Dagcafé 2011
+20
aniet
VeryCherry
Merai
ExpressoB
Suus
Toet
Lejow
Roze Roos
May
Jeanette
Pannetoet
Qiara
M_as
Jordana
Chocolate Cookie
Elin
Lynn_
Blond
Cheesegirl
Lotus
24 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Dol: Wat is er?
Storm: En heb je gezwaaid?
Storm: En heb je gezwaaid?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Blijkbaar, ik zag hem zichtbaar schrikken, en ergens deed me dat wel goedBitterkoek_ schreef:Storm schreef:Ik had gister trouwens even mijn hart in mijn keel zitten...mijn vriend en ik zaten in de auto en we stopten voor een stoplicht. Toen ik naar links keek, keek ik ineens recht in het gezicht van mijn ex, die lijkbleek werd, haha.
Hihihi... zo eng ben jij dus.
Gast- Gast
Nu ja, ik heb de volgende vraag...
Is het ok, als je tig keer iemand iets hebt uitgelegd, (en dan gaat het om moeite hebben met bepaalde reacties van die persoon) maar gewoon de moed op te geven en die persoon zoveel mogelijk uit je leven te zetten?
Is het ok, als je tig keer iemand iets hebt uitgelegd, (en dan gaat het om moeite hebben met bepaalde reacties van die persoon) maar gewoon de moed op te geven en die persoon zoveel mogelijk uit je leven te zetten?
Gast- Gast
Dolores: Ja, dat is ok. Jij hebt volgens mij echt engelengeduld, maar ook dat is een keer op.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, ik denk dat het bij hem nog niet zover is.. Ik heb zoiets van; hij zo ook boos moeten zijn dat iemand zoiets lult.. Maargoed, het is een ingewikkeld mannetje, dat is alweer gebleken..Storm schreef:Donnaa, ik vind het eerlijk gezegd ook stom van W. dat hij niet gewoon vertelt van wie hij die nare roddel gehoord heeft. Hij kan toch ook wel bedenken dat jij je er hartstikke kut en onzeker door voelt, zeker als je niet weet van wie die roddel af komt? Ik vind dat hij je dat moet vertellen. Het gaat tenslotte toch ook over jou?
Gast- Gast
_Chance schreef:Dolores: Ja, dat is ok. Jij hebt volgens mij echt engelengeduld, maar ook dat is een keer op.
Mee eens
Jordana- Ratel
Goed! Vanavond de eerste echte klant die geen vriendin is_Chance schreef:Even iets anders Donnaa: hoe gaat het met je nageltjes zetten?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Goed! Vanavond de eerste echte klant die geen vriendin is_Chance schreef:Even iets anders Donnaa: hoe gaat het met je nageltjes zetten?
Nice! Ben benieuwd hoe je dat ervaart!
Blond- Lady Post-a-lot
Valt mee, met dat geduld.
Probleem is dat ik iets al snel 'zielig' vind.
Maar nu weet ik dat die persoon regelmatig liegt (of zaken niet naar waarheid vertelt door bv te overdrijven oid) en wat ik bijna nog naarder vind alleen aan zichzelf denkt en daardoor misbruik maakt van anderen en daarnaast anderen niks gunt.
Probleem is dat ik iets al snel 'zielig' vind.
Maar nu weet ik dat die persoon regelmatig liegt (of zaken niet naar waarheid vertelt door bv te overdrijven oid) en wat ik bijna nog naarder vind alleen aan zichzelf denkt en daardoor misbruik maakt van anderen en daarnaast anderen niks gunt.
Gast- Gast
Ik ken haar wel hoor, maar niet echt goed.. Maar ze kan wel kwebbelen, haha.._Chance schreef:_Donnaa schreef:Goed! Vanavond de eerste echte klant die geen vriendin is_Chance schreef:Even iets anders Donnaa: hoe gaat het met je nageltjes zetten?
Gast- Gast
Ja dat had ik al gemerkt uit je verhalen..de manier waarop hij soms met dingen omgaat (wat ik van jou hoor en begrijp) vind ik niet altijd om over naar huis te schrijven, zeg maar.._Donnaa schreef:Ja, ik denk dat het bij hem nog niet zover is.. Ik heb zoiets van; hij zo ook boos moeten zijn dat iemand zoiets lult.. Maargoed, het is een ingewikkeld mannetje, dat is alweer gebleken..Storm schreef:Donnaa, ik vind het eerlijk gezegd ook stom van W. dat hij niet gewoon vertelt van wie hij die nare roddel gehoord heeft. Hij kan toch ook wel bedenken dat jij je er hartstikke kut en onzeker door voelt, zeker als je niet weet van wie die roddel af komt? Ik vind dat hij je dat moet vertellen. Het gaat tenslotte toch ook over jou?
Maar goed, ik zou in jouw geval er echt op aandringen wíe die roddel verspreidt heeft en hem zowat dwingen het te zeggen. Kom nou, het gaat nota bene over jou én het is waarschijnlijk iemand die in je vriendenkring verkeert ook.
Wat er nu trouwens in mijn hoofd opkomt, ik gooi maar even een balletje op hoor: zou het niet zo kunnen zijn dat W dit heeft verzonnen om te kijken of jij wel te vertrouwen bent, zeg maar?
Gast- Gast
in zulke mensen D kun je beter je energie niet meer insteken.
Jordana- Ratel
Dat scheelt, ook wat als je tegenover iemand zit die je echt niets te vertellen hebt. Voelt meteen zo ongemakkelijk._Donnaa schreef:Ik ken haar wel hoor, maar niet echt goed.. Maar ze kan wel kwebbelen, haha.._Chance schreef:_Donnaa schreef:Goed! Vanavond de eerste echte klant die geen vriendin is_Chance schreef:Even iets anders Donnaa: hoe gaat het met je nageltjes zetten?
Blond- Lady Post-a-lot
Jordana schreef:in zulke mensen D kun je beter je energie niet meer insteken.
Ja dat zei mijn lief ook al (meer dan een half jaar geleden ).....
Gast- Gast
Dolores schreef:Jordana schreef:in zulke mensen D kun je beter je energie niet meer insteken.
Ja dat zei mijn lief ook al (meer dan een half jaar geleden ).....
Ze heeft wel gelijk, Nee sommige mensen kan je beter laten gaan dan er nog energie in steken.
(En ik weet waar ik over praat met vriendschap)
Jordana- Ratel
Ze? Heb je een vriendin Dolores?
Blond- Lady Post-a-lot
Ja, hij is een heel moeilijk mannetje, dat zeggen z`n vrienden ook..Storm schreef:Ja dat had ik al gemerkt uit je verhalen..de manier waarop hij soms met dingen omgaat (wat ik van jou hoor en begrijp) vind ik niet altijd om over naar huis te schrijven, zeg maar.._Donnaa schreef:Ja, ik denk dat het bij hem nog niet zover is.. Ik heb zoiets van; hij zo ook boos moeten zijn dat iemand zoiets lult.. Maargoed, het is een ingewikkeld mannetje, dat is alweer gebleken..Storm schreef:Donnaa, ik vind het eerlijk gezegd ook stom van W. dat hij niet gewoon vertelt van wie hij die nare roddel gehoord heeft. Hij kan toch ook wel bedenken dat jij je er hartstikke kut en onzeker door voelt, zeker als je niet weet van wie die roddel af komt? Ik vind dat hij je dat moet vertellen. Het gaat tenslotte toch ook over jou?
Maar goed, ik zou in jouw geval er echt op aandringen wíe die roddel verspreidt heeft en hem zowat dwingen het te zeggen. Kom nou, het gaat nota bene over jou én het is waarschijnlijk iemand die in je vriendenkring verkeert ook.
Wat er nu trouwens in mijn hoofd opkomt, ik gooi maar even een balletje op hoor: zou het niet zo kunnen zijn dat W dit heeft verzonnen om te kijken of jij wel te vertrouwen bent, zeg maar?
En wat je als laatste noemt, het is 1 van de gedachtes die wel in mijn hoofd omgaan. Ik heb geen idee waarom, maar ik heb wel gedacht dat hij het in een opwelling geroepen heeft en nu niet meer terug kan..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja, hij is een heel moeilijk mannetje, dat zeggen z`n vrienden ook..Storm schreef:Ja dat had ik al gemerkt uit je verhalen..de manier waarop hij soms met dingen omgaat (wat ik van jou hoor en begrijp) vind ik niet altijd om over naar huis te schrijven, zeg maar.._Donnaa schreef:Ja, ik denk dat het bij hem nog niet zover is.. Ik heb zoiets van; hij zo ook boos moeten zijn dat iemand zoiets lult.. Maargoed, het is een ingewikkeld mannetje, dat is alweer gebleken..Storm schreef:Donnaa, ik vind het eerlijk gezegd ook stom van W. dat hij niet gewoon vertelt van wie hij die nare roddel gehoord heeft. Hij kan toch ook wel bedenken dat jij je er hartstikke kut en onzeker door voelt, zeker als je niet weet van wie die roddel af komt? Ik vind dat hij je dat moet vertellen. Het gaat tenslotte toch ook over jou?
En wat je als laatste noemt, het is 1 van de gedachtes die wel in mijn hoofd omgaan. Ik heb geen idee waarom, maar ik heb wel gedacht dat hij het in een opwelling geroepen heeft en nu niet meer terug kan..
Omdat hij ook met een ander had gezoend?
Blond- Lady Post-a-lot
Dolores schreef:Jup
Haha spuit 11 ben ik ook weer, nooit geweten! (weet trouwens nog steeds niet wie jij eerst was )
Blond- Lady Post-a-lot
Soms is het gewoon lastig.
Ik wil mensen niet laten vallen, maar die persoon waar ik nu mee worstel maakt bv dat ik continu het gevoel heb mezelf te moeten verdedigen.
Ik wil mensen niet laten vallen, maar die persoon waar ik nu mee worstel maakt bv dat ik continu het gevoel heb mezelf te moeten verdedigen.
Gast- Gast
Gast- Gast
Ik heb geen idee en ik weet ook niet of dat waar is.. Ik ben er wel even klaar mee eigenlijk.._Chance schreef:_Donnaa schreef:
Ja, hij is een heel moeilijk mannetje, dat zeggen z`n vrienden ook..
Gast- Gast
haha dat was wel mijn eerste gedachte. Zeker omdat ik wel wist dat je zoveel was afgevallen
Blond- Lady Post-a-lot
_Donnaa schreef:Ik heb geen idee en ik weet ook niet of dat waar is.. Ik ben er wel even klaar mee eigenlijk.._Chance schreef:_Donnaa schreef:
Ja, hij is een heel moeilijk mannetje, dat zeggen z`n vrienden ook..
Volgens mij kost jouw relatie met W. je heel veel energie...
Blond- Lady Post-a-lot
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: