Dagcafé 2011
+22
Cheesegirl
girli
ExpressoB
Merai
Burn
Lejow
SuperGrover
Elin
Snoes
Raindrop
Mari
Zwerver
Sweety
Lotus
May
Pannetoet
Chocolate Cookie
Jordana
Jeanette
Suus
Blond
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Dat is wel een goede idd.. Deegroller hebben we niet, whahah.. Dus daar moet ik even iets op verzinnen..Dolores schreef:_Donnaa schreef:Over creatieve oplossingen gesproken; hoe kan ik het beste een pakje koekjes tot 'stof' verkruimelen zonder dat de hele keuken eronder ligt?
met verpakking en al in een zakje stoppen, dichtmaken en dan met de deegroller erover
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Dat is wel een goede idd.. Deegroller hebben we niet, whahah.. Dus daar moet ik even iets op verzinnen..Dolores schreef:_Donnaa schreef:Over creatieve oplossingen gesproken; hoe kan ik het beste een pakje koekjes tot 'stof' verkruimelen zonder dat de hele keuken eronder ligt?
met verpakking en al in een zakje stoppen, dichtmaken en dan met de deegroller erover
Lege wijnfles?
Gast- Gast
Nope, ook geen volle trouwens, helaasDolores schreef:_Donnaa schreef:Dat is wel een goede idd.. Deegroller hebben we niet, whahah.. Dus daar moet ik even iets op verzinnen..Dolores schreef:_Donnaa schreef:Over creatieve oplossingen gesproken; hoe kan ik het beste een pakje koekjes tot 'stof' verkruimelen zonder dat de hele keuken eronder ligt?
Lege wijnfles?
Gast- Gast
Gewoon tegen de aanrecht aan slaan
Potje groente ? Er op slaan met je hand? Er in knijpen?
Potje groente ? Er op slaan met je hand? Er in knijpen?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
_Donnaa schreef:Longdrinkglas, whaha.. Het werkt!
Oh yeah!
Lejow- Lady Post-a-lot
Wat ben je voor taarten aan het maken?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Nou heel simpel.. Een Baileys kwarktaart en een gewone bosvruchten kwarktaart..Theedoosje schreef:Ik ben ook benieuwd en wil wel foto's zien Donnaa
Gast- Gast
Stukje van de flashmob net bij rtl boulevard!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Stukje van de flashmob net bij rtl boulevard!
oow net gemist damn
Gast- Gast
Ook ik ben weer aanwezig.. (Onder al het telefoon door!)
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Theedoosje schreef:Lejow schreef:Stukje van de flashmob net bij rtl boulevard!
oow net gemist damn
Jammer, heb vorige week ook geflashmobt. Erg leuk!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Theedoosje schreef:Lejow schreef:Stukje van de flashmob net bij rtl boulevard!
oow net gemist damn
oow deed jij mee met die waar er meer van hier mee deden?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Burn schreef:Theedoosje schreef:Lejow schreef:Stukje van de flashmob net bij rtl boulevard!
oow net gemist damn
oow deed jij mee met die waar er meer van hier mee deden?
Weet niet, heb dat stukje denk ik gemist hier..
Burn- Lady Post-a-lot
Kwartaart met bailey's WHAAAAAAAAAT???? Lekker
Mn pumps zijn echt wauw. Alleen wel beetje groot, rechts Floept uit rechts. Nou is dat opzich niet erg als je er mee ligt, maar met lopen niet zo praktish. Geen idee of je in pumps ook een zooltje kan doen, weg gaan ze in ieder geval niet
Mn pumps zijn echt wauw. Alleen wel beetje groot, rechts Floept uit rechts. Nou is dat opzich niet erg als je er mee ligt, maar met lopen niet zo praktish. Geen idee of je in pumps ook een zooltje kan doen, weg gaan ze in ieder geval niet
Gast- Gast
Lotus schreef:Ik heb wel een redelijke dag gehad. Vanochtend twee uur gesport. Vanmiddag nog een half uurtje gewandeld en net even bij mijn vrijwilligerswerk langs geweest om afscheid te nemen. Dat was wel een beetje raar. Ik geniet van de zon. Moet alleen steeds huilen de laatste dagen, dat is wat minder. En ik ben nu moe, dus wat dat betreft is het heerlijk dat ik nu niet aan het werk ben.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
2 uur gesport en dan nog een half uur wandelen? Dan is het niet zo gek dat je moe bent toch? En ik heb altijd huilbuien als ik erg moe bent, komt het daar bij jou ook vandaan?Lotus schreef:Lotus schreef:Ik heb wel een redelijke dag gehad. Vanochtend twee uur gesport. Vanmiddag nog een half uurtje gewandeld en net even bij mijn vrijwilligerswerk langs geweest om afscheid te nemen. Dat was wel een beetje raar. Ik geniet van de zon. Moet alleen steeds huilen de laatste dagen, dat is wat minder. En ik ben nu moe, dus wat dat betreft is het heerlijk dat ik nu niet aan het werk ben.
Gast- Gast
Je hebt van die anti slip plakkertjes voor in de hiel van je schoen. Daar zit een randje in zodat je er niet uit floept tijdens het lopen, ideaal!Reva schreef:Kwartaart met bailey's WHAAAAAAAAAT???? Lekker
Gast- Gast
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: