Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

In welk hokje paste jij

+41
liesje
Luce
Rush
Le Chat Noir
Vino
PapillonRose
Ragazza
Poubelle
SoGood
Rouxxxe
_Cyn_
Blond
sterremaan
Caramba
Highway
Slakje
Jeanette
Burn
Twellie
Capt'n Zero
Parisienne
Oasis
Char1
Bazinga
Silke
Esperanza
mzcharlotte
Saga
Nyx
Elodie
Toet
Marin
Bliss
Ilovethe90s
Pompoen
Exogenesis
Charles
Niekske
Lady Starstruck
Aziraphale
Filoria
45 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

In welk hokje paste jij - Pagina 3 Empty Re: In welk hokje paste jij

Bericht  Highway ma 1 apr 2013 - 10:54

Gothic/metal, ik luisterde metal, liep in gothic jurken en latex broeken met corsetten, kapotte jeans, bandshirts en kistjes etcn. Had redelijk wat piercings en opgeschoren haar.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Caramba ma 1 apr 2013 - 12:08

Ik hoorde toen bij de gabbers. Haar strak achterover, spijkerbroeken inknippen, nike air max classics etc.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  sterremaan ma 1 apr 2013 - 12:17

Oef, jeetje ik had een veel zijdige stijl. Dan was het helemaal zwart, punt mouwen, dan rokjes net blousje. Bloemetjes shawl hakken. En nog ben ik erg breed in mijn stijl.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Bericht  Gast ma 1 apr 2013 - 19:20

Ik paste niet echt in een hokje. Ik denk dat ik vrij gewoon was. Ik droeg (spijker)broeken, rokjes, jurkjes en "normale" shirts. Ik denk dat ik niet echt opviel. Ik ging met iedereen om.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 1 apr 2013 - 20:23

_Liv schreef:Ik paste niet echt in een hokje. Ik denk dat ik vrij gewoon was. Ik droeg (spijker)broeken, rokjes, jurkjes en "normale" shirts. Ik denk dat ik niet echt opviel. Ik ging met iedereen om.

Dat had ik ook inderdaad.

Gast
Gast

Bericht  Blond ma 1 apr 2013 - 21:28

De saaie/grijze muis.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  _Cyn_ ma 1 apr 2013 - 22:37

Ik deed aan wat ik zelf leuk vond, maar hield wel rekening met de mode :dance:
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12

Bericht  Rouxxxe di 2 apr 2013 - 4:51

Grijze muis/buitenbeentje. Ik droeg op zich wel wat ik leuk vond, maar het mocht zeker niet te veel opvallen.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast di 2 apr 2013 - 6:23

Blond schreef:De saaie/grijze muis.

Ik denk dat ik ook zo gezien werd. Ik was heel saai/braaf, maar kon het eigenlijk met iedereen altijd wel vinden op zich.

Gast
Gast

Bericht  SoGood di 2 apr 2013 - 6:37

Als ik echt kijk naar de middelbare school paste ik niet echt ergens bij. Ik kon eigenlijk met iedereen wel redelijk overweg. Net als hier zo'n beetje. Wink Qua kleding was ik saai. Vaak een spijkerbroek, beetje sportief gekleed.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Poubelle di 2 apr 2013 - 6:39

Ik weet het niet.
Ik had altijd m'n vaste vriendinnengroepje maar dat was ook een bij elkaar geraapt zooitje. Was vaak wel opvallend qua kleding maar niet alto ofzo.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Ragazza di 2 apr 2013 - 6:47

Het eerste wat me te binnen schiet is het hokje 'kneusjes', omdat ik werd gepest en nergens bij hoorde, behalve bij 2 andere meisjes die ook werden gepest. Ik heb veel hokjes geprobeerd: alto, gabber, kakker, maar geen van de etiketjes paste bij mij, ik was, en ben, gewoon mezelf.
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Bericht  PapillonRose di 2 apr 2013 - 7:16

Echt in een hokje passen, volgens mij niet. Ik zag er bij wijze van spreken elke dag anders uit, was maar net waar ik die dag zin in had. In elk geval had ik verschillende stijlen. Wel een tijdje meer naar gothic/alto geneigd. Maar had ook 'kakkerkleding' zoals polo's, dingen die wat meer skater waren en weer andere dingen die richting sletterig gingen.

In de bovenbouw was het trouwens meer casual of richting kak, toen had ik alle andere wat heftigere stijltjes wel gezien en geprobeerd.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Vino di 2 apr 2013 - 7:31

Ilovethe90s schreef:Buitenbeentje ... is dat ook een categorie? Laughing
Qua kleding viel ik niet in een bepaalde categorie.

+1
Ik droeg wel gewoon dingen die ik mooi vond, maar ik paste niet echt in een categorie.
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Le Chat Noir di 2 apr 2013 - 8:53

PapillonRose schreef:Echt in een hokje passen, volgens mij niet. Ik zag er bij wijze van spreken elke dag anders uit, was maar net waar ik die dag zin in had. In elk geval had ik verschillende stijlen. Wel een tijdje meer naar gothic/alto geneigd. Maar had ook 'kakkerkleding' zoals polo's, dingen die wat meer skater waren en weer andere dingen die richting sletterig gingen.

In de bovenbouw was het trouwens meer casual of richting kak, toen had ik alle andere wat heftigere stijltjes wel gezien en geprobeerd.

Had ik zo ongeveer kunnen schrijven smile Al was het nooit erg extreem.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Rush di 2 apr 2013 - 8:58

Ik droeg veel G-star, Gsus en Replay en Only was toen ook helemaal hip. Gewoon een zwarte longsleeve en dan in grote witte letters ONLY erop. Verschrikkelijk, wie verzint dat nou? Maarja, hoe groter het merk, hoe beter. In welk hokje paste jij - Pagina 3 394967

Anyway, ik was wel populair, zat in een leuk meidengroepje en we hadden genoeg aandacht van de jongens. Ik had altijd m`n mond open, tot grote ergernis van de 'studiebollen' in m`n klas. Ik haalde toen echt alles uit het leven wat erin zat en daar hoorde leren en huiswerk niet bij. Goede cijfers haalde ik wel gewoon.

Bij de leraren was ik iets minder populair. In welk hokje paste jij - Pagina 3 3920004554
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Aziraphale di 2 apr 2013 - 9:37

Filoria schreef:
Aziraphale schreef:
Filoria schreef:
Sunprincess schreef:Alto. Ik droeg veel wijde pijpen broeken, verfde mijn haar zwart, groen, blauw en paars. Droeg bandshirts en dr. Martens of jurkjes met kisten eronder.
Ik luisterde naar Metallica, Korn, Deftones, Nofx, Millencollin, Pearl Jam en Nirvana. Alles wat commercieel was, was not done.
Deftones luister ik nog steeds! Het nieuwe album is best goed Very Happy
Ikvind Deftones ook nog steeds gaaf Wink Ik heb zelfs Chino Moreno z'n dinges gezien toen hij dronken op Waldrock aan het optreden was In welk hokje paste jij - Pagina 3 827601
Haha, ja? Ik heb weinig goeds gehoord over Deftones live. Ze zijn meestal dronken schijnt Laughing

Ken je Far? Die band is goed bevriend met Deftones en dat hoor je wel af aan het geluid. Erg tof. Vooral de cd Water & Solutions.

Nee, ken ik niet. Ik zal eens youtuben smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Luce di 2 apr 2013 - 9:43

Casual richting kakker. Inclusief de bootschoenen :dance: (3e jaar). Daarna weer meer richting casual.

Overigens alleen qua kledingstijl. De échte kakkers uit onze klas waren gigantisch arrogant. Wat had ik daar een hekel aan.. Denken dat je heel wat bent omdat pappie en mammie in een kast van een huis wonen.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  liesje di 2 apr 2013 - 22:36

Vino schreef:
Ilovethe90s schreef:Buitenbeentje ... is dat ook een categorie? Laughing
Qua kleding viel ik niet in een bepaalde categorie.

+1
Ik droeg wel gewoon dingen die ik mooi vond, maar ik paste niet echt in een categorie.

+2 zo droeg ik nike schoenen en zo weer dr martins en verder deed ik aan wat ik leuk vond
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Blond di 2 apr 2013 - 22:46

Luce schreef:Casual richting kakker. Inclusief de bootschoenen In welk hokje paste jij - Pagina 3 3920004554 (3e jaar). Daarna weer meer richting casual.

Overigens alleen qua kledingstijl. De échte kakkers uit onze klas waren gigantisch arrogant. Wat had ik daar een hekel aan.. Denken dat je heel wat bent omdat pappie en mammie in een kast van een huis wonen.

Ik had zo'n groepje op de basisschool. Onze leraar in groep 7 en 8 die trok ze heel erg voor (wilde in een goed blaadje komen denk ik bij de ouders). Ze mochten altijd met elkaar in een tafelgroepje, en hoefden nooit met de "vervelende/moeilijke" kinderen te zitten.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  SarahKey di 2 apr 2013 - 23:51

ik hing altijd rond de skatebaan met een groep jongens en meiden. Ik droeg zelf skaterbroeken, waaronder een felgele. Tshirten van offspring en andere doodskoppen vond ik ook geweldig. Tshirten van linkin park etc. Grote en lange kettingen aan de broek. Blauw haar Laughing naja plukken dan.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Maudy wo 3 apr 2013 - 1:12

Ik hoorde echt bij de modepopjes. Veel bekende merken, veel experimenteren qua kleding, altijd als eerste ergens mee willen lopen. Nou deed ik ook de mode academie dus zo gek was dat niet Wink
Maudy
Maudy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13

Bericht  Starla wo 3 apr 2013 - 1:41

Ik was grunge. Ook had ik piercings, op een gegeven moment de onderkant van mijn haar eraf geschoren, later nog echte dreads, en toen ik nog wat jonger (14) was hysterische kleuren in mijn haar.
Dat was overigens wel een aantal jaar voordat het regenboog alto 'hip' was. (Dat vond ik echt vreselijke kleding/stijl, ik verafschuwde dat echt haha, vond het erg nep.)
Ik moet ook wel toegeven dat ik het niet zo leuk vind dat de zogenaamde grunge kledingstijl nu helemaal hip is. Dat doet een beetje pijn aan mijn hart omdat het geen drol met grunge te maken heeft.
Ik was trouwens met een vriendin ook de enige op school. School 1 was er een beetje, de Urkers, de populaire mensen met merkkleding, dan nog een groepje grijze muisjes, en vriendin en ik. Maar we konden het wel bijna allemaal met elkaar vinden.
Op school 2 zat ik op de havo in een andere stad, en daar vond ik wel dat het kliekjesgedoe erger was. Maar dat kan ook aan mij liggen want ik kwam er in het 4e jaar pas bij en in die tijd ging het niet zo heel denderend met mij en was ik ook niet echt sociaal.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  snoezel wo 3 apr 2013 - 4:10

Stijl? Mijn eigen stijl... Haha, ik trok alles aan wat anderen dus juist NIET aanhadden, want wanneer dat wel zo was, dan was het dus niet meer leuk...

Als je me echt in een hokje wil plaatsen was ik soort van alto. Kocht mn kleding vaak in van die tentjes met kleding uit India ed, droeg harembroeken, tuinbroeken, feloranje dr Martens met winnie the pooh stickers... Deed alsof de hele wereld me geen f*ck kon schelen.. Haha.

snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud