Dagcafé 2011
+20
aniet
VeryCherry
Merai
ExpressoB
Suus
Toet
Lejow
Roze Roos
May
Jeanette
Pannetoet
Qiara
M_as
Jordana
Chocolate Cookie
Elin
Lynn_
Blond
Cheesegirl
Lotus
24 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Dolores schreef:_Chance schreef:Dolores schreef:Die gaan elkaar kei leuk vinden...
Kunnen continu langs elkaar heen praten....
Ja, of gezellig tegenover elkaar zitten en vervolgens met andere interessante mensen smsen
O ja dat doet zij steeds. En internetteren!
Ik heb echt het idee dat het een match made in heaven wordt tussen die twee
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
_Chance schreef:Dolores schreef:_Chance schreef:Dolores schreef:Die gaan elkaar kei leuk vinden...
Ja, of gezellig tegenover elkaar zitten en vervolgens met andere interessante mensen smsen
Verzint ze toevallig ook relaties die niet bestaan?
Gast- Gast
Confession:
Ik wil ook vrij.. ben moe mensen! Ik vind het niet meer leuk en zit me sterk af te vragen of ik zal stoppen met mijn baan en een rustiger baantje zoeken.
Ik wil ook vrij.. ben moe mensen! Ik vind het niet meer leuk en zit me sterk af te vragen of ik zal stoppen met mijn baan en een rustiger baantje zoeken.
Gast- Gast
Hmmm, ik heb er anderhalve minuut naar geluisterd, maar het is niet mijn muziek
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Dolores schreef:_Chance schreef:Dolores schreef:_Chance schreef:Dolores schreef:Die gaan elkaar kei leuk vinden...
Verzint ze toevallig ook relaties die niet bestaan?
Ja, wel zoiets. Ze date dan met jongens, maar dan hebben ze niets (zegt zij op dat moment). Op een gegevn moment gaat de jongen ervandoor met iemand die hij leuker vindt, en dan zegt zij: hij heeft het uitgemaakt (terwijl het dus niets was). Vaak heeft ze zelf er dan voor gezorgd dat het over is door de boot af te houden of debiel te reageren op smsjes.
Blond- Lady Post-a-lot
Ik heb daar wel mijn hele hebben en houwen op tafel gegooid. Zij weet meer van mij dat het GGZ doet Ik hoop het dus heel erg. Heb net een mailtje gestuurd dus ik wacht haar antwoord even af!Lotus schreef:Zouden ze dat accepteren? (omdat het als alternatieve geneeswijze wordt gezien)
Gast- Gast
Ze passen echt zó bij elkaar...
'die van mij' doet ook alsof iedereen haar ziet zitten, en zij überpicky is...
Gast- Gast
CKC schreef:Confession:
Wat ik over jouw werk lees, denk ik dat het wel onwijs zwaar voor je is, al helemaal met het oog op de toekomst, met het kleintje in jouw buik.
Gast- Gast
Oh, ik móet echt aan de slag hier, maar ik heb geen zin
Dolores schreef:Ze passen echt zó bij elkaar...
Die van mij ook. Helaas is dat ook zo.
Echt gruwelijk irritant als je met haar uitgaat, en zij krijgt altijd alle aandacht. Maar goed, aan de andere kant kan ze verder ook niet met meiden opschieten.
Blond- Lady Post-a-lot
ik begrijp het wel, wat zijn je/jullie plannen wat werken betreft als de kleine er zometeen is?
Maar vind je het echt niet meer leuk? of ben je nu 'gewoon' zwanger en moe en daardoor minder gemotiveerd?
Zou bij je huidige baan minder werken een optie zijn?
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Wat voor baan heb je momenteel?
Gast- Gast
CherrieLola schreef:Hmmm, ik heb er anderhalve minuut naar geluisterd, maar het is niet mijn muziek
Nah, ik vond m ook niks. Lekker subtiel met al die merknamen btw...
Gast- Gast
_Chance schreef:Dolores schreef:Ze passen echt zó bij elkaar...
Echt gruwelijk irritant als je met haar uitgaat, en zij krijgt altijd alle aandacht. Maar goed, aan de andere kant kan ze verder ook niet met meiden opschieten.
Haha, hier is het niet zo...
Dat maakt het ook moeilijker, voor mij, omdat ik het ergens heel sneu vind.
Zij doet alsof ze vrienden en vriendinnen bij de vleet heeft, maar in werkelijkheid is dat helemaal niet zo. En dat vind ik echt, oprecht, heel rot. Echt. Maar ik begrijp dus niet waarom je ten eerste doet alsof het wél zo is, en ten tweede anderen (wo, mij) voor lul zet omdat die 'blijkbaar niet goed in de markt liggen' .
Gast- Gast
Ik vind het Britney liedje wel beter dan de nieuwe Lady Gaga (maar.... dat komt omdat ik dat echt teveel vind lijken op Madonna)
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:CherrieLola schreef:Hmmm, ik heb er anderhalve minuut naar geluisterd, maar het is niet mijn muziek
Nah, ik vond m ook niks. Lekker subtiel met al die merknamen btw...
Whahaha ja inderdaad... Al moet ik wel zeggen dat ze nu eindelijk niet meer zo achterlijk playbackt, met dat overdreven articuleren.
Dolores schreef:_Chance schreef:Dolores schreef:Ze passen echt zó bij elkaar...
Haha, hier is het niet zo...
Dat maakt het ook moeilijker, voor mij, omdat ik het ergens heel sneu vind.
Zij doet alsof ze vrienden en vriendinnen bij de vleet heeft, maar in werkelijkheid is dat helemaal niet zo. En dat vind ik echt, oprecht, heel rot. Echt. Maar ik begrijp dus niet waarom je ten eerste doet alsof het wél zo is, en ten tweede anderen (wo, mij) voor lul zet omdat die 'blijkbaar niet goed in de markt liggen' .
Ja, die "vriendin" van mij doet ook alsof ze vrienden bij de vleet heeft. Dat heeft ze niet, ze heeft een hoop kennisen. Maar die kennisen staan niet voor haar klaar als er iets is. Ze zet me trouwens nooit voor lul, ze probeert wel altijd om mijn zelfvertrouwen op te krikken.
Blond- Lady Post-a-lot
Ik vind Britney echt suf. Dat wordt niet meer wat, ze heeft dr beste tijd toch echt wel gehad hoor.. Dat suffe gekreun in haar zang enzo. Nee, bleh.
Gast- Gast
Ik vind de oude liedjes van Britney nog steeds wel erg leuk
Blond- Lady Post-a-lot
_Chance schreef:
Ja, die "vriendin" van mij doet ook alsof ze vrienden bij de vleet heeft. Dat heeft ze niet, ze heeft een hoop kennisen. Maar die kennisen staan niet voor haar klaar als er iets is. Ze zet me trouwens nooit voor lul, ze probeert wel altijd om mijn zelfvertrouwen op te krikken.
Dat dus. Wel kennissen, maar als er iets is, is er niemand.
(en dan is deze Do goed en gek genoeg...)
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: