dat je kies is afgebroken.. Wat is het dan, wat er in zat?
Je bedoelt de drop? Dat was honingdrop. En wat ik dus uit mijn mond haalde was een wit plat ovaal stukje. En vandaag zag ik dus dat het van mijn kies was.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 5:03

Je kunt ook onwijs pech hebben gehad en dat er al een breuk zat en dat de drop ervoor heeft gezorgd dat het afbrak, dus ik denk niet dat ik het zou laten weten dat dit gebeurd is.

Lynn - dat vind ik fijn om te lezen. Hopelijk komt het allemaal goed. Fijn dat ze iig wel tevreden over jou zijn!!
Brennuss - kun je weer lekker bakken dus!! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Lotus wo 23 feb 2011 - 5:04

Isabella schreef:Je kunt ook onwijs pech hebben gehad en dat er al een breuk zat en dat de drop ervoor heeft gezorgd dat het afbrak, dus ik denk niet dat ik het zou laten weten dat dit gebeurd is.

Lynn - dat vind ik fijn om te lezen. Hopelijk komt het allemaal goed. Fijn dat ze iig wel tevreden over jou zijn!!
Brennuss - kun je weer lekker bakken dus!! Very Happy

Dat zijn precies de dingen die ik wilde zeggen!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188

Bericht  Sweety wo 23 feb 2011 - 5:05

Dank jullie wel voor de reacties iig. smile

En succes Lynn!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  TNMN wo 23 feb 2011 - 5:05

Ja precies, of de drop was hard door verkeerde opslag in de winkel etc. Daar kan Venco natuurlijk niets mee.

Wat heb je opgelost Brennus?
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 5:07

Dames, ik wil even jullie mening. Ik krijg 3 vrienden zaterdag hier, want we gaan sinterklaas/kerst/pasen vieren! (mooi op tijd..) En nu heb ik beloofd voor lekker eten te zorgen, voor 5 mensen in totaal dus. Ik wil eigenlijk vrijdag al voorbereiden zodat ik zaterdag niet teveel tijd eraan hoef te besteden en mijn energie aan hen kan besteden! Maar, wat kan ik dan het beste maken?

# Ik dacht aan verse tomatensoep, lekker stevig gevuld. En dan broodjes van de Turkse bakker met beleg, zodat iedereen zelf kan pakken. Dus salade, brie, kaas, vleeswaren, komkommer & tomaat. En als 'toetje' wil ik rocky roads maken.

# Maar aan de andere kant leek het me ook wel weer lekker om een goed gevulde pasta salade te maken, met ook broodjes (met beleg).

óf iets heel anders Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 5:09

Sweety schreef:
Brennuss schreef:
Je bedoelt de drop? Dat was honingdrop. En wat ik dus uit mijn mond haalde was een wit plat ovaal stukje. En vandaag zag ik dus dat het van mijn kies was.

Maar het gene wat je dan mee wilt sturen, is dan een stukje kies? Dat zou ik persoonlijk niet doen.. Het is sowieso al knap dat een honing dropje daarvoor kan zorgen.. Ik denk dat er als eerder iets met je kies aan de hand is geweest..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 5:09

Soep met brood is lekker Very Happy Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 5:11

Isabella schreef:Dames, ik wil even jullie mening. Ik krijg 3 vrienden zaterdag hier, want we gaan sinterklaas/kerst/pasen vieren! (mooi op tijd..) En nu heb ik beloofd voor lekker eten te zorgen, voor 5 mensen in totaal dus. Ik wil eigenlijk vrijdag al voorbereiden zodat ik zaterdag niet teveel tijd eraan hoef te besteden en mijn energie aan hen kan besteden! Maar, wat kan ik dan het beste maken?

# Ik dacht aan verse tomatensoep, lekker stevig gevuld. En dan broodjes van de Turkse bakker met beleg, zodat iedereen zelf kan pakken. Dus salade, brie, kaas, vleeswaren, komkommer & tomaat. En als 'toetje' wil ik rocky roads maken.

# Maar aan de andere kant leek het me ook wel weer lekker om een goed gevulde pasta salade te maken, met ook broodjes (met beleg).

óf iets heel anders Very Happy
Oeeh lekker!

Ik vind die tomantensoep wel een goed idee. Het is fris buiten, teminste hier wel, dus ik zou een kop warme soep zeker wel waarderen! Die broodjes zijn lekker! Misschien kun je er een gekookt eitje bij serveren. En verse jus?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: