Dagcafé 2011
+22
Cheesegirl
girli
ExpressoB
Merai
Burn
Lejow
SuperGrover
Elin
Snoes
Raindrop
Mari
Zwerver
Sweety
Lotus
May
Pannetoet
Chocolate Cookie
Jordana
Jeanette
Suus
Blond
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Lejow volgende hele week vrij!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
EN 2000 BERICHTEN!! WOOOOOOOEHOEEEEEEEEEEEEEE
Lejow- Lady Post-a-lot
Oh.. Lejow vergeet inderdaad 2 hele weekenden
Lejow- Lady Post-a-lot
Ja zeg.. benk gewoon nog steeds kletskop
Lejow- Lady Post-a-lot
Alex167 schreef:Heerlijk Reev, al die vrije dagen! Wat ga je doen?
Lejow, we get the point.
Sorry, wilde naar de 2000 berichten
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik ga mij even installeren op de slaapkamer voor gtst begint en dan ga ik weer lekker sporten
Gast- Gast
Wat ik ga doen?? Reva-time Overdag slapen, 's nacht wakker zijn, wijn drinken, gommakoekjes bakken, nieuwe telefoon halen, bij mn ouders eten en in bad liggen, met mn lievelingskindje naar de kinderboerderij donderdag..IK HOU ZO VAN GEITEN slaapbezoek, op mn pumps voor de spiegel staan en gewoon puur en alleen staan kwijlen en verder staat er nog een keizerlijke afwas te roepen in de keuken. Die staat voor vanavond op de planning, maar ik weet niet
Gast- Gast
Kijk, dat zijn de leuke dingen int leven
Zo das bummer.. wordt dat ff doorposten haha
Zo das bummer.. wordt dat ff doorposten haha
Lejow- Lady Post-a-lot
Zo is het niet bedoeld hoor. Niet zo gek bedoel ik in de zin van: 2 baby's die mijn energie opslurpen en het beetje wat er over blijft gebruik ik zelf, dus aan het eind van de dag is mijn batterij echt leeg. Dus niet zo gek dat ik moe ben in de zin van zeer verklaarbaar en dagelijks hetzelfde :-)Alex167 schreef:Hmm, het zal wel aan mij liggen dan. Vond het wat onaardig overkomen.
Gast- Gast
Jaaa heb eindelijk contact met een vriend van mij wilt hij nog niets afspreken We hebben elkaar al zo lang niet echt gesproken en hij is deze week allemaal druk en ik wil hem volgende week gewoon zien.
Zo J heeft gesproken en is bijna klaar met werken en dan gaat ze naar huis.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Jij bent wel altijd tot laat bezig zeg, maak je lange dagen. Of begin je ook wat later?Jordana schreef:Jaaa heb eindelijk contact met een vriend van mij wilt hij nog niets afspreken We hebben elkaar al zo lang niet echt gesproken en hij is deze week allemaal druk en ik wil hem volgende week gewoon zien.
Gast- Gast
mijn week vakantie is één groot vraagteken.. Hoe wat waar wanneer etc.
Maar goed! ik ga er toch maar proberen van te genieten!
Maar goed! ik ga er toch maar proberen van te genieten!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Beauty Addict schreef:Jij bent wel altijd tot laat bezig zeg, maak je lange dagen. Of begin je ook wat later?Jordana schreef:Jaaa heb eindelijk contact met een vriend van mij wilt hij nog niets afspreken We hebben elkaar al zo lang niet echt gesproken en hij is deze week allemaal druk en ik wil hem volgende week gewoon zien.
Ik ben vandaag om half 1 begonnen, Maar normaal begin ik pas om 14.00 dus het valt wel mee met lange dagen te maken.
Je krijgt zo pm van me heb wat vragen over D.city
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Is goed!!Jordana schreef:Beauty Addict schreef:Jij bent wel altijd tot laat bezig zeg, maak je lange dagen. Of begin je ook wat later?Jordana schreef:Jaaa heb eindelijk contact met een vriend van mij wilt hij nog niets afspreken We hebben elkaar al zo lang niet echt gesproken en hij is deze week allemaal druk en ik wil hem volgende week gewoon zien.
Ik ben vandaag om half 1 begonnen, Maar normaal begin ik pas om 14.00 dus het valt wel mee met lange dagen te maken.
Je krijgt zo pm van me heb wat vragen over D.city
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Zo is het niet bedoeld hoor. Niet zo gek bedoel ik in de zin van: 2 baby's die mijn energie opslurpen en het beetje wat er over blijft gebruik ik zelf, dus aan het eind van de dag is mijn batterij echt leeg. Dus niet zo gek dat ik moe ben in de zin van zeer verklaarbaar en dagelijks hetzelfde :-)Alex167 schreef:Hmm, het zal wel aan mij liggen dan. Vond het wat onaardig overkomen.
Ik snap het, meis. Ik ben er nogal goed in om mensen verkeerd op te vatten. Vervelend dat je zo moe bent, hopelijk wordt het nog minder naarmate de zwangerschap vordert.
Gast- Gast
Alex167 schreef: Ik ben er nogal goed in om mensen verkeerd op te vatten.
wiehoe ikke ooook....
dat is mijn talent!
Gast- Gast
Jullie zitten er gewoon op Do en Lexie
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik druk me ook niet altijd even handig uit hoorAlex167 schreef:Beauty Addict schreef:Zo is het niet bedoeld hoor. Niet zo gek bedoel ik in de zin van: 2 baby's die mijn energie opslurpen en het beetje wat er over blijft gebruik ik zelf, dus aan het eind van de dag is mijn batterij echt leeg. Dus niet zo gek dat ik moe ben in de zin van zeer verklaarbaar en dagelijks hetzelfde :-)Alex167 schreef:Hmm, het zal wel aan mij liggen dan. Vond het wat onaardig overkomen.
Ik snap het, meis. Ik ben er nogal goed in om mensen verkeerd op te vatten. Vervelend dat je zo moe bent, hopelijk wordt het nog minder naarmate de zwangerschap vordert.
Ben gister begonnen met ferro- tabletten, hoop dat dat een klein beetje verschil zal maken.
Gast- Gast
Dolores schreef:waarop?
(heb jij het nu over mijn poezelige bipsje?)
Oehh.. WROAR!
Op de club van mensen verkeerd begrijpen
Lejow- Lady Post-a-lot
Dolores schreef:waarop?
(heb jij het nu over mijn poezelige bipsje?)
Noouuuuu ... Zou het?
Gast- Gast
en het überhandige aan dingen altijd verkeerd oppakken cq invullen is dat je uren kunt spenderen aan je druk maken om.........
Juistem: niks
Juistem: niks
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: