Dagcafé 2011
+20
aniet
VeryCherry
Merai
ExpressoB
Suus
Toet
Lejow
Roze Roos
May
Jeanette
Pannetoet
Qiara
M_as
Jordana
Chocolate Cookie
Elin
Lynn_
Blond
Cheesegirl
Lotus
24 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Nogmaals, Anousch, ik vind het goed van je dat je aan hebt gegeven dat ze beter iemand anders kunnen gebruiken. Ik vind het eerlijk gezegd nogal raar dat ze ook de pesters gaan opzoeken. Dus ik snap heel goed dat jij niet meer mee wil werken.
Leuk trouwens, huizenjacht. Ik ben ook aan het rondneuzen, in (de buurt van) H.illegom, H.oofddorp etc.
Leuk trouwens, huizenjacht. Ik ben ook aan het rondneuzen, in (de buurt van) H.illegom, H.oofddorp etc.
Gast- Gast
Je moet inderdaad aan jezelf denken hoor. Dat programma denkt niet aan jouw welbevinden; die denken alleen maar aan goede kijkcijfers. (even heel cru gezegd)
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Ik snap wel dat ze naar de pesters willen, maar dat is voor jou wel enorm heftig en raar. Dus ik snap dat je je daar druk om maakt en twijfelt of je dit wel wilt.
Als je het niet wil moet je het gewoon niet doen. Je moet er wel achter staan en je er goed bij voelen.
Als je het niet wil moet je het gewoon niet doen. Je moet er wel achter staan en je er goed bij voelen.
Gast- Gast
Jullie zijn lief
Ik heb ook gemaild dat ik het niet zie zitten en dat ze maar beter met een ander meisje (er was er nog 1) verder moeten gaan.
Omdat het me te zwaar word, nu al dus kan je nagaan als ik er nog verder aan mee zou werken.
Ik heb ook gemaild dat ik het niet zie zitten en dat ze maar beter met een ander meisje (er was er nog 1) verder moeten gaan.
Omdat het me te zwaar word, nu al dus kan je nagaan als ik er nog verder aan mee zou werken.
Gast- Gast
Shit, wil net wat gaan drinken. stapt de dominee binnen, ik zit al in pyama... toch maar ff normaal shirt aan doen ofzo?
Gast- Gast
Goed gedaan! Ga maar lekker neuzen op de IKEA website; dat doet altijd goed :-).Anousch schreef:Jullie zijn lief
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
zonder vooraf te bellen??Sannie89 schreef:Shit, wil net wat gaan drinken. stapt de dominee binnen, ik zit al in pyama... toch maar ff normaal shirt aan doen ofzo?
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:zonder vooraf te bellen??Sannie89 schreef:Shit, wil net wat gaan drinken. stapt de dominee binnen, ik zit al in pyama... toch maar ff normaal shirt aan doen ofzo?
Nee hoor, wisten dat hij langs zou komen, om nog eens te praten over oma en opa. Maar was de tijd beetje vergeten en ook vergeten dat hij langs zou komen.
Nu maar een dikke trui aangedaan en heel snel gedronken:)
Gast- Gast
Ik ben er weer,
Net gegeten en zit nou ook half de film op sbs te kijken.
Net gegeten en zit nou ook half de film op sbs te kijken.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga nog even lezen/tv kijken en lekker slapen. morgen lekker weer naar school en dan lekker uit eten.. jeej
Gast- Gast
Pfffffffff! Wat kun je gek worden van het geluid van een telefoon,. of van steeds hetzeflde verhaal aanhoren/vertellen..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Hee allemaal!
Jullie nog bijzondere dingen aan het doen?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Burn schreef:Pfffffffff! Wat kun je gek worden van het geluid van een telefoon,. of van steeds hetzeflde verhaal aanhoren/vertellen..
Ja dat kan ik me voorstellen.
MMh vriend heeft nog steeds last van zijn kaak en ik vind het toch wel zielig voor hem.
(behalve dat hij zich nou ook echt zielig vind en wat terug valt, het ging net zo goed )
Jordana- Ratel
110x hetzelfde aan het aanhoren!Carola589 schreef:Hee allemaal!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik zit te bedenken wat ik morgen ga doen... Bah, k baal zo dat ik nu weer met mijn neus op de feiten wordt gedrukt (dat ik dus weer thuis zit).
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik ben ook niks bijzonders aan het doen. Beetje liedjes luisteren op youtube, zometeen met een scheef oog kijken naar walhalla. Hier een beetje rondhangen. Oh ja een sms conversatie voeren, die op zich best wel bijzonder te noemen is maar ach ik vind het niet zo interessant eigenlijk.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Alex167 schreef:Giacomo schreef:Fijn BA!!
Darcy, ik ben James
Haha, ja ik heb ook maar voor de makkelijke weg gekozen. Ik kan je naam echt niet onthouden
Oooh okee!
Gast- Gast
Giacomo schijnt James te betekenen, vandaar
Ik ga maar eens een lading Benzyolperioxide op mijn gezicht smeren. Heerlijk middel zeg. Droge huid? Nog steeds niet. Moet ik nu maar concluderen dat ik een vette huid heb dan?
Ik ga maar eens een lading Benzyolperioxide op mijn gezicht smeren. Heerlijk middel zeg. Droge huid? Nog steeds niet. Moet ik nu maar concluderen dat ik een vette huid heb dan?
Gast- Gast
Benzyolperioxide das wat?
(ik heb wel een idee dat het een masker moet zijn maar het klink als )
Jordana- Ratel
Tegen pukkels! Ik gebruik het nu tegen zwangerschapspukkels en werkt prima. Huid is wel iets droger, maar gewoon goed blijven smeren.Jordana schreef:Benzyolperioxide das wat?
Liever droog als pukkels...
Gast- Gast
Ik heb daar gelukkig niet zoveel last van in mijn gezicht. Het is meer mijn decollete en rug.
Jordana- Ratel
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: