Dagcafé 2011
+22
Cheesegirl
girli
ExpressoB
Merai
Burn
Lejow
SuperGrover
Elin
Snoes
Raindrop
Mari
Zwerver
Sweety
Lotus
May
Pannetoet
Chocolate Cookie
Jordana
Jeanette
Suus
Blond
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik ben moe...
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Veel plezier samen lieve meisjes..Isabella schreef:Dames, ik wens jullie een fijne middag! Try is onderweg in de tram, dus die kan er elk moment aankomen
Gast- Gast
Oh ja en June ...
Ik vind het heel stoer en knap en dapper dat je zo'n tochwelmoeilijke beslissing hebt genomen. Natuurlijk is het niet leuk en vind je hem nog wel leuk en hou je nog van hem, dat is ook niet ineens over. Maar als je voor jezelf merkt dat het niet werkt en je bent al een tijdje van mening dat jullie niet bij elkaar passen dan is dit een logische keuze. Sterkte de komende tijd.
Ik vind het heel stoer en knap en dapper dat je zo'n tochwelmoeilijke beslissing hebt genomen. Natuurlijk is het niet leuk en vind je hem nog wel leuk en hou je nog van hem, dat is ook niet ineens over. Maar als je voor jezelf merkt dat het niet werkt en je bent al een tijdje van mening dat jullie niet bij elkaar passen dan is dit een logische keuze. Sterkte de komende tijd.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Veel plezier samen lieve meisjes..Isabella schreef:Dames, ik wens jullie een fijne middag! Try is onderweg in de tram, dus die kan er elk moment aankomen
Dankjewel, dat moet wel goed gaan komen
Gast- Gast
Ja, jullie hebben gelijk. Ik ga wel een kwartiertje eerder weg. Merken ze hier toch niet.
Hebben ze tegenwoordig ook remover pads ofzo? Anders moet ik gaan staan klooien met watjes..
Hebben ze tegenwoordig ook remover pads ofzo? Anders moet ik gaan staan klooien met watjes..
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Volgens mij bestaan die wel.
Lotus- Ratel
Ja, ik heb laatst een doosje removerpads gekocht, maar moest wel flink boenen om alles eraf te krijgen.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ja, ik vind het nu ook op internet, bij de Kruitvat en de Etos hebben ze het sowieso. Ik kijk wel, en anders koop ik wel een flesje remover + watjes.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik ga even mediteren en daarna ga ik afscheid nemen bij mijn vrijwilligerswerk.
Succes met je sollicitatie, Chance!
Lotus- Ratel
Die van de etos zijn goed! Ik gebruik ze altijd, ideaal._Chance schreef:Ja, ik vind het nu ook op internet, bij de Kruitvat en de Etos hebben ze het sowieso. Ik kijk wel, en anders koop ik wel een flesje remover + watjes.
Gast- Gast
Lotus schreef:Ik ga even mediteren en daarna ga ik afscheid nemen bij mijn vrijwilligerswerk.
Kom je echt tot rust met mediteren? Ik merk dat ik soms moeite heb om echt even niks te doen. misschien is mediteren een keer iets voor mij ofzo..
Gast- Gast
Hebben jullie daar een etos, joh?Brennuss schreef:Die van de etos zijn goed! Ik gebruik ze altijd, ideaal._Chance schreef:Ja, ik vind het nu ook op internet, bij de Kruitvat en de Etos hebben ze het sowieso. Ik kijk wel, en anders koop ik wel een flesje remover + watjes.
Gast- Gast
Dolores schreef:Een vriendin van mij heeft een hele grote doos vol met spulletjes gestopt (tweedehands en nieuw) en naar hier gestuurd!! En die is -on-der-weg- !!!!!
Wat super leuk Do! Ik ben benieuwd naar de inhoud
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Lotus schreef:Ik ga even mediteren en daarna ga ik afscheid nemen bij mijn vrijwilligerswerk.
Kom je echt tot rust met mediteren? Ik merk dat ik soms moeite heb om echt even niks te doen. misschien is mediteren een keer iets voor mij ofzo..
Ik doe mindfulnessmeditaties. Die hebben niet als doel dat je ervan tot rust komt, maar soms geven ze me wel wat rust.
Lotus- Ratel
Oh.. Ik zal me eens verdiepen in het mediteren.Lotus schreef:Dolcis_ schreef:Lotus schreef:Ik ga even mediteren en daarna ga ik afscheid nemen bij mijn vrijwilligerswerk.
Ik doe mindfulnessmeditaties. Die hebben niet als doel dat je ervan tot rust komt, maar soms geven ze me wel wat rust.
Succes in elk geval
Gast- Gast
Mijn boodschappen zijn binnen. Ik merk dat ik echt sloom ben Maar goed rustig aan vandaag.
Oow en Chance succes met je sollicitatie!
Oow en Chance succes met je sollicitatie!
Gast- Gast
Lotus schreef:Ik ga even mediteren en daarna ga ik afscheid nemen bij mijn vrijwilligerswerk.
Sterkte met het afscheid nemen.
Gast- Gast
Succes met mediteren Lotus! Gaat het goed met de mindfullness?
En succes met solliciteren Chance!
En succes met solliciteren Chance!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Het is maar stil op mijn werk... Jammer hoor..
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Woooow, dat ziet er lekker uit
Ik heb net een reep chocolade gekocht, nam een hap, voelde me direct dik en schuldig en heb de rest weggegooid.
Ik heb net een reep chocolade gekocht, nam een hap, voelde me direct dik en schuldig en heb de rest weggegooid.
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: