Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*Voorjaar 2013 mama's*

+34
Balloon
Shopaholic
Ellebel
Printje
studiebol
Flower_L
Paper Crown
lente
Dikkie Dik
Linda
sanne-84
Mom-Of-3
Jelin
Caroow
L!ND@
Pompoen
Filoria
red rose
Parel
Happydobby
peach
blondje1313
Exogenesis
Snoes
MissBitchy
slaatje
Jade
joyce0606
VeryCherry
Mysterious
Shisha
Vancity_girl
mezzoforte
Dora
38 plaatsers

Pagina 37 van 43 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 43  Volgende

Ga naar beneden

*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 37 Empty Re: *Voorjaar 2013 mama's*

Bericht  Jade zo 26 mei 2013 - 21:26

Ik heb alles na 2 weken al weggehaald.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Caroow zo 26 mei 2013 - 21:35

Het is geen megadruk restaurant, tenminste niet op maandagavond smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  sanne-84 zo 26 mei 2013 - 21:41

Dalik maar eens aan de opruim dan.
Haha vancitygirl valt wel mee hoor qua drukte. Maar spreken wel iets af snel
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jelin zo 26 mei 2013 - 22:06

Caroow schreef:Het is geen megadruk restaurant, tenminste niet op maandagavond smile

Hier ook niet op maandag hoor. Ik werk woensdag t/m zondag altijd en allemaal sluitdiensten. Helaas was het dit weekend wel enorm druk vanwege een feest die 3 dagen duurde pff.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Caroow zo 26 mei 2013 - 22:13

Ah vandaar. Het liefst zou ik ook alleen maar sluit draaien, vroeger werkte ik van zondag tm donderdag sluit, maar mijn vriend vind dat absoluut niet leuk. Voor mijn verlof werkte ik 3 avonden sluit, 1 tussen en 1 setup en nu nog maar 2 keer sluit.

Ik ben nu standaard op donderdag en zaterdag vrij. Jammer genoeg werk ik niet meer op zondagavond in de rush, dat vond ik het leukste. Maar ik heb dan sluit en ze willen geen diensten met pauzes meer inroosteren Neutral
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jelin zo 26 mei 2013 - 23:01

Ja vind het ideaal omdat mijn man in dagdienst werkt zo hebben we geen kdv nodig. Veel mensen vragen of ik niet erg vind dat ik mijn man zo weinig zie. Maar dat is dus niet zo. Nu zie ik hem 2 avonden en in het weekend overdag. Ik zie hem alleen op woensdag en donderdag maar kort. Als ik nu doordeweeks zou werken, dan zou ik hem 4 dagen maar kort zien.

Ik vind de zondag na 20 uur de leukste dienst haha. Staan dan altijd met dezelfde mensen. Hier willen ze ook zo min mogelijk pauzes, maar zijn er maar weinig die echt de sluitdiensten willen draaien vooral in het weekend. En zo blijf je jong tussen de jeugd haha.

Maar jouw vriend werkt daar toch ook? Dan is het wel lastig met de wisselende diensten.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caroow zo 26 mei 2013 - 23:24

Ja mijn vriend werkt er ook, hij is mijn manager Very Happy Hij heeft een vast rooster op basis van 3 weken. De opvang was echt een hel om al die dagen uit te vogelen. Ben er ongeveer 4 uur mee bezig geweest.

Ik hoop maar dat het goedkomt Very Happy
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  mezzoforte ma 27 mei 2013 - 11:10

Caroow, wat fijn dat je zoon het zo goed doet smile

Pompoen, het bleek inderdaad mee te vallen, het herstelt gewoon schijnbaar langzaam bij mij. Ben nu wel weer gerustgesteld smile Voelde me niet naar vanwege het laten zien aan de huisarts hoor, was juist blij dat er iemand naar ging kijken. Het komt er gewoon op neer dat ik 1 van die personen bij waarbij alles wat langzamer herstelt. Ik hoop trouwens dat het snel wat beter gaat met je man.

Vc_girl, thanks, zoals je hierboven kan lezen valt het dus wel mee. Mooi dat F. beter slaapt smile

Caroow en Jelin, werken jullie bij hetzelfde bedrijf?

Sanne, ik heb hier aan de voorkant van het huis nog steeds een soort slinger hangen, wilde ik al weghalen maar het was telkens slecht weer. En vandaag zulk fantastisch weer, daar moest natuurlijk even goed van genoten worden Very Happy (schiet dus niet op met weghalen :P)

Pff, wat een gedoe net hier. Sinds een paar dagen heeft B. minder vaak een poepluier (wellicht door de overgang van bv naar fv, nu 50/50?), maar als hij er dan 1 heeft is het wel heftig. En net was het zo raar, het stonk gewoon echt en was net een soort dikke drab. En meneer dacht dat het leuk was dat terwijl mama hem aan het schoonmaken was, om vrolijk verder te gaan met produceren. Tja, en waarom dan ook nog niet even mama+ commode + vloer onderplassen? Het toppunt: Nadat hij eindelijk een schone luier aanhad, zat hij gewoon te lachen ?!?!?! (stiekem moest ik daar dan wel weer om lachen laughcry)

mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Jelin ma 27 mei 2013 - 20:58

@ Mezzo.. Ja bij de grote gele M haha.. Vervelend dat B minder poepluiers heeft. En leuk zo'n zooitje vooral dat uitlachen daarna haha.

@ Caroow.. Hoe is je eerste werkdag gegaan? En heeft R. Het ook goed gedaan?

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caroow ma 27 mei 2013 - 21:06

R heeft het hartstikke goed gedaan, hij lag heerlijk tevreden in zijn bedje toen ik thuis kwam. Ik heb hem wakker gemaakt om te voeden maar hij sliep gewoon verder (hij dronk wel tijdens het slapen). Vanmorgen om 8 uur lag hij een beetje om zich heen te kijken en te babbelen in bed en toen heb ik hem gepakt en begon heel blij te lachen I love you En toen de lach weg was begon hij gelijk te happen, z'n melkmachine was er weer Laughing

En ik heb hard gewerkt! Echt, het was zo druk. Het was het dubbele van de verwachting, ik moest echt heel hard werken. Zo veel ijsjes en van die twistershake's :O Elke vrije minuut moest ik de topping van de shake bijvullen en ergens anders had ik geen tijd voor. Ik stond Raam 2, en nu doen mijn voeten pijn laughcry

Om 12 uur moet ik weer werken, tot 3. R gaat straks naar mijn schoonzusje aan de overkant van de straat. Mijn vriend is ook aan het werk, voor het eerst werken we weer samen smile

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  sanne-84 ma 27 mei 2013 - 21:12

Nu moet het bord wel weg, vrienden van ons zijn bevallen en daar gaat t bord heen.

Ik vind t zo leuk om vooruitgang te zien bij E:) ze lacht meer, heb veel meer conact, en is veel langer rustiger. Een paar dagen geleden wilde ze nog wel wat sneller huilen als ze op de arm lag, maar het lijkt dat alsof ik haar dan neerleg (bijv box) ze het dan nog wel even volhoudt :cheering: ik zeg lijkt, ben dit nog aan het onderzoeken hihi. Maar beetje omgekeerde als paar weken geleden, toen ze no way in debox wilde en alleen op de arm wat rustig was. Eigenlijk huilt ze nu niet heel veel meer, soms alleen hooguit 15 min als ze in bed ligt, of ergens anders maar dan helpt de speen vaak wel (en ik vind het best meevallen hoe vaak ze die krijgt) tot zover een trotse mama I love you
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin ma 27 mei 2013 - 21:28

@ Sanne.. fijn dat E. sneller tevreden is en daar mag je echt wel trots op zijn! Hoe gaat het verder met je? Al goede afspraken kunnen maken met je ex mbt E?

@ Caroow.. fijn dat alles goed is gegaan. Die twisted shake is echt een ramp om te maken haha. Ook al pijn aan je voeten haha. Ik weet er ook alles van.

Morgen komt de nieuwe droger binnen. Die ik nu heb is echt op. Dus net maar mijn was buiten op gehangen. A doet het ook nog steeds super goed. Slaapt nu elke dag door. Zaterdag op zondag heeft ze zelfs tot 8.30 uur uit geslapen. De oudste is de laatste week alleen erg vervelend. Niet luisteren en een grote mond. Word daar een beetje moedeloos van. Hopelijk is het maar een fase.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caroow ma 27 mei 2013 - 21:33

Op het plaatje ziet hij er zo mooi uit..

*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 37 Twistyshake_477x355

Als ik hem maak ziet hij eruit alsof er iemand overheen is gereden Laughing
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jelin ma 27 mei 2013 - 21:36

Ja op het plaatje is het altijd mooi haha. Maar heb hem door. Wij hebben zo'n knijpfles en dan de beker horizontaal houden en daarmee draaien ipv flesje haha..

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caroow ma 27 mei 2013 - 21:40

Ik ga het straks gelijk proberen Jelin. Ik heb steeds dat die knijpfles net bijna leeg is en gaat sputteren. Overal chocoladespetters laughcry
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  sanne-84 ma 27 mei 2013 - 21:52

Zo'n twister ding ziet er zo lekker uit! Wat is het eigenlijk?
Macdonalds zit hier zo wat om de hoek. Toch maar eens anders een stukje gaan wandelen met E:)

Jelin, vervelend dat de oudste af en toe vervelend is (leuke woordspeling zo). Hopenlijk doet het goede weer daar ook goed voor

Ik ga vanavond naar een inloopspreekuur van een instantie waar ook maatschappelijke werkers werken. De psycholoog had het over dat ik dan gekoppeld werd aan 1, die mij het hele proces zou begeleiden. Dat heb ik iig wel nodig, want weet echt niet wat er allemaal bij komt kijken, en wil wel het beste (en hopenlijk kunnen ze me ook bijstaan in het feit dat ik iet zomaar ja moet zeggen). Vind het wel spannend..
Ik heb ook zo weinig vertrouwen in mn ex als papa zijnde. In het begin was ik er og zeer over te spreken, maar sinds hij uit huis is.. Je merkt nu dat hij zoveel mist, en zo weinig weet heeft. Hij heeft haar alleen vast, doet er verder weinig mee (ziet waarschijnlijk niet dat ze dat inmiddels kan) en als ze huilt duwt ie bij wijze van de speen erin. Laatst huilde ze en toen vroeg hij of ze al gegeten had en ik zei nee. Ik hoor hem denken; dan zal het wel honger zijn. En laatst vielen haar ogen af en toe dicht, begon ze wat te jengelen, dus ik toen ik merkte dat hij het jengelen niet leuk vond; goh zal ze niet gewoon moe zijn? En dat ziet hij dan niet (E was ook al 1,5 uur op)
Woensdag ga ik voor de eerste keer weg, en ik laat E dan achter bij ons mam. Ik moet er niet aan denken dat de eerste keer zonder haar ik haar aan hem moet geven. En niet odat hij haar iets aandoet, maar omdat hij gewoon geen kennis heeft. Meilijk is alleen dat als ik dat tegen hem zou zeggen hij dit toch niet ziet. Ik zou eigenlijk haar een dag met hem mee moeten geven, dan weet ik zeker dat hij nog wle anders piept.
'Planning' is nu dat hij haar om het weekend gaat hebben. E ik heb gezegd 1 avond in de week (ik moet ivm mn werk toch oppas hebben) hoe dat eruit gaat zien en wanneer dat ingaat weet ik nog niet. Ik hoop dat ik het zo kan regelen dat de weekenden ook gerelateerd gaan worden aan mijn
al 2-3 weken hebben we woorden als we elkaar zien. Echt niet leuk.. Om de dag hier komen zit er ook al niet meer in. Gelukkig vind hij het ook niet erg om maar 1x per week langs te komen (wat bij mij dan weer twijfels oproept, en zo blijven we doorgaan). Ik denk dat gemiddeld 2x per week is nu
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin ma 27 mei 2013 - 22:50

@ Sanne.. Dat is een bananen milkshake met chocoladesaus.

Vervelend dat het zo moeizaam gaat met je ex. Ik denk dat je hem toch wat vertrouwen moet geven, want het blijft ook zijn dochter. Mijn man kan ook niet zo goed tegen jengelen en huilen van A. Misschien is dat een mannending ofzo.

Goed dat je naar het inloop spreekuur gaat. Vind het echt heel dapper van je dat je hulp zoekt. Gelukkig lees ik vaak dat je hulp krijgt en dat lijkt me echt zo fijn. En het komt wel goed als je E bij jouw moeder achter laat. Dat vind ik ook moeilijk hoor.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pompoen ma 27 mei 2013 - 22:57

Moeilijk hoor Sanne!
Maar probeer hem wat de verzorging betreft niet te hard af te vallen! Ik merk het bij mijn man ook, hij is stapelgek op ons ventje, maar toch ziet hij de dingen anders dan ik. Hij heeft er soms ook gewoon andere ideeën over, maar vooral zie ik dat hij gebrek aan ervaring heeft. Dat komt omdat hij nooit heeft meegedraaid in onze routine en daardoor heeft hij er niet zo in kunnen groeien zoals ik. En ik baalde zo, want ik had het gevoel dat ik hem niet goed alleen met L. kon laten.
Nou hebben wij natuurlijk een goeie relatie en woont hij wél hier in huis, maar ik heb er dus een goed gesprek met hem over gevoerd en we hebben besloten het meer samen te doen. Mijn man deed ook vaak alleen de flesjes, oh en ook wel eens een luier hoor, maar medicatie geven na het flesje, of het flesje omspoelen, wat er ook bij hoort dat deed hij niet. En hij zag ook niet als hij moe werd, hij zei: "Wat doen we nu met hem?" dus ik zei: "Hij gaapt dus naar bed." Hij: "Ja maar hij kan toch niet moe zijn, hij heeft net uren geslapen?". Maar toen zei ik: "Hij is een baby, hij heeft verschrikkelijk veel slaap nodig, als hij gaapt en zijn oogjes vallen dicht dan is hij moe, ook al heeft hij net uren geslapen."
Je zag mijn man echt denken: "oh ja"

Je man zal het toch ook moeten leren en hij heeft niet echt de kans om dat van begin af aan te doen op deze manier (niet dat jou dat kwalijk genomen moet worden hoor). En het zal toch gaan gebeuren dat jouw meiske met hem mee gaat, dus dan kun je denk ik beter zorgen dat hij wél wat meer ervaring krijgt.
En verder helpt het mij ook om het een beetje los te laten, jij bent volgens mij net als ik erg perfectionistisch en dat wil je ook voor je meisje. Dat heb ik wel in ieder geval. Maar is het dan zo erg als zijn luier een keer scheef zit? Of hij een keer over zijn vermoeidheid heen raakt omdat papa te druk bezig is met knuffelen om te zien dat hij moe is? Of dat hij een fles extra krijgt omdat papa denkt dat hij wel weer honger zal hebben? Ik denk het niet, want uiteindelijk leert hij daar ook van (papa dus), oh als ik hem dan niet in bed stop dan word het later moeilijk.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Pompoen ma 27 mei 2013 - 23:02

Dat huilen, daar kan mijn man ook niet zo goed tegen. Gisteren was ik naar koor en toen ik terugkwam lagen ze samen op bed en was mijn ventje bijna in slaap. Maar mijn man vertelde dat hij een uur had liggen krijsen en dat hij écht niet wist wat hij er aan moest doen en dat hij gesloopt was zo zwaar vond hij het.

Ik moet dan wel even slikken hoor, hij krijst bij mij nooit een uur namelijk. Maar tegelijkertijd weet ik ook dat mijn mans perceptie van huilen anders is en dat het natuurlijk kan dat L. ergens last van had en mijn man hem niet goed kon troosten. Maar vond het wel moeilijk om het los te laten en niet allemaal kritische vragen te stellen.
Toen ik daarna zijn luier ging verschonen bleek dat hij eindelijk flink gepoept had, dat zat al een paar dagen dwars. Dus ik dénk dat hij gewoon heel hard bezig is geweest in dat uur met dat zaakje er uit krijgen. Ben blij dat ik niet allemaal kritische vragen ben gaan stellen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  sanne-84 ma 27 mei 2013 - 23:16

Er spelen hier wel wat dingen mee. Sowieso zn gebrek aan initiatief. Hij doet letterlijk niks anders dan haar vasthouden, en thats it. Niet verschonen, niet naar bed, niet de fles. Soms komt t ook wel door het tijdstip (dan is ze bijv al uit bed) of dat hij zelf bezig is (is in de tuin bezig). En daar gaat het tussen ons ook fout, ik verwacht dat hij zelf aangeeft wat hij wil.
Enne dat knuffelen in de arm vind ik wel mevallen, want de tv staat dan op een zender die hij interessant vindt..
(Nu ben ik ook mss niet helemaal objectief en zie het allemaal erg negatief. Maar hij heeft dus sinds hij weg is niks anders gedaan dan haar alleen in de arm nemen. En dan te wiegen zodat ze niet huilt en uiteindelijk in slaap valt. Tja..)

Aan de andere kant ben ik ook heel bang dat E weer in het patroon valt van de eerste weken. En idd, daar is de perfectionist. En dat ligt niet alleen bij ex, vind ik ook moeilijk bij mn ouders (maar daarvan weet ik dat zij wel meer inzicht hebben). Als ik t zelf doe dan weet ik tenminste waarom en hoe of wat. En niet dat ik het altijd goed doe hoor, maar dan sta ik zelf in voor evt gevolgen (die er vaak niet zijn).
Want als ze een keer overhaar vermoeidheid zou raken, ben ik meteen bang dat ik weer weken bezig ben om haar eruit tehalen. En als ze een flesje teveel zou krijgen ben ik bang dat ze daar vaker om gaat vragen.
Dus dubbel op
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 di 28 mei 2013 - 4:10

Ondanks dat E weinig drinkt (haar 5x 120cc haalt ze niet doordat ze niet altijd haar flesjes opdrinkt) is ze goed aangekomen, ze weegt nu 4060:) dus zo lekker doorgaan en genieten!!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 di 28 mei 2013 - 4:27

Hallo gaat nu iedereen L. Inhalen que gewicht! Haha wel goed natuurlijk! !

L. Drinkt 6x 80cc
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  sanne-84 di 28 mei 2013 - 4:39

Hoeveel woog L ook alweer?
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Jade di 28 mei 2013 - 5:28

R. Woog gisteren 3500 gram!

Wat goed dat E. Zo goed gegroeid is.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  sanne-84 di 28 mei 2013 - 8:20

Ook netjes jade! Doet de borstvoeding het ondanks wat je er allemaal voor moet doen toch goed!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud