Dagcafé 2011
+20
aniet
VeryCherry
Merai
ExpressoB
Suus
Toet
Lejow
Roze Roos
May
Jeanette
Pannetoet
Qiara
M_as
Jordana
Chocolate Cookie
Elin
Lynn_
Blond
Cheesegirl
Lotus
24 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Lejow schreef:Sannie89 schreef:Lejow schreef:Stom rot WoW..
Mijn vriend speelt dat spel en ik krijg er een punthoofd van
ARGHH
Dat is toch zeeeeeeeeer verslavend? snap dat je er dan een punthoofd van krijgt.
helaas geen tips..
Ja en hij is er een hele poos mee gestopt, en doet het nu weer.
Het is niet dat hij niets anders doet hoor, gelukkig doet hij in het huis verder genoeg, maar gister ook.
Dan wil ik gaan slapen, zit hij op skype met z'n WoW-matties dan moet ik 'op mn beurt wachten' dan heb ik eindelijk aandacht en krijg ik als antwoord: ja euh ff snel, ik heb 55 sec..
WTF?!?!?!
Nou ja zeg!! Dat is inderdaad niet leuk... Slaan! (niet letterlijk dan )
Gast- Gast
Kwam net bij m staan, toen gaf ik m een 'pets' op z'n achterhoofd, vondtie niet leuk hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Kwam net bij m staan, toen gaf ik m een 'pets' op z'n achterhoofd, vondtie niet leuk hahaha
hahahaha... sorry moest echt nog hard op lachen ook
Gast- Gast
Sannie89 schreef:Lejow schreef:Kwam net bij m staan, toen gaf ik m een 'pets' op z'n achterhoofd, vondtie niet leuk hahaha
Geeft niet, moest ik ook
Hij niet
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Sannie89 schreef:Lejow schreef:Kwam net bij m staan, toen gaf ik m een 'pets' op z'n achterhoofd, vondtie niet leuk hahaha
Geeft niet, moest ik ook
Hij niet
gek heh hahaha
Gast- Gast
Kijk op zich heb ik niets tegen dat spel, maar soms heb ik er gewoon de balen van..
Lejow- Lady Post-a-lot
Dat is toch logisch, je moet ook nog een beetje normaal kunnen doen en niet je vriendin maar 55 sec de tijd geven. Ik zou echt kwaad worden als mn vriend dat zou zeggen.
Gast- Gast
Lejow schreef:Stom rot WoW..
ARGHH
Je mag me altijd pm'en. I feel your pain
Gast- Gast
Brennuss schreef:Lejow schreef:Stom rot WoW..
ARGHH
Je mag me altijd pm'en. I feel your pain
Ik voel een praatgroepje opkomen hehehe
Lejow- Lady Post-a-lot
Zo ben ik weer Heerlijk gesport. Heb hem op iets lichter trappen gezet en dat gaat toch wat beter
Gast- Gast
Oh ik ben huisjes aan het kijken op internet zooo leuk hopelijk is er 1 snel van mij en mijn vriend haha.
Gast- Gast
Waar ergens in het land wil je gaan wonen?Anousch schreef:Oh ik ben huisjes aan het kijken op internet zooo leuk hopelijk is er 1 snel van mij en mijn vriend haha.
Gast- Gast
Anousch schreef:Oh ik ben huisjes aan het kijken op internet zooo leuk hopelijk is er 1 snel van mij en mijn vriend haha.
leuk!!
Ik wil ook...
Gast- Gast
Anousch schreef:Oh ik ben huisjes aan het kijken op internet zooo leuk hopelijk is er 1 snel van mij en mijn vriend haha.
Leuk!! Spannende tijd ook...
Je hebt vast over mijn vraag heengelezen maar hoe was het vandaag met de mevrouw van Jong?
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Leuk hoor Anousch!
Heerlijk is dat! Ik dacht ook dat ik noooooooooit aan de beurt zou komen, tot ik ineens uit het niets binnen 1 week DRIE brieven had voor bezichtigingen hahaha. En de derde werd van mij
Heerlijk is dat! Ik dacht ook dat ik noooooooooit aan de beurt zou komen, tot ik ineens uit het niets binnen 1 week DRIE brieven had voor bezichtigingen hahaha. En de derde werd van mij
Lejow- Lady Post-a-lot
Lynn_ schreef:Anousch schreef:Oh ik ben huisjes aan het kijken op internet zooo leuk hopelijk is er 1 snel van mij en mijn vriend haha.
Je hebt vast over mijn vraag heengelezen maar hoe was het vandaag met de mevrouw van Jong?
Jaa ik ben ook benieuwd!
Gast- Gast
Dat is lekker lejow! Ik wilde toen ik 18 werd me inschrijven, nooit gedaan.. dus nu inschrijven heeft voor mij weinig nut (duurt te lang).... Dus ik wacht wel... of anti kraak.. ik denk na:)
Gast- Gast
Is particulier huren geen optie dan?
Lynn_- Kletskop
Lynn_ schreef:Is particulier huren geen optie dan?
te duur.
Dus of ik schrijf me in voor anti kraak, maja dan weet je ook niet hoe lang je zit dus ga je ook niet schilderen etc. of ik wacht tot we er klaar voor zijn om te gaan samen wonen.
Gast- Gast
Hier nog een WoW-speler. Gelukkig speelt mijn man het niet meer zo vaak, af en toe werd ik er gillend gek van.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Lynn_ schreef:Anousch schreef:Oh ik ben huisjes aan het kijken op internet zooo leuk hopelijk is er 1 snel van mij en mijn vriend haha.
Jaa ik ben ook benieuwd!
*
Laatst aangepast door Anousch op ma 21 feb 2011 - 9:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jeetje, meid toch. Ik begrijp heel goed dat je daar niet op zit te wachten. Gaan ze sowieso naar de pesters toe nu, of heb je even de tijd gekregen om er goed over na te denken?
Lynn_- Kletskop
Lieve Anousch,
Volg je gevoel en je hart, als je het niet ziet zitten... niet doen! Laat je niet overhalen tot iets wat je niet wil, geef je grenzen aan!!
Volg je gevoel en je hart, als je het niet ziet zitten... niet doen! Laat je niet overhalen tot iets wat je niet wil, geef je grenzen aan!!
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: