Dagcafé 2011
+20
aniet
VeryCherry
Merai
ExpressoB
Suus
Toet
Lejow
Roze Roos
May
Jeanette
Pannetoet
Qiara
M_as
Jordana
Chocolate Cookie
Elin
Lynn_
Blond
Cheesegirl
Lotus
24 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Brennuss schreef:Slechte clip ook zeg.
Ze hadden het overal groots aangekondigd, maar ik vond m echt britney-britney..... Zeg maar
Gast- Gast
Brennuss schreef:Ik heb daar wel mijn hele hebben en houwen op tafel gegooid. Zij weet meer van mij dat het GGZ doet Ik hoop het dus heel erg. Heb net een mailtje gestuurd dus ik wacht haar antwoord even af!Lotus schreef:Zouden ze dat accepteren? (omdat het als alternatieve geneeswijze wordt gezien)
Ik hoop dat het gaat lukken!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Wie wil mij even een schop onder mijn kont geven, ik blijf het huishouden maar uitstellen...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
CherrieLola schreef:Wie wil mij even een schop onder mijn kont geven, ik blijf het huishouden maar uitstellen...
schop schop schop! Moet je nog veel doen?
Gast- Gast
Ik heb lekker geluncht met vers brood, en ga nu de hele keuken even aanpakken, kastjes, koelkast, vloer. Met lekker de deuren open, want de zon schijnt
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:CKC schreef:Confession:
Ik wil ook vrij.. ben moe mensen! Ik vind het niet meer leuk en zit me sterk af te vragen of ik zal stoppen met mijn baan en een rustiger baantje zoeken.
Wat voor baan heb je momenteel?
Ik werk als marketing cooroordinator voor een grote beleggingsbank. Als dus het earning season begint, beginnen mijn zware taken. Zoals het maken en cooroordineren van marketing agenda's. Stel: Philips komt met cijfers (elk kwartaal) die de analisten hier bij mij op kantoor volgen.. daarop volgend gaan ze naar klanten toe om het product philips te verkopen, hiervoor droppen ze een hele lijst met klanten bij mij op mijn bureau, dit zijn er soms wel 50-100. Mijn taak begint dan met het boeken van afspraken met de klanten die op de lijst staan.. dus ik bel ze allemaal af, leg mijn verhaal zo'n 100x uit, maak notities/emails/afspraken bevestigingen etc, en probeer dus zo'n dag te vullen met de afspraken soms heb ik ook een week te vullen. Kan je je dus voorstellen wat voor hel mijn baan soms is? En hoe georganiseerd ik moet zijn en hoe efficient ik moet denken? Ze bezoeken overigens ook altijd klanten in het buitenland, dus er moeten ook auto's met chauffeur, vliegtickets en hotels geboekt worden.. allemaal gedaan door MOI..
Wat helemaal hel hel hel is als bijv alles vaststaat en een paar klanten bellen lastminute af.. dat houdt dus in dat ik als de wiedeweerga de 'slots' moet opvullen met nieuwe meetings. Probeer maar eens, als je collega straks vliegt en jij afspraak in Amerika moet maken, ivm tijdverschil..
Ohja, ik heb 6 analisten hier op kantoor die volgen ieder zo'n 6 tot 12 bedrijven.. ga maar na hoe druk ik het dagelijks heb. Ik zit vaak ff op het forum om snel even gedachte leeg te maken.
Ik klaag niet, krijg heel erg dik betaald maar het is zwaar, mentaal kost het een hoop energie..
Als de collega's terug zijn moet ik feedback gaan verzamelen, bundelen archieveren etc. Dan de declaraties doen en dat mag allemaal in 40uur op papier, in feite 60uur per week als ik een slechte week heb!
Met oog op de baby, minder werken is geen optie, ik blijf dus nog wel even fulltime werken maar echt, ik denk steeds vaker, TABEE! Ik stop ermee.
Saillant detail: ik ben de enige in deze functie die het al bijna 3 jaar volhoudt..
Laatst aangepast door CKC op ma 21 feb 2011 - 1:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dankje dames
Euhm, ik moet nog afwassen, een was doen, stofzuigen, dweilen en alles afnemen. En eigenlijk ook de ramen lappen, maar dat heb ik uitgesteld naar morgen.
Euhm, ik moet nog afwassen, een was doen, stofzuigen, dweilen en alles afnemen. En eigenlijk ook de ramen lappen, maar dat heb ik uitgesteld naar morgen.
CherrieLola schreef:Wie wil mij even een schop onder mijn kont geven, ik blijf het huishouden maar uitstellen...
*morgen nog een dag*
Gast- Gast
CKC schreef:CherrieLola schreef:Wie wil mij even een schop onder mijn kont geven, ik blijf het huishouden maar uitstellen...
*morgen nog een dag*
Ja das waar, maar ik weet van mezelf dat er dan ook niks van komt, want morgen heb ik het ook druk. En mijn zoontje heeft vakantie, dus ik moet hem ook min of meer entertainen.
Wat heb jij trouwens een onwijs zware baan zeg. Petje af hoor!
Dan doe je toch een beetje nu, dan weer even relaxen, en dan weer verder? Wat is het hardst nodig?
CKC, respect voor jou. Het klinkt als een onwijs uitdagende baan, ik ben wel van het regelen en het doen, maar dit klinkt wel als vrij veel voor 1 persoon in een fulltime werkweek. Ga je dat trekken, om fulltime te werken én een kindje te hebben?
CKC, respect voor jou. Het klinkt als een onwijs uitdagende baan, ik ben wel van het regelen en het doen, maar dit klinkt wel als vrij veel voor 1 persoon in een fulltime werkweek. Ga je dat trekken, om fulltime te werken én een kindje te hebben?
Gast- Gast
CKC: jouw baan klinkt leuk! Ik houd wel van aanpoten. Wat voor opleiding heb je gedaan voor deze functie?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik ken het, ik had zaterdag alles gepoetst en gedaan en zondag bijna niets...CherrieLola schreef:Wie wil mij even een schop onder mijn kont geven, ik blijf het huishouden maar uitstellen...
Nu is het dus een enórme puinzooi bij ons thuis maar ik zit op het werk. Blijkt er iemand in ons appartement te moeten zijn voor de waterleiding ofzoiets schaam me kapot..
Gast- Gast
CKC, ik snap je wel. Ik had ook een drukke verantwoordelijke baan en ik klaagde ook niet omdat ik gewoon erg goed verdiende en het erg leuk vond maar ik heb er wel voor gekozen om 32 uur te gaan werken en iets minder te gaan verdienen. Het is nou eenmaal je leven en je werkt om te leven, je leeft niet om te werken.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik ken het, ik had zaterdag alles gepoetst en gedaan en zondag bijna niets...CherrieLola schreef:Wie wil mij even een schop onder mijn kont geven, ik blijf het huishouden maar uitstellen...
Nu is het dus een enórme puinzooi bij ons thuis maar ik zit op het werk. Blijkt er iemand in ons appartement te moeten zijn voor de waterleiding ofzoiets schaam me kapot..
Ja kut is dat hè, woensdagochtend komt er al om half 9 iemand van de woningbouw en ik schaam me ook echt dood...
Thnx meiden! Minder werken is geen mogelijkheid. Zou ik ook niet willen want dan mis je gewoon 1 dag in de week en moet je die dag in je andere dagen proppen. Ik heb geen mentaliteit van joh, computer uit en ik ben weg.. mijn werk gaat altijd door.
@Chance: ik heb bedrijfeconomie gedaan en ben zomaar in dit vak komen rollen. En geloof me, aanpoten, ben ik ook wel van maar he.. dit is geen aanpoten meer maar echt bikkelen.
@Isabella: man en ik hebben gisteren dikke ruzie gemaakt. Hij is van mening dat de baby komt ik wel mag stoppen met werken, dan is het mooi geweest en ik snap zijn punt, financieel maakt het geen verschil meer of mijn salaris wegvalt of niet maar ik wil niet.
Bottom line: weet niet hoe ik dat ga doen.. denk combineren.
@Chance: ik heb bedrijfeconomie gedaan en ben zomaar in dit vak komen rollen. En geloof me, aanpoten, ben ik ook wel van maar he.. dit is geen aanpoten meer maar echt bikkelen.
@Isabella: man en ik hebben gisteren dikke ruzie gemaakt. Hij is van mening dat de baby komt ik wel mag stoppen met werken, dan is het mooi geweest en ik snap zijn punt, financieel maakt het geen verschil meer of mijn salaris wegvalt of niet maar ik wil niet.
Bottom line: weet niet hoe ik dat ga doen.. denk combineren.
Gast- Gast
Tja, ik denk dat je goed de voors- en tegens tegen elkaar moet afwegen. Ik zou zeker willen blijven werken, al is het maar twee of drie dagen. Ik denk wel dat het lastig wordt om nu een nieuwe baan te vinden, nu je zwanger bent.
Blond- Lady Post-a-lot
Ik denk dat je daar wel op terug komt, beide full-time werken en een baby. Als je dat volhoudt: respect!
Gast- Gast
Ik ga naar mijn spv'er.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
wel een fijn idee dat jullie er financieel iig niet afhankelijk van zijn,
dat maakt het wat makkelijker om het te proberen en mocht het niet werken je kan stoppen om iets anders te zoeken!
want ik snap heel goed dat je wel wil blijven werken
dat maakt het wat makkelijker om het te proberen en mocht het niet werken je kan stoppen om iets anders te zoeken!
want ik snap heel goed dat je wel wil blijven werken
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
_Chance schreef:Tja, ik denk dat je goed de voors- en tegens tegen elkaar moet afwegen. Ik zou zeker willen blijven werken, al is het maar twee of drie dagen. Ik denk wel dat het lastig wordt om nu een nieuwe baan te vinden, nu je zwanger bent.
Ik ben wel zo gevat dat ik er niet nu direct mee zou kappen haha! Ik zit het wel uit, voel me prima op ochtendmisselijkheid en een superkort lontje na maar goed daardoor laat ik me niet beinvloeden.
Gast- Gast
CKC schreef:_Chance schreef:Tja, ik denk dat je goed de voors- en tegens tegen elkaar moet afwegen. Ik zou zeker willen blijven werken, al is het maar twee of drie dagen. Ik denk wel dat het lastig wordt om nu een nieuwe baan te vinden, nu je zwanger bent.
Ik ben wel zo gevat dat ik er niet nu direct mee zou kappen haha! Ik zit het wel uit, voel me prima op ochtendmisselijkheid en een superkort lontje na maar goed daardoor laat ik me niet beinvloeden.
Ja, zo had ik je ook wel ingeschat hoor
Blond- Lady Post-a-lot
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: