*Voorjaar 2013 mama's*
+34
Balloon
Shopaholic
Ellebel
Printje
studiebol
Flower_L
Paper Crown
lente
Dikkie Dik
Linda
sanne-84
Mom-Of-3
Jelin
Caroow
L!ND@
Pompoen
Filoria
red rose
Parel
Happydobby
peach
blondje1313
Exogenesis
Snoes
MissBitchy
slaatje
Jade
joyce0606
VeryCherry
Mysterious
Shisha
Vancity_girl
mezzoforte
Dora
38 plaatsers
Pagina 35 van 43
Pagina 35 van 43 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 39 ... 43
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
Wat is t hier rustig! Komt t door facebook?!
Net nog eenkeer naar cb geweest om te wegen, ze woog 3900 gram gelukkig.
Ik zei dat ze hoestte, en zonderverder te vragen zei ze dat ik haar moest laten nakijken bij de huisarts. Terwijl ik op internet had gelezen dat er tegen hoesten weinig te doen was. Nu hoest ze al een week, waarvan de laatste dagenwel opvallend meer, en ook al doet ze t erder goed, heb ik heb toch maar gebeld. Terwijl ik eigenlijk niet wil overkomen als een overbezorgde moeder. Blijftmoeilijk zo'n kleine inschatten!
Wasssen jullie nieuwe kleertje ng steeds van te voren? En nog steeds onder wasmiddel?
Net nog eenkeer naar cb geweest om te wegen, ze woog 3900 gram gelukkig.
Ik zei dat ze hoestte, en zonderverder te vragen zei ze dat ik haar moest laten nakijken bij de huisarts. Terwijl ik op internet had gelezen dat er tegen hoesten weinig te doen was. Nu hoest ze al een week, waarvan de laatste dagenwel opvallend meer, en ook al doet ze t erder goed, heb ik heb toch maar gebeld. Terwijl ik eigenlijk niet wil overkomen als een overbezorgde moeder. Blijftmoeilijk zo'n kleine inschatten!
Wasssen jullie nieuwe kleertje ng steeds van te voren? En nog steeds onder wasmiddel?
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb vandaag een extra afspraak op het CB gehad in verband met de onrust van R. Ze weegt nu 3190 gram en is 50, 5 cm. Ze is te weinig gegroeid.
Aangezien ik te weinig melk heb om de voedingen omhoog te gooien naar 150 ml per keer is het advies om 1 voeding te vervangen door nutrilon ha.
Ik heb daarna meteen de lactatiekundige gebeld. Vanavond word ik terug gebeld.
Aangezien ik te weinig melk heb om de voedingen omhoog te gooien naar 150 ml per keer is het advies om 1 voeding te vervangen door nutrilon ha.
Ik heb daarna meteen de lactatiekundige gebeld. Vanavond word ik terug gebeld.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik was ook op het cb vandaag . Lucas is nu 55,5 cm en 4780 gram! Ook heeft hij zijn eerste inentingen gehad en nu is hij héél zielig! Ook omdat hij door mijn man aangestoken is met een verkoudheid. Hij huilt echt moord en brand, zo verdrietig! Zelfs bij mij in de draagdoek begint hij af en toe ineens te huilen. En vanuit het wiegje hoor ik terwijl hij slaapt gekreun en gehuil. Hij is dus 1565 gram gegroeid en 4 cm in een maand!
Nu ga ik gauw koken, voor hij weer wakker word...
Nu ga ik gauw koken, voor hij weer wakker word...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Sanne, ik was nieuwe kleertjes nog altijd, maar ik doe het niet meer apart. Zijn kleertjes worden nu gewoon samen met die van ons gewassen, wel met hypo-allergene wasmiddel/wasverzachter.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik was nieuwe kleren over het algemeen ook nog, zeker rompertjes. Maar ik was ze gewoon met onze kleding mee en ook niet met hypo allergeen spul als ik eerlijk ben. Ik gebruik ook wasverzachter anders komt het stinkend uit de droger.
Ik reageerde zelf vroeger nog wel eens allergisch op ongewassen kleding uit de winkel trouwens, dan kreeg ik overal uitslag.
Ik reageerde zelf vroeger nog wel eens allergisch op ongewassen kleding uit de winkel trouwens, dan kreeg ik overal uitslag.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Dan zal ik daar iets me op gaan letten;)
Ipv babyacne gooien ze het nu op wasverzachter en verkeerde wasgel.
Pff, daarmee twijfel ik wel een beetje aan het cb, is zo makkelijk gezegd. Maar goed, ik ga iig geen wasverwachter meer gebruiken, en nieuwe kleertjes eerst meewassen
Ipv babyacne gooien ze het nu op wasverzachter en verkeerde wasgel.
Pff, daarmee twijfel ik wel een beetje aan het cb, is zo makkelijk gezegd. Maar goed, ik ga iig geen wasverwachter meer gebruiken, en nieuwe kleertjes eerst meewassen
sanne-84- Ratel
@ Sanne.. Je kunt idd proberen of het aan de wasverzachter of wasmiddel ligt. Ik was alles van A gewoon mee ook met wasverzachter. Geen problemen mee gelukkig. Heeft E ook een droog huidje? A had ook uitslag op haar hoofd en borst. Ik ben toen naar de huisarts gegaan en heb vette creme gekregen. Bij haar was het een lichte exceem door haar droge huidje. Heb het een weekje gesmeerd en sindsdien is het niet meer terug gekomen.
@ Jade.. ben je al terug gebeld door de lactatiekundige? Balen dat R te weinig is gegroeid.
@ Pompoen.. zielig he die prikjes. A was er een paar dagen huilerig van. Maar nu gaat het weer goed.
Hier zit het verlof erop. Moet vanavond weet werken. Dat is wel ff een tegenvaller, maar heb er wel zin in. Ik ga mijn meiden wel missen.
A slaapt nu al een aantal nachten door tot 7.00 uur. Heel goed dus. Vannacht was ze om 3.30 uur aan het mopperen, maar ze viel terug in slaap.
@ Jade.. ben je al terug gebeld door de lactatiekundige? Balen dat R te weinig is gegroeid.
@ Pompoen.. zielig he die prikjes. A was er een paar dagen huilerig van. Maar nu gaat het weer goed.
Hier zit het verlof erop. Moet vanavond weet werken. Dat is wel ff een tegenvaller, maar heb er wel zin in. Ik ga mijn meiden wel missen.
A slaapt nu al een aantal nachten door tot 7.00 uur. Heel goed dus. Vannacht was ze om 3.30 uur aan het mopperen, maar ze viel terug in slaap.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Sanne: Het is inderdaad rustig! Iedereen zal wel druk zijn, hopelijk ben ik dat ook binnenkort.
Vervelend dat ze zo hoest maar goed dat je gewoon gebelt hebt hoor. Beter tevaak dan te weinig.
Jade: Wat vervelend dat ze niet genoeg groeit! Ik hoop dat de nutrilon snel helpt en goed dat je gebeld hebt!
Pompoen: Zo zielig dat L. zo verkouden is en dan ook nog prikjes. Ik hoop dat hij snel opknapt!
Jelin: Lijkt mij best moeilijk weer voor het eerst gaan werken! Succes! En fijn dat A. wel regelmatig doorslaapt.
Hier is alles nog steeds rustig. Het rommelt wel, de afgelopen 2 dagen veel last van (soms pijnlijke) harde buiken en af en toe wat krampen. En ik heb gewoon 1 plek vlak bij mijn ribben die gewoon zoveel pijn doet. Zoon ligt de laatste weken op 1 manier en dat is met zijn billen tegen mijn ribbenkast aan. Hij loopt daar dus ook al weken te duwen op dezelfde plek en voor mijn gevoel is het aan de binnenkant 1 grote beurse plek. Dus iedere keer dat hij nu beweegt voel ik die plek en dat is niet prettig.
Dus wat dat betreft ben ik er wel klaar mee en mag hij van mij komen. En natuurlijk ook omdat ik gewoon zooo nieuwschierig ben naar ons mannetje!
Vervelend dat ze zo hoest maar goed dat je gewoon gebelt hebt hoor. Beter tevaak dan te weinig.
Jade: Wat vervelend dat ze niet genoeg groeit! Ik hoop dat de nutrilon snel helpt en goed dat je gebeld hebt!
Pompoen: Zo zielig dat L. zo verkouden is en dan ook nog prikjes. Ik hoop dat hij snel opknapt!
Jelin: Lijkt mij best moeilijk weer voor het eerst gaan werken! Succes! En fijn dat A. wel regelmatig doorslaapt.
Hier is alles nog steeds rustig. Het rommelt wel, de afgelopen 2 dagen veel last van (soms pijnlijke) harde buiken en af en toe wat krampen. En ik heb gewoon 1 plek vlak bij mijn ribben die gewoon zoveel pijn doet. Zoon ligt de laatste weken op 1 manier en dat is met zijn billen tegen mijn ribbenkast aan. Hij loopt daar dus ook al weken te duwen op dezelfde plek en voor mijn gevoel is het aan de binnenkant 1 grote beurse plek. Dus iedere keer dat hij nu beweegt voel ik die plek en dat is niet prettig.
Dus wat dat betreft ben ik er wel klaar mee en mag hij van mij komen. En natuurlijk ook omdat ik gewoon zooo nieuwschierig ben naar ons mannetje!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
@ Shisha.. Vond het bij oudste moeilijker om weer te gaan werken. En balen dat je een beurse plek hebt. Lijkt me pijnlijk. Ik hoop dat jullie mannetje zich snel zal laten zien.
Jelin- Kletskop
Jelin, ik denk ook niet echt dat t aan de wasverzachter ligt, maar laat het nu voor de zekerheid toch maar achterwege. Het wordt al langzaamaan beter. Nu is het huidje wel droog, normaal valt het wel mee.
Fijn dat ze zo goed doorslaapt!
Ow wat snel dat het verlof voorbij is.. Werk ze vanavond..
Ik moet er nog niet aan denken:(
Shisha, ik heb nooit last gehad van een bepaalde plek die pijn doet. Lijkt me vervelend
Net bij de dokter geweest. Gisteravond en vanmorgen heeft ze ng beetje slijm opgegeven, en vanmorgen ook veel voeding (natuurlijk net toen ik even de hond ging uitlaten ) terwijl ze nog niet eens de hele fles op had. Heb haar net nog maar 60cc extra gegeven..
Gelukkig was het 'maar' een flinke verkoudheid.
Op zo'n moment is het wel extra zwaar het alleen zijn. Tis zo zielig om mn meisje te zien ( er zijn hier meerdere baby's verkouden, dus dat kan beaamt worden) en mis het overleg en steun wel een beetje
Fijn dat ze zo goed doorslaapt!
Ow wat snel dat het verlof voorbij is.. Werk ze vanavond..
Ik moet er nog niet aan denken:(
Shisha, ik heb nooit last gehad van een bepaalde plek die pijn doet. Lijkt me vervelend
Net bij de dokter geweest. Gisteravond en vanmorgen heeft ze ng beetje slijm opgegeven, en vanmorgen ook veel voeding (natuurlijk net toen ik even de hond ging uitlaten ) terwijl ze nog niet eens de hele fles op had. Heb haar net nog maar 60cc extra gegeven..
Gelukkig was het 'maar' een flinke verkoudheid.
Op zo'n moment is het wel extra zwaar het alleen zijn. Tis zo zielig om mn meisje te zien ( er zijn hier meerdere baby's verkouden, dus dat kan beaamt worden) en mis het overleg en steun wel een beetje
sanne-84- Ratel
De lactatiekundige heeft nog niet terug gebeld. Vanmorgen belde ze, maar heb ik de oproep gemist. Op m'n voicemail zei ze dat ze het nog een keer ging proberen, maar dat is nog niet gebeurd. Ik heb haar nog een keer gebeld, maar er werd niet opgenomen.
R. is al 2 dagen overdag giga onrustig. Veel huilen, niet slapen en alleen maar op de arm willen. De afgelopen 2 nachten waren wel oke, maar toch ben ik echt doodmoe.
Ik begin zo langzamerhand echt een beetje op te raken.
R. is al 2 dagen overdag giga onrustig. Veel huilen, niet slapen en alleen maar op de arm willen. De afgelopen 2 nachten waren wel oke, maar toch ben ik echt doodmoe.
Ik begin zo langzamerhand echt een beetje op te raken.
Jade- Ratel
Sanne, inderdaad rustig hier. Ik had wel gelezen dat er op facebook een groep was, maar ik zit daar niet bij dus zou niet weten of het daar dan zo druk is haha. Nieuwe kleertjes was ik nog steeds van tevoren. Ik heb alles altijd met ons gewone wasmiddel gewassen, alleen zonder wasverzachter.
Jade, jammer dat je telefoontje van de lk misgelopen bent. Vervelend dat je zo vermoeid bent
Pompoen, wat zielig zeg B. moet over een paar weken zijn eerste prikjes krijgen geloof ik.
Jelin, op zich ook wel weer lekker om aan het werk te gaan denk ik toch? Ik zie er zelf op zich wel naar uit, maar voor mij duurt het nog wel even. Mag op mijn verjaardag weer beginnen
Shisha, bijna zover!!! Nog even geduld hebben, lastig he zo op het einde?
Hier gaat alles op zich wel ok. Zit nu op 2 flesjes per dag, dat vind ik zoveel relaxter dat ik het liefst per direct volledig zou overstappen. Maar ik bouw het rustig verder af. Ik heb met bv overigens niks te klagen hoor B. doet het verder goed, zo leuk om te zien hoe hij op ons reageert als we praten enzo Ligt nu lekker te slapen. Morgen gaan we kijken voor een box, echt zin om die te kopen Misschien een stomme vraag overigens, maar hoe snel na de bevalling hebben jullie 'het' weer gedaan? Ik wil wel zeg maar, maar vind het een beetje eng. Bang dat er iets fout gaat ofzo i.v.m. feit dat ik ingeknipt was. Voel me er een beetje dom over
Jade, jammer dat je telefoontje van de lk misgelopen bent. Vervelend dat je zo vermoeid bent
Pompoen, wat zielig zeg B. moet over een paar weken zijn eerste prikjes krijgen geloof ik.
Jelin, op zich ook wel weer lekker om aan het werk te gaan denk ik toch? Ik zie er zelf op zich wel naar uit, maar voor mij duurt het nog wel even. Mag op mijn verjaardag weer beginnen
Shisha, bijna zover!!! Nog even geduld hebben, lastig he zo op het einde?
Hier gaat alles op zich wel ok. Zit nu op 2 flesjes per dag, dat vind ik zoveel relaxter dat ik het liefst per direct volledig zou overstappen. Maar ik bouw het rustig verder af. Ik heb met bv overigens niks te klagen hoor B. doet het verder goed, zo leuk om te zien hoe hij op ons reageert als we praten enzo Ligt nu lekker te slapen. Morgen gaan we kijken voor een box, echt zin om die te kopen Misschien een stomme vraag overigens, maar hoe snel na de bevalling hebben jullie 'het' weer gedaan? Ik wil wel zeg maar, maar vind het een beetje eng. Bang dat er iets fout gaat ofzo i.v.m. feit dat ik ingeknipt was. Voel me er een beetje dom over
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Jade, het contact met mijn lk liep ook niet erg lekker. Ook wel eens dat ik een dag later zelf maar weer terugbelde ofzo. Best vervelend.
Ik denk dat er moeheid heerst ofzo. Ik sta te tollen op mn benen van moeheid. Heb al geregeld dat de buren de hond weer uitlaten, en dan kan ik lekker op tijd naar bed met zieke E. Ik ga een poging doen om in bed tv te kijken, eens kijken of ik niet in slaap val.
Mezzo, het is best druk/gezellig op fb, staan leuke foto's kun je 1 van ons niet zoeken zodat we je ook toe kunnen voegen?
Ik vind de flesjes geven ook relaxed. Vind dat eigenlijk ook heel leuk om te doen, zo leuk dat ik het jammer vind als iemand anders het doet
En op je laatste vraag hoef ik nog geen antwoord te geven..
Ik denk dat er moeheid heerst ofzo. Ik sta te tollen op mn benen van moeheid. Heb al geregeld dat de buren de hond weer uitlaten, en dan kan ik lekker op tijd naar bed met zieke E. Ik ga een poging doen om in bed tv te kijken, eens kijken of ik niet in slaap val.
Mezzo, het is best druk/gezellig op fb, staan leuke foto's kun je 1 van ons niet zoeken zodat we je ook toe kunnen voegen?
Ik vind de flesjes geven ook relaxed. Vind dat eigenlijk ook heel leuk om te doen, zo leuk dat ik het jammer vind als iemand anders het doet
En op je laatste vraag hoef ik nog geen antwoord te geven..
sanne-84- Ratel
Sanne; baker jij E. overdag ook in? Omdat ze normaal veel slaapt overdag, wilde ik haaralleen 's nachts inbakeren.
Maar nu slaapt ze dus 's nachts goed en is zo overdag zo onrustig. Maar is het niet erg als ze zoveel ingebakerd liggen? Net werd ze huilend wakker, had ze zichzelf in haar oog geprikt.
Maar nu slaapt ze dus 's nachts goed en is zo overdag zo onrustig. Maar is het niet erg als ze zoveel ingebakerd liggen? Net werd ze huilend wakker, had ze zichzelf in haar oog geprikt.
Jade- Ratel
Jade schreef:Sanne; baker jij E. overdag ook in? Omdat ze normaal veel slaapt overdag, wilde ik haaralleen 's nachts inbakeren.
Ik baker haar overdag ook in ja, want anders slaapt ze overdag ook niet, en dan heb ik een huilende baby, en uiteindelijk overstuur omdat ze oververmoeid/overprikkeld is. En door deze rust heeft zij overdag ook meer rust als ze wel wakker is, en kan ze een klein even in de box liggen zonder speen en zonder te huilen.
Ik baker haar wel alleen in als ze in bed ligt, dus niet in de box oid. En mocht ze huilen dan haal ik haar ook uit de doeken (mits ik van plan ben om haar weer snel terug te leggen).
Moet ook zeggen dat als ik haar de nachtvoeding geef ik haar vantevoren inbaker, zodat ik haar meteen in bed kan leggen. En als ze om 6-7 uur kwam wilde ik haar ook wel eens ingebakerd voeden zodat ze niet zo erg wakker werd
sanne-84- Ratel
Na vandaag heb ik nog 4 dagen vrij en dan begin ik alweer met werken! Ben nu nog even lekker aan het genieten van mijn verlof, lekker niksen R.avi slaapt nu al een paar nachten door, maar ik was vanmorgen wel heel moe. Mijn vriend is om 8 uur met R uit bed gegaan en ik heb uitgeslapen tot 10 uur Ik blij, en vriend ook. Hij is niet zo veel alleen met R en helemaal niet 's ochtends, en dan is R juist heel lief. Hij ligt dan vaak hard te lachen en te kraaien in de box
Net heb ik alle plinten weer gepoetst en overal achter, onder en tussen gestofzuigd, het voelde weer even als nesteldrang
Net heb ik alle plinten weer gepoetst en overal achter, onder en tussen gestofzuigd, het voelde weer even als nesteldrang
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen,
@ Mezzo.. Gewoon met je man bespreken dat je daar onzeker over bent. En toen het vloeien over was hebben wij het weer gezellig gemaakt haha.
@ Caroow.. jij mag ook al weer bijna werken. Heb je er zin in?
Eerste werkdag zit er weer op. Ben erg moe nu. Had gelijk het pittigste onderdeel te pakken, de mc drive Maar was wel wennen, maar had het zo weer opgepakt. Alsof ik nooit weg ben geweest haha. Moest ook tot 00.30 uur werken, dus maar 5,5 uur geslapen. A heeft lekker doorgeslapen tot 7.00 uur. Ze was wel aan het mopperen om 4.45 maar viel terug in slaap.
@ Mezzo.. Gewoon met je man bespreken dat je daar onzeker over bent. En toen het vloeien over was hebben wij het weer gezellig gemaakt haha.
@ Caroow.. jij mag ook al weer bijna werken. Heb je er zin in?
Eerste werkdag zit er weer op. Ben erg moe nu. Had gelijk het pittigste onderdeel te pakken, de mc drive Maar was wel wennen, maar had het zo weer opgepakt. Alsof ik nooit weg ben geweest haha. Moest ook tot 00.30 uur werken, dus maar 5,5 uur geslapen. A heeft lekker doorgeslapen tot 7.00 uur. Ze was wel aan het mopperen om 4.45 maar viel terug in slaap.
Jelin- Kletskop
Maandag begin ik weer Jelin, van 20.00 tot sluit (00.30). Heb er wel zin in, maar ik vind het ook wel jammer dat mijn verlof voorbij is.
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Maandag begin ik weer Jelin, van 20.00 tot sluit (00.30). Heb er wel zin in, maar ik vind het ook wel jammer dat mijn verlof voorbij is.
Ja dat is ook zo. Gaat zo snel voorbij. Doe mij die fijne tijden eens haha. Moet altijd om 17.30 beginnen en draai altijd sluit.
Jelin- Kletskop
Zo raar dat sommige van jullie al weer aan het werk zijn terwijl ik nog steeds moet bevallen. Kan mij er ook echt nog niks bij voorstellen haha!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Nog steeds niets gehoord van de lactatiekundige. Morgen maar eens achter een andere aan.
Jade- Ratel
Heb j zelf nog een keer geprobeerd te bellen Jade? Zou haar gewoon nog 1x bellen, zou zonde zijn als het hier op spaak loopt. En ondertussen een ander zoeken inderdaad en die gewoon bellen als je haar niet te pakken krijgt. Ik denk dat het voor jou echt tijd is om actie te ondernemen en als dat niet opschiet omdat deze lactatiekundige niet opschiet dan is dat pech voor haar, maar jij zou er niet onder moeten hoeven te lijden!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Alhoewel ik grootse plannen had om hier actief mee te schrijven, is daar niks van terecht gekomen...
Wel heb ik alles meegelezen
Maar wil jullie toch melden dat ik gister trotse moeder ben geworden van een zoon: Sam!
3280 gram - 50 cm - borstvoeding loopt als een tiet - Sam is helaas érg misselijk van ingeslikt vruchtwater, dus heb nu al 42 uur niet meer geslapen... Komt vast goed en hoort erbij denk!
Wel heb ik alles meegelezen
Maar wil jullie toch melden dat ik gister trotse moeder ben geworden van een zoon: Sam!
3280 gram - 50 cm - borstvoeding loopt als een tiet - Sam is helaas érg misselijk van ingeslikt vruchtwater, dus heb nu al 42 uur niet meer geslapen... Komt vast goed en hoort erbij denk!
MissBitchy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 164
Punten : 210
Registratiedatum : 01-09-12
Gefeliciteerd Miss bitchy!
Als er nog mensen bij de facebookgroep willen moeten ze even pm-en dan voeg ik ze toe.
Als er nog mensen bij de facebookgroep willen moeten ze even pm-en dan voeg ik ze toe.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Gefeliciteerd! Ben je vandaag bevallen, net als Blondje?
Hopelijk kan je snel even slapen en heb je een fijne kraamweek.
Ook voor Blondje natuurlijk Ik ben benieuwd naar jullie bevallingen.
Hopelijk kan je snel even slapen en heb je een fijne kraamweek.
Ook voor Blondje natuurlijk Ik ben benieuwd naar jullie bevallingen.
Caroow- Lady Post-a-lot
Pagina 35 van 43 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 39 ... 43
Soortgelijke onderwerpen
» Voorjaar trends 2013
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» *Voorjaar 2013 mama's*