Dagcafé 2011
+22
Cheesegirl
girli
ExpressoB
Merai
Burn
Lejow
SuperGrover
Elin
Snoes
Raindrop
Mari
Zwerver
Sweety
Lotus
May
Pannetoet
Chocolate Cookie
Jordana
Jeanette
Suus
Blond
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Wat kennen we toch een hoop mensen met een plaat voor hun kop
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, maak er maar een stad van.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik heb een Deja Vu http://www.telegraaf.nl/binnenland/9089552/__Grote_brand_Amsterdam__.html?p=1,1
Gast- Gast
_Chance schreef:Ja, maak er maar een stad van.
Ik heb van May al een vriendje voor mijnes gekregen.
En Alex kan de familie bieden, en jij de beste vriendin....
Gast- Gast
Hahahaha en ik heb nog die ene 'vriendin' die haar halve leven bij elkaar verzonnen had, he! Kan er ook nog wel bij!
Gast- Gast
Een voor Alex en June.
Hoe komt het dat het over is June?
Ik heb sinds gisteravond een laptop! De Sony VIO. Ben er erg blij mee
Hoe komt het dat het over is June?
Ik heb sinds gisteravond een laptop! De Sony VIO. Ben er erg blij mee
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemiddag!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Sorry dat ik vier pagina's geleden even wat kom melden en dan vervolgens verdwijn. Mijn huisgenoot riep!
Bedankt voor alle knuffels e.d.
Het ging al een tijdje niet zo goed. We passen niet goed bij elkaar, maar een relatie werkt ook niet op een manier waar ik gelukkig van word. Heel jammer, want ik vind 'm nog steeds heel leuk, maar als ik niet bij 'm ben, ben ik doodongelukkig om de hele situatie. Ik kan iemands persoonlijkheid niet zomaar naar m'n hand zetten en dat wil ik ook niet. Hij verdient iemand die hem laat zijn zoals hij is en ik verdien iemand die goed bij me past. Ik werd de laatste tijd een zuur, zeurend wezen en zo ben ik niet. Dat wil ik ook niet zijn. Dat ligt niet aan hem, want hij ziet het probleem echt niet en hij bedoelt het goed, maar het ligt ook niet aan mij. Het gaat blijkbaar gewoon niet .
We hebben gisteren nog wel een fijne/gezellige avond gehad met veel tranen, maar wel goed.
Bedankt voor alle knuffels e.d.
Het ging al een tijdje niet zo goed. We passen niet goed bij elkaar, maar een relatie werkt ook niet op een manier waar ik gelukkig van word. Heel jammer, want ik vind 'm nog steeds heel leuk, maar als ik niet bij 'm ben, ben ik doodongelukkig om de hele situatie. Ik kan iemands persoonlijkheid niet zomaar naar m'n hand zetten en dat wil ik ook niet. Hij verdient iemand die hem laat zijn zoals hij is en ik verdien iemand die goed bij me past. Ik werd de laatste tijd een zuur, zeurend wezen en zo ben ik niet. Dat wil ik ook niet zijn. Dat ligt niet aan hem, want hij ziet het probleem echt niet en hij bedoelt het goed, maar het ligt ook niet aan mij. Het gaat blijkbaar gewoon niet .
We hebben gisteren nog wel een fijne/gezellige avond gehad met veel tranen, maar wel goed.
Gast- Gast
Balen, barst in mijn vooruit zomaar opeens toen ik vanochtend in stapte, dag begon dus k*t.
(en nee ik heb heel vaak die reclame van carglass gezien en er zat geen sterretje in )
Gebeld naar de verzekering, omdat ik all-risk verzekerd ben hoef ik maar 45 euro te betalen en blijft mijn ''no claim''. Dat viel dan weer mee, dacht echt dit wordt duur.
(en nee ik heb heel vaak die reclame van carglass gezien en er zat geen sterretje in )
Gebeld naar de verzekering, omdat ik all-risk verzekerd ben hoef ik maar 45 euro te betalen en blijft mijn ''no claim''. Dat viel dan weer mee, dacht echt dit wordt duur.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Goedemiddag meiden!
@ June: Hoelang waren jullie bij elkaar? Wat klote dat het over is maar als jullie er beide achter staan en het ging gewoon niet meer dan is dit toch de beste oplossing voor jullie. Wil je wel even veel succes wensen!
@ June: Hoelang waren jullie bij elkaar? Wat klote dat het over is maar als jullie er beide achter staan en het ging gewoon niet meer dan is dit toch de beste oplossing voor jullie. Wil je wel even veel succes wensen!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik sta er wel achter, maar het is gewoon heel jammer, omdat ik hem nog wel heel leuk vind en veel van hem hou.
Wehebben hadden bijna twee jaar een relatie.
We
Gast- Gast
Wat naar June. Soms werkt het inderdaad niet.. Heel veel sterkte!
Edit: Vraag!
Als de woningbouw een brief schrijft waarin zij bevestigingen dat ik woonachtig ben op het adres van mijn vriend. Denken jullie dan dat dat voldoende bewijs is om aan te tonen dat ik niet bij mijn ouders woont en dus recht heb op de uitwonende beurs?
Edit: Vraag!
Als de woningbouw een brief schrijft waarin zij bevestigingen dat ik woonachtig ben op het adres van mijn vriend. Denken jullie dan dat dat voldoende bewijs is om aan te tonen dat ik niet bij mijn ouders woont en dus recht heb op de uitwonende beurs?
Gast- Gast
Een vriendin van mij heeft een hele grote doos vol met spulletjes gestopt (tweedehands en nieuw) en naar hier gestuurd!! En die is -on-der-weg- !!!!!
Gast- Gast
Sterkte June!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Dolores schreef:Een vriendin van mij heeft een hele grote doos vol met spulletjes gestopt (tweedehands en nieuw) en naar hier gestuurd!! En die is -on-der-weg- !!!!!
Wat leuk!!
@ All: thanks.
Gast- Gast
Sterkte June!
En leuk Dolores
Blegh ik zit op het werk en moet nog tot 17.00, geeeeen zin
En leuk Dolores
Blegh ik zit op het werk en moet nog tot 17.00, geeeeen zin
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284