Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schoenen dilemma

5 plaatsers

Ga naar beneden

Schoenen dilemma Empty Schoenen dilemma

Bericht  Didi vr 19 apr 2013 - 8:34

Mijn zoontje is nu 17 maanden. Hij loopt echt los vanaf dat hij 11 maanden was en na 2 maanden heb ik voor hem schoenen gekocht van Shoes-me met een extreme flex zool. Hij kan dus al een flinke poos echt goed lopen en ook hardlopen is geen probleem. Nu zijn zijn schoenen te klein geworden en twijfel ik of ik weer voor een flex zool zou moeten gaan of dat hij ook wel een hardere zool zou kunnen hebben. Hij kan bijv op laarsjes ook goed lopen.
Ben vanmiddag nog in een schoenenwinkel geweest maar die verkoper wist het eigenlijk niet.
Iemand goede raad voor mij?
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen dilemma Empty Re: Schoenen dilemma

Bericht  Manderijn vr 19 apr 2013 - 8:42

Ik heb zelfs afgelopen zomer voor (ûs jonkje) de jongste nog schoenen met flexibele zool gekocht. Was hij ruim 2. De schoenen die hij nu heeft zijn de eersten met harde zool.
Als je dus geschikte en mooie schoenen kunt vinden met een flexibele zool, zou ik dat doen.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  _Lana_ vr 19 apr 2013 - 8:44

Dan zou ik als ik jou was naar een goede schoenenwinkel gaan, waar ze een ruimere keuze aan kinderschoenen hebben. En je daar laten adviseren.
En kijken hoe je zoontje erop loopt.
Een stugge zool zou ik sowieso niet nemen.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Floor vr 19 apr 2013 - 9:15

Ik wist het ook niet zeker toen ik voor schoentjes ging na de flexibele schoenen en leren slofjes. Uiteindelijk van alles aangepast (en laten meten) bij scapino, hij kon prima lopen op de stuggere zolen. Ik zou dus gewoon naar een winkel gaan waar ze de voetjes goed meten en mee kijken naar hoe breed/smal de schoen is en hoe goed hij er op loopt.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Didi vr 19 apr 2013 - 9:19

Ik ga morgen idd maar even naar een goede schoenenwinkel, hopelijk kunnen ze me daar goed helpen en hebben ze daar leuke jongens schoenen.
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Annie24 vr 19 apr 2013 - 9:41

Ik let voor Y. nu nog steeds op de zool. Ik vind het belangrijk dat hij zijn voetje goed af kan wikkelen en wil daarom geen stugge zool hebben. Ik zie soms superleuke schoentjes staan, maar als ik ze beetpak kan je de zool niet eens een millimeter buigen.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud