Dagcafé 2011
+20
aniet
VeryCherry
Merai
ExpressoB
Suus
Toet
Lejow
Roze Roos
May
Jeanette
Pannetoet
Qiara
M_as
Jordana
Chocolate Cookie
Elin
Lynn_
Blond
Cheesegirl
Lotus
24 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Sannie89 schreef:Dat is inderdaad veel, maar als het je helpt? en zo niet, baadt t niet dan schaadt t niet:)
Het helpt me wel, gelukkig. Het was alweer een tijdje geleden dat ik het gevoel had dat ik vooruit ging, maar sinds een paar weken gaat het steeds beter.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Anousch schreef:Sannie89 schreef:@ Anousch, heb je al snel plannen om op je zelf te gaan?
Leuk hoor met je uitzet bezig! Ik wil ook zo graag, maar lukt gewoon nog niet.
Ps. Zag dat je vlakbij mij woont (qua stad/dorp dan ben niet een buurmeisje:P), grappig:)
Waar woon je dan? (pm anders? )
Nou ja ik hoop dat ik binnen een jaar gewoon weg ben maarja, zo simpel is het nog niet helaas haha.
PM wel even:)
Nee dat klopt, ik heb/zit er ook over na te denken anti kraak te wonen.. maar ja.. zo erg hoef ik ook nu weer niet uit huis:)
Gast- Gast
Lotus schreef:Sannie89 schreef:Dat is inderdaad veel, maar als het je helpt? en zo niet, baadt t niet dan schaadt t niet:)
Het helpt me wel, gelukkig. Het was alweer een tijdje geleden dat ik het gevoel had dat ik vooruit ging, maar sinds een paar weken gaat het steeds beter.
Dat is wel héél fijn!
Gast- Gast
Isabella schreef:Dan houdt het op, en moet je gewoon even gaan uitrusten!
Nee, morgen gaan we wel gewoon doen want anders komt het er niet van Ik zal vanavond gelijk na ANTM naar bed gaan en dan ben ik morgen zo fit als een hoentje
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Sannie89 schreef:Lotus schreef:Sannie89 schreef:Dat is inderdaad veel, maar als het je helpt? en zo niet, baadt t niet dan schaadt t niet:)
Dat is wel héél fijn!
Dat is het zeker.
Lotus- Ratel
Try schreef:Isabella schreef:Dan houdt het op, en moet je gewoon even gaan uitrusten!
Nee, morgen gaan we wel gewoon doen want anders komt het er niet van Ik zal vanavond gelijk na ANTM naar bed gaan en dan ben ik morgen zo fit als een hoentje
Ok, ik vatte het op alsof je zei gaat het niet door. Hoe laat kom je ongeveer?
Gast- Gast
Jeez CKC.. ik vind het knap dat je het doet, maar mén, lijkt me toch niet dat dat valt te combineren met een kind. Niet alleen vanuit jouw werk gekeken, maar ook vanuit je man natuurlijk. Maar tussen stoppen met werken en een fulltime baan zit natuurlijk ook nog een hoop. Misschien dat je wel ergens een baan kan vinden waarbij je minder kan werken (als je dat wilt?) of dat je man wat minder gaat werken?
Sterkte hoor. Ik vind het met mijn studie+werk+kind+huishouden al zwaar genoeg, fulltime werken zou ik echt niet trekken..
Sterkte hoor. Ik vind het met mijn studie+werk+kind+huishouden al zwaar genoeg, fulltime werken zou ik echt niet trekken..
Gast- Gast
Ik heb tot 1 uur college, ga misschien iets langer door (practicum, wil zoveel mogelijk daar afkrijgen), en moet dan nog naar DH, welke bus moet ik hebben btw en welke halte? Afhankelijk van hoe lang dat allemaal duurt ben ik er rond 3 uur denk ik?Isabella schreef:Try schreef:Isabella schreef:Dan houdt het op, en moet je gewoon even gaan uitrusten!
Ok, ik vatte het op alsof je zei gaat het niet door. Hoe laat kom je ongeveer?
Try- Kletskop
Kom even op MSN alsjeblieft, dan vertel ik je alles, heb het liever niet op het forum allemaal
Gast- Gast
Oja, dat bestaat ook nog..Isabella schreef:Kom even op MSN alsjeblieft, dan vertel ik je alles, heb het liever niet op het forum allemaal
Try- Kletskop
Zit trouwens ook met een dilemma.. Een vriendin/teamgenootje van me gaat overmorgen voor >6 maanden reizen en geeft vanavond een afscheidsborrel in Amsterdam. Erg leuk natuurlijk maar ik ben heel erg moe (dus zie op tegen het heen- en weerreizen) en ik heb geen geld. Dus kan misschien 1 drankje daar doen (then I'm pushing it already), maarja, ze is zometeen wel heel lang weg en ik kan met 2 vriendinnetjes meereizen (met de trein).. Wat zal ik doen, gaan of niet?
Try- Kletskop
Try schreef:Zit trouwens ook met een dilemma.. Een vriendin/teamgenootje van me gaat overmorgen voor >6 maanden reizen en geeft vanavond een afscheidsborrel in Amsterdam. Erg leuk natuurlijk maar ik ben heel erg moe (dus zie op tegen het heen- en weerreizen) en ik heb geen geld. Dus kan misschien 1 drankje daar doen (then I'm pushing it already), maarja, ze is zometeen wel heel lang weg en ik kan met 2 vriendinnetjes meereizen (met de trein).. Wat zal ik doen, gaan of niet?
Als je denkt er spijt van te krijgen als je niet bent gegaan, dan zeg ik gaan!
Anders lekker thuis blijven en aan jezelf denken:)
Gast- Gast
Ooooh ik denk he, dat ik wel wat leuks weet voor dat meisje dat geslaagd is!
Een overlevingspakketje (ze heeft ook net als ik nog geen werk)
Denk dat ik dan een dvdtje er in doe, maskertjes, en douchegel of is dat niet leuk?
Een overlevingspakketje (ze heeft ook net als ik nog geen werk)
Denk dat ik dan een dvdtje er in doe, maskertjes, en douchegel of is dat niet leuk?
Laatst aangepast door Anousch op ma 21 feb 2011 - 6:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Sannie89 schreef:Try schreef:Zit trouwens ook met een dilemma.. Een vriendin/teamgenootje van me gaat overmorgen voor >6 maanden reizen en geeft vanavond een afscheidsborrel in Amsterdam. Erg leuk natuurlijk maar ik ben heel erg moe (dus zie op tegen het heen- en weerreizen) en ik heb geen geld. Dus kan misschien 1 drankje daar doen (then I'm pushing it already), maarja, ze is zometeen wel heel lang weg en ik kan met 2 vriendinnetjes meereizen (met de trein).. Wat zal ik doen, gaan of niet?
Als je denkt er spijt van te krijgen als je niet bent gegaan, dan zeg ik gaan!
Anders lekker thuis blijven en aan jezelf denken:)
Ik ga nu even koffie drinken, en een pizza in de oven (was ik nu maar niet zo lui geweest, dan had ik mijn vers gekookte maaltijd kunnen opeten maarja, eigen schuld!).. Oja en me klaarmaken natuurlijk en dan binnen 40 min de deur uit rennen...
Pff time-management is zo niet mijn ding!
Try- Kletskop
Ohh dit is zo kut.. Ik heb zo`n last van m`n arm, sta helemaal stijf van de stress.. Nu kan ik m`n arm niet eens meer strekken..
God ik wil niet m`n eerste echte klant afzeggen..
Gast- Gast
Hoi allemaal!
Eens met James. Ik vind kind + 4 dagen werken + huishouden ook echt genoeg. Fulltime werken zou ik echt niet trekken!
Ik heb vandaag de keuken en het toilet verder geverfd. Als dat droog is kunnen de gordijnen in de keuken en kan het toilet verder ingericht worden. Nog plafond en vloertje in het toilet en dan is het eindelijk helemaal klaar!
Eens met James. Ik vind kind + 4 dagen werken + huishouden ook echt genoeg. Fulltime werken zou ik echt niet trekken!
Ik heb vandaag de keuken en het toilet verder geverfd. Als dat droog is kunnen de gordijnen in de keuken en kan het toilet verder ingericht worden. Nog plafond en vloertje in het toilet en dan is het eindelijk helemaal klaar!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ohh dit is zo kut.. Ik heb zo`n last van m`n arm, sta helemaal stijf van de stress.. Nu kan ik m`n arm niet eens meer strekken..
heh bah!! Dat is echt niet leuk idd..
veel plezier try!
@ Anousch, ja dat is erg leuk!!
Gast- Gast
Wat vervelend, Donnaa!
Lotus- Ratel
Ik heb haar gemaild en gesmst, dus ik hoop dat ze iets leest voor half 8..
Ontzettend sneu..
Ontzettend sneu..
Gast- Gast
Echt balen...
Lotus- Ratel
Ik denk verkeerd op geslapen of gewoon letterlijk stijf staan van spanning/stress..Dolores schreef:Wat zou het zijn aan je arm, D?
Gast- Gast
Jeetje wat balen
Ik had het vorig jaar eens, heb serieus mijn arm een week niet kunnen gebruiken. Kon er ook niks mee dragen, viel gewoon uit mijn hand dan...
Ik had het vorig jaar eens, heb serieus mijn arm een week niet kunnen gebruiken. Kon er ook niks mee dragen, viel gewoon uit mijn hand dan...
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: