Show je foto's!
+152
Kreeftje
Shopaholic
Sugarfall
Willem
Joan
Flippin' Bitch
Highway
SDL
Sorella
Printje
Zonnetje
Nana
Bisq
bolus26
Elliot
Blair
Happinaz
Esperanza
ThinkPink
Oasis
Caresses
Puggle
luisa
madam
Juno
Chocoholic
Pseudoniem
roosje89
Anousch91
SoCali
Bay
M-G
Limburg85
GeKKiE
Lady Starstruck
Eris
Manderijn
Jerry
Zonneschijn
Taeda
Balloon
Pineco
Sarah1985
Cimic
loura
*Troela*
munk
Nyx
Razz
Mermaid
Zwerver
Pompoen
Schaapke
Penélope
mii_joyce
Atelier Madame
rapa nui
Mizz_S
Tiana
Feline
ForeverLove
Gympie
Siem
nina
Parisienne
Roza
Flower_L
Saga
JD
Arwyn
Ragazza
strawberry
Cato
Snirp
FruttiTutti
Mida4you
Lady4
Linnie1985
Antibes
Verde
mzcharlotte
TukTuk
Mint
_Inge_
Rush
Theeleut
Muppetje
schuddebuikje
Reva
Carra
Pitufo
litllejoy
_Lana_
Pommes
NoName88
Sam
May
Mamsie
Chocolate Cookie
dr_oupy
Ilovethe90s
Raindrop
Cow
ExpressoB
Thunder
Rebecca
Alex
Burn
Sterre
Snoes
Steep
Laced
Middleme
_Lacey_
silly-one
Snoopy
Kruidkoek
NoMercy
Elodie
PeperMunt
SoGood
Sanne
Paper Crown
Marsy28
CCC
Pien
Parel
Caroow
Ibbeltje
Sea of Trees
Bliss
Bazinga
Bimbam
Suus
Jeanette
Amber-
Kowalski
Charles
Japie
Zora
Kaboutertje
Stuiterbal
Lejow
Fortissimo
Toet
Poubelle
Punk'd
Shisha
Exogenesis
Blond
Marin
slaatje
156 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Show je foto's!
Serieus bijna 500,- euro voor een buggy??? Ik vond 80,- euro al meer dan genoeg haha.
Muppetje, ik zag dat handje ook en moest ook ff kijken hahaha. wat wordt hij trouwens groot zeg.
Muppetje, ik zag dat handje ook en moest ook ff kijken hahaha. wat wordt hij trouwens groot zeg.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Printje schreef:Serieus bijna 500,- euro voor een buggy??? Ik vond 80,- euro al meer dan genoeg haha.
Ik heb hem toen gekocht dat het Mama Mazzel dagen bij Prenatal waren, ben toen naar de Baby Dump gegaan en die hebben laagste prijsgarantie, dus dat was heel gunstig.
Gast- Gast
Zazou, hij is erg mooi idd, ik wist idd dat de Babydump laagste prijsgarantie geeft maar wist niet dat dat ook bij van die actie dagen werkt. Ik ga zoiets nu toch niet meer kopen R heeft er ook nooit zolang in gezeten, die wilde alleen maar lopen. Dat soort dure dingen is niet aan ons besteed haha
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Zazou, hij is erg mooi idd, ik wist idd dat de Babydump laagste prijsgarantie geeft maar wist niet dat dat ook bij van die actie dagen werkt. Ik ga zoiets nu toch niet meer kopen R heeft er ook nooit zolang in gezeten, die wilde alleen maar lopen. Dat soort dure dingen is niet aan ons besteed haha
Ik wilde eerst de Donkey kopen voor Mas en Amé, maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb, die zitjes zijn zo vreselijk smal! Amé zat al klem toen ze nog geen jaar was.
Gast- Gast
Ik heb niet eens een echt merk, ik heb gewoon eentje vd Prenatal zelf. Bevalt prima, R is ook niet zo breed haha maar volgens mij is het ook niet echt een extreem smal ding ofzo. Ik heb deze gekocht omdat hij op de fiets zou passen volgens de meneer in de winkel....in de praktijk ging dat voor geen meter maar goed.
Als ik het vantevoren allemaal geweten had had ik sowieso nooit de maxicosi mura gekocht en misschien ook wel een andere buggy maar op zich bevalt hij goed.
Als ik het vantevoren allemaal geweten had had ik sowieso nooit de maxicosi mura gekocht en misschien ook wel een andere buggy maar op zich bevalt hij goed.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik heb de gewone buggy van Prenatal zelf ook nog, die had ik zelfs al voor Lise, ding ziet er nog prima uit en doet het ook goed.
Maar ondertussen willen die apen niet meer in de buggy maar zelf lopen. Ik heb ook de duo nog staan en af en toe prop ik ze daar nog in, maar dat vinden ze echt niet leuk meer. Ach, binnenkort al het babyspul de deur uit, genoeg zwangeren in de omgeving.
Maar ondertussen willen die apen niet meer in de buggy maar zelf lopen. Ik heb ook de duo nog staan en af en toe prop ik ze daar nog in, maar dat vinden ze echt niet leuk meer. Ach, binnenkort al het babyspul de deur uit, genoeg zwangeren in de omgeving.
Gast- Gast
hahaha hier ook zo'n aap hoor, vanaf de eerste sec dat hij kon lopen wilde hij dat ding niet meer in hahaha. Hij moest soms wel natuurlijk maar liet ik hem de keuze dan was het lopen lopen lopen.
Lijkt me aan de ene kant ook raar, alle babyspullen weg maar kan me ook voorstellen dat je er na een tijd klaar mee bent. Hier gaat alles hierna ook weg.
Lijkt me aan de ene kant ook raar, alle babyspullen weg maar kan me ook voorstellen dat je er na een tijd klaar mee bent. Hier gaat alles hierna ook weg.
Printje- Lady Post-a-lot
Mag ik je Joolz dan?
De Adam is trouwens best een leuke auto geworden! Wil ik ook wel! Vooral met die gekleurde stijlen. Lijkt beetje op de Audi A1. Alleen lijkt het me totaal geen handige auto met een kind. Het is toch een 3 deurs? Waarom ga je niet voor een wat grotere auto?
De Adam is trouwens best een leuke auto geworden! Wil ik ook wel! Vooral met die gekleurde stijlen. Lijkt beetje op de Audi A1. Alleen lijkt het me totaal geen handige auto met een kind. Het is toch een 3 deurs? Waarom ga je niet voor een wat grotere auto?
Laatst aangepast door Marin op wo 10 apr 2013 - 21:09; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
hahaha Marin dat dacht ik ook al, ik dacht trouwens dat je die pas later gekocht had ook? Of vergis ik me nu met iemand anders?
Printje- Lady Post-a-lot
Ik weet zeker dat er hier geen kinderen meer bijkomen, hoe leuk het me ook lijkt een groot gezin, maar ik vind het prima zo. Ik heb er nog 1 in de luiers, die hopelijk binnenkort het licht ziet. Nog een 1,5 jaar en is alles naar school, dan moet ik niet meer aan een baby denken.
Dus over een paar maandjes babykamer de deur uit. Dan sluiten we die fase helemaal af!
Dus over een paar maandjes babykamer de deur uit. Dan sluiten we die fase helemaal af!
Gast- Gast
Pfff jeetje wat gaat het snel allemaal. R gaat ook al binnen het jaar naar school.......
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:hahaha Marin dat dacht ik ook al, ik dacht trouwens dat je die pas later gekocht had ook? Of vergis ik me nu met iemand anders?
Nee die had ze al wel voor de geboorte. (De Joolz heb je 't toch over).
I want I want I want.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Printje schreef:hahaha Marin dat dacht ik ook al, ik dacht trouwens dat je die pas later gekocht had ook? Of vergis ik me nu met iemand anders?
Nee die had ze al wel voor de geboorte. (De Joolz heb je 't toch over).
I want I want I want.
Gaat me ook helemaal niets aan hoor maar zo'n verhaal hing me bij. Ik vind de Joolz erg mooi, die had ik ook graag gewild maar helaas pindakaas.. ik heb mijn stomme Mura
Printje- Lady Post-a-lot
Ik ben wel blij met mn mura hoor.
Maar goed, iemand nog foto's?
Maar goed, iemand nog foto's?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Ik niet, eigenlijk vanaf het begin af aan al niet zo. Op zich de reisbak is groot genoeg maar ik vind de wagen te breed, eigenlijk te weinig opbergruimte en het zit stoeltje zeg maar vind ik te schuin, R heeft er altijd wat in gehangen zeg maar, voor mijn gevoel zitten kinderen in de Bugaboo bijv veel beter, dat zeg ik ook al vanaf het begin hahaha. Hij stuurt op zich wel fijn dat dan weer wel..Als ik het van te voren allemaal beter geweten had had ik nooit voor deze wagen gekozen.
Edit; en foto erbij! Niet van vandaag maar goed;)
Edit; en foto erbij! Niet van vandaag maar goed;)
Printje- Lady Post-a-lot
Ik vond deze bloemetjes echt heel zielig:
Marin- Lady Post-a-lot
Omdaaaaaaaaaaaaaaat lieve Marin, ik ten eerste deze echt cool vind, mijn smart willen ze voor flink bedrag inruilen én mijn man koopt volgend jaar een grotere auto, waarschijnlijk een station of een grote terreinwagen (Audi, of BMW), dus ik cruise dan alleen met Julian, en dan vind ik het gewoon zo zonde om nog zo'n dikke bak voor de deur te hebben. Als we als gezin weggaan gaan we met die van mijn man wel. De Adam is alleen not el Cheapo.. kom toch over de 20k dus moet er goed overnadenken want de Smart was ook niet goedkoop.
Hij is trouwens ruimer dan je zou denken.
En nee je mag mijn Joolz niet, die is me te dierbaar haha.
Hij is trouwens ruimer dan je zou denken.
En nee je mag mijn Joolz niet, die is me te dierbaar haha.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Jammer.. Viel te proberen.
Ik vind de Adam ook echt heel leuk! Staat ook zeker op mijn lijstje van leuke auto's die ik toch niet kan betalen
Alleen ik zou het niet handig vinden met een 3 deurs met een kind, maar daar heb je intussen vast meer handigheid in dan ik.
Oh je hebt 'm ook in 5 deurs!
Ik vind de Adam ook echt heel leuk! Staat ook zeker op mijn lijstje van leuke auto's die ik toch niet kan betalen
Alleen ik zou het niet handig vinden met een 3 deurs met een kind, maar daar heb je intussen vast meer handigheid in dan ik.
Marin- Lady Post-a-lot
Haha, ik moest hierom lachen!Marin schreef:Jammer.. Viel te proberen.
Ja je hebt hem ook in 5 deurs. Ik kon kiezen uit meerdere, maar een mini is gewoon té duur voor een bijauto, plus die heb ik al jaren terug eens gehad, comfort is ver te zoeken btw in een mini, het is gewoon een kart, een zuipende kart. Dan is er nog de nieuwe Clio, maar die vind ik dan weer alweer te mannelijk (ik vind het gewoon stom om een mannelijke auto te rijden, vind dat schattige zo leuk) een fiat 500 is leuk maar meh.. wel geweest eigenlijk. Tja verder? Ja de Audi A1 maar die is als je hem beetje leuk wil met een redelijke motor mag je ookal 28-30.000 lappen.
En een suzuki Swift dan? Vind ik ook echt een autootje voor jou
Oh man, als we alle auto's moeten gaan opnoemen die ik nog een keer wil rijden, laat staan hebben dan zijn we nog wel ffkes bezig.. *Autofanaat*
Oh man, als we alle auto's moeten gaan opnoemen die ik nog een keer wil rijden, laat staan hebben dan zijn we nog wel ffkes bezig.. *Autofanaat*
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Haha ja precies Audi A1 valt daar dus ook onder. Audi A1, een mooie nieuwe Beetle, dat soort auto's staan op mijn wish yeah as if list.
De Fiat 500 heb ik ook wel beetje gehad. Vooral toen m'n vriend 'm als leen auto had. Hij is echt zo plastic van binnen. Echt een auto die je haast al niet meer serieus kan nemen, of dat de auto de bestuurder niet serieus neemt zeg maar. Ik vond dat best een tegenvaller.
De nieuwe Fiat 500L vind ik ook niet zo heel mooi, helaas. Was zo leuk geweest als familie auto, maar het leuke vormpje is beetje weg:
De Fiat 500 heb ik ook wel beetje gehad. Vooral toen m'n vriend 'm als leen auto had. Hij is echt zo plastic van binnen. Echt een auto die je haast al niet meer serieus kan nemen, of dat de auto de bestuurder niet serieus neemt zeg maar. Ik vond dat best een tegenvaller.
De nieuwe Fiat 500L vind ik ook niet zo heel mooi, helaas. Was zo leuk geweest als familie auto, maar het leuke vormpje is beetje weg:
Marin- Lady Post-a-lot
Ik heb gekeken naar een Swift! Maar ik vind de nieuwe Swift niet mooi, de oude wel. Misschien toch maar eens even een keer weer gaan zoeken.Fortissimo schreef:En een suzuki Swift dan? Vind ik ook echt een autootje voor jou
Als het aan mijn vriend ligt, staat deze binnenkort(Lees: Dat kan helemaal niet, maar als hij het kon..) voor de deur.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Swiftjes zijn ook echt heel leuk! En zowel in 3 als 5 deurs te krijgen.
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Kerstsfeer fotos
» Fotos op het forum
» fotos op het forum, photobucket of mijnalbum?
» Fotos kapsel gezocht!
» Fotos plaatsen met de Iphone
» Fotos op het forum
» fotos op het forum, photobucket of mijnalbum?
» Fotos kapsel gezocht!
» Fotos plaatsen met de Iphone
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: