Dagcafé 2013
+51
SoGood
Rose
Eris
SarahKey
Lejow
Blueschick
Suus
Pitufo
sawasdee
Evalynn
Ibbeltje
Ella
Mees
Kaninchen
Middleme
Arwyn
Exogenesis
VeryCherry
Peanut
Burn
Fortissimo
ExpressoB
Sanne
Bazinga
Anousch91
Cimic
Pommes
Tiana
silly-one
Mermaid
_Lacey_
Nyx
Zonneschijn
Marie
Kreeftje
FruttiTutti
Catwoman79
Sarah1985
Caroow
May
Green_Pepper
Sea of Trees
Vino
Japie
Kexter
Saga
Pompoen
Bimbam
Elliot
Reva
Rush
55 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé 2013
Ik ben de afgelopen week vier keer bij de action geweest en vier keer getwijfeld of ik het stippenshirtje niet wilde meenemen. Ik blijf twijfelen.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Ja, maar ik moet morgen werken, en heb van kwart over 5 tot sluitingstijd om wat te vinden. Ik twijfel ook hoe warm het moet zijn, is een shirtje met desnoods een langemouwenshirt en dan die (fleece) bodywarmer voldoende, of moet ik echt aan een warmere trui/sweater denken? Ik vind 13 graden en een zonnetje echt altijd zó lastig inschatten...
Gast- Gast
Ik zou een shirtje met lange mouwen er onder dan wel genoeg vinden, vooral als je echt de drukte in gaat. Dan vind ik het vaak al snel warm
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Ik weet niet of je een koukleum bent? Maar als je met tien graden en zon het al warm vindt, dan is zo'n shirtje meer dan voldoende.
Nyx- Kletskop
DertienNyx schreef:Ik weet niet of je een koukleum bent? Maar als je met tien graden en zon het al warm vindt, dan is zo'n shirtje meer dan voldoende.
Ik denk het ook Saga! Dat komt dan wel goed
Gast- Gast
Hahahaha, 13 graden dan. Hier wordt het maar 10 graden helaas.
Nyx- Kletskop
Goedemorgen girls!
Zonneschijn- Prater
- Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13
Goedemorgen!!
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Oh my mensen, ik verveel me!
Heeft iemand nog iets te vertellen?
Heeft iemand nog iets te vertellen?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hoi,
Ik ben vanmiddag met mijn moeder naar de psycholoog geweest voor onderzoek van ADHD, ik heb er ondertussen 6 uur onderzoeken op zitten en ben nog steeds niet klaar.
Reva heeft op Mas en Lise gepast vanmiddag (Amé is logeren) en zij heeft Mas een Kroningslied geleerd..
Vanavond vroeg eten want moet met Doeds naar de dierenarts, ze heeft een hele zere buik en kan haar niet optillen zonder dat ze gaat blazen en heel boos wordt. Echt zielig
Ik ben vanmiddag met mijn moeder naar de psycholoog geweest voor onderzoek van ADHD, ik heb er ondertussen 6 uur onderzoeken op zitten en ben nog steeds niet klaar.
Reva heeft op Mas en Lise gepast vanmiddag (Amé is logeren) en zij heeft Mas een Kroningslied geleerd..
Vanavond vroeg eten want moet met Doeds naar de dierenarts, ze heeft een hele zere buik en kan haar niet optillen zonder dat ze gaat blazen en heel boos wordt. Echt zielig
Gast- Gast
Hallo
Dat klinkt niet echt prettig allemaal Zazou.
Hier is het eigenlijk saai. Ik zit boven de wiskunde. Snap er wel een hoop van, maar ik heb vandaag de concentratie van een garnaal. Toch nog niet bij geslapen van afgelopen weekend, maar ik zet door. Ik wil het hoofdstuk vandaag af hebben en dat gaat mij lukken.
Dat klinkt niet echt prettig allemaal Zazou.
Hier is het eigenlijk saai. Ik zit boven de wiskunde. Snap er wel een hoop van, maar ik heb vandaag de concentratie van een garnaal. Toch nog niet bij geslapen van afgelopen weekend, maar ik zet door. Ik wil het hoofdstuk vandaag af hebben en dat gaat mij lukken.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Zazou schreef:
Gast- Gast
Stof schreef:Zazou schreef:
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
Doeds heeft last van d'r baarmoeder, het kan zijn dat ze net krols is geweest, dan is De baarmoeder bij sommige poezen heel gevoelig. Het kan ook zijn dat ze een beginnende baarmoeder ontsteking heeft. Ze heeft nu pijnstilling gehad en antibiotica. Volgende week weer terug!
Gast- Gast
Hey meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Hooooi..
Hier vandaag een enorme off-day. Geen idee waar dat nu opeens weer vandaan komt.
Hier vandaag een enorme off-day. Geen idee waar dat nu opeens weer vandaan komt.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Hmmm, da's niet leuk
Ik heb heerlijke dagen gehad. Ben nu aan het poetsen en ik ga zo een stuk fietsen met N en boodschappen doen
Ik heb heerlijke dagen gehad. Ben nu aan het poetsen en ik ga zo een stuk fietsen met N en boodschappen doen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Kan ik je blij maken met een telefoon hoesje? Stuur 'm zo op, net binnen!Fortissimo schreef:Hooooi..
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hoi meiden,
Wat een heerlijk weer vandaag. Net al lekker stuk wezen wandelen en boodschappen gedaan.
Nu wachten op een pakketje en vanmiddag nog even lekker naar buiten!
Wat een heerlijk weer vandaag. Net al lekker stuk wezen wandelen en boodschappen gedaan.
Nu wachten op een pakketje en vanmiddag nog even lekker naar buiten!
Zonneschijn- Prater
Hallo!
Ik ben werkloos, nu al bijna een week en ik verveel me de tering
Hoe is 't hier?
Ik ben werkloos, nu al bijna een week en ik verveel me de tering
Hoe is 't hier?
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Wat vervelend Bazinga, ben je ontslagen? Het is heerlijk weer dus zou zeggen lekker naar buiten
Zonneschijn- Prater
Hoi!
Ik heb een was-inhaal-dag vandaag droogt lekker snel met dit mooie weer!
Balen he Bazinga! Heb je nog sollicitaties lopen of opties in het vooruitzicht?
Ik heb een was-inhaal-dag vandaag droogt lekker snel met dit mooie weer!
Balen he Bazinga! Heb je nog sollicitaties lopen of opties in het vooruitzicht?
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Geen contractverlenging gekregen! Maar heb nog genoeg vakantie-uren staan om de maand vrij te houden dus ik heb vakantie. En 't huis is opgeruimd, de ramen zijn gelapt, de kat wordt gek van me en ik heb de keuken al gesopt...
Een vriendin van m'n moeder hoorde dat ik vrij was, dus die vroeg gelijk of ik haar in 't huishouden kon helpen (voor 30 euro per middag; hell yeah) dus daar ga ik zo naar toe maar verder.. Zo saai! Heb wel wat sollicitaties de deur uitgegooid, maar heb niet overdreven veel haast...
Ondertussen m'n broertje is de pineut, hij heeft een nieuw vriendinnetje (Celine van the Voice Kids, uhhu) dus ik pest 'm daar maar mee.
Een vriendin van m'n moeder hoorde dat ik vrij was, dus die vroeg gelijk of ik haar in 't huishouden kon helpen (voor 30 euro per middag; hell yeah) dus daar ga ik zo naar toe maar verder.. Zo saai! Heb wel wat sollicitaties de deur uitgegooid, maar heb niet overdreven veel haast...
Ondertussen m'n broertje is de pineut, hij heeft een nieuw vriendinnetje (Celine van the Voice Kids, uhhu) dus ik pest 'm daar maar mee.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Hallo!
Arme Bazzie, saai he, thuis zitten? Gelukkig is het wel mooi weer, kun je nog een kleurtje op doen als je met Axeltje gaat wandelen! Ik heb anders ook wel een opdrachtje voor je hoor, je mag wel even marktplaats afstruinen naar een nieuwe auto voor me
Green Pepper, mijn vriend is vandaag nog vrij en hij zou ook de was buiten gaan hangen. Heerlijk is dat he, zo'n lekkere frisse geur!
Ik zit op mijn werk, maar merk nu al dat computerwerk niet lekker is met mijn schoudertje. AUW!
Arme Bazzie, saai he, thuis zitten? Gelukkig is het wel mooi weer, kun je nog een kleurtje op doen als je met Axeltje gaat wandelen! Ik heb anders ook wel een opdrachtje voor je hoor, je mag wel even marktplaats afstruinen naar een nieuwe auto voor me
Green Pepper, mijn vriend is vandaag nog vrij en hij zou ook de was buiten gaan hangen. Heerlijk is dat he, zo'n lekkere frisse geur!
Ik zit op mijn werk, maar merk nu al dat computerwerk niet lekker is met mijn schoudertje. AUW!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: