In welk hokje paste jij
+41
liesje
Luce
Rush
Le Chat Noir
Vino
PapillonRose
Ragazza
Poubelle
SoGood
Rouxxxe
_Cyn_
Blond
sterremaan
Caramba
Highway
Slakje
Jeanette
Burn
Twellie
Capt'n Zero
Parisienne
Oasis
Char1
Bazinga
Silke
Esperanza
mzcharlotte
Saga
Nyx
Elodie
Toet
Marin
Bliss
Ilovethe90s
Pompoen
Exogenesis
Charles
Niekske
Lady Starstruck
Aziraphale
Filoria
45 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: In welk hokje paste jij
Alto. Ik droeg veel wijde pijpen broeken, verfde mijn haar zwart, groen, blauw en paars. Droeg bandshirts en dr. Martens of jurkjes met kisten eronder.
Ik luisterde naar Metallica, Korn, Deftones, Nofx, Millencollin, Pearl Jam en Nirvana. Alles wat commercieel was, was not done.
Ik luisterde naar Metallica, Korn, Deftones, Nofx, Millencollin, Pearl Jam en Nirvana. Alles wat commercieel was, was not done.
Gast- Gast
Ik was een beetje een nerd/grijs muisje. Ik denk dat ik me een beetje onopvallend kleedde.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik probeerde altijd zo onopvallend mogelijk te zijn, was soms wat onzeker. Ik droeg meestal basic kleding, spijkerbroek met een niet te opvallend shirt. Ik kon het met iedereen goed vinden, zat ook naast verschillende mensen in de klas.
Silke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13
Ik viel niet echt op en was wat op de achtergrond. Hoorde niet echt bij een standaard groep ofzo, ik ging met van alles en iedereen om, maar niet echt op de voorgrond ofzo. Ik was gewoon gewoon
Gast- Gast
Waar waren jullie in mijn middelbare school tijd Ik was de samen met een vriendin de enige alto op school.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Lady Starstruck schreef:Jaaa die had ik ook!!!!! Hij hangt hier volgens mij nog steeds in de kast. Wat zijn er hier een hoop alto geweest trouwens.Saga schreef:Ik droeg echt alles door elkaar heen.
De ene dag kwam ik in een gothicjurk op school, de volgende dag als punker en dag daarna droeg ik alle kleuren van de regenboog. Ik vond alles leuk dus droeg ook alles.
Wel droeg ik altijd mijn lange zwarte jas. Lang tot op de grond en aan de achterkant zaten iets van lussen Ik heb hem nog steeds bij mijn ouders in de kast liggen
Ik was overigens echt bevriend met alles en iedereen.
Ik was er zo trots op, dat ik het zonde vind om hem weg te doen. Maar ik pas er echt niet meer in
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Lady Starstruck schreef:Waar waren jullie in mijn middelbare school tijd Ik was de samen met een vriendin de enige alto op school.
Echt joh? Bij mij op school zaten er genoeg!
Gast- Gast
Ik pas niet in een hokje! :/
Nee, ik weet niet, had geen vast clubje en zorgde meestal nog voor een fushion ook. Ik zat veel bij de hockey-meiden, maar liep ook altijd met de alto's. Kon overal wel 'terecht', maar vond 't wel 't prettigst als ik bij m'n beste vriendinnen en beste vriend stond.
Denk dat ik een buitenbeentje leek, maar dan met vrienden
Nee, ik weet niet, had geen vast clubje en zorgde meestal nog voor een fushion ook. Ik zat veel bij de hockey-meiden, maar liep ook altijd met de alto's. Kon overal wel 'terecht', maar vond 't wel 't prettigst als ik bij m'n beste vriendinnen en beste vriend stond.
Denk dat ik een buitenbeentje leek, maar dan met vrienden
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Zus schreef:Lady Starstruck schreef:Waar waren jullie in mijn middelbare school tijd Ik was de samen met een vriendin de enige alto op school.
Bij mij ook. Maar ik zat dan ook op het Grafisch Lyceum
Gast- Gast
'Onze alto's' stonden altijd in een donkere hoek van de gang. Zo vaag, eigenlijk. Alsof ze gewoon op 't schoolplein niet duister genoeg waren
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ja echt waar. Er zaten bij mij op de middelbare school allemaal meisjes die erg veel om kleding en make up gaven. De jongens waren vaak boeren of van die patsers zeg maar (weet ook even niet hoe ik het anders moet verwoorden). Ik zat op de agrarische school dat verklaard natuurlijk wel die boeren.Sunprincess schreef:Zus schreef:Lady Starstruck schreef:Waar waren jullie in mijn middelbare school tijd Ik was de samen met een vriendin de enige alto op school.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Lady Starstruck schreef:Ja echt waar. Er zaten bij mij op de middelbare school allemaal meisjes die erg veel om kleding en make up gaven. De jongens waren vaak boeren of van die patsers zeg maar (weet ook even niet hoe ik het anders moet verwoorden). Ik zat op de agrarische school dat verklaard natuurlijk wel die boeren.Sunprincess schreef:Zus schreef:Lady Starstruck schreef:Waar waren jullie in mijn middelbare school tijd Ik was de samen met een vriendin de enige alto op school.
Ik had sowieso maar twee meisjes in de klas.
Gast- Gast
Deftones luister ik nog steeds! Het nieuwe album is best goedSunprincess schreef:Alto. Ik droeg veel wijde pijpen broeken, verfde mijn haar zwart, groen, blauw en paars. Droeg bandshirts en dr. Martens of jurkjes met kisten eronder.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik hoorde bij de onopvallende, brave enigszins studiebollen. Qua kledingstijl trok ik me niet heel veel van anderen aan. Ik had veel spijkerbroeken met wijde pijpen, soms ook wel met een opvallend printje. Wel kleurtjes, maar vrij braaf en onopvallend.
Char1- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Filoria schreef:Deftones luister ik nog steeds! Het nieuwe album is best goedSunprincess schreef:Alto. Ik droeg veel wijde pijpen broeken, verfde mijn haar zwart, groen, blauw en paars. Droeg bandshirts en dr. Martens of jurkjes met kisten eronder.
Ikvind Deftones ook nog steeds gaaf Ik heb zelfs Chino Moreno z'n dinges gezien toen hij dronken op Waldrock aan het optreden was
Pearl Jam en Metallica vind ik ook nog steeds heel goed.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Saga schreef:Lady Starstruck schreef:Jaaa die had ik ook!!!!! Hij hangt hier volgens mij nog steeds in de kast. Wat zijn er hier een hoop alto geweest trouwens.Saga schreef:Ik droeg echt alles door elkaar heen.
De ene dag kwam ik in een gothicjurk op school, de volgende dag als punker en dag daarna droeg ik alle kleuren van de regenboog. Ik vond alles leuk dus droeg ook alles.
Wel droeg ik altijd mijn lange zwarte jas. Lang tot op de grond en aan de achterkant zaten iets van lussen Ik heb hem nog steeds bij mijn ouders in de kast liggen
Ik was overigens echt bevriend met alles en iedereen.
Ik was er zo trots op, dat ik het zonde vind om hem weg te doen. Maar ik pas er echt niet meer in
Ik heb m'n (nep)leren lange jas ook nog steeds, voor als ik verkleed wil als Trinity oid En ik heb ook een hele mooie, dikke, fluwelen lange jas. Die kostte me toen echt 3 maanden kleedgeld
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Haha, ja? Ik heb weinig goeds gehoord over Deftones live. Ze zijn meestal dronken schijntAziraphale schreef:Ikvind Deftones ook nog steeds gaaf Ik heb zelfs Chino Moreno z'n dinges gezien toen hij dronken op Waldrock aan het optreden wasFiloria schreef:Deftones luister ik nog steeds! Het nieuwe album is best goedSunprincess schreef:Alto. Ik droeg veel wijde pijpen broeken, verfde mijn haar zwart, groen, blauw en paars. Droeg bandshirts en dr. Martens of jurkjes met kisten eronder.
Ken je Far? Die band is goed bevriend met Deftones en dat hoor je wel af aan het geluid. Erg tof. Vooral de cd Water & Solutions.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Peachy schreef:Hier herken ik mij ook wel in. Inclusief zwart geverfd haar .Artemis schreef:Beetje gothic/metal/altoachtig. Veel jurken, veel zwart, paars, rood. Heel heel veel zwarte make up.
Ik ook, al droeg ik die jurken al snel niet meer maar wel nog zwarte broeken/bandshirts ect.
Mijn haar is overigens nog steeds zwart geverfd
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Ik was een echte kakker, inclusief blousjes (Ralph Lauren/Tommy Hilfiger/Gaastra) en Oilily sjaaltjes. Nog steeds overigens
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik was ook een "regenboog alto".
De mensen uit mijn omgeving kende dit niet en noemde alles wat ook tikje alternatief was alto of gothic.
Ik gaf mezelf die term niet , maar als ik moest kiezen was het inderdaad regenboogalto.
Ik geloof ook dat een heleboel mensen die mij nu kennen denken te herinneren dat ik vroeger in het zwart liep, maar dat is meer het beeld dat ze zichzelf hebben aangepraat.
Ik had namelijk een knalpaarse, blauwe en gele broek, mijn accessoires waren vaak letterlijk regenboog en ik liep rond met een roze Shin Chan tas en gekleurde handschoentjes.
Maar meestal wel met iets van zwart, en blijkbaar is dat het enige dat is blijven hangen bij mensen.
Ik blijf die stijl nog altijd geweldig vinden, al vind ik mezelf er nu te oud voor (en is het volgens mij ook echt uit)
De mensen uit mijn omgeving kende dit niet en noemde alles wat ook tikje alternatief was alto of gothic.
Ik gaf mezelf die term niet , maar als ik moest kiezen was het inderdaad regenboogalto.
Ik geloof ook dat een heleboel mensen die mij nu kennen denken te herinneren dat ik vroeger in het zwart liep, maar dat is meer het beeld dat ze zichzelf hebben aangepraat.
Ik had namelijk een knalpaarse, blauwe en gele broek, mijn accessoires waren vaak letterlijk regenboog en ik liep rond met een roze Shin Chan tas en gekleurde handschoentjes.
Maar meestal wel met iets van zwart, en blijkbaar is dat het enige dat is blijven hangen bij mensen.
Ik blijf die stijl nog altijd geweldig vinden, al vind ik mezelf er nu te oud voor (en is het volgens mij ook echt uit)
Capt'n Zero- Prater
- Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Alto / metalhead.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Bij de grijze muizen..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Gewoon haha. Ik was wel altijd iemand die alles durfde dragen volgens anderen en had een behoorlijke grote mond.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik was ook een buitenbeentje, werd altijd gepest.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Aziraphale schreef:Filoria schreef:Deftones luister ik nog steeds! Het nieuwe album is best goedSunprincess schreef:Alto. Ik droeg veel wijde pijpen broeken, verfde mijn haar zwart, groen, blauw en paars. Droeg bandshirts en dr. Martens of jurkjes met kisten eronder.
Ikvind Deftones ook nog steeds gaaf Ik heb zelfs Chino Moreno z'n dinges gezien toen hij dronken op Waldrock aan het optreden was
Pearl Jam en Metallica vind ik ook nog steeds heel goed.
Bij dat optreden ben ik ook geweest
Ik luister ook nog steeds naar de muziek uit mijn jeugd, alleen is mijn smaak nu breder. Zo vind ik Anouk nu geweldig, toen kon dat echt niet. Dat was te commercieel.
Overigens had ik ook de achterkant van mijn hoofd kaalgeschoren. Ik was het er niet mee eens dat het bij gabberhouse hoorde, de bassist van Metallica had het immers eerder.
En ik droeg bewust bomberjacks om te verwarren
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: