Dagcafé 2011
+20
aniet
VeryCherry
Merai
ExpressoB
Suus
Toet
Lejow
Roze Roos
May
Jeanette
Pannetoet
Qiara
M_as
Jordana
Chocolate Cookie
Elin
Lynn_
Blond
Cheesegirl
Lotus
24 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Balen Donnaa!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Home Sweet Home
Wat balen, Donnaa.. Maar ja, je wil ook niet dat je 1e echte klant mislukt
Wat balen, Donnaa.. Maar ja, je wil ook niet dat je 1e echte klant mislukt
Gast- Gast
Alex167 schreef:Hoi allemaal!
Eens met James. Ik vind kind + 4 dagen werken + huishouden ook echt genoeg. Fulltime werken zou ik echt niet trekken!
Ik heb vandaag de keuken en het toilet verder geverfd. Als dat droog is kunnen de gordijnen in de keuken en kan het toilet verder ingericht worden. Nog plafond en vloertje in het toilet en dan is het eindelijk helemaal klaar!
Wie is James?
Donnaa: he dat is kut van je arm :S
Gast- Gast
Nou, dit kwam ook wel goed uit! Ze had een werkbespreking en die was ze vergeten..
Gast- Gast
Hooooooi
@ Donnaa: Ow..nou das lekker! Als je niet last van je arm had gehad had je zitten wachten..
@ Donnaa: Ow..nou das lekker! Als je niet last van je arm had gehad had je zitten wachten..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Hoi Ik-zelf!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ze had dat net gehoord, daar was ze over gebeld en toen zou ze mij bellen en las ze m`n sms;)Ik_zelf_87 schreef:
Gast- Gast
Wat een toeval!
Lotus- Ratel
Dat is inderdaad heel toevallig..
Heb je al meerdere klanten Donnaa?
Heb je al meerdere klanten Donnaa?
Pannetoet- Kletskop
Gast- Gast
Hmm.. ik zou daar zelf geen trek in hebben...
uit jou verhaal nu begrijp ik dat je het zelf ook niet echt ziet zitten?
Gast- Gast
Gast- Gast
Goedenavond, heb net heerlijk hardgelopen en ga nu gauw boodschappen doen, begin trek te krijgen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Als je twijfelt Anousch niet doen!
Je hebt heel wat meegemaakt vroeger wat je nou nog steeds dwars zit, waar je nou steeds de gevolgen van ondervind en als je je al zo rot voelt om een gesprekje moet je het niet doen.. het is ontzettend knap dat je het wil/wou doen maar als je het niet kunt, niet doen..
Je hebt heel wat meegemaakt vroeger wat je nou nog steeds dwars zit, waar je nou steeds de gevolgen van ondervind en als je je al zo rot voelt om een gesprekje moet je het niet doen.. het is ontzettend knap dat je het wil/wou doen maar als je het niet kunt, niet doen..
Pannetoet- Kletskop
Pff.. moeilijk hoor. maar hoe gaan ze je dan met hun in contact brengen?
wel vervelend dat ze dat van te voren niet hebben aangekaart, tot wanneer kun je doorgeven of je het wel of niet wilt?
wel vervelend dat ze dat van te voren niet hebben aangekaart, tot wanneer kun je doorgeven of je het wel of niet wilt?
Gast- Gast
Ik heb iets gemist, merk ik...
Lotus- Ratel
Dolores schreef:Jij bent het belangrijkst Anousch, niet een stom tv prog...
JIJ...
sluit me er helemaal bij aan!
Gast- Gast
@ Anousch: Ik zou, alsk in je schoenen stond, voor jezelf kiezen. Het ligt je waarschijnlijk nog veel te gevoelig. En dat is ook logisch. Je bent heel sterk geweest om sowieso de stap te nemen. Dat het een stap teveel is, is niet erg!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Sannie89 schreef:Pff.. moeilijk hoor. maar hoe gaan ze je dan met hun in contact brengen?
*
Laatst aangepast door Anousch op ma 21 feb 2011 - 9:04; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pff, ik ben mijn jaarlijkse klusje wachtwoorden op internet aan het veranderen. Wat een rot werk!
Gast- Gast
Anousch schreef:Sannie89 schreef:Pff.. moeilijk hoor. maar hoe gaan ze je dan met hun in contact brengen?
Ze gaan hun opzoeken en gaan dan dus met de camera naar ze toe en gaan het dan aankaarten, zo van goh je hebt iemand gepest vertel eens hoe..
En ik heb gewoon gemaild dat het misschien beter is als ze iemand anders nemen omdat ik me er nu al druk om maak.
Ik denk dat je daar goed aan hebt gedaan om dat te mailen anousch. je bent zelf het belangrijkst en je moet aan jezelf denken
Gast- Gast
Ik snap wel dat je daar niet op zit te wachten. Ook gezien het feit dat je er nog steeds veel last van hebt, denk ik ook niet dat het verstandig is om te doen. Ik ben zelf vroeger ook giga gepest, en heb dit wel verwerkt en heb er verder ook niet echt last meer van en kan mijn pesters wel recht in de ogen kijken en ze te confronteren, maar ik zou dit echt niet op tv willen doen.
voor jou!
voor jou!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Sannie89 schreef:Anousch schreef:Sannie89 schreef:Pff.. moeilijk hoor. maar hoe gaan ze je dan met hun in contact brengen?
Ze gaan hun opzoeken en gaan dan dus met de camera naar ze toe en gaan het dan aankaarten, zo van goh je hebt iemand gepest vertel eens hoe..
En ik heb gewoon gemaild dat het misschien beter is als ze iemand anders nemen omdat ik me er nu al druk om maak.
Ik denk dat je daar goed aan hebt gedaan om dat te mailen anousch. je bent zelf het belangrijkst en je moet aan jezelf denken
Heel mooi gezegd Sannie
Pannetoet- Kletskop
Hallo allemaal!
Anousch: ik sluit me bij de rest aan. Als jij het niet wilt dan moet je het niet doen! Lijkt mij trouwens ook wel erg heftig hoor, zo'n confrontatie. Ik zou het denk ik ook niet willen in jouw situatie...
Anousch: ik sluit me bij de rest aan. Als jij het niet wilt dan moet je het niet doen! Lijkt mij trouwens ook wel erg heftig hoor, zo'n confrontatie. Ik zou het denk ik ook niet willen in jouw situatie...
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: