Dagcafé 2011
+22
Cheesegirl
girli
ExpressoB
Merai
Burn
Lejow
SuperGrover
Elin
Snoes
Raindrop
Mari
Zwerver
Sweety
Lotus
May
Pannetoet
Chocolate Cookie
Jordana
Jeanette
Suus
Blond
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Vooral omdat ze vraagt of de mensen bij Reva niet een dvdtje bij haar willen kopen. Ik denk dus dat Sweety ook alles opneemt op dvd en verkoopt. Pikant... en handel op het forumAlex167 schreef:Sweety schreef:Mijn laatste betalende klant was 40min geleden
Dus ik zit lekker op het forum te lezen en af en toe een potje patience te spelen.
Maar juist door het "niks" doen wordt je moe...
Oké sorry, dit klinkt echt heel fout.
Hier is het ook rustig. En ik heb echt geen zin om te werken. De baas is lekker met vakantie, zo relaxed.
Laatst aangepast door Smikkell op di 22 feb 2011 - 3:25; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja, ik dacht dat je dat wel zou kunnen gebruiken.June schreef:Reva schreef:Ik denk dat ik mn volgende afspraak even afraffel...*fluit*. Anders kan ik ze pas donderdag halen, dat doe ik ze niet aan. Beeetje oneerbiedig op een postkantoor liggen.
Dat kan echt niet, maar ik moest wel heel hard lachen.
Smikkell: ik neem aan dat je 'm voor mij hebt gezet?
Ik ga zo hardlopen! Wie nog meer?
Gast- Gast
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Oh nee, ze had het net nog over een betalende klant.
Gast- Gast
Sweety schreef:Darcy, jij heb toch een eigen bedrijf? Hoe gaat het daarmee?Darcy schreef:Anousch schreef:Ik wil ook werk
Ik ook
Ja klopt, nou ja zie hierboven haha
Gast- Gast
Binnenpretje. :-)Alex167 schreef:Zou Sweety ook cliënten hebben?
Oh nee, ze had het net nog over een betalende klant.
Gast- Gast
Snoes, hoe is het met je huisje? Die van de link die je laatst hier plaatste?
Gast- Gast
Gelezen
Heb je een idee wat je dan zou willen doen? Een andere afdeling in het ziekenhuis of gewoon totaal wat anders?
Haha... Een handel op het forum... Ik verkoop wel pikante dvd's hoor
Heb je een idee wat je dan zou willen doen? Een andere afdeling in het ziekenhuis of gewoon totaal wat anders?
Haha... Een handel op het forum... Ik verkoop wel pikante dvd's hoor
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Wij wachten vol spanning op een telefoontje wanneer we de sleutel zullen krijgen haha. Ten laatste over 2,5 maand, maar het kan ook eerder natuurlijk en dat hopen we! Als we de sleutel hebben, willen we boven alleen de plafonds licht schilderen (zijn nu erg donker) en that's it. Verhuizen en er ons eigen plekje van maken, weg uit ons huurappartement, weg van onze huurbaas!Storm schreef:Snoes, hoe is het met je huisje? Die van de link die je laatst hier plaatste?
Snoes- Lady Post-a-lot
Je bent toch ook nog maar net begonnen Darcy? Heb je wel al een aantal opdrachten gehad? Hoop dat er snel wat komt voor je.
durf nu niet eens meer klanten neer te zetten
Sweety- Ratel
Mijn laatste betalende klant is ook lang geleden
Alex: Als ze lekker lopen en ik wil ze houden en tis niet zo freezing koud vanavond, dan wel. Blauwe tepels geilt niemand op. Hoop ik. Denk ik. Weet ik eigenlijk niet....
Alex: Als ze lekker lopen en ik wil ze houden en tis niet zo freezing koud vanavond, dan wel. Blauwe tepels geilt niemand op. Hoop ik. Denk ik. Weet ik eigenlijk niet....
Gast- Gast
Snoes- Lady Post-a-lot
Nou gisteren bibberde ik met kleding aan, 2 dekens, hittepit, shawl om en verwarming zo hoog als maar kon. Resultaat, 10.7 graden in huis.
Gast- Gast
Gelezen ( wel zo makkelijk om dat aan te geven )
Wat vervelend voor je dat je zo ongelukkig ben op je werk!Waarom ben je min of meer afgestapt van het idee om een jaar te gaan studeren? Was het geen leuke opleiding? Of financieel niet haalbaar? Zijn er veel locaties of bedrijven in je omgeving waar je eventueel zou kunnen solliciteren? En mag ik vragen hoe het komt dat het de schuld is van je 2 collega's?
Wat vervelend voor je dat je zo ongelukkig ben op je werk!Waarom ben je min of meer afgestapt van het idee om een jaar te gaan studeren? Was het geen leuke opleiding? Of financieel niet haalbaar? Zijn er veel locaties of bedrijven in je omgeving waar je eventueel zou kunnen solliciteren? En mag ik vragen hoe het komt dat het de schuld is van je 2 collega's?
Sweety- Ratel
Huu??Reva schreef:Nou gisteren bibberde ik met kleding aan, 2 dekens, hittepit, shawl om en verwarming zo hoog als maar kon. Resultaat, 10.7 graden in huis.
Ik baal dat de verwarming aangaat als ik de ramen open zet (en de verwarming waarsch. 3 dagen vol heeft staan loeien onder een open raam)
Gast- Gast
Reva schreef:Nou gisteren bibberde ik met kleding aan, 2 dekens, hittepit, shawl om en verwarming zo hoog als maar kon. Resultaat, 10.7 graden in huis.
OMG
Ik heb het al koud met 20 graden.
Gast- Gast
10.7 graden is echt koud....
Bij mijn ouders thuis staat de verwarming ook minimaal op 22.
Bij mijn ouders thuis staat de verwarming ook minimaal op 22.
Sweety- Ratel
Snoes- Lady Post-a-lot
Dat is een naar verhaal. Juist omdat je steeds je best deed en klaar stond voor je collega's en dat je dan zo de grond in wordt geboord. Daar kan jij toch niks aan doen dat je niet meer die diensten mocht draaien? Ik snap goed dat het voor je te laat is. En ik hoop dus ook dat je snel wat anders zal vinden. Sta je vaak met die 2 collega's?
Jammer van de opleiding maar wel verstandig zo te lezen. Als je helemaal geen tijd heb voor jezelf is dat ook niks.
Sweety- Ratel
Snoes- Lady Post-a-lot
Nou ik vind het knap van je dat je het volhoudt. En dat je niet je baan heb opgezegd en dan verder zoekt. Mijn vader zegt altijd: Niet je oude schoenen weggooien voordat je nieuwe heb. (deze uitspraak gebruiken veel mensen natuurlijk maar ben het er wel mee eens. ) Ik heb zo ook weleens mijn momenten dat ik ongelukkig ben op mijn werk. Zoals vandaag, dan heb ik erg weinig klanten en dan krijg ik geen zending.. Verveel me dan rot. Maar als mijn collega er is dan hebben we de grootste lol samen. Dus moet ook wel zeggen dat het daardoor wel weer leuk is om hier te werken.
Sweety- Ratel
*
Maar goed, ik smeer hem, ik ga hier alles afsluiten en naar huis vertrekken. Bedankt voor je luisterend oor Sweety!
Maar goed, ik smeer hem, ik ga hier alles afsluiten en naar huis vertrekken. Bedankt voor je luisterend oor Sweety!
Laatst aangepast door Snoes op di 22 feb 2011 - 5:35; in totaal 1 keer bewerkt
Snoes- Lady Post-a-lot
Graag gedaan hoor Snoes.
Vond het gezellig om te kletsen. Fijne avond nog!
Vond het gezellig om te kletsen. Fijne avond nog!
Sweety- Ratel
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: