Dagcafé 2011
+22
Cheesegirl
girli
ExpressoB
Merai
Burn
Lejow
SuperGrover
Elin
Snoes
Raindrop
Mari
Zwerver
Sweety
Lotus
May
Pannetoet
Chocolate Cookie
Jordana
Jeanette
Suus
Blond
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Mijn vriend zou mij niet hoeven verbieden naar welke feesten ik ga hoor.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
*zwaait naar melezers van Anousch*
Gelukkig is het ontzettend charmant om je tijd te besteden aan het in de gaten houden van het leven van een ander. Zouden meer mensen moeten doen.
Gelukkig is het ontzettend charmant om je tijd te besteden aan het in de gaten houden van het leven van een ander. Zouden meer mensen moeten doen.
Gast- Gast
Jordana schreef:Ik_zelf_87 schreef:Ik ben echt nog nooit naar feesten geweest..
Ik hou echt heel veel van hardcore enzo ge-wel-dig! Maar mijn vriend wil niet naar hardcorefeesten 'omdat daar iedereen stijf staat van de drugs' .. en ik mag ook niet alleen met vriendinnen .. grhmpf!
Waarom denkt iedereen dat toch? Niet iedereen staat stijf van de drugs. Je heb er echt wel rondlopen maar daar heb je echt geen last van.
Jaa precies!
en ook als je in de stad gaat stappen kom je meer agressie tegen dan op zo'n feest hoor!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
_Donnaa schreef:Beter stijf van de drugs dan straalbezopen..Ik_zelf_87 schreef:Ik ben echt nog nooit naar feesten geweest..
Ik hou echt heel veel van hardcore enzo ge-wel-dig! Maar mijn vriend wil niet naar hardcorefeesten 'omdat daar iedereen stijf staat van de drugs' .. en ik mag ook niet alleen met vriendinnen .. grhmpf!
Die mensen zijn wel vervelend, Maar echt als jij zelf een plekje in ze zaal heb dan kun je gewoon dansen,springen gek doen zonder dat andere mensen aan je lijf zitten of je wat aanbieden zeg maar. Echt ik heb geen last van die mensen.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Nee inderdaad, dan word ik ook naar.._Chance schreef:Mijn vriend zou mij niet hoeven verbieden naar welke feesten ik ga hoor.
Hij heeft me 1x geflikt om te zeggen dat ik niet naar de discotheek mocht.. En toen ik 2 weken terug wat met hem wilde doen, ging hij op bed en zei die; Ga maar lekker naar *naam discotheek*.. Dus ik zo vet sarcastisch; ohhh, mag ik nu wel??!!
Dan ben ik echt een bitch hahaha..
Gast- Gast
Jeanette schreef:
Jaa precies!
en ook als je in de stad gaat stappen kom je meer agressie tegen dan op zo'n feest hoor!
Ik heb het al wel 100x met hem erover gehad maar hij blijft voet bij stuk houden.. al word hij er wel iets milder in moet ik zeggen: Lang leve de vriendjes van vriendinnen Dus wie weet..!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Ohh dat hoeft mijn vriend me ook niet te verbieden. Ik denk dat ik dan niet echt lief meer ben als die dat gaat doen.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ga 2 april naar nick en simon concert (gewonnen)
(denk jullie praten over concerten en feesten dan ga ik er ook over mee praten haha)
(denk jullie praten over concerten en feesten dan ga ik er ook over mee praten haha)
Gast- Gast
En als je wel zou gaan, zou hij het dan uitmaken ofzo?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Hallo Dolores en Isabella!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik_zelf_87 schreef:Jeanette schreef:
Jaa precies!
Ik heb het al wel 100x met hem erover gehad maar hij blijft voet bij stuk houden.. al word hij er wel iets milder in moet ik zeggen: Lang leve de vriendjes van vriendinnen Dus wie weet..!
Aan mij zou die echt een verkeerde hebben. Van mijn ex mocht ik ook nooit met vriendinnen op stap. Gelukkig heb ik daar nooit naar geluisterd en ging gewoon altijd wel.
Maar net als zaterdag ook een vriendin van mij ging mee, was ook nog nooit naar zo een feest gegaan en ze kreeg smsjes, Je gaat toch niet aan de drugs he, kijk uit voor drugs hoor.
Als je gewoon gaat stappen wordt er ook drugs gebruikt en ja op die feesten zijn sommige helemaal van de wereld maar dat hoef toch niet iedereen te zijn?
Als je gewoon gaat stappen wordt er ook drugs gebruikt en ja op die feesten zijn sommige helemaal van de wereld maar dat hoef toch niet iedereen te zijn?
Jordana- Ratel
Haha May!
Ik mag (klinkt eigenlijk heel stom) alles van hem alleen niet naar hardcore feesten.. heb ik in het begin ook wel stennis om lopen schoppen Maar ach.. als dit het enige is? Er komt een dag dat ik er heen ga haha
@ Chanche: Nou..als hij het daarom zou 'uitmaken' stelt onze relatie ook weinig voor.. we zijn ondertussen 4½jaar samen
Ik mag (klinkt eigenlijk heel stom) alles van hem alleen niet naar hardcore feesten.. heb ik in het begin ook wel stennis om lopen schoppen Maar ach.. als dit het enige is? Er komt een dag dat ik er heen ga haha
@ Chanche: Nou..als hij het daarom zou 'uitmaken' stelt onze relatie ook weinig voor.. we zijn ondertussen 4½jaar samen
Pannetoet- Kletskop
De stap is wel een stuk kleiner natuurlijk.. Mijn ooit zo beste vriendin moest ook nooit wat van drugs weten.. Ze kreeg een vriendje in Utrecht, verhuisde daarheen en ging een hele hoop feesten bezoeken.. Nu zit ze ieder weekend aan de troep..Jordana schreef:Maar net als zaterdag ook een vriendin van mij ging mee, was ook nog nooit naar zo een feest gegaan en ze kreeg smsjes, Je gaat toch niet aan de drugs he, kijk uit voor drugs hoor.
Gast- Gast
Ik geloof dat ik liever nog naar een hardcorefeest zou gaan dan naar Guus of Marco....
Gast- Gast
Mensen die zoiets niet kennen hebben echt een plaat voor hun kop en flink wat vooroordelen. Maar ik erger me ook aan gasten op feestjes zoals Defqon en Decibel die alleen maar komen omdat het stoer dat ze dan een keer geweest zijn i.p.v dat ze de muziek geweldig vinden en dus koos zielloos stil staan op zo'n feest. Van die eendagsvliegen, verschrikkelijk!
_Donnaa schreef:De stap is wel een stuk kleiner natuurlijk.. Mijn ooit zo beste vriendin moest ook nooit wat van drugs weten.. Ze kreeg een vriendje in Utrecht, verhuisde daarheen en ging een hele hoop feesten bezoeken.. Nu zit ze ieder weekend aan de troep..Jordana schreef:Maar net als zaterdag ook een vriendin van mij ging mee, was ook nog nooit naar zo een feest gegaan en ze kreeg smsjes, Je gaat toch niet aan de drugs he, kijk uit voor drugs hoor.
Als je gewoon gaat stappen wordt er ook drugs gebruikt en ja op die feesten zijn sommige helemaal van de wereld maar dat hoef toch niet iedereen te zijn?en moet ik niks meer van haar weten
Ik denk ook wel dat het eraan ligt hoe iemand in elkaar zit.. de één kan minder goed nee zeggen dan een ander..
Pannetoet- Kletskop
Ja daar heb je gelijk in Donnaa, Maar toch denk ik ook dat het ook heeft te maken met de mensen om je heen of die wel of niet gebruiken.
Jordana- Ratel
Whaha, Do, meen je dat?
Ik ga in mei naar Marco Heb er nu al zin in, zo leuk!
Hardcore vind ik echt geen reet aan, dat gestamp. Wat dat betreft ben ik echt een oud wijf.
Meestal luister ik gewoon naar Q-Music, dat is meer 'mijn ding'.
Ik ga in mei naar Marco Heb er nu al zin in, zo leuk!
Hardcore vind ik echt geen reet aan, dat gestamp. Wat dat betreft ben ik echt een oud wijf.
Meestal luister ik gewoon naar Q-Music, dat is meer 'mijn ding'.
Gast- Gast
Jordana schreef:Ja daar heb je gelijk in Donnaa, Maar toch denk ik ook dat het ook heeft te maken met de mensen om je heen of die wel of niet gebruiken.
Ja precies..
Pannetoet- Kletskop
Dolores schreef:Ik geloof dat ik liever nog naar een hardcorefeest zou gaan dan naar Guus of Marco....
Ik juist andersom
Gast- Gast
Jordana schreef:Ja daar heb je gelijk in Donnaa, Maar toch denk ik ook dat het ook heeft te maken met de mensen om je heen of die wel of niet gebruiken.
Precies! Vrienden van mij die mee gaan naar zulke feesten drinken niet en nemen ook geen drugs. Ik ook niet en ik ben zelfs de enigste die nog rookt, dus echt hefyig is dat niet haha.
Ik wil nog een keer naar Marco Borsato, maar dan moet hij wel oude liedjes zingen..Dolores schreef:Ik geloof dat ik liever nog naar een hardcorefeest zou gaan dan naar Guus of Marco....
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: