Dagcafé 2011
+22
Cheesegirl
girli
ExpressoB
Merai
Burn
Lejow
SuperGrover
Elin
Snoes
Raindrop
Mari
Zwerver
Sweety
Lotus
May
Pannetoet
Chocolate Cookie
Jordana
Jeanette
Suus
Blond
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Achteraf is het redelijk grappig als je erover nadenkt maar op dat moment niet. Ik schrok me kapot. Ben uiteindelijk een secretaresse gaan halen omdat ze ook niet meer ophield...
Gast- Gast
Ik snap niet goed waarom ze moest huilen... maar dat ze ook niet meer ophield...
Ik heb ook wel een keer een therapeut op het randje van huilen gebracht, maar die hield zich in, gelukkig.
Ik heb ook wel een keer een therapeut op het randje van huilen gebracht, maar die hield zich in, gelukkig.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik liet mijn psycholoog altijd lachen. Ze zei dan dat ik mijn sarcastische opmerkingen inzette om mijn pijn en verdriet te verstoppen. Daar heeft ze deels gelijk in. Alleen heb ik geen emoties (meer), ik kan niet huilen of heel boos worden of heel blij zijn. Ik ben een beetje fake, denk ik.
Gast- Gast
Do, ik zou me echt onwijs ongemakkelijk gevoeld hebben. Heeft ze er naderhand nog een keer wat over gezegd?
Alex, wat moeilijk lijkt me dat. Hoe gaat dat in jouw relatie, merk je dat het moeilijker is met jouw probleem?
Alex, wat moeilijk lijkt me dat. Hoe gaat dat in jouw relatie, merk je dat het moeilijker is met jouw probleem?
Gast- Gast
Dat je geen emoties meer ervaart, wil niet zeggen dat je fake bent, meid. Het is alleen heel naar en lastig.
Lotus- Ratel
Isabella, ik merk het best wel.
Laatst aangepast door Alex167 op di 22 feb 2011 - 0:45; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Lastig. Maar die Alex komt weer terug, echt, het heeft alleen even tijd nodig. Hoe gaat jouw man daar mee om, heeft die er wel begrip voor, om het zo te zeggen? Of laat hij wel aan jou merken dat hij het moeilijk vindt? (wat niet zo heel gek is, net als dat het voor jou moeilijk is).
Gast- Gast
Gast- Gast
Begrijpelijk van beide kanten inderdaad; maar dat maakt het er niet gemakkelijker op.
Gast- Gast
Wat een kutsituatie Alex, hopelijk komt het met hulp weer goed
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik hoop het ook. Op 7 maart heb ik een telefonische intake van de tweedelijns instelling, ben benieuwd wat daaruit komt. Van de psycholoog mag ik niet zeggen dat ik hartstikke gestoord ben, omdat ik superintelligent ben en ik dondersgoed weet wat er met me aan de hand is. Maar toch voelt het wel een beetje zo, mensen behandelen me namelijk als een debieltje (mijn familie tenminste).
Gast- Gast
Het probleem is dat intelligent zijn, en cynisch en heel goed weten wat er aan de hand is, vaak juist heel erg tégen je kan werken...
Gast- Gast
Maar de manier waarop je familie op jou reageert hoort ook echt niet, ik vind dat echt niet kunnen. Als ik jou was zou ik daar sowieso de komende tijd afstand van nemen, en toenadering zoeken tot mensen die je probleem kennen en onderkennen. En je bent echt niet gestoord, alleen maar in de war volgens mij.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ja maar jouw familie spoort zelf niet als ze zo met jou omgaan, dus probeer je daar in ieder geval niet teveel van aan te trekken. Je bent ook super intelligent en weet wat er aan de hand is, dus het gaat echt goed komen met de juiste hulp.
Gast- Gast
Dolores schreef:Het probleem is dat intelligent zijn, en cynisch en heel goed weten wat er aan de hand is, vaak juist heel erg tégen je kan werken...
Dat wou ik ook zeggen.
Gast- Gast
Dolores schreef:Het probleem is dat intelligent zijn, en cynisch en heel goed weten wat er aan de hand is, vaak juist heel erg tégen je kan werken...
Herkenning?
Gast- Gast
Je bent ook niet hartstikke gestoord! Je hebt alleen een probleem en daar ben je heel hard mee aan het werk. Ik hoop dat die intake goed gaat en dat ze je snel verder kunnen helpen!
Lotus- Ratel
Jullie zijn lief. En we hebben het toch weer over mij, potverdikkie.
Nog 1 ding. Ik laat mijn ouders en zussen al een beetje links liggen, mijn moeder vroeg waarom ik niet meer zo vaak kwam (ik kwam daar voorheen 3x in de week ofzo, nu met tegenzin 1x). Het valt dus wel op dat ik minder kom, maar volgens mij hebben ze zo'n plaat voor hun kop dat ze echt niet snappen waarom.
Nog 1 ding. Ik laat mijn ouders en zussen al een beetje links liggen, mijn moeder vroeg waarom ik niet meer zo vaak kwam (ik kwam daar voorheen 3x in de week ofzo, nu met tegenzin 1x). Het valt dus wel op dat ik minder kom, maar volgens mij hebben ze zo'n plaat voor hun kop dat ze echt niet snappen waarom.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Dolores schreef:Het probleem is dat intelligent zijn, en cynisch en heel goed weten wat er aan de hand is, vaak juist heel erg tégen je kan werken...
Herkenning?
Gast- Gast
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: