Dagcafé 2011
+22
Cheesegirl
girli
ExpressoB
Merai
Burn
Lejow
SuperGrover
Elin
Snoes
Raindrop
Mari
Zwerver
Sweety
Lotus
May
Pannetoet
Chocolate Cookie
Jordana
Jeanette
Suus
Blond
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ja, zo zou ik het omschrijven idd. Maar nu ik er op ga letten is het wegPrinsesBo schreef:Zijn het een soort 'plopjes' BA?
Gast- Gast
Dolores schreef:Hoi CC, A en PB
Heej Do heb je mijn pm gezien?
Klaar met sporten, zo maar eens even douchen
Gast- Gast
Het is gewoon heel erg apart als ik met de Angelsound luister dat ik in mijn buik hartjes hoor die niet van mij zijn.Lejow schreef:Brennuss schreef:Het lijkt me echt raar om iets anders in je buik te voelen dan je eten dat verteerd of een scheet.Reva schreef:Beauty Addict schreef:Ik voel rare dingetjes in mijn buik... zouden dat mijn baby's zijn?
Ik denk van wel. En zo niet, dan hoeven we geen verdere details
Nou inderdaad.. het lijkt me echt bijzonder... Ook puur omdat je je er gewoon echt niets van kan voorstellen!
Dat ik op de echo zie dat er gewoon 2 mini mensjes in mijn buik zitten... Het blijft een soort niet te bevatten!!
Gast- Gast
Lejow schreef:Brennuss schreef:Het lijkt me echt raar om iets anders in je buik te voelen dan je eten dat verteerd of een scheet.Reva schreef:Beauty Addict schreef:Ik voel rare dingetjes in mijn buik... zouden dat mijn baby's zijn?
Nou inderdaad.. het lijkt me echt bijzonder... Ook puur omdat je je er gewoon echt niets van kan voorstellen!
Ik vind het eerder een eng idee
Gast- Gast
Lejow schreef:
Ik wel
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Het is gewoon heel erg apart als ik met de Angelsound luister dat ik in mijn buik hartjes hoor die niet van mij zijn.Lejow schreef:Brennuss schreef:Het lijkt me echt raar om iets anders in je buik te voelen dan je eten dat verteerd of een scheet.Reva schreef:Beauty Addict schreef:Ik voel rare dingetjes in mijn buik... zouden dat mijn baby's zijn?
Dat ik op de echo zie dat er gewoon 2 mini mensjes in mijn buik zitten... Het blijft een soort niet te bevatten!!
Wacht maar tot het er uit moet
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Hoezo eng? Ze hebben geen tanden, dus bijten doen ze niet.Brennuss schreef:
Gast- Gast
Daar wacht ik inderdaad nog even mee, vind ze nu nog beetje te kleinLejow schreef:Beauty Addict schreef:Het is gewoon heel erg apart als ik met de Angelsound luister dat ik in mijn buik hartjes hoor die niet van mij zijn.Lejow schreef:Brennuss schreef:Het lijkt me echt raar om iets anders in je buik te voelen dan je eten dat verteerd of een scheet.Reva schreef:Beauty Addict schreef:Ik voel rare dingetjes in mijn buik... zouden dat mijn baby's zijn?
Wacht maar tot het er uit moet
Gast- Gast
Niet bijten, maar wel schoppen en een elleboog tegen je ribben aanzetten
Maar das meestal alleen pijnlijk, niet eng.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Hoezo eng? Ze hebben geen tanden, dus bijten doen ze niet.Brennuss schreef:
Misschien komt het omdat ik geen kinderwens heb .
Gast- Gast
Alex167 schreef:Niet bijten, maar wel schoppen en een elleboog tegen je ribben aanzetten
Je blaas als voetbal gebruiken...
Lejow- Lady Post-a-lot
Ja, er zitten 4 voetjes om mij blauw te schoppen, 4 ellebogen... Pfft...Alex167 schreef:Niet bijten, maar wel schoppen en een elleboog tegen je ribben aanzetten
Gast- Gast
En je hebt maar 1 blaas
Lejow- Lady Post-a-lot
Rondjes draaien en knietjes en ellebogen vooral niet inhouden. Billetjes omhoog duwen, heerlijk
Gast- Gast
Dolores schreef:Ik heb geen pm
Van wie verwacht je een pm?
Ik heb trouwens nog geen post gehad ...
Gast- Gast
Ja, tegen die tijd moet ik de hele dag plassen en kan ik geen hap meer eten denk ik...Alex167 schreef:Rondjes draaien en knietjes en ellebogen vooral niet inhouden. Billetjes omhoog duwen, heerlijk
Gast- Gast
Over post gesproken, ik verwacht nog een retourkaartje van het valentijnstopic.
Gast- Gast
Ik heb tandpijn!
Niet zo gek met 3 gaatjes , maar kan pas volgende week donderdag terecht
Niet zo gek met 3 gaatjes , maar kan pas volgende week donderdag terecht
Gast- Gast
Pffff! Hoe kun je bezoek wegkrijgen als je ze niet leuk meer vindt..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: