Dagcafé 2011
+20
aniet
VeryCherry
Merai
ExpressoB
Suus
Toet
Lejow
Roze Roos
May
Jeanette
Pannetoet
Qiara
M_as
Jordana
Chocolate Cookie
Elin
Lynn_
Blond
Cheesegirl
Lotus
24 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Doe het wel zelf ja. Maar hoef het eigenlijk alleen bij te werken.Alex167 schreef:Epileren jullie zelf je wenkbrauwen trouwens? Ik deed t gister zelf en ging bijna huilen ...
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Reva, die potjes werken voor mij ook altijd er goed. Helaas is dat waar ik deze twee maanden van leef en zie ik nu de bodem. Normaal doe ik er de extra dingen van.
Gast- Gast
Weet iemand hoe kcalrijk onderstaand is?
Mexican Pizza
Pizza (doorsnede 16 cm) volgens Mexicaanse stijl samengesteld uit 2 tortillas, rundergehakt, salsa sauce, tomaat, mais, ui, olijven, jalapeños, kaasmix en verse basilicum.
Mexican Pizza
Pizza (doorsnede 16 cm) volgens Mexicaanse stijl samengesteld uit 2 tortillas, rundergehakt, salsa sauce, tomaat, mais, ui, olijven, jalapeños, kaasmix en verse basilicum.
Gast- Gast
Als je iemand leuk vindt.. is het dan raar dat je tijdens het uitgaan de aandacht van andere mannen ook leuk vindt? (samen dansen/kletsen etc.)
Gast- Gast
Jade schreef:Als je iemand leuk vindt.. is het dan raar dat je tijdens het uitgaan de aandacht van andere mannen ook leuk vindt? (samen dansen/kletsen etc.)
Nee hoor, dat kan los van elkaar staan vind ik
Tisser, Smikkie
Alex: met getekende spermavisjes boven je ogen vind ik je nog steeds mooi
Gast- Gast
Ik wil wijhijnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Gast- Gast
Smikkell schreef:elke andere plop is trouwens ook goed.
Zelfs kabouter plop ?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik wil wijhijnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Ik vrees dat ik je moet telleurstellen Smikkeltjesmak. Ik word nogal aangeschoten van wijn en ik drink het niet graag.... Maar ik lust wel licor 43.
Gast- Gast
Jade schreef:Als je iemand leuk vindt.. is het dan raar dat je tijdens het uitgaan de aandacht van andere mannen ook leuk vindt? (samen dansen/kletsen etc.)
Nee hoor, ik vind dat dat best kan. Doe ik ook (als mijn man er niet bij is uiteraard ).
Gast- Gast
WhoeeeehoeeeeeeeeeeeBitterkoek_ schreef:Smikkell schreef:Ik wil wijhijnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Ik vrees dat ik je moet telleurstellen Smikkeltjesmak. Ik word nogal aangeschoten van wijn en ik drink het niet graag.... Maar ik lust wel licor 43.
Gast- Gast
Prima, wel met glas.Reva schreef:Smikkell schreef:elke andere plop is trouwens ook goed.
Zelfs kabouter plop ?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Prima, wel met glas.Reva schreef:Smikkell schreef:elke andere plop is trouwens ook goed.
Zelfs kabouter plop ?
Plopperdeplopperdeplop.
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Prima, wel met glas.Reva schreef:Smikkell schreef:elke andere plop is trouwens ook goed.
Zelfs kabouter plop ?
Plopperdeplopperdeplop.
Na jaren lang Kabouter Plop mee kijken kwam ik er eindelijk achter dat al die kabouters dus eerst hun naam zeggen voordat ze wat zeggen
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Jeej, Do Leuke dag gehad? Krijgen de uitslapers, waaronder ik, je rokje nog te zien?
Gast- Gast
Hoi Dolores!
Ik zit ook aan de thee!
Ik zit ook aan de thee!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Gast- Gast
Ja, rokje rokje rokje!!!