Dagcafé 2011
+22
Cheesegirl
girli
ExpressoB
Merai
Burn
Lejow
SuperGrover
Elin
Snoes
Raindrop
Mari
Zwerver
Sweety
Lotus
May
Pannetoet
Chocolate Cookie
Jordana
Jeanette
Suus
Blond
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Jeetje RR. dat lijkt me zwaar voor zon moeder.
Heb jij altijd zulk werk? of ook wel andere dingen?
Heb jij altijd zulk werk? of ook wel andere dingen?
Gast- Gast
Het is zeker zwaar voor moeder, voor het hele gezin! Hun oudste dochter is 5 inmiddels dus die heeft er ook flink wat van meegekregen. Nee, ik werk voornamelijk met kinderen met autisme en kinderen met een verstandelijke/meervoudige beperking.
Maar de uitdaging zit er niet zo in voor mij, dat komt voornamelijk doordat de zorg gericht is op het ontlasten van ouders en ik met die insteek kom, geen supernanny-dingen ofzo! Kort komt het er dus op neer dat ik een heleboel kennis en ervaring heb waar ik amper wat mee kan. Los daarvan werk ik vaak maar 3 uur per dag en dat levert een hoop frustratie en niet zoveel loon op! Kijk, ik weet dat die moeder blij is dat het zo kan en het is fijn dat ze weg kan, maar voor mijzelf zit hier weinig uitdaging in..
Maar de uitdaging zit er niet zo in voor mij, dat komt voornamelijk doordat de zorg gericht is op het ontlasten van ouders en ik met die insteek kom, geen supernanny-dingen ofzo! Kort komt het er dus op neer dat ik een heleboel kennis en ervaring heb waar ik amper wat mee kan. Los daarvan werk ik vaak maar 3 uur per dag en dat levert een hoop frustratie en niet zoveel loon op! Kijk, ik weet dat die moeder blij is dat het zo kan en het is fijn dat ze weg kan, maar voor mijzelf zit hier weinig uitdaging in..
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Dat is inderdaad wel vervelend! En in een andere instelling zouden de werkzaamheden met deze papiertjes niet anders worden? Ik denk dat uitdaging in je werk wel heel erg belangrijk is!
En zou je binnen de instelling niet meer/andere werkzaamheden kunnen krijgen?
En zou je binnen de instelling niet meer/andere werkzaamheden kunnen krijgen?
Gast- Gast
Uitdaging is zeker belangrijk! Ben ook verder aan het solliciteren! Binnen de instelling waar ik nu werk gaat er niks binnen de komende 2-3 jaar veranderen en het is mij een beetje te lang om daarop te wachten als ik eerlijk ben. Omdat de kinderen overdag naar school/dagopvang gaan, gaat het vaak om de uren tussen 3-6. De rest van de dag zit ik thuis en merk dat ik daar niet zo gelukkig en een beetje geirriteerd van wordt..
Hahaha sorry, het zit allemaal hoog merk ik, moet er ff over "zeuren"
Hahaha sorry, het zit allemaal hoog merk ik, moet er ff over "zeuren"
Roze Roos- Ratel
RR, ik lees dat je met kinderen met een beperking werkt?
Vind je onregelmatig werken leuk? Anders zou je kunnen kijken binnen een gehandicapteninstelling bij kinderwoningen, daar zit zeer veel uitdaging over het algemeen
Vind je onregelmatig werken leuk? Anders zou je kunnen kijken binnen een gehandicapteninstelling bij kinderwoningen, daar zit zeer veel uitdaging over het algemeen
Gast- Gast
Heey Do, alles goed?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Dank je voor het meedenken:).. Ik heb jaren lang onregelmatig gewerkt en kan mij daar zeker in vinden, maar mis een stuk verdieping in mijn werk. Heb eerst SPW en toen SPH gedaan en ben nu bezig met een Master Ecologische Pedagogiek en merk dat ik het nodig heb in mijn werk om verdiepend bezig te zijn, dus echt "behandelen" en plannen maken en uitvoeren en niet alleen maar ondersteunen in ADL-handelingen. Is erg leuk hoor en ik word er blij van als een kind helemaal relaxed is na een bad, maar het is niet meer voldoende. Hopelijk hoor ik van de week wat van mijn sollicitatie! Verder sta ik al bij 2 uitzendbureau's en een zorginstelling ingeschreven als oproepkracht, maar goed, het zijn ernstig rustige maanden en ik vrees dat de economische toestand er ook mee te maken heeft, maar uiteindelijk werk ik dus ook niet via/voor hun.
Heee Do!
Heee Do!
Roze Roos- Ratel
Gaan jullie wat leuks doen?
RR, is de kant van orthopedagoge niet leuker voor jou dan? Dan ben je niet alleen bezig met het uitvoeren, maar ook met op opstellen van plannen etc. Volg zelf op dit moment ook SPH en kan mij inleven in jouw verhaal.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ga jullie nog wat leuks doen Do?
Dezelfde braag als CL haha
Dezelfde braag als CL haha
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben nu nog aan het werk tot half 2. Daarna gaan mijn vriend en ik de stad in en vanavond samen gourmetten. Jij?CherrieLola schreef:Gaan jullie wat leuks doen?
Cheesegirl- Ratel
@ RR,, Ik hoop dat je snel iets vindt wat jou uitdaging geeft!
blij worden van je werk is toch wel een pré!
blij worden van je werk is toch wel een pré!
Gast- Gast
Leuk RR, ik ben zelf nu met de SPH bezig en werk op wvz voor volwassenen dan.
Ik hoop dat je wat hoort van je sollicitatie! valt het zo tegen om een baan te vinden dan? Ik zie er namelijk altijd genoeg vacatures staan, (ligt denk ook wel waar je woont). Ik had dan ook vrij gemakkelijk een nieuwe baan een halfjaar terug.
Succes ermee!!
Hey Dolores!
Ik hoop dat je wat hoort van je sollicitatie! valt het zo tegen om een baan te vinden dan? Ik zie er namelijk altijd genoeg vacatures staan, (ligt denk ook wel waar je woont). Ik had dan ook vrij gemakkelijk een nieuwe baan een halfjaar terug.
Succes ermee!!
Hey Dolores!
Gast- Gast
Gast- Gast
Carola589 schreef:Ik ben nu nog aan het werk tot half 2. Daarna gaan mijn vriend en ik de stad in en vanavond samen gourmetten. Jij?CherrieLola schreef:Gaan jullie wat leuks doen?
Gezellig zeg! Euhm, ik heb net brownies voor mijn vriend gebakken, als het is afgekoeld ga ik er een taartje van maken. En als hij uit zijn werk komt gaan we gezellig boodschappen doen *ja, dat vind hij echt leuk * En vanavond moet hij helaas weg [b]
Carola589 schreef:RR, is de kant van orthopedagoge niet leuker voor jou dan? Dan ben je niet alleen bezig met het uitvoeren, maar ook met op opstellen van plannen etc.Volg zelf op dit moment ook SPH en kan mij inleven in jouw verhaal.
Ja dat is zeker leuker! Maar goed, daar heb ik de papieren niet voor en het is lastig om een functie te vinden waarin je met kinderen werkt en verdiepend pedagogisch bezig bent. Ik heb nu gesolliciteerd op een functie als psychiatrisch pedagogisch hulpverlener op de dagbehandeling met kinderen tussen de 6-11, hopelijk wordt dat wat, want dat lijkt mij wel super leuk!
Bevalt de SPH? Waar volg je de opleiding?
Dank je Jade!
Roze Roos- Ratel
Sannie89 schreef:Leuk RR, ik ben zelf nu met de SPH bezig en werk op wvz voor volwassenen dan.
Succes ermee!!
Hey Dolores!
Dank je! Het is niet zo moeilijk om een andere baan te vinden, maar wil graag met kinderen èn op HBO-niveau werken en dat is dan wel weer vrij lastig te vinden.
Roze Roos- Ratel
even iets anders..
ong 1,5? week geleden ben ik gevallen en heb daarbij mijn been open gehaald. Het duurde enorm lang voordat het bloeden stopte en ja, ik had er toen mee naar de dokter moeten gaan. Nu komt er elke dag een heel dun korstje op, maar na het douchen begint hij elke dag weer te bloeden. Het wondje wordt steeds groter, wijder en dieper. Je kijkt er behoorlijk raar in .
De dokter kan hier helemaal niets meer mee lijkt me. Het is te lang geleden. Heeft iemand nog tips waarmee ik het kan afplakken met douchen? een pleister heeft geen zin, hiermee gaat de wond ook gewoon open!
ong 1,5? week geleden ben ik gevallen en heb daarbij mijn been open gehaald. Het duurde enorm lang voordat het bloeden stopte en ja, ik had er toen mee naar de dokter moeten gaan. Nu komt er elke dag een heel dun korstje op, maar na het douchen begint hij elke dag weer te bloeden. Het wondje wordt steeds groter, wijder en dieper. Je kijkt er behoorlijk raar in .
De dokter kan hier helemaal niets meer mee lijkt me. Het is te lang geleden. Heeft iemand nog tips waarmee ik het kan afplakken met douchen? een pleister heeft geen zin, hiermee gaat de wond ook gewoon open!
Gast- Gast
Roze Roos schreef:Sannie89 schreef:Leuk RR, ik ben zelf nu met de SPH bezig en werk op wvz voor volwassenen dan.
Succes ermee!!
Hey Dolores!
Dank je! Het is niet zo moeilijk om een andere baan te vinden, maar wil graag met kinderen èn op HBO-niveau werken en dat is dan wel weer vrij lastig te vinden.
Dat is waar.
Gast- Gast
Roze Roos schreef:
Ja dat is zeker leuker! Maar goed, daar heb ik de papieren niet voor en het is lastig om een functie te vinden waarin je met kinderen werkt en verdiepend pedagogisch bezig bent. Ik heb nu gesolliciteerd op een functie als psychiatrisch pedagogisch hulpverlener op de dagbehandeling met kinderen tussen de 6-11, hopelijk wordt dat wat, want dat lijkt mij wel super leuk!
Bevalt de SPH? Waar volg je de opleiding?
Ja, met SPH papieren is dat weer moeilijker te realiseren. Wel leuk waar je gesolliciteerd hebt! Ik zit op dit moment in het 4e jaar, dus als het goed is studeer ik in juni af. Ik volg de opleiding aan de Hogeschool van Amsterdam. Ik vind het leuk, maar ik mis wel erg veel diepgang. Ik ga hierna nog Pabo deeltijd doen, omdat ik graag wil werken in het speciaal onderwijs.
Op dit moment pas ik via PGB op en werk ik via de thuisondersteuning bij een jongen met Asperger.
Cheesegirl- Ratel
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: