Dagcafé 2011
+20
aniet
VeryCherry
Merai
ExpressoB
Suus
Toet
Lejow
Roze Roos
May
Jeanette
Pannetoet
Qiara
M_as
Jordana
Chocolate Cookie
Elin
Lynn_
Blond
Cheesegirl
Lotus
24 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Oh komt mooi uit, hij is zwaar seksueel gefrustreerd dus wie weet kan zij hem dan een handje helpen.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Waarom vooral wat vragen van Dolores, die sterretjes.Alex167 schreef:Hey Smikkie, ik heb wel lekker geslapen hoor. Wat kort, A. was om iets over 7 uur wakker. Maar dan mag ik nog niet klagen hoe is het met jou? Ik zag een hoop sterretjes in het nachtcafe, heb je je verhaal een beetje kwijt gekund?
Het enige enge/negatieve aan het hebben en krijgen van kinderen is voor mij dat ik het slechte ga trekken om alle dagen vroeg op te moeten, en ook nog eens een tijdstip dat door het kind wordt bepaald. Of hou jij niet van uitslapen?
Gast- Gast
Goeiemorgen!
Smik, ik vind uitslapen heerlijk, maar als je een kind hebt wen je eraan dat je vroeg opstaat. Als je geluk hebt doe je het om de beurt met je partner (jij de ene ochtend, hij de andere ochtend). A. gaat om het weekend logeren zodat wij weer even bij kunnen slapen. Maar wat mij betreft is er niets heerlijker dan je kind die zich 's ochtends tegen je aandrukt met de armpjes om je heen. Dan maakt de tijd niet meer uit (tenzij het 3 uur 's nachts is gelukkig hebben wij een doorslaper).
Smik, ik vind uitslapen heerlijk, maar als je een kind hebt wen je eraan dat je vroeg opstaat. Als je geluk hebt doe je het om de beurt met je partner (jij de ene ochtend, hij de andere ochtend). A. gaat om het weekend logeren zodat wij weer even bij kunnen slapen. Maar wat mij betreft is er niets heerlijker dan je kind die zich 's ochtends tegen je aandrukt met de armpjes om je heen. Dan maakt de tijd niet meer uit (tenzij het 3 uur 's nachts is gelukkig hebben wij een doorslaper).
Gast- Gast
Gast- Gast
En de afgelopen dagen heeft mijn slaapkamerraam open gestaan omdat ik dat wel lekker vond en nu kwam ik er vannacht achter dat de verwarming stond te loeien. De knop stond gewoon op 0/uit, maar toch is hij blijkbaar gaan verwarmen. De verwarming in de slaapkamer heeft het heel lang niet gedaan (gebruik hem ook nooit) maar is vorige maand gemaakt omdat de woningbouw er toch was. Nu ben ik dus bang dat ik drie dagen lang de halve stad heb lopen verwarmen
Gast- Gast
Ik vind het zo naar voor je dat je zo slecht slaapt... En dat van de verwarming is ook balen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Gast- Gast
Wanneer heb je weer een afspraak met je mw,smikkell?
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Aah arme Smikk Het lijkt mij ook vreselijk om in jouw schoenen te staan. Ik hoop ook dat je gauw weer goed gaat slapen en je weer meer energie krijgt en zo. Ik wou dat ik iets kon doen voor je.
Gast- Gast
die is op vakantie..aniet schreef:Wanneer heb je weer een afspraak met je mw,smikkell?
Gast- Gast
Als ik niet wist dat je niet van knuffels houdt, zou ik je nu een dikke knuffel geven. Het lijkt me echt vreselijk om zo lang zo weinig te slapen en ook echt niet meer te kunnen functioneren. Ik denk dat het wel belangrijk is dat je toch een beetje regelmatig iets probeert te eten. Heb je het nog met je huisarts gehad over andere slaapmedicatie? Dit kan zo toch niet doorgaan... Ik wil ook dat het snel ophoudt!
Lotus- Ratel
Ik ga zo heel hard gillen en heel hard huilen en dan maak ik een nieuwe fles wijn open en kom ik de dag wel weer door. Klinkt triest, maar het werkt wel!
Gast- Gast
Kun je die fles niet beter laten staan en in plaats van drinken iets eten?
Lotus- Ratel
Ik heb alles gedaan aan regelmaat. Wakker gebleven op momenten dat ik wel kan slapen, verschillende medicatie, elke dag op vaste tijden in bed liggen ook al slaap ik niet, opstaan, douchen, aankleden, het werkt niet.
Slapen met geluid, slapen in stilte, licht aan, licht uit, raam open, iets eten voor het slapen gaan, niets meer eten, lam zuipen, nuchter blijven, douchen, lezen, logees, muziek luisteren. Soms wil ik mijn bed niet eens meer in... Ik kan alleen slapen overdag, met geluid en licht en als ik perongeluk in slaap van en nooit langer dan 3 uur,......
Slapen met geluid, slapen in stilte, licht aan, licht uit, raam open, iets eten voor het slapen gaan, niets meer eten, lam zuipen, nuchter blijven, douchen, lezen, logees, muziek luisteren. Soms wil ik mijn bed niet eens meer in... Ik kan alleen slapen overdag, met geluid en licht en als ik perongeluk in slaap van en nooit langer dan 3 uur,......
Gast- Gast
Wat ontzettend naar om te lezen dat je je zo voelt Smikkel. Je lichaam is gewoon compleet uitgeput en te moe om ook nog maar iets te doen. Logisch ook als je zo slecht slaapt. Is er geen vervanger voor je?
hoe is het zo gekomen dat het zo met je gaat?
hoe is het zo gekomen dat het zo met je gaat?
Gast- Gast
Smikk ik heb een vraagje. Hoe is dit ooit begonnen eigenlijk dat je niet meer sliep?
Gast- Gast
Ik ga zo ook wat eten maar ik ben gewoon te moe om de dag door te komen. Ik moet van alles regelen en mijn huis wordt steeds meer een bende. Ik wil het allemaal niet eens meer zien en ik krijg het niet gedaan. Wanneer ik heb gedronken kan ik er toch iets beter tegen.Lotus schreef:Kun je die fles niet beter laten staan en in plaats van drinken iets eten?
Gast- Gast
Heel veel sterkte vandaag! Ik ga nu sporten.
Lotus- Ratel
Gast- Gast
Wat heftig Smikk. Vervelend dat je zo je ritme kwijt raakt in vakanties en het dan moeilijk, en nu helemaal niet meer terug kan vinden. En dat het door die druppel en tegen op zien van gesprek nog erger is geworden is gewoon kut.
Ik gun jou zo een goed ritme en dat je je gauw weer goed gaat voelen.
Ik gun jou zo een goed ritme en dat je je gauw weer goed gaat voelen.
Gast- Gast
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: