Dagcafé 2011
+20
aniet
VeryCherry
Merai
ExpressoB
Suus
Toet
Lejow
Roze Roos
May
Jeanette
Pannetoet
Qiara
M_as
Jordana
Chocolate Cookie
Elin
Lynn_
Blond
Cheesegirl
Lotus
24 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Beauty Addict schreef:Jaaaaaa.... mijn echo was weer goed!! Ben weer helemaal blij!
Jaaaa!
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Jaaaaaa.... mijn echo was weer goed!! Ben weer helemaal blij!
OO wat leuk!!:D
Gast- Gast
Wat fijn BA!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Jeuuj ..
Toch weer een opluchting!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Wat fijn BA!!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Op de echo zie je echt heel goed dat ze weer een stuk groter zijn! Ze meten nu helaas de lengte niet meer
Maar wel alle ledematen, hoofdomtrek enz. Vond het juist altijd zo leuk om te weten hoe lang ze waren....
Maar wel alle ledematen, hoofdomtrek enz. Vond het juist altijd zo leuk om te weten hoe lang ze waren....
Gast- Gast
Nee he?
Nou ben benieuwd wat ik terug krijg.
*
Nou ben benieuwd wat ik terug krijg.
*
Laatst aangepast door Anousch op ma 21 feb 2011 - 9:03; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Fijn dat alles goed is, BA!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Beauty Addict schreef:Op de echo zie je echt heel goed dat ze weer een stuk groter zijn! Ze meten nu helaas de lengte niet meer
Wat fijn! Het blijft toch bijzonder, een tweeling .
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
En evt OV?Anousch schreef:
En nog een dilemma, er is iemand die zoekt oppas voor 4 ochtenden in de week maar het is wel 45 min fietsen, maar aan de andere kant denk ik van het is geld dus dan kan ik wel sparen voor mijn rijbewijs..
Wat zouden jullie doen?
Gast- Gast
@ B.A: Wat mooi.. Wel jammer dat je nu de lengte's niet weet maar is er geen gemiddelde hoe lang ze nu ongeveer moeten zijn?
@ Anousch: Jij zit vol dilemma's Nee grapje hoor.. Ik zou het doen die oppas! Dan heb je wat te doen, lekker wat beweging en je maakt je bankrekening ook blij!
@ Anousch: Jij zit vol dilemma's Nee grapje hoor.. Ik zou het doen die oppas! Dan heb je wat te doen, lekker wat beweging en je maakt je bankrekening ook blij!
Pannetoet- Kletskop
Joehoeee ik ga er weer vandoor!
Even tv kijken en met de beentjes omhoog
Fijne avond dames..
Even tv kijken en met de beentjes omhoog
Fijne avond dames..
Pannetoet- Kletskop
Jij ook een fijne avond!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Elin schreef:Beauty Addict schreef:Op de echo zie je echt heel goed dat ze weer een stuk groter zijn! Ze meten nu helaas de lengte niet meer
Überhaupt een kindje blijft bijzonder.
BA, fijn dat de echo weer goed was! Ga je naar Het P. in D.? Of naar het ziekenhuis?
Anousch, wat balen dat ze van het programma dingen willen doen waar jij niet achter staat. Dat hadden ze inderdaad wel even van tevoren mogen aangeven, dan was je daarop voorbereid en had je ook aan kunnen geven dat je dat niet wil. Ik begrijp heel goed dat je daar niet positief tegenover staat, ik zou dat ook niet willen.
Gast- Gast
hallloooo!!!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Giacomo schreef:Fijn BA!!
Darcy, ik ben James
Haha, ja ik heb ook maar voor de makkelijke weg gekozen. Ik kan je naam echt niet onthouden
Gast- Gast
Bij 15 weken zou je op gemiddelt 11 cm moeten zitten...Ik_zelf_87 schreef:@ B.A: Wat mooi.. Wel jammer dat je nu de lengte's niet weet maar is er geen gemiddelde hoe lang ze nu ongeveer moeten zijn?
Gast- Gast
Nee, moet in het ziekenhuis voor controles/ bevalling ivm grotere kans op complicaties bij een 1 eiige tweeling (oa TTS)Alex167 schreef:Elin schreef:Beauty Addict schreef:Op de echo zie je echt heel goed dat ze weer een stuk groter zijn! Ze meten nu helaas de lengte niet meer
Überhaupt een kindje blijft bijzonder.
BA, fijn dat de echo weer goed was! Ga je naar Het P. in D.? Of naar het ziekenhuis?
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: