Show je foto's!
+152
Kreeftje
Shopaholic
Sugarfall
Willem
Joan
Flippin' Bitch
Highway
SDL
Sorella
Printje
Zonnetje
Nana
Bisq
bolus26
Elliot
Blair
Happinaz
Esperanza
ThinkPink
Oasis
Caresses
Puggle
luisa
madam
Juno
Chocoholic
Pseudoniem
roosje89
Anousch91
SoCali
Bay
M-G
Limburg85
GeKKiE
Lady Starstruck
Eris
Manderijn
Jerry
Zonneschijn
Taeda
Balloon
Pineco
Sarah1985
Cimic
loura
*Troela*
munk
Nyx
Razz
Mermaid
Zwerver
Pompoen
Schaapke
Penélope
mii_joyce
Atelier Madame
rapa nui
Mizz_S
Tiana
Feline
ForeverLove
Gympie
Siem
nina
Parisienne
Roza
Flower_L
Saga
JD
Arwyn
Ragazza
strawberry
Cato
Snirp
FruttiTutti
Mida4you
Lady4
Linnie1985
Antibes
Verde
mzcharlotte
TukTuk
Mint
_Inge_
Rush
Theeleut
Muppetje
schuddebuikje
Reva
Carra
Pitufo
litllejoy
_Lana_
Pommes
NoName88
Sam
May
Mamsie
Chocolate Cookie
dr_oupy
Ilovethe90s
Raindrop
Cow
ExpressoB
Thunder
Rebecca
Alex
Burn
Sterre
Snoes
Steep
Laced
Middleme
_Lacey_
silly-one
Snoopy
Kruidkoek
NoMercy
Elodie
PeperMunt
SoGood
Sanne
Paper Crown
Marsy28
CCC
Pien
Parel
Caroow
Ibbeltje
Sea of Trees
Bliss
Bazinga
Bimbam
Suus
Jeanette
Amber-
Kowalski
Charles
Japie
Zora
Kaboutertje
Stuiterbal
Lejow
Fortissimo
Toet
Poubelle
Punk'd
Shisha
Exogenesis
Blond
Marin
slaatje
156 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Show je foto's!
Ik vind ze heel mooi!!!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind niet dat ik iets raars heb gezegd. Ik volg namelijk jouw foto's op facebook Marin, en daar zitten echt hele mooie foto's tussen. Veel meer gespeeld met belichting (denk ik..heb er ballen verstand van) en die foto's springen er gewoon echt uit. Bij deze vind ik dat echt veel en veel minder. Door je enthousiasme en door de andere foto's had ik er gewoon meer van verwacht.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ja het licht was vrij hard hier, dat is waar. Ik had nogal last van de schaduw van de bomen op de gezichten, ik had moeten inflitsen, dat is een fout van mij geweest. En nog een dingetje: De kersenbloesem was helaas al helemaal van de bomen afgewaaid. Daardoor konden we niet zulke mooie foto's door de bloesem heen maken, zoals we hadden gehoopt. Dus vandaar dat ze ook anders zijn geworden dan van te voren bedacht. Ik weet niet of je de foto's van de laatste bruiloft hebt gezien (van Mouette), maar dat was op dezelfde plek. Totaal ander beeld dus, vanwege de bloesem. Dan is de achtergrond ook veel zachter van kleur, dus kan je het ook veel zachter bewerken. En een witte trouwjurk waar het licht op reflecteert. Dat heb je nu ook niet. Nu hadden we meer gele bloemen enzo als achtergrond, dus dan werk je meer met kleur. Dus ik snap wel wat je bedoelt, maar je moet het denk ik gewoon niet zo vergelijken qua licht en kleur, omdat het totaal anders is.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik ben het toch wel eens met Zwerver en SoT. Ik vind de foto's erg 'gewoontjes' zeg maar..
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Het enige wat ik kan bedenken wat anders is dan m'n bruidsfoto's is dat ze niet zo 'pastel' zijn als anders (maar heb al uitgelegd hoe dat komt), maar verder zie ik eigenlijk niet zoveel verschil. Ik had geen andere aanpak dan normaal gesproken. Misschien moet ik dat juist wel eens proberen? Ik zal eens kijken wat ik daar van kan leren. Als iemand tips heeft, dan zijn ze welkom natuurlijk.
Jammer dat er meiden zijn die ze niet zo mooi vinden als verwacht, maar gelukkig is Taeda er wel heel blij mee en past het bij hen. En ik vind ze zelf gelukkig ook geschikt als portfolio foto's en daar was de wedstrijd om te doen Een aantal staat intussen op m'n website.
Over smaak valt verder niet zo veel te discussiëren natuurlijk, maar wel jammer om te horen.
Jammer dat er meiden zijn die ze niet zo mooi vinden als verwacht, maar gelukkig is Taeda er wel heel blij mee en past het bij hen. En ik vind ze zelf gelukkig ook geschikt als portfolio foto's en daar was de wedstrijd om te doen Een aantal staat intussen op m'n website.
Over smaak valt verder niet zo veel te discussiëren natuurlijk, maar wel jammer om te horen.
Marin- Lady Post-a-lot
En dat is het belangrijkste tochMarin schreef:Het enige wat ik kan bedenken wat anders is dan m'n bruidsfoto's is dat ze niet zo 'pastel' zijn als anders (maar heb al uitgelegd hoe dat komt), maar verder zie ik eigenlijk niet zoveel verschil. Ik had geen andere aanpak dan normaal gesproken. Misschien moet ik dat juist wel eens proberen? Ik zal eens kijken wat ik daar van kan leren. Als iemand tips heeft, dan zijn ze welkom natuurlijk.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Ja natuurlijk!
Marin- Lady Post-a-lot
Marin ik heb de foto's ook gezien. Je had inderdaad last van hard zonlicht. Ik baal er eigenlijk altijd van als de zon schijnt. Iedereen denkt juist altijd tijdens een shoot (bruiloft, love shoot ect), yes de zon schijnt, maar die felle zon werkt juist altijd ten nadelen. Wij fotografen hebben liever sluierbewolking of bewolking. Dan heb je de mooiste lichtval. ;-). Heb je trouwens al een reflectiescherm? Daar werk ik het liefst mee buiten, flits gebruik ik eigenlijk nooit.
Ik ben vandaag ook even op stap geweest met mijn kleine mannetje (naar een graffiti plek geweest).
Ik ben vandaag ook even op stap geweest met mijn kleine mannetje (naar een graffiti plek geweest).
munk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12
Echt een heerlijke en prachtige foto Munk! Echt super!
Ja het was 11 uur 's ochtends toen we afspraken, maar toch wel best fel licht. Misschien volgende keer toch vroeger of later op de dag.
Ja het was 11 uur 's ochtends toen we afspraken, maar toch wel best fel licht. Misschien volgende keer toch vroeger of later op de dag.
Marin- Lady Post-a-lot
-
Mooie foto's Taeda! Mooi gedaan Marin!
We hebben afgelopen week voor N. een minishoot voor haar verjaardag gedaan, was lastig haar echt leuk en lachend op de foto te krijgen. Ze heeft echt een hekel aan het fototoestel lijkt het wel, ben best tevreden met de foto's. Hier even twee om te showen.
Mooie foto's Taeda! Mooi gedaan Marin!
We hebben afgelopen week voor N. een minishoot voor haar verjaardag gedaan, was lastig haar echt leuk en lachend op de foto te krijgen. Ze heeft echt een hekel aan het fototoestel lijkt het wel, ben best tevreden met de foto's. Hier even twee om te showen.
Laatst aangepast door chococupcake op wo 8 mei 2013 - 10:49; in totaal 1 keer bewerkt
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Munk wat een leuke foto!
CCC- Ratel
Ze zijn echt zo leuk ccc!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Marin schreef:Echt een heerlijke en prachtige foto Munk! Echt super!
Ik vind het jammer dat zijn hand er niet op staat. Maar onze T. is niet echt een modelletje, die probeert heel hard weg te rennen als hij ziet dat ik de camera bij heb. Het is met hem dus schieten wat je schieten kan.
De avond kan ook heel erg mooi zijn, dan heb je vaak ook zo'n mooi melkachtig zonnetje. Wat je dan wel weer hebt, dat het licht wat geliger is (ik hou er van, maar niet iedereen vind dat mooi). Nu gooi ik er filters over om dat zelfde effect te bereiken.
choco, die onderste foto is super! Weet jij waar die 'lampionnen' te koop zijn, of zijn die zelf gemaakt?
munk- Fluisteraar
Ze komen bij de Hema vandaan, je hebt ook waaiers en slingers hiervan. Heb ze zelf meegenomen en daar opgehangen, had heel veel meegenomen Heb er nog meer, maar show er even twee hier.
Even zoeken onder pompon. Je moet ze zelf even losmaken en pluizen zeg maar.
Even zoeken onder pompon. Je moet ze zelf even losmaken en pluizen zeg maar.
CCC- Ratel
Thanks choco :-), hema heeft soms hele leuke dingen. Ik snuffel ook altijd even bij de feestartikelen :-D
munk- Fluisteraar
munk schreef:Marin schreef:Echt een heerlijke en prachtige foto Munk! Echt super!
Ik vind het jammer dat zijn hand er niet op staat. Maar onze T. is niet echt een modelletje, die probeert heel hard weg te rennen als hij ziet dat ik de camera bij heb. Het is met hem dus schieten wat je schieten kan.
De avond kan ook heel erg mooi zijn, dan heb je vaak ook zo'n mooi melkachtig zonnetje. Wat je dan wel weer hebt, dat het licht wat geliger is (ik hou er van, maar niet iedereen vind dat mooi). Nu gooi ik er filters over om dat zelfde effect te bereiken.
Ja ik vind dat gelige vaak ook mooi. Al moet je oppassen dat het niet te erg wordt, daarom probeer ik het vaak een beetje tegen te gaan met nog wat subtiel blauw er in. Ik werk tegenwoordig veel met de adjustment brush in Lightroom, om wat extra zacht licht te geven, maar dat was hier ook best moeilijk, dan werd het al snel te overbelicht en dat is ook weer niet mooi. Maar al met al toch wel tevreden met het resultaat.
Ik vind T wel echt heel schattig er op staan, echt goed gelukt dus!
Marin- Lady Post-a-lot
CCC, wat een leuke foto's. Ik vind die eerste erg mooi!
Munk, geweldige foto!
Munk, geweldige foto!
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ook ik ben het eens met Zwerver en SoT. Ik had vanmiddag de foto's al gezien op FB maar wilde wachten tot ze op het forum stonden voor ik er iets over zou zeggen. Ik vind jouw foto's heel mooi normaliter, maar deze zijn zo gewoontjes. Zelfs misschien een beetje saai? Ik weet niet waar het hem in zit.. Sommige poses lijken juist heel gemaakt, terwijl jij zelf net aangeeft dat dit niet het geval is.
Maar goed, voor jou een leerproces en Taeda heeft foto's die ze zelf erg mooi vindt
Munk, lieve foto!!
CCC, wat een dotje
Maar goed, voor jou een leerproces en Taeda heeft foto's die ze zelf erg mooi vindt
Munk, lieve foto!!
CCC, wat een dotje
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Mooie foto's Taeda/Marin! En wauw, wat een leuke/mooie foto Munk!
Marin, toen wij een loveshoot deden kregen we steeds allemaal opdrachten, waardoor we bijvoorbeeld moesten lachen ofzo, waardoor de foto's ook spontaan werden. We moesten bijvoorbeeld allebei tegelijk een nummer of kleur zeggen waar je dacht dat de ander aan dacht, of de fotograaf vroeg wat als .... eten zou zijn/een auto zou zijn etc, wat zou die dan zijn (dat mochten we elkaar dan gewoon influisteren), zeg iets waar de ander van gaat blozen, vertellen waarom we met de ander willen trouwen etc. Misschien heb je er iets aan?
Marin, toen wij een loveshoot deden kregen we steeds allemaal opdrachten, waardoor we bijvoorbeeld moesten lachen ofzo, waardoor de foto's ook spontaan werden. We moesten bijvoorbeeld allebei tegelijk een nummer of kleur zeggen waar je dacht dat de ander aan dacht, of de fotograaf vroeg wat als .... eten zou zijn/een auto zou zijn etc, wat zou die dan zijn (dat mochten we elkaar dan gewoon influisteren), zeg iets waar de ander van gaat blozen, vertellen waarom we met de ander willen trouwen etc. Misschien heb je er iets aan?
Thnx allemaal!
We hebben de eerste foto gekozen voor het kaartje
We hebben de eerste foto gekozen voor het kaartje
CCC- Ratel
Rebecca schreef:Mooie foto's Taeda/Marin! En wauw, wat een leuke/mooie foto Munk!
Op zich kan zoiets wel werken inderdaad. Ik wil iig niet zeggen van "En nu heel erg verliefd kijken", ik wil dat dat spontaan ontstaat. Een beetje hulp kan wel, dus op zich zijn dat soort ideetjes wel goed
Taeda en man zijn natuurlijk al getrouwd, dus die laatste vraag kan niet, maar misschien terug laten denken aan die dag brengt wel mooie herinneringen naar boven.
Het fijnste is wanneer een stel gewoon lekker aan het kletsen is en de camera eigenlijk een beetje vergeet (en dat ging hier wel heel goed, vond ik super fijn aan hen), en dat is best lastig volgens mij.
Laatst ging ik zelf ook op de foto (in m'n eentje) en stond m'n vriend op paar cm afstand met de lens.. Ja dat is best intimiderend, merkte ik toen ook zelf.
Fortissimo, ik denk dat het grote verschil de pastel kleurtjes zijn (en alles wat daar bij komt kijken, d.w.z. belichting enzo), althans, dat is het enige wat ik kan bedenken wat zo anders is dan anders. Maar verder weet ik 't ook niet. Jammer om te horen iig.
Marin- Lady Post-a-lot
Mijns inziens heeft het niet zoveel met de kleuren van doen, al snap ik wel dat de pastelkleuren het wat zachter maken. Maar om als voorbeeld die laatste foto te nemen; Het ziet er zo plastisch uit. Geen idee hoe dat moment is gegaan en of hij spontaan zijn hand in haar nek legt, maar het lijkt gewoon heel vreemd. Misschien ook door de hoek waar vanuit je de foto hebt gemaakt? Ik heb er verder geen verstand van, maar dit was wel de foto die mij het meest opviel hierin. Je andere werk vind ik altijd erg mooi hoor! Dus verder geen kritiek ofzo..
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Hmm ja dat was gewoon spontaan zo. Plukje haar weghalen wat voor haar gezicht zat. Ik vond t juist wel iets teders hebben.
Marin- Lady Post-a-lot
iPhone foto van vandaag!
Laatst aangepast door Aziraphale op wo 15 mei 2013 - 1:41; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
WOEHOEHOEEHOE! Azi!
Van harte gefeliciteerd!
Vet stoer, die Allstars!
Van harte gefeliciteerd!
Vet stoer, die Allstars!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Kerstsfeer fotos
» Fotos op het forum
» fotos op het forum, photobucket of mijnalbum?
» Fotos kapsel gezocht!
» Fotos plaatsen met de Iphone
» Fotos op het forum
» fotos op het forum, photobucket of mijnalbum?
» Fotos kapsel gezocht!
» Fotos plaatsen met de Iphone
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: