Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé 2011

+20
aniet
VeryCherry
Merai
ExpressoB
Suus
Toet
Lejow
Roze Roos
May
Jeanette
Pannetoet
Qiara
M_as
Jordana
Chocolate Cookie
Elin
Lynn_
Blond
Cheesegirl
Lotus
24 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé 2011 - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé 2011

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 20:58

Vind het knap dat je in elk geval wel hulp accepteerd. Dat is vaak het moeilijkste.
Een opname dan? Dat is natuurlijk niet iets wat je 'zomaar' even doet ofzo... Maar ik heb erg veel baat gehad bij mijn opname. De situatie waar ik in zat, kon ik gewoon niet aan mezelf werken. Toen ik uit die situatie ben gegaan, kon ik het beter..

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 21:20

Of zeg ik nu iets heel geks.... Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 21:21

Moeilijk voor je, hoor Smik. Ik zou willen dat ik je kon helpen, maar dat gaat helaas niet. Vervelend dat je mw op vakantie is, zou je daar nu steun aan hebben? Heb je alweer nieuwe medicatie na de vorige?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 21:24

Dolcis_ schreef:Of zeg ik nu iets heel geks.... Rolling Eyes
Nee, zo gek is het niet. Ik moet alleen gewoon eerst wachten op het gesprek bij het p.sychologisch c.entrum en dat duurt gewoon lang. Ondertussen worden de problemen en klachten steeds erger.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 21:27

Alex167 schreef:Moeilijk voor je, hoor Smik. Ik zou willen dat ik je kon helpen, maar dat gaat helaas niet. Vervelend dat je mw op vakantie is, zou je daar nu steun aan hebben? Heb je alweer nieuwe medicatie na de vorige?
Nee, ik baal een betje dat mijn telefoon het niet doet. Ik moet dus even naar de huisarts toelopen, maar krijg het gewoon niet voor elkaar.
Ik weet niet of ik nu zo heel veel heb aan mw. Ze kan zo weinig en mijn problemen horen gewoon niet echt bij mw thuis. Voor nu is het fijn om ergens te kunnen praten elke week. Jammer dat ik nu pas weer over 3 weken een gesprek heb.

Gast
Gast

Bericht  Serena ma 21 feb 2011 - 21:30

goedemorgen!

jeetje wat naar smikkel! hoop echt voor je dat er iets gaat helpen.
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 21:37

Smikkell schreef:Ik ga zo heel hard gillen en heel hard huilen en dan maak ik een nieuwe fles wijn open en kom ik de dag wel weer door. Klinkt triest, maar het werkt wel!

Heb ik ook gedaan vannacht haha, vooral het 1e uit frustratie.
Klote Smikk, dacht dat het iets beter ging qua slapen. Is je telefoon nog afgesloten?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 21:39

Ik zou willen dat ik kon huilen. Het lukt me gewoon niet, al maanden niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 21:40

Reva schreef:
Smikkell schreef:Ik ga zo heel hard gillen en heel hard huilen en dan maak ik een nieuwe fles wijn open en kom ik de dag wel weer door. Klinkt triest, maar het werkt wel!

Heb ik ook gedaan vannacht haha, vooral het 1e uit frustratie.
Klote Smikk, dacht dat het iets beter ging qua slapen. Is je telefoon nog afgesloten?
Werkte het?
Ja, ik moet nog steeds mijn rekeningen van vorige maand betalen en ben nog niet achter vodafone aan gegaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 21:45

Goedemorgen!

Ik had mail terug van jong ;

Hoi Anouschka,

Bedankt voor je mailtje. Ik snap je reactie en zie ook nog dat het voor jou heel moeilijk is om je pesters weer onder ogen te komen.
Ik heb ook mijn twijfels of we jou verhaal nu op tv moeten vertellen. Ik denk dat het nog net iets te vroeg voor jou is.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 21:47

Ja, werkte prima. Iemand de volle laag gegeven die het niet verdiende haha. Hij begon heel enthousiast dingen te vertellen waar ik al heel het weekend blij op had gewacht, maar het kon me niet boeien. Gelukkig weet hij beter :p

Als je foon te maken heeft met niet kunnen ipv niet willlen qua rekening, pm je dan ff? Ook al is het niet wat je graag wil. Vind het belangrijk dat je iig kan bellen als het nodig is. Geen probleem.

Gast
Gast

Bericht  Blond ma 21 feb 2011 - 21:47

Goedemorgen.

Anouscha: Jammer!

Ik werd net gebeld door een kledingwinkel waar ik zondag op had gesolliciteerd, dat ik vanmiddag op gesprek mag komen Very Happy
Ik wil zo graag weer een bijbaantje, alleen al om het feit dat ik dan weer kan gaan sparen en niet alleen maar geld opmaak.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 21:47

Wat vind je er zelf van, Anousch?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 21:48

Anous, ik heb het even gemist, maar wil je zelf ook niet meer of twijfelde je heel erg? smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 21:48

Leuk Chance, succes alvast!

Gast
Gast

Bericht  Blond ma 21 feb 2011 - 21:50

_Donnaa schreef:Leuk Chance, succes alvast!

Tnx!
Helaas zit mn haar voor geen meter, maar ik heb wel een hippe outfit aan nerd
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 21:53

Reva schreef:Ja, werkte prima. Iemand de volle laag gegeven die het niet verdiende haha. Hij begon heel enthousiast dingen te vertellen waar ik al heel het weekend blij op had gewacht, maar het kon me niet boeien. Gelukkig weet hij beter :p

Als je foon te maken heeft met niet kunnen ipv niet willlen qua rekening, pm je dan ff? Ook al is het niet wat je graag wil. Vind het belangrijk dat je iig kan bellen als het nodig is. Geen probleem.
Er staat geld op mijn rekening, maar ik moet de rekeningen gewoon betalen. Inmiddels is het morgen al weer tijd om de rekeningen van deze maand te betalen, dus denk dat ik alles maar samen doe. Dan wordt mijn telefoon weer aangesloten. Ik ben het dan alleen nog steeds niet eens met die hoge rekeningen omdat ik simpelweg de afgelopen twee maanden niemand gebeld heb behalve de huisarts.
Maar lief van je aanbod..

Kunnen bellen en zeker nu is inderdaad ook wel belangrijk..

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 21:55

_Donnaa schreef:Anous, ik heb het even gemist, maar wil je zelf ook niet meer of twijfelde je heel erg? smile

Ze wilde de pesters confronteren met wat ze gedaan hadden, en dat kan ik gewoon niet.
Zoals ze zelf ook al zegt ik denk dat het daar te vroeg voor is.
Ik maakte me daar gister namelijk al druk over, en weet dat ik het dan beter niet kan doen.

En lieve smik, ik wou dat ik iets voor je kon doen doet me echt pijn om dit te lezen Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 21:56

_Chance schreef:Goedemorgen.

Anouscha: Jammer!

Ik werd net gebeld door een kledingwinkel waar ik zondag op had gesolliciteerd, dat ik vanmiddag op gesprek mag komen Very Happy
Ik wil zo graag weer een bijbaantje, alleen al om het feit dat ik dan weer kan gaan sparen en niet alleen maar geld opmaak.

Succes alvast! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 21:56

Anousch schreef:
_Donnaa schreef:Anous, ik heb het even gemist, maar wil je zelf ook niet meer of twijfelde je heel erg? smile

Ze wilde de pesters confronteren met wat ze gedaan hadden, en dat kan ik gewoon niet.
Ik maakte me daar gister namelijk al druk over, en weet dat ik het dan beter niet kan doen.
Dat kan ik me voorstellen, het is niet zomaar iets. Dan is het wellicht idd beter om het (nog) niet te doen..

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 21:58

Anousch schreef:

En lieve smik, ik wou dat ik iets voor je kon doen doet me echt pijn om dit te lezen Sad
Waarom zou je zoiets doen, behalve voor kijkcijfers/lezers wat dan ook. Ik zie daar het nu niet van in en zou dat zelf ook heel erg zwaar vinden.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 22:01

Smikkell schreef:
Anousch schreef:

Waarom zou je zoiets doen, behalve voor kijkcijfers/lezers wat dan ook. Ik zie daar het nu niet van in en zou dat zelf ook heel erg zwaar vinden.
Idd..

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 22:07

Ze wilde dat doen om te zorgen dat ze daarna hopelijk op zouden houden met pesten.
En dat ik eens kan vertellen aan hun wat ze mij eigenlijk aangedaan hebben.

Maar ik kan mezelf ook voorstellen als ik iemand zou pesten en er komt iemand met een camera dat ik dan echt niet eerlijk zou vertellen wat ik gedaan heb :S

Laatst aangepast door Anousch op ma 21 feb 2011 - 22:07; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Jeanette ma 21 feb 2011 - 22:07

Begrijpelijk Anousch. Om eerlijk te zijn zie ik er het nut ook niet van in om je met de pesters te confronteren. Het lijkt mij gewoon dat je er niks mee te maken wil hebben.

Blegh! Ik heb van die rare koppijn en nou heb ik straks slaapdienst. Ik heb al paracetamol ingenomen, nu maar hopen dat het helpt.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 22:09

Ik kan het me ook goed voorstellen dat je dat niet wilt, Anousch. Had ik natuurlijk al gezegd, maar ik blijf erbij. Ik vind het onnodig om de pesters op te zoeken en ze te vragen hoe of wat. Heel eerlijk gezegd denk ik ook dat dat niet goed uitpakt en dat ze je daarna juíst pesten, gewoon omdat ze er de pest over in hebben dat jij ze dat geflikt hebt. Althans, zo zouden mijn pesters reageren.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: