Dagcafé 2011
+22
Cheesegirl
girli
ExpressoB
Merai
Burn
Lejow
SuperGrover
Elin
Snoes
Raindrop
Mari
Zwerver
Sweety
Lotus
May
Pannetoet
Chocolate Cookie
Jordana
Jeanette
Suus
Blond
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik zal wel moeten. Ik moet toch op mijn werk verschijnen en openbaarvervoer is niet echt een optie.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
De verschillen zijn ook zo groot.. Ik tank een liter benzine voor 1,53 euro.. Bij de pomp hier om de hoek bij m`n werk is het 1,60 precies.. 7 cent verschil per liter, nou pff!
Gast- Gast
Jordana schreef:Ik zal wel moeten. Ik moet toch op mijn werk verschijnen en openbaarvervoer is niet echt een optie.
Geld hier ook hoor. Om nu om 23.00u nog eerst met de trein naar dichtsbijzijnde stad te gaan en dan nog 30/45 min fietsen over een vrij eenzaam stukje.. of in 25 min thuis zijn met de auto
Gast- Gast
Het scheelt ook enorm veel, wij rijden de hele stad door naar een ander tankstation omdat het altijd minimaal 5 cent scheelt. Het enige is dat je daar moet pinnen, omdat het een zelf service pomp is, nou als dat het enige is...
Gast- Gast
Sannie89 schreef:Jordana schreef:Ik zal wel moeten. Ik moet toch op mijn werk verschijnen en openbaarvervoer is niet echt een optie.
Geld hier ook hoor. Om nu om 23.00u nog eerst met de trein naar dichtsbijzijnde stad te gaan en dan nog 30/45 min fietsen over een vrij eenzaam stukje.. of in 25 min thuis zijn met de auto
Ja daarom dus het stoppen is ook al zou het de bezine bijwijze van spreken €2 zijn tanken doen mensen toch omdat ze moeten. Ik denk niet dat bazen zullen zeggen kom je krijgt een tankbeurt van ons of wat dan ook.
Ja donnaa: Ik vind dat ook zo stom, maar je heb mensen die zeggen ja maar die 7 cent maar zoveel liter is weer zoveel wat je bespaart. Als of ik voor dat bedrag weer kan tanken.
Jordana- Ratel
Ik pin altijd m`n benzine, eigenlijk.. Ook bij zo`n zelf service ding..Isabella schreef:Het scheelt ook enorm veel, wij rijden de hele stad door naar een ander tankstation omdat het altijd minimaal 5 cent scheelt. Het enige is dat je daar moet pinnen, omdat het een zelf service pomp is, nou als dat het enige is...
Gast- Gast
Ja, sommige benzine verbrand nou eenmaal beter, maar dat is dan dus ook sneller op. Dan betaal je meer, voor duurdere benzine die beter verbrand en dan moet je ook nog eens vaker tanken omdat je er dus net wat minder kilometers op kan rijden..Jordana schreef:
Ja donnaa: Ik vind dat ook zo stom, maar je heb mensen die zeggen ja maar die 7 cent maar zoveel liter is weer zoveel wat je bespaart. Als of ik voor dat bedrag weer kan tanken.
Nou dan maar rijden op benzine met wat meer rotzooi erin hoor..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik pin altijd m`n benzine, eigenlijk.. Ook bij zo`n zelf service ding..Isabella schreef:Het scheelt ook enorm veel, wij rijden de hele stad door naar een ander tankstation omdat het altijd minimaal 5 cent scheelt. Het enige is dat je daar moet pinnen, omdat het een zelf service pomp is, nou als dat het enige is...
Ik pin ook, maar dan zit er gewoon nog een bezinepomp winkeltje aan vast.
Ik tank bij de goedkoopste in het dorp en als ik vlakbij mijn werk/ sportschool moet tanken dan ga ik daar naar de goedkoopste
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja, sommige benzine verbrand nou eenmaal beter, maar dat is dan dus ook sneller op. Dan betaal je meer, voor duurdere benzine die beter verbrand en dan moet je ook nog eens vaker tanken omdat je er dus net wat minder kilometers op kan rijden..Jordana schreef:
Nou dan maar rijden op benzine met wat meer rotzooi erin hoor..
Helemaal mee eens.
Ik vind alleen dat ik vandaag wat shagi overkom of valt het mee?
Jordana- Ratel
Jou dag kan toch niet kapot. Heb je btw al iets gehad van cadeau's?
Jordana- Ratel
Vind je niet chagi over komen hoor!
Jeeej.. ik krijg een abbonement op de flow voor mn verjaardag!:D
Jeeej.. ik krijg een abbonement op de flow voor mn verjaardag!:D
Gast- Gast
Reva schreef:Sannie: leuk blad is dat he?
Ja echt wel!
Heb m nu een jaar elke keer gekocht, dus wilde graag een abbonement. en nu krijg k m voor een jaar van me ouders en dan zit er een retro waterkoker bij.. die vond ik zooo gaaf!
Dus ga hem nu bestellen (mocht van mn moeder, joepie)
Gast- Gast
Ik heb een leuk geldbedrag gekregen van m`n ouders en een bos bloemen op m`n werk. En m`n collega zijn vriendin heeft macaroni salade voor mij gemaakt.. Love that, haha!Jordana schreef:Jou dag kan toch niet kapot. Heb je btw al iets gehad van cadeau's?
Gast- Gast
Oh, als ik dit zo lees ben ik zooo blij dat wij een lease-auto hebben...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga me zo maar is klaar maken voor te gaan werken.
Wat lief van die collega zijn vriendin.
Wat ik me echt steeds afvraag: Nou je 21 bent ga je dan solliciteren voor in de gevangenis? (dat is echt iets wat ik onthouden heb van jou)
Wat lief van die collega zijn vriendin.
Wat ik me echt steeds afvraag: Nou je 21 bent ga je dan solliciteren voor in de gevangenis? (dat is echt iets wat ik onthouden heb van jou)
Jordana- Ratel
Hahaha, wat grappig dat je dat nog weet..
Nee, dat ga ik niet doen en dat wil ik ook niet meer..
Nee, dat ga ik niet doen en dat wil ik ook niet meer..
Gast- Gast
CherrieLola schreef:Oh, als ik dit zo lees ben ik zooo blij dat wij een lease-auto hebben...
Inderdaad! Zo'n tankpas is wel verdomd handig.
Gast- Gast
Ja dat is echt iets wat ik onthouden heb van jou.
Toch nog lekker blijven waar je nou zit
Ik wil ook een tankpas (of een lease-auto)
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Ja dat is echt iets wat ik onthouden heb van jou.
of dat iemand gewoon mn benzine betaald
bedoel, krijg wel reiskosten vergoeding, maar dat is max 60 euro p.m. ofzo.. daar tank ik echt niet voor naar mn werk toe!
Gast- Gast
Ik krijg meer vergoeding dan dat ik rij, dus dat is ook wel primaAlex167 schreef:CherrieLola schreef:Oh, als ik dit zo lees ben ik zooo blij dat wij een lease-auto hebben...
Inderdaad! Zo'n tankpas is wel verdomd handig.
Gast- Gast
Om eerlijk te zijn staan wij echt lachend aan de pomp
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik krijg dan een vaste vergoeding per week.
CL: Dat is toch niet erg. Tuurlijk zou ik het ook willen maar ik heb het niet.
CL: Dat is toch niet erg. Tuurlijk zou ik het ook willen maar ik heb het niet.
Jordana- Ratel
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: