nog een schoolvraag
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
nog een schoolvraag
Nog een schoolvraag...
Ik zit te kijken waar we L in willen schrijven hier in de buurt. Echter, er is een vrij reëele kans dat we binnen nu en 3 jr gaan verhuizen naar een andere plaats.
Gezien ik nu naar een Jenaplanschool kijk, en deze in de nieuwe woonplaats niet aanwezig is...twijfel ik of we niet meteen voor een christelijke of openbare school moeten gaan. Dat is het enige aanbod in de nieuwe plaats zover ik kan beoordelen nu.
Ik vraag mij af of de overstap dan niet heel moeilijk gaat worden. èn verhuizen, èn wisselen van school + schoolvriendjes...maar ook van lesmethoden.
Ik zit te kijken waar we L in willen schrijven hier in de buurt. Echter, er is een vrij reëele kans dat we binnen nu en 3 jr gaan verhuizen naar een andere plaats.
Gezien ik nu naar een Jenaplanschool kijk, en deze in de nieuwe woonplaats niet aanwezig is...twijfel ik of we niet meteen voor een christelijke of openbare school moeten gaan. Dat is het enige aanbod in de nieuwe plaats zover ik kan beoordelen nu.
Ik vraag mij af of de overstap dan niet heel moeilijk gaat worden. èn verhuizen, èn wisselen van school + schoolvriendjes...maar ook van lesmethoden.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: nog een schoolvraag
Kinderen passen zich wel makkelijk aan. Ik zou het gewoon tegen die tijd bekijken.
Gast- Gast
Zazou schreef:Kinderen passen zich wel makkelijk aan. Ik zou het gewoon tegen die tijd bekijken.
Dit inderdaad!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Klopt maar toch is voor veel kinderen de wisseling van jenaplan naar normaal en ook andersom toch even flink wennen. Onze kinderen die naar een andere school gaan door bijv een verhuizing moeten enorm wennen aan de andere manier van werken.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: