Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*Voorjaar 2013 mama's*

+34
Balloon
Shopaholic
Ellebel
Printje
studiebol
Flower_L
Paper Crown
lente
Dikkie Dik
Linda
sanne-84
Mom-Of-3
Jelin
Caroow
L!ND@
Pompoen
Filoria
red rose
Parel
Happydobby
peach
blondje1313
Exogenesis
Snoes
MissBitchy
slaatje
Jade
joyce0606
VeryCherry
Mysterious
Shisha
Vancity_girl
mezzoforte
Dora
38 plaatsers

Pagina 29 van 43 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 36 ... 43  Volgende

Ga naar beneden

*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 29 Empty Re: *Voorjaar 2013 mama's*

Bericht  Ellebel di 7 mei 2013 - 2:32

Shisha schreef:Hoe is het hier? Het is zo rustig! Allemaal druk met de babies haha.

Ik ben net weer bij de verloskundige geweest. De kleine ligt al een stuk ingedaald en wordt nu op zo'n 2800 gram geschat. Helemaal prima dus. *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 29 561177
En verder nog steeds weinig last. Af en toe wat krampjes en harde buiken.
Oeps, mijn baby was 3 weken geleden al 2750 gr. Ik ga deze week eens met de verloskundige overleggen of ik een extra groeiecho kan krijgen. Ik ben zelf maar 1.58 m en ben een beetje bang dat mijn 'reus' blijft steken bij de bevalling..
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Jade di 7 mei 2013 - 2:45

jaaa, het is best druk hoor zo'n baby!

Hier gaat alles goed! R. is vanmiddag gewogen en weegt alweer 2880 gram! Ze groeit als kool dus! Maatje 44 wordt echt te klein nu (vooral de truitjes).

Mijn kolf is vandaag met de post gekomen, dus voorlopig kunnen we R. nog meer laten groeien! *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 29 281626781

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Caroow di 7 mei 2013 - 2:52

Ik heb het vooral druk gehad met zonnen Embarassed

R huilt normaal bijna nooit, slaapt heerlijk en als hij wakker is ligt hij lekker op schoot, naast me op de bank of in de box. En als het mooi weer is in de wagen buiten smile

Gister heeft hij zijn eerste prikjes gehad en nu is hij wel wat uit zijn doen, maar ik las dat baby's van 6 weken gemiddeld 3 uur per dag huilen en dat het daarna minder wordt. Nou, R huilt normaal misschien 10 minuten op een hele dag en nu is hij dus wat huilerig, maar meer dan een half uur zal het niet zijn. Zijn verdriet is meestal over als ik hem lekker bij mij leg, helpt dat niet dat krijgt hij een lekker slokje melk smile

Hij heeft helaas nog wel steeds krampjes, t arme ding. Ik heb nu maar Sab Simplex besteld, het is zo sneu voor hem. En voor mijn vriend ook, R krijgt duidelijk meer last als ik kruiden, ui of knoflook eet, dus we eten nu heel sober. Normaal zoekt mijn vriend allemaal recepten op internet of op tv, maar nu is het steeds aardappels, groente en vlees. Goed voor onze lijn smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  sanne-84 di 7 mei 2013 - 2:53

Het is hier inderdaad wat stiller. Ik denk iedere x ik ga morgen wat schrijven, maar dan komt er weer iets tussendoor, of wil ik ff afwachten, en dan komt het er niet van.

Het slapen gaat nog steeds hetzelfde. Inbakeren lijkt goed te werken. Soms duurt het even (klein uurtje) voordat ze slaapt, maar ze ligt of stil, of jammert een beetje. Soms heeft ze speen nodig, soms ook niet.
Alleen als ze niet in bed ligt (of iig niet ingebakerd is) dan slaapt ze ook niet, tenzij bij je op de arm. Maar gister bijv naar cb geweest, en 'savonds naars schoonmoeder, dus dan slaapt ze die gedeeltes al niet.
En net als vandaag zijn we naar de kinderarts geweest, komt dalik de lactatiekundige, en ga ik vanavond naar een vriendin, dus zal ze nu ook niet veel slapen:( en dus meer jengelen/huilen.
Ik merk idd dat ze 'savonds wat huileriger is dan overdag. Toch jammer, als 'savonds vaker bezoek komt. Maar daardoor krijg ik overdag wel iets meer rust.

Gister gezien door de arts van het cb, alles was goed. En vandaag door de kinderarts in zkh en verassend, ook daar alles goed;)
Gister bleek alleen dat ze niet heel veel is aangekomen. Nu kan dat altijd wel eens, en zegt het na een week niet heel veel, maar daarom komt dalik wel alvast een lactatiekundige langs om mee te kijken.

In hoeverre kunnen jullie je baby al loslaten? Ik heb nog niet veel ondernomen zonde haar, en daar moet ik eigenlijk ook nog niet aan denken.. Een boodschap lukt nog wel, daarvan weet ik dat ik zo terug ben. Maar 'gewoon shoppen' in het dorp zít er alleen niet in, dan is het niet echt een moet, en kan ik niet nadenken wat ik moet hebben of mooi vind.
Ik heb na de bevalling ook een bon gekregen voor een massage voor mij. Nou, van de gedachte alleen al dat ik daar een uur moet ontspannen zonder E lukt me al niet.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caroow di 7 mei 2013 - 2:55

Het enige wat ik alleen doe is hardlopen. Ik doe voor de rest geen dingen waarbij hij niet mee kan. Ik moet wel hoognodig naar de kapper, dan zal ik hem ook even alleen moeten laten. En over 3 weken alweer aan het werk natuurlijk Neutral
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  sanne-84 di 7 mei 2013 - 3:02

Ik zou alleen kunnen hardlopen als ze in bed ligt te slapen (wantik weet dat ALS ze slaapt, ze dan ook doorslaapt). Maar als ik zou gaan dan zou ik eerder voor een korter rondje gaan dan voor een langer..
De gedachte dat ze nu 5 weken is, en ik dus ook al over 5 weken moet gaan werken maakt me nu al gek..
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Pompoen di 7 mei 2013 - 3:32

Loslaten...in het begin vond ik dat nog heel erg moeilijk, vooral door de periode in het ziekenhuis. Maar zodra hij thuis was merkte ik dat ik ook erg behoefte had aan momenten dat ik even niet meer mamma hoefde te zijn. Dus ik ben toen naar koor gegaan weer en ik vind het héérlijk, sowieso vind ik koor heerlijk, maar ook gewoon even mijn handen vrij hebben vind ik heerlijk. Ik heb nu ook zangles opgepakt, daar ben ik vanmiddag geweest, ik heb wederom genoten.
Ik heb het echt af en toe nodig om gewoon iets voor mezelf te doen merk ik, hoe gek ik ook op mijn jongetje ben.
Nou komt de verzorging ook wel grotendeels op mij neer hoor, mijn man is er niet fit genoeg voor. Maar als hij dan verschoond, gevoed, behandeld (voor de spruw) en in slaap is (daar moet ik momenteel wat meer moeite voor doen) dan stal ik hem vaak bij mijn man (in de wasmand laughcry ) op zolder (daar heeft hij zijn hobbyruimte en werkkamer en ga ik lekker zingen of wat anders doen. Ik ben ook steeds plannen aan het maken voor nieuwe dingen en ook voor dingen in het huis. Alleen in de praktijk ben ik denk ik 90% van de dag nog met hem bezig.

Caroow, ik heb ook zo'n niet-huiler. Ik ben soms echt verbaasd als hij een keel op zet. Nu hij spruw heeft doet hij dat wel wat meer, hij is echt onrustiger en zielig. Maar echt huilen doet hij zelden en ik kan hem eigenlijk altijd troosten door hem bij me te nemen. Als dat niet genoeg is dan neem ik hem in de draagdoek en ga ik een beetje door het huis wandelen en meestal is hij dan zo in slaap. Hem voeden werkt op dit moment niet troostend (behalve als hij honger heeft haha) want dat doet ons allebei te veel pijn. Hij heeft wel overduidelijk meer behoefte aan zijn speentje, hoewel hij die ook regelmatig uitspuugt omdat hij 'm niet wil.
Drie uur per dag huilen? Wauw, ik kan me dat echt haast niet voorstellen! Hij is wel deze hele week al onrustiger, heeft naast spruw ook last van krampjes, hij slaakt af en toe een huilkreet en hij piept en kreunt. Ook maakt hij de meest vreselijke persgeluiden (en loopt dan rood aan, arm kind), maar als dat alles is I love you.

Sanne, het lijkt me in jouw situatie ook wel moeilijk hoor, aan het werk gaan. Ik kan me voorstellen dat je nu nog meer behoefte hebt aan een soort geborgenheid met je dochter en om nou te zeggen dat je erg van je verlof hebt kunnen genieten. Hopelijk komt dat nu wel wat meer!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  mezzoforte di 7 mei 2013 - 6:50

Jelin, het was een huurappartement. Zijn er na komende maand dus sowieso vanaf maar misschien dus eerder. B. doet het geweldig! Very Happy Al was vandaag wel vermoeiend, na de laatste voeding net rond 5 uur heb ik lekker een uurtje geslapen. B. slaapt nu ook lekker smile Tis echt zo'n heerlijk ventje Very Happy Wipstoel, hebben wij nog niet, misschien ook maar eens voor kijken. Eerst nog een box kopen (ja we zijn niet zo snel met alles :P). Fijn dat A. zo lekker slaapt.

Caroow, lekker dat er wat meer tijd tussen de voedingen zit. Adviezen verder gewoon negeren, je kent je eigen kindje echt wel beter smile

Pompoen, lekker toch dat hij niet zoveel huilt. Hier ook een baby die weinig huilt, zou er ook niet aan moeten denken hoor 3 uur per dag! :O Lijkt me echt zo ontzettend veel.

Shisha, mooi dat alles nog steeds goed gaat. Hier inderdaad beetje druk met baby dus probeer het hier wel bij te houden qua lezen maar soms niet zoveel tijd/energie om te reageren.

Jade, fijn dat R. goed groeit.

Sanne, wat fijn dat het inbakeren zo goed werkt. Zo krijg jij ook wat meer rust. M.b.t. je vraag over baby loslaten, daar heb ik op zich geen problemen mee. Gisteren even naar de stad geweest een paar uur, afgelopen weekend ook een middag weggeweest. Ik weet niet, ik heb gewoon wel sterk de behoefte af en toe wat tijd voor mezelf te hebben/wat te doen. Is dat raar? Embarassed
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  slaatje di 7 mei 2013 - 7:36

Hier ook weer eens een update van mij, idd ook erg druk met M. en alles erom heen wat gewoon doorgaat.

Caroow, ik zou gewoon naar je eigen gevoel luisteren. M. heeft hier ook elke dag een huiluurtje tussen 17.30 en 19.00. Sinds een paar dagen leggen we hem in het wippertje bij ons als we aan tafel eten en dat gaat super! Dan is hij stil. Nu is het huiluurtje meestal verkort tussen 19 en 1930. Om 1930 krijgt hij zijn fles. Ik neem hem in die tijd ook altijd op mijn buik en wrijf over zijn rug, is de enige manier om hem rustig te krijgen en dus wat hij wel. Baby's kunnen pas na een maand of zes gaan wennen.

Man en ik zijn afgelopen weekend voor het eerst een nachtje zonder M. weg geweest. M. was bij mijn moeder en wij hadden een hotel geboekt. Was heerlijk en erg goed voor ons, want het ging niet zo geweldig. Nu is het gelukkig weer helemaal goed. A.s weekend gaat mijn man een weekend motor rijden en ga ik met M. naar mijn beste vriendin. Ik ga mijn man missen maar denk dat ook dat even een goede boost voor ons zal zijn.

Verder doet M. het super goed. Hij is flink bezig om te leren van zijn zij op zijn buik te draaien. Ben flink met hem bezig vanwege zijn afplatting en dat gaat ook goed. Hij huilt alleen als er iets is, en verder is het een hele tevreden baby die af en toe ligt te kraaien van het lachen, daarbij heerlijk trappelend met armpjes en beentjes I love you
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Shisha di 7 mei 2013 - 20:01

Jelin: Fijn dat het zo goed gaat en dat E. doorslaapt!
RedRose: Ja zal wel even wennen zijn als de kraamhulp weg is maar toch ook wel weer lekker denk ik. Geniet er van met z'n viertjes!
Ellebel: Ze hebben wel gezegt dat wij een lang en slank kindje krijgen. Misschien krijg jij wel een kleine bolle. Wink En het is natuurlijk een schatting.
Jade: Fijn zeg dat R. zo goed groeit!
Caroow: Lekker toch. Very Happy Wel fijn dat hij zo weinig huilt maar wel vervelend van zijn krampjes. Ik hoop dat de sab simplex helpt. En een hele zielige man heb je hoor. *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 29 253468018
Sanne: Fijn dat het inbakeren zo goed helpt. En fijn dat bij het cb alles goed was. Voel je je al wat zekerder nu?
Mezzoforte: Logisch dat je druk bent. Net verhuist en ook nog een baby! Maar fijn dat het zo goed gaat!
Slaatje: Wat vervelend dat het even niet zo lekker liep tussen jou en je man. Fijn dat het nachtje weg jullie goed heeft gedaan! En fijn dat M. het zo goed doet!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Mom-Of-3 wo 8 mei 2013 - 0:01

Hoi meiden,

Ben ik ook weer even.

Shisha, het schiet nu op bij je he? Morgen 37 weken, spannend.

Mezz, nou ja een box en wipper is zo gekocht toch?

Jelin, en heeft ze weer doorgeslapen?

RedRose, is wel weer fijn he als de kraamhulp weg is, gewoon met het gezin.

Jade, goed toch dat ze goed groeit?

Slaatje, fijn dat het huiluurtje al korter is. Dat scheelt alweer he

Sanne, ik heb er niet zoveel problemen mee om zonder haar weg te gaan, vind het juist wel even lekker om bijvoorbeeld na een dag met 3 kids even alleen weg te gaan, vooral als de oudste 2 vervelend zijn ofzo.

Caroow, heeft R. Al prikjes gehad? Doen ze dat bij jullie al zo vroeg? Ik moest ook met J. maar ik heb eerst nagevraagd wat de reden is om het al met 6,5 week te doen, terwijl het hier normaal echt met 2 maanden of week later is. Toen bleek de afspraak te vroeg te zijn gepland en de prikjes zijn uitgesteld sant ze doen het sowieso niet voor 7 weken hier, dus ze durfde het risico niet te nemen, maar misschien is het verschillend per bureau?
Ja balen he einde verlof komt in zicht, zo geen zin nog om te gaan werken. Ik begin7 juni weer zoiets en jij?

Smaragdje, hoe gaat het bij jou?

En bij jou ellebel?

Hier zijn we weer bij het cb geweest, ze weegt nu 4755 gram en 55cm. En ze kan lachen als de beste. Ze zou gister haar eerste prikjes krijgen, maar heb eerst gevraagd waarom zo vroeg die prikjes, het was altijd met 2 maanden of een week later ofzo. Dus toen ik zei dat ze 6,5 week was en ik het nog wel erg vroeg vond keek ze verbaasd, de verpleegkundige dacht dus dat ze 2 maanden was. Dus ze zegt we doen het vanaf 7 weken maar ik durf het risico niet te nemen. Dus zoals ik zelf al had gewild zijn de prikjes uitgesteld tot ze 2 maanden en paar dagen is. De afspraak hebben ze dus te vroeg gepland zei ze, ik vond het al zo vroeg. Verder doet ze het hartstikke goed. Rompertjes maat 50 beginnen nu te klein te worden, ze gaat nu naar 50/56 of 56.

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Shisha do 9 mei 2013 - 8:01

Fijn dat het zo goed gaat mom of 2. En wat leuk dat ze lekker veel lacht!

En ik ben vandaag 37 weken dus officieel kan en mag hij vanaf nu komen! En het is net alsof hij het weet want hij is de hele dag al super onrustig. Ik ben er moe van. Hij loopt met zijn hoofd tegen mijn bekken te drukken en ondertussen met zijn billetjes tegen mijn ribben. En dan bijna de hele dag door.
Hoop niet dat dit nog 5 weken zo blijft. Maar voor mijn gevoel is hij ook nog verder aan het indalen. Ook aardig wat last van krampen en af en toe een steek.
Ik hoor het van de week wel bij de verloskundige en verder wachten we het geduldig af. :P
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Caroow do 9 mei 2013 - 8:03

Spannend hoor Shisha! R zat op het laatst ook zo hard met zijn puntkontje tegen mijn ribben te drukken, ik hing helemaal scheef op de bank steeds om nog een beetje fijn te zitten.

En, het duurt vast geen 5 weken meer! Ik dacht elke keer dat ik de 42 weken zou halen maar ik ben heel netjes bevallen met 40+1.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Shisha do 9 mei 2013 - 8:10

Haha ja ik lig momenteel het liefste of ik hang inderdaad helemaal schreef. Maar ik hoop inderdaad niet dat het nog 5 weken gaat duren. Over een weekje of 2 vind ik wel mooi (en dan zijn mijn ouders ook weer terug van vakantie).
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  slaatje do 9 mei 2013 - 8:17

Spannend hoor Sisha. Ik hoop dat hij niet te lang meer op zich laat wachten. En dan mag jij je kleintje ook eindelijk in je armen houden, jezelf mama noemen en alles meemaken wat wij nu al meemaken.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Pompoen do 9 mei 2013 - 9:03

Spannend Shisha! Nog even en dan hoor je ook eindelijk bij de mamma's in plaats van bij de zwangeren. Maar zou je het niet vervelend vinden om te bevallen terwijl je ouders op vakantie zijn?
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Shisha do 9 mei 2013 - 9:12

Ja ik hoop natuurlijk dat ik beval wanneer ze weer terug zijn. Eerst was het niet zo'n probleem want ze zijn bij mijn tante in Zwitserland dus wanneer het zou beginnen zijn ze met een halve dag terug maar ze hebben dus autopech en de auto staat daar nu dus bij de garage. Dus moet nog echt even wachten met bevallen! Als het goed is hebben ze maandag de auto weer en ze zijn van plan om tot de 21e te blijven tenzij ik dus bel.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 vr 10 mei 2013 - 22:45

Hoe ís t met iedereen?
Shisha, blijft spannend, vooral omdat je ouders nog op vakantie zijn.

Hier gaat t steeds wat beter voor nu. Het slapen gaat ingebakerd eigenlijk wel goed. Ze slaapt niet altijd meteen, jammert nog wel eens wat f heeft haa speentje soms nodig, maar over t algemeen hoef ik haar er niet meer uit te halen.
En ook na de voedingen is ze weer wat meer tevreden. Ik kan haar even vast houden zonder dat ze huilt en zonder speen, ze kan even in de box liggen. En dus kan ik ook weer foto's maken:) een huilende baby is niet zo leuk op de foto.. Daar begin ik wel wat blij an te worden I love you
Vanavond naar een bbq met wat meiden hier an t forum, ik durf dat nu wel aan met E!
En vandeweek al 2x een uurtje weggeweest zonder E. Ook al ligt ze te slapen als ik ga (e weet dan dat ze daar over t algemeen niet waker wordt) vind ik het nog niet helemaal fijn..
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  mezzoforte za 11 mei 2013 - 10:59

Slaatje, leuk dat M. het zo goed doet smile

Mom, ja op zich is alles zo gekocht, het is alleen soms nu echt tijd vinden om bepaalde dingen te doen merk ik nu. Moet daar nog aan wennen denk ik smile Gelukkig dat jij zelf zo alert was m.b.t. die prikjes bij het cb.

Shisha, lastig he die laatste weken afwachten tot het moment daar is.

Sanne, hier op zich alles goed. Wel een intensieve dag achter de rug. B. was erg huilerig wat ie normaal nooit is, vroeg erg veel aandacht. Weet niet zo goed waar het aan ligt, maar wist hem gelukkig wel elke keer weer rustig te krijgen. Heel erg fijn dat het bij jou steeds wat beter gaat nu Very Happy

Morgen 1e moederdag! Very Happy
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Bericht  Mom-Of-3 za 11 mei 2013 - 19:46

Fijne Moederdag allemaal!

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Jelin zo 12 mei 2013 - 20:32

Goedemorgen,

Wat een rust hier. Hoe was jullie moederdag?

@ Shisha.. nog veel last gehad van voorweeen en hoe gaat het verder?

@ Sanne.. fijn dat het slapen beter gast. Hoe gaat het verder met je?

@ de rest.. hoe gaat het met jullie?

Hier gaat het zo zijn gangetje. A heeft heel de week doorgeslapen tot 5.00 uur maar vandaag moest ik haar om 7.00 uur wakker maken. Dat was wel lekker. Nu slaapt ze weer. Helaas is ze overdag nog veel wakker, maar heb het geaccepteerd en nu ligt ze vaker in de wipstoel. Dit vind ze helemaal geweldig. Ze kraait en lacht dan en trappelt er op los. Zo schattig.

De oudste is weer naar school. Over een week is mijn verlof alweer afgelopen. Helaas is er iets fout gegaan met het rooster dus word nog gebeld daarover. En over een maand loopt mijn contract af en moet ik er verplicht 2 maanden uit, omdat ze geen vaste contracten mogen geven. Extra balen dus.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Shisha zo 12 mei 2013 - 20:52

Jelin: Hier is het rustig. Af en toe wel wat last van krampen en steken en mijn buik lijkt nu wel wat lager te zitten dus ik denk dat zoon nu wel helemaal ingedaald is. *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 29 561177
En verder wachten we het maar rustig af. Hij is de laatste dagen wel heel erg druk. Veel aan het duwen en dat doet af en toe goed pijn!
Fijn dat A. doorslaapt. En wat schattig dat ze zoveel lol heeft in haar wipstoeltje. I love you
Maar balen van je werk. Zo stom dat ze bijna nergens nog vaste contracten geven. *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 29 1270000679
Sanne: Fijn dat het slapen beter gaat! Ik ben ook benieuwd hoe het verder met jou gaat.

Hier is alles dus rustig. Mijn man gaat vandaag verder met de plinten en morgen komen mijn schoonouders helpen met de laatste dingetjes en dan is de babykamer hopelijk klaar. Mijn ouders krijgen als het goed is van de week de auto weer dus als er wat is kunnen ze richting nederland crossen. *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 29 253468018
Alleen staat onze auto nu helaas ook bij de garage. De auto (2ehands) die we hebben gehaald blijkt geen apk op te zitten terwijl de man van de garage heeft gezegt dat hij al zijn auto's met nieuwe apk levert. Heel erg balen dus maar hopelijk hoeft er niet veel aan te gebeuren.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha zo 12 mei 2013 - 21:30

Oh en ik ben ook nog druk met de geboortekaartjes. Het is nog wel een aardig werkje (maak ze zelf) maar ben er wel erg blij mee! Alleen 1 binnenkant kan nog niet, daarvoor moet zoonlief eerst geboren worden. *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 29 253468018
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  mezzoforte ma 13 mei 2013 - 3:42

Jelin, moederdag hier was wel geslaagd. Man was zo attent om ontbijtje op bed te brengen, en had een paar kleine cadeautjes gekregen ("namens B. smile") Hoe was jouw moederdag?

Shisha, lijkt me zeker een flinke klus om zelf de geboortekaartjes te maken. Ik heb zelf kaartjes via internet besteld, 5 dagen na de bevalling ofzo haha. Ik had niet zo'n haast daarmee.

Hier gaat alles op zich wel goed. Vond vorige week soms wel zwaar omdat B. ineens 's ochtends vrij onrustig was, maar ben er inmiddels achter dat hij 's ochtends gewoon wat vaker wil drinken (bijv. om half 8 en dan om half 10 alweer), en daarna een lange slaap doet van 5 à 6 uur. Ik ga nu dus maar gewoon mee in zijn ritme, daarmee lijkt alles meteen soepeler te verlopen. Deze week beginnen met flesvoeding, ik denk dat het mij ook wel wat meer rust/flexibiliteit geeft soms (ik ga straks als ik werk niet kolven, dus wel belangrijk om op tijd te beginnen met afbouwen).
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Bericht  sanne-84 ma 13 mei 2013 - 9:26

Jelin, is het erg dan dat A overdag niet zo veel slaapt? Zoang ze tevreden is maakt dat toch niet uit?
En balen van je werk? Maar hoezo moet je er dan 2 maanden uit? Kan je dan weer terugkomen?

Shisha, het komt steeds dichterbij! Balen van de auto.
Leuk dat je de geboortekaartjes zelf maakt, ben benieuwd wat voor iets het wordt. Dan moet zoon mog wel ff wachten als ze og niet klaar zijn:p

Mezzo, fijn dat je weet waarom b 'sochtends onrustig is en dat je daár zelf ook iets mee kan.

Moederdagochtend was wel moeilijk, ik was moe, had hoofdpijn, moest eruit voor de hond en als je facebook opende en al die ontbijtjes op bed zag deed me dat niet heel goed.
Begin van de middag is man/ex (hoe zal ik hem voort noemen?) nog langsgeweest en hij had een bon van de iciparis bij. En ons mam had namens E een fotolijst voor verschillende foto's gekocht (ik had een stille hint laten vallen) met kaart+roos. En een vriendin bracht vandaag nog een zelfgeknutselde roos namens E. Dat was wel lief.

Verdr gaat t hier mwah. Ik zelf zit nog in eenachtbaan van emoties, zowel qua dochter als de situatie. Ik merk dat als dochter een keer sneller of meer huilt ik daar nog moeilijk mee om kan gaan, bang dat het weer wordt als pas. Nu zit ze onder de uitslag, dus zal mischien ook wat ziekjes zijn, en ik had ons mama ff nodig die zei dat t feit dat ze jengeliger was daardoor kon komen ipv dat het huilen weer opnieuw gaat beginnen. En eigenlijk heel logisch, maar dat zag ik ff niet.
Morgen weer naar het cb, dan kunnen ze meteen kijken naar haar uitslag. Begon op haar gezichtje sinds vrijdag, en zit nu ook oo haar bovenlihaampje.
En dan ook weer wegen, ben erg benieuwd! Heb eigenlijk al een besluit genomen in wat ik wil, maar morgen kijken of ik daar dan bij blijf (echt stabiel ben ik niet, en ben erg bevattelijk voor de meningen van anderen..)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud