In welk hokje paste jij
+41
liesje
Luce
Rush
Le Chat Noir
Vino
PapillonRose
Ragazza
Poubelle
SoGood
Rouxxxe
_Cyn_
Blond
sterremaan
Caramba
Highway
Slakje
Jeanette
Burn
Twellie
Capt'n Zero
Parisienne
Oasis
Char1
Bazinga
Silke
Esperanza
mzcharlotte
Saga
Nyx
Elodie
Toet
Marin
Bliss
Ilovethe90s
Pompoen
Exogenesis
Charles
Niekske
Lady Starstruck
Aziraphale
Filoria
45 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
In welk hokje paste jij
... tijden je middelbare schooltijd? Moest hier aan denken door Parisiennes verhaal over hoe ze haar vriend heeft leren kennen. Ik was tien jaar geleden een regenboogalto Wijde felgekleurde broeken, vrolijke kralenkettingen en ik luisterde Slipknot en System of a Down.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Re: In welk hokje paste jij
Metalhead; zwarte spijkerbroeken, kistjes, oversized metalshirts en veel spikes. Daarna meer industrial met synthetische kleding met allerlei kliksystemen eraan, goggles (bril) op m'n hoofd, Cyberdog kleding en plateauzolen.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
De hippy. Ik droeg gechloorde wijde pijpen broeken, van die India bloesjes. Ik had mijn haar los (in een middenscheiding. Later werd ik op de middelbare school werd ik iets ruiger. Toen droeg ik een houthakkers bloes (wat ik nu echt vreselijk vind) met een gescheurde broek en een Metallica shirt. Ik luisterde The Rolling Stones, Metallica, Pantera, The Doors etc. Ik ging recht tegen de maatschappij en de tutjes (zoals ik ze TOEN omschreef en zag) in. Want daar had ik toen een vreselijke hekel aan.
Laatst aangepast door Lady Starstruck op ma 1 apr 2013 - 6:28; in totaal 1 keer bewerkt
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Tikje alto en verder heel erg anti-merk kleding, ik droeg graag de spijkerbloezen en geruite bloezen van mijn moeder, veel verschillende kettingen en dan gewoon jeans met korte laarsjes. Soms ook wijde jeans en dan met dr martens erbij en een strak vestje. In de bovenbouw werd het wel een stuk rustiger, toen vond ik nette kleding ineens een stuk leuker. Ik had wel altijd details die net iets anders dan anders waren. Een ketting van een paar lintjes/touwtjes om mn nek geknoopt bijvoorbeeld.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Skater haha.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Ik paste in geen hokje. Durfde nergens echt bij te horen. Ik heb een poosje een neiging naar alto gehad, maar uiteindelijk was ik gewoon een merkloos en richtingloos klein meisje. Qua kledingstijl dan. Qua toekomst had ik alles wel duidelijk in lijnen.
Ohja, ik luisterde absurd veel naar No Doubt. Nog steeds wel een beetje trouwens
En ik had grijze DocMartens, die ik onder een zwarte wijde broek aan had.
Ohja, ik luisterde absurd veel naar No Doubt. Nog steeds wel een beetje trouwens
En ik had grijze DocMartens, die ik onder een zwarte wijde broek aan had.
Laatst aangepast door Exogenesis op ma 1 apr 2013 - 1:04; in totaal 1 keer bewerkt
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Ik was een soort van alto-skater, ik paste niet echt in een hokje geloof ik, hoe hard ik ook mijn best deed. Ik was van de dr. Martins maar ook van de skaterschoenen, maar dan weer niet van de skaterbroeken maar meer van de corduroy en wijde pijpenzooi en oversizes shirtjes meestal. Mijn haar was kort en soms blauw, soms paars, soms knalrood en dan weer oranje of iets anders mislukts. Ik had een aantal ringetjes in mijn oren en ik luisterde vooral naar The Beatles, Fleetwood Mac, Queen en eh...ik weet niet meer .
Ik wist trouwens ook tijdenlang niet goed of ik het wel zo leuk vond een meisje te zijn, ik deed in ieder geval erg mijn best dat te verbloemen .
Ik wist trouwens ook tijdenlang niet goed of ik het wel zo leuk vond een meisje te zijn, ik deed in ieder geval erg mijn best dat te verbloemen .
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik was een beetje de middenmoot. Ik trok wel aan wat ik zelf mooi vond. Dat kon zijn zo;n mega wijde tuinbroek, met dat borststuk hangend en dan een kort truitje met een spijkerjasje en die HEXX schoenen. Maar dat kon ook een hippie achtig paarse wijde broek zijn met een strak kort truitje en van die sleehak laarzen. Ik had een zwarte lakjas, kort model maar ook een paarse suede jas met van die nepbont-flossen aan de bies en de armen. Of zo;n bootcut broek met fel gekleurde bloemen, of een bootcut broek met van "lapjes" erop.
Ondanks dat ik aan trok wat ik mooi vond, werd ik niet gepest ofzo.
Achteraf sta ik daar best van te kijken want ik liep totaal niet mee met de mode.
Oh en ik was een enorme fan van de Backstreet Boys. Maar die T-shirts droeg ik alleen naar concerten en fanclub dagen.
Ondanks dat ik aan trok wat ik mooi vond, werd ik niet gepest ofzo.
Achteraf sta ik daar best van te kijken want ik liep totaal niet mee met de mode.
Oh en ik was een enorme fan van de Backstreet Boys. Maar die T-shirts droeg ik alleen naar concerten en fanclub dagen.
Gast- Gast
Buitenbeentje ... is dat ook een categorie?
Qua kleding viel ik niet in een bepaalde categorie.
Qua kleding viel ik niet in een bepaalde categorie.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Ik was redelijk mainstream en neigde heel licht naar alternatief. Ik droeg bijv. Dr. Martens (zwart met rode veters erin) en een tijd ging ik wat meer met de alto's om. Toen die van school gingen (deden Havo en ik VWO), ging ik meer met een wat populairdere groep om (zelf was ik dat totaal niet, maar goed) en kleedde ik me volgens mij meer casual. Ik had niet een hele uitgesproken stijl ofzo, gedurende de hele middelbareschooltijd ben ik best een grijze muis geweest voor mn gevoel.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Dat had ik niet bij jou gedacht Bliss!
Filoria- Ratel
Filoria schreef:Dat had ik niet bij jou gedacht Bliss!
Wat niet?
Bliss- Lady Post-a-lot
Dat je een grijze muis bent geweest. Van wat ik meekrijg op het forum kom je best wel eigengereid en alternatief over.
Filoria- Ratel
Ene half jaar was ik een mega alto met wijde broeken, zwart haar etc. Andere half jaar een mega kakker met blousjes en oilily sjaaltjes. Ik was nogal wisselvallig
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
De sletjes hahaha nee ik weet niet. Ik hoorde wel bij de popi's van de school maar ik heb niet echt een bepaalde fase gehad ofzo. Ik vond wel dingen tof (iedere keer weer iets anders) maar heb me nooit extreem ergens in gekleed. Ik liep bijvoorbeeld wel een tijdje op nike air max maar ik werd geen gabber ofzo, zoals vrienden wel werden.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Marin schreef:Ene half jaar was ik een mega alto met wijde broeken, zwart haar etc. Andere half jaar een mega kakker met blousjes en oilily sjaaltjes. Ik was nogal wisselvallig
Dit had ik dus ook ja, alleen dan niet zo extreem, gewoon een subtiele skater/gabber/alto/kakker.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Rond m'n 14 was ik een halve gabber..ik ging in naveltruitje en Nike air max naar trance energy enzo
Rond m'n 16e probeerde ik er een beetje hip bij te lopen maar toen ik 17 jaar was, werd dat iets alternatiever....inclusief vel rode haren en een hanenkam, haha.
Vanaf m'n 18e vond ik m'n eigen stijl
Rond m'n 16e probeerde ik er een beetje hip bij te lopen maar toen ik 17 jaar was, werd dat iets alternatiever....inclusief vel rode haren en een hanenkam, haha.
Vanaf m'n 18e vond ik m'n eigen stijl
Elodie- Prater
- Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13
Toet schreef:Marin schreef:Ene half jaar was ik een mega alto met wijde broeken, zwart haar etc. Andere half jaar een mega kakker met blousjes en oilily sjaaltjes. Ik was nogal wisselvallig
Dit had ik dus ook ja, alleen dan niet zo extreem, gewoon een subtiele skater/gabber/alto/kakker.
Haha ja grappig is dat! Ik werd ook altijd vlinder genoemd omdat ik nergens bij hoorde en overal tussendoor fladderde. Ik was niet mega populair maar ook niet onpopulair. Ik kende gewoon iedereen maar was wel een beetje een nerd.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Filoria schreef:Dat je een grijze muis bent geweest. Van wat ik meekrijg op het forum kom je best wel eigengereid en alternatief over.
Ja, klopt ook wel hoor, ik ben nu heel anders dan toen. Veel opener, extraverter en gewoon meer mezelf, denk ik.
Bliss- Lady Post-a-lot
Een gabber, maar daar was ik al snel op uitgekeken. Daarna ging ik gewoon normaal gekleed.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Ik droeg echt alles door elkaar heen.
De ene dag kwam ik in een gothicjurk op school, de volgende dag als punker en dag daarna droeg ik alle kleuren van de regenboog. Ik vond alles leuk dus droeg ook alles.
Wel droeg ik altijd mijn lange zwarte jas. Lang tot op de grond en aan de achterkant zaten iets van lussen Ik heb hem nog steeds bij mijn ouders in de kast liggen
Ik was overigens echt bevriend met alles en iedereen.
De ene dag kwam ik in een gothicjurk op school, de volgende dag als punker en dag daarna droeg ik alle kleuren van de regenboog. Ik vond alles leuk dus droeg ook alles.
Wel droeg ik altijd mijn lange zwarte jas. Lang tot op de grond en aan de achterkant zaten iets van lussen Ik heb hem nog steeds bij mijn ouders in de kast liggen
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Beetje gothic/metal/altoachtig. Veel jurken, veel zwart, paars, rood. Heel heel veel zwarte make up.
Gast- Gast
Nerd, I guess. Ik paste qua kleding nooit echt ergens bij. Ging vooral voor comfort.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Jaaa die had ik ook!!!!! Hij hangt hier volgens mij nog steeds in de kast. Wat zijn er hier een hoop alto geweest trouwens.Saga schreef:Ik droeg echt alles door elkaar heen.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Hier herken ik mij ook wel in. Inclusief zwart geverfd haar .Artemis schreef:Beetje gothic/metal/altoachtig. Veel jurken, veel zwart, paars, rood. Heel heel veel zwarte make up.
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: