Dagcafé 2011
+22
Cheesegirl
girli
ExpressoB
Merai
Burn
Lejow
SuperGrover
Elin
Snoes
Raindrop
Mari
Zwerver
Sweety
Lotus
May
Pannetoet
Chocolate Cookie
Jordana
Jeanette
Suus
Blond
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Dat geeft toch niet, dat je dat niet wist of dat er een topiv over was. Al weer even geleden hoor. De boodschap is het zelfde, Dit soort muziek voor en door kinderen moet niet kunnenCherrieLola schreef:Serieus? Oh, sorry dat wist ik niet Smikkell.
Gast- Gast
Nja de jeugd is zoo veranderd... als ik soms ook zie wat voor taal ze uitslaan of wat ze allemaal al uitvreten..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Jordana schreef:Waarom spelen ze tegen woordig niet meer met playmobil of met barbie?
(even een foute opmerking:Ze willen alleen maar met elkaar spelen lijkt het wel)
Deed jij dat op je 13e nog dan?
Gast- Gast
Oh ok, ja ik vind dit soort dingen ook belachelijk hoor. Ik zou niet eens willen dat mijn zoon een clip op gaat nemen en overal op komt draven. Maar gelukkig heeft hij geen bekende familie
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Want me style is.. FRESH!Ik_zelf_87 schreef:
Mijn god die van jou slaat echt alles Donnaa...
Gast- Gast
Isabella schreef:Jordana schreef:Waarom spelen ze tegen woordig niet meer met playmobil of met barbie?
(even een foute opmerking:Ze willen alleen maar met elkaar spelen lijkt het wel)
Nee toen zat ik op de middelbare en was ik met schoolwerk bezig. En dansen op muziek met vriendinnen.
Maar ik was nog niet echt met jongens bezig zeg maar.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Haha ....
Pannetoet- Kletskop
Hoi allemaal!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Whahahaha, dat laat ik mijn zoontje maar niet horen, dan zegt ie het zo na. En ik heb er al een schuwhekel aan als hij dingen zegt als "kapot leuk" en dergelijke.
Pas was wel heel dom van me, ik had een hardcore nummer opstaan en daar kwam een sample van "Tina, was kosten die Kondome?" in voor, wat ik vervolgens ook een paar keer heb gehoord van hem
Pas was wel heel dom van me, ik had een hardcore nummer opstaan en daar kwam een sample van "Tina, was kosten die Kondome?" in voor, wat ik vervolgens ook een paar keer heb gehoord van hem
Whoooo, nou ik wel!Jordana schreef:Isabella schreef:Jordana schreef:Waarom spelen ze tegen woordig niet meer met playmobil of met barbie?
Nee toen zat ik op de middelbare en was ik met schoolwerk bezig. En dansen op muziek met vriendinnen.
Maar ik was nog niet echt met jongens bezig zeg maar.
Gast- Gast
Reva schreef:Stop 's zeg, jullie verpesten mijn dag.
Nou, inderdaad.
Heb je je bril al gevonden?
Gast- Gast
CherrieLola schreef:Whahahaha, dat laat ik mijn zoontje maar niet horen, dan zegt ie het zo na. En ik heb er al een schuwhekel aan als hij dingen zegt als "kapot leuk" en dergelijke.
Oeps...
Moet je niet hebben als je in een winkel loopt .. schaammomentje!
Pannetoet- Kletskop
Whahahaha CL, te erg
Wij moeten al oppassen met wat we zeggen, dat is voor jou 10x zo erg.
Wij moeten al oppassen met wat we zeggen, dat is voor jou 10x zo erg.
Gast- Gast
Whahahaha nope, normaal sla ik dat nummer over als hij in de buurt is.
Ja, bril gevonden. Eerst lenzen in mn ogen moeten doen, anders kan ik niet zoeken. Haha. Lig nu op de bank met natuurbrood (wat je zelf moet snijden, heel stevig), plakjes heel oude kaas, mosterd met honing erin, roomboter en 'Alles is liefde' staat aan. Ik vermaak me wel
Gast- Gast
Klinkt ontspannen Reva.
Jordana- Ratel
Ja, dat zeker! Werd om half 11 wakker gebeld door een gezin van mn werk. Zijn ze niet goed wijs ofzo? Niet opgenomen. Maar toch voel ik me dan wel schuldig, haha. Denk gelijk straks is er wat met een kindje ofzo..
Gast- Gast
Dat klinkt goed.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
@ Reva: Als het écht heel ernstig is bellen ze wel weer Zo denk ik altijd als mijn werk mij belt..
Pannetoet- Kletskop
Leuk Alex, Gewoon voor de lol of heb je verhuisplannen?
Jordana- Ratel
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: