*Voorjaar 2013 mama's*
+34
Balloon
Shopaholic
Ellebel
Printje
studiebol
Flower_L
Paper Crown
lente
Dikkie Dik
Linda
sanne-84
Mom-Of-3
Jelin
Caroow
L!ND@
Pompoen
Filoria
red rose
Parel
Happydobby
peach
blondje1313
Exogenesis
Snoes
MissBitchy
slaatje
Jade
joyce0606
VeryCherry
Mysterious
Shisha
Vancity_girl
mezzoforte
Dora
38 plaatsers
Pagina 36 van 43
Pagina 36 van 43 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 39 ... 43
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
Gefeliciteerd MissBitchy!!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Gefeliciteerd missBitchy! En Blondje ook!
@Caroow, ze schrijft dat ze gister moeder is geworden .
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Pompoen schreef:Gefeliciteerd missBitchy!
haha oeps.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Missbitchy, gefeliciteerd!!
Dan waren t die nacht dus toch weeen?
Dan waren t die nacht dus toch weeen?
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Missbitchy, gefeliciteerd!
red rose- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 587
Red rose, zit jij al bij de facebookgroep?
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pompoen, nee nog niet. Ik zal zo eens even kijken hoe ik me kan aanmelden
Ik heb Vancity girl zojuist een pm gestuurd.
Ik heb Vancity girl zojuist een pm gestuurd.
red rose- Prater
MissBitchy, gefeliciteerd!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Missbitchy gefeliciteerd, en de rest bedankt voor de felicitaties. Uitgebreid bevallingsverhaal volgt als ik niet op de tablet of telefoon hoef te typen.
We maken het in elk geval goed!
We maken het in elk geval goed!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Ook hier nogmaals gefeliciteerd Blondje! Ik ben erg benieuwd naar je bevallingsverhaal!
Shisha- Ratel
Jade, al iets van een lk gehoord?
Shisha, mis ik íemand of ben je nu nog de enige zwangere?
Hier een beetje een 'slechte' moeder. Ben na de voeding van 11 uur gaan wandelen, en E was zo rustig dat ik eens wilde proberen haar zonder in te bakeren in te bed te leggen. Ze had haar handjes zo onder het lakentje vandaan, en het duurde wel een uur maar toen is ze toch in slaap gevallen. Voor een kwartier, want toen sloeg ze zichzelf weer wakker pas op het einde begon ze te huilen, toen heb ik het eenmaal met de speen geprobeerd en daarna toch eruit gehaald. Na de voeding van 15 uur viel ze al snel in slaap op schoot. Dus hoe eigenwijs is mama; zonder inbakeren in bed. Ook nu weer af en toe slapen, maar veel wakker. Maar ze huilt niet veel, en dat is al een hele vooruitgang! Over een paar dagen maar weer proberen, nu vind ik het wel zielig als ze zo niet kan slapen
Shisha, mis ik íemand of ben je nu nog de enige zwangere?
Hier een beetje een 'slechte' moeder. Ben na de voeding van 11 uur gaan wandelen, en E was zo rustig dat ik eens wilde proberen haar zonder in te bakeren in te bed te leggen. Ze had haar handjes zo onder het lakentje vandaan, en het duurde wel een uur maar toen is ze toch in slaap gevallen. Voor een kwartier, want toen sloeg ze zichzelf weer wakker pas op het einde begon ze te huilen, toen heb ik het eenmaal met de speen geprobeerd en daarna toch eruit gehaald. Na de voeding van 15 uur viel ze al snel in slaap op schoot. Dus hoe eigenwijs is mama; zonder inbakeren in bed. Ook nu weer af en toe slapen, maar veel wakker. Maar ze huilt niet veel, en dat is al een hele vooruitgang! Over een paar dagen maar weer proberen, nu vind ik het wel zielig als ze zo niet kan slapen
sanne-84- Ratel
Nee Balloon moet (mag) ook nog! (of heb ik wat gemist??)
Haha ik vind je geen slecht mama hoor Sanne. Af en toe moet je natuurlijk wel proberen hoe het zonder gaat. En fijn dat ze niet veel huilt! Dat is zeker een vooruitgang!
En hier nog steeds niks. Heel veel mensen schatte de geboorte op de 25e (vanwege volle maan, schijnen er meer baby's geboren te worden) maar helaas. Mijn man denkt de 27e en ik 1 juni. Maar we wachten het maar weer gewoon af...
Haha ik vind je geen slecht mama hoor Sanne. Af en toe moet je natuurlijk wel proberen hoe het zonder gaat. En fijn dat ze niet veel huilt! Dat is zeker een vooruitgang!
En hier nog steeds niks. Heel veel mensen schatte de geboorte op de 25e (vanwege volle maan, schijnen er meer baby's geboren te worden) maar helaas. Mijn man denkt de 27e en ik 1 juni. Maar we wachten het maar weer gewoon af...
Shisha- Ratel
Spannend hoor Shisha!!
En Balloon trouwens ook!
En Balloon trouwens ook!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik heb jullie nu ook op facebook, maar ik "herken" jullie echt niet allemaal. Sommige wel aan de naam of leeftijd van de kindjes. Hoe weten jullie wie iedereen is?
red rose- Prater
red rose schreef:Ik heb jullie nu ook op facebook, maar ik "herken" jullie echt niet allemaal. Sommige wel aan de naam of leeftijd van de kindjes. Hoe weten jullie wie iedereen is?
Er moet ergens een lijstje staan in het facebookgroepje waarin staat wie wie is.
Shisha- Ratel
Shisha bedankt, ik heb er gelijk even geregeerd zodat ik bij het lijstje erbij kan
red rose- Prater
Ik heb volgens mij niet alleen mijn ogen aan mijn zoon gegeven, ook het gen wat gaat over uitslapen Vandaag heeft hij alweer tot half 11 geslapen (Wel om half 8 even gegeten hoor). Maar sindsdien heeft hij alleen wat hazenslaapjes op mijn arm gedaan. Hij ligt nu in het voedingskussen naast me op de bank enorme stinkscheten te laten Gister heb ik Broodje Falafel gegeten, dat vinden zijn darmen niet zo fijn, gelijk weer krampjes. Ook had mijn vriend afgelopen week een keer spaghetti bolognese gemaakt, de dag daarna had hij ook weer veel kramp.
Het is vandaag mijn laatste dagje verlof Ik heb gisteravond de hele avond zitten snotteren, mijn vriend was er niet dus dat hielp ook niet echt Vanavond is hij gelukkig thuis.
Ik ben benieuwd naar de naam Shisha! En naar de datum Maar dat weten we vast snel. En van Balloon ben ik ook nieuwsgierig.
Sanne, ik vind je geen slechte moeder hoor, ik had waarschijnlijk hetzelfde ook wel een keer gedaan.
Jade, hoe gaat het bij jullie? Met het kolven?
Pompoen, ben je toch een beetje uitgerust? Waarom 'vlucht' je man steeds naar een andere kamer 's nachts? Kan hij niet gewoon blijven liggen en overdag desnoods nog even uitrusten. Als je steeds maar alleen wakker bent word je ook zo depri van.
Red Rose, ondanks het lijstje herken ik ook niet iedereen hoor.
Jelin, was jij het werken niet verleerd? Opeens een stuk langzamer ofzo? En waren er veel nieuwe collega's? Dat lijkt me zo raar, dat ik mezelf straks moet voorstellen.. Normaal kreeg iedereen bij mij zijn kleding enzo, dus kende ik iedereen.
Het is vandaag mijn laatste dagje verlof Ik heb gisteravond de hele avond zitten snotteren, mijn vriend was er niet dus dat hielp ook niet echt Vanavond is hij gelukkig thuis.
Ik ben benieuwd naar de naam Shisha! En naar de datum Maar dat weten we vast snel. En van Balloon ben ik ook nieuwsgierig.
Sanne, ik vind je geen slechte moeder hoor, ik had waarschijnlijk hetzelfde ook wel een keer gedaan.
Jade, hoe gaat het bij jullie? Met het kolven?
Pompoen, ben je toch een beetje uitgerust? Waarom 'vlucht' je man steeds naar een andere kamer 's nachts? Kan hij niet gewoon blijven liggen en overdag desnoods nog even uitrusten. Als je steeds maar alleen wakker bent word je ook zo depri van.
Red Rose, ondanks het lijstje herken ik ook niet iedereen hoor.
Jelin, was jij het werken niet verleerd? Opeens een stuk langzamer ofzo? En waren er veel nieuwe collega's? Dat lijkt me zo raar, dat ik mezelf straks moet voorstellen.. Normaal kreeg iedereen bij mij zijn kleding enzo, dus kende ik iedereen.
Caroow- Lady Post-a-lot
Even een korte reactie van mij tussendoor (zal straks bijlezen/reageren). Vanmiddag ga ik naar de huisarts. Bij bevalling ben ik ingeknipt, verder geen last (pijn) van gehad. Maar toen ik dit weekend even keek of alles er goed uitzag down under, schrok ik nogal van wat ik zag. Kan dit niet zo goed uitleggen, maar reden genoeg voor mij om mijn huisarts er naar te laten kijken. En daar voel ik me nu een beetje naar over.
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Wat vervelend mezzo! Hopelijk valt het mee en moet het gewoon nog herstellen! Sterkte bij de huisarts! Of voel je je naar vanwege het laten zien aan de huisarts? Want die zijn daar natuurlijk gewoon voor he!
@caroow, hij heeft toevallig net afgelopen nachten weer bij ons geslapen, maar helaas trekt hij dat maar slecht. Hij is nog behoorlijk ziek en van een slechte nachtrust krijgt hij allemaal vervelende klachten en dan functioneert hij nauwelijks nog! Daarom 'vlucht' hij ook en stuur ik hem soms ook weg! Ik kan het ook echt niet aanzien hoor, na zo'n slechte nacht ziet hij helemaal grauw, heeft hartkloppingen en duizelingen, hangt hij slap in een stoel en heeft hij een humeur waar je u tegen zegt (omdat hij zich zo beroerd voelt)! Nee helaas is het soms écht beter als hij apart slaapt!
@caroow, hij heeft toevallig net afgelopen nachten weer bij ons geslapen, maar helaas trekt hij dat maar slecht. Hij is nog behoorlijk ziek en van een slechte nachtrust krijgt hij allemaal vervelende klachten en dan functioneert hij nauwelijks nog! Daarom 'vlucht' hij ook en stuur ik hem soms ook weg! Ik kan het ook echt niet aanzien hoor, na zo'n slechte nacht ziet hij helemaal grauw, heeft hartkloppingen en duizelingen, hangt hij slap in een stoel en heeft hij een humeur waar je u tegen zegt (omdat hij zich zo beroerd voelt)! Nee helaas is het soms écht beter als hij apart slaapt!
Pompoen- Lady Post-a-lot
@mezzo: wat vervelend zeg! Sterkte bij de huisarts straks en hopelijk valt het mee.
@all: hier is het vandaag heerlijk zonnig dus wij gaan straks heel ver wandelen volgens D. Eens zien hoever ze het volhoud, anders gaan we lekker naar de speeltuin of in de tuin spelen.
F doet het super ze slaapt sinds kort overdag stukken beter. We leggen haar nu beneden in de wagen in de hal dan kan ze op haar buik en slaapt ze super. Als D erg druk is oid dan leg ik haar boven in ons bed op haar rug en slaapt ze ook prima.
@caroow: succes op je eerste werkdag straks!
@all: hier is het vandaag heerlijk zonnig dus wij gaan straks heel ver wandelen volgens D. Eens zien hoever ze het volhoud, anders gaan we lekker naar de speeltuin of in de tuin spelen.
F doet het super ze slaapt sinds kort overdag stukken beter. We leggen haar nu beneden in de wagen in de hal dan kan ze op haar buik en slaapt ze super. Als D erg druk is oid dan leg ik haar boven in ons bed op haar rug en slaapt ze ook prima.
@caroow: succes op je eerste werkdag straks!
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
@ Caroow.. Ik was serieus zenuwachtig voor mijn eerste werkdag haha. Hier zijn er idd veel nieuwe crewleden bij gekomen vanwege de zomervakantie. Ik had niet eens tijd om me voor te stellen. Was gelijk druk haha. Kreeg al de vraag of ik misschien nieuw was. Maar ben het niet verleerd. Moest ff in komen natuurlijk. En de nieuwe acties kennen, maar na 4 dagen gaat het weer als van te voren. Ik zou alleen niet gelijk raam 2 gaan staan. Heb ik wel moeten doen. Ik was echt gebroken de dag erna. Probeer of je op een rustiger station kunt beginnen zodat je het op kunt bouwen. Mijn voeten deden wel veel pijn. Je moet wennen aan het lange staan.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Jelin schreef:@ Caroow.. Ik was serieus zenuwachtig voor mijn eerste werkdag haha. Hier zijn er idd veel nieuwe crewleden bij gekomen vanwege de zomervakantie. Ik had niet eens tijd om me voor te stellen. Was gelijk druk haha. Kreeg al de vraag of ik misschien nieuw was. Maar ben het niet verleerd. Moest ff in komen natuurlijk. En de nieuwe acties kennen, maar na 4 dagen gaat het weer als van te voren. Ik zou alleen niet gelijk raam 2 gaan staan. Heb ik wel moeten doen. Ik was echt gebroken de dag erna. Probeer of je op een rustiger station kunt beginnen zodat je het op kunt bouwen. Mijn voeten deden wel veel pijn. Je moet wennen aan het lange staan.
Ik hoopte juist dat ik Raam 2 mag staan, volgens mij ben ik van alle broodjes de dressvolgorde vergeten
Het is sowieso druk denk ik, want ik heb sluit en op het einde van de avond sta je dan of counter&R2 of Bop&R1. Gelukkig begin ik niet in de rush, mijn allereerste werkdag was een donderdag in de zomervakantie en toen begon ik om 5 uur gelijk aan de counter.. Geen aanrader
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow, succes met werken vandaag!
Ik ga woensdag eens mn woonhuis bezoeken. Sowieso vol trots mn kleine meid laten zien, maar ook even kijken wat mn mogelijkheden zijn nu mn verlof helaas bijna voorbij is..
Mezzo, succes bij de huisarts
Pompoen, blijft vervelend dat je man nog steeds zo ziek is.
Vancitygirl, veel plezier met wandelen. De volgende keer ga ik mee;)
Hier niet veel bijzonders, behalve dat we beiden flink verkouden zijn (dochter nog steeds. En ik heb in 1 dag tijd keelpijn, oorpijn, snotterneus en verrotte stem).
Dalik naar de garage om de airbag te kunnen laten uitschakelen, mag ze eindelijk voorin zitten! Vond dat achterin zitten echt niks.
Hoe lang hadden jullie het bord in de tuin? Hier staat ie nog.. En alle kaarten staan nog in de kamer, en op dressoir staan nog steeds wat kraamcadeau's..
Ik ga woensdag eens mn woonhuis bezoeken. Sowieso vol trots mn kleine meid laten zien, maar ook even kijken wat mn mogelijkheden zijn nu mn verlof helaas bijna voorbij is..
Mezzo, succes bij de huisarts
Pompoen, blijft vervelend dat je man nog steeds zo ziek is.
Vancitygirl, veel plezier met wandelen. De volgende keer ga ik mee;)
Hier niet veel bijzonders, behalve dat we beiden flink verkouden zijn (dochter nog steeds. En ik heb in 1 dag tijd keelpijn, oorpijn, snotterneus en verrotte stem).
Dalik naar de garage om de airbag te kunnen laten uitschakelen, mag ze eindelijk voorin zitten! Vond dat achterin zitten echt niks.
Hoe lang hadden jullie het bord in de tuin? Hier staat ie nog.. En alle kaarten staan nog in de kamer, en op dressoir staan nog steeds wat kraamcadeau's..
sanne-84- Ratel
Je mag van mij nu ook mee hoor Sanne. Zo te lezen heb je het alleen erg druk vandaag.Voor volgende week zijn de vooruitzichten goed dus kunnen dan wel wat afspreken?
Ik heb dit weekend het bord en de kaarten weggehaald. Nu hangt alleen de slinger hoera een meisje er nog, die haal ik straks nog even weg.
Ik heb dit weekend het bord en de kaarten weggehaald. Nu hangt alleen de slinger hoera een meisje er nog, die haal ik straks nog even weg.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
@ Caroow.. Haha dat kan ook. Maar werk je in een kleiner restaurant dan? Hier is elk station tot sluitingstijd door 1 man bezet op de kiosk na. Mijn eerste dag was raam 1. Ze hadden eigenlijk geen tijd om me in te werken. gelukkig had ik al kassa ervaring haha.
Enne succes vanavond. Maar dat komt wel goed!
@ Sanne.. Balen dat jullie verkouden zijn. Ik heb geen bord in de tuin gehad, want we hebben geen voortuin haha. Maar had een geboorteslinger en heb die na een maand weg gehaald.
Enne succes vanavond. Maar dat komt wel goed!
@ Sanne.. Balen dat jullie verkouden zijn. Ik heb geen bord in de tuin gehad, want we hebben geen voortuin haha. Maar had een geboorteslinger en heb die na een maand weg gehaald.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Pagina 36 van 43 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 39 ... 43
Soortgelijke onderwerpen
» Voorjaar trends 2013
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» *Voorjaar 2013 mama's*